ΑΓΝΟΕΙ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΑΣ
ΣΧΟΛΙΟΝ ΕΠΙ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΩΣ
Ο ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ (ν.ἡ) ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ
ΓΚΑΤΖΙΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ (ν.η) κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΡΕΘΗΣΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΙΝ:
Ἔγραψεν ὁ Ἀττικής καί Μεγαρίδος (ν.η.) Νικόδημος
Γκατζιρούλης τά εξής τά ὁποία
εδημοσιεύθησαν εις τήν Ἀποτείχισιν:
«Ἐδῶ,
θά μοῦ ἐπιτραπεῖ νά κοινοποιήσω καί νά δημοσιοποιήσω μιά
δική μου προσωπική ἐμπειρία. Σέ κάποια
στιγμή, μέ ἐπισκέφθηκε ὁ μητροπολίτης Νικόλαος Χατζηνικολάου καί μέ
ρώτησε (ἀφελῶς ἤ πονηρῶς;) τί παράπονο ἔχω μαζί του.
Τό ἐρώτημά του αὐτό
ἄνοιξε μιά συζήτηση μακρότατης
διάρκειας. Φτάνοντας σέ κάποιο τέλος καί ἐπιθυμώντας
νά συνοψίσω τά ὅσα εἴπαμε, μέ αὐστηρό
τόνο τοῦ ὑπογράμμισα
τό λάθος του καί τό ἐπισκοπικό ἔγκλημα.
Τοῦ εἶπα:
“Ἄκουσε Νικόλαε, δέ σέ ἤξερα καί δέ μέ ἤξερες. Εἶχα ἀκούσει γιά σένα καλά λόγια ἀπό ἀδελφούς
πού τούς ἀγαποῦσα καί τούς σεβόμουνα καί κράτησα μέσα μου μιά καλή εἰκόνα τοῦ
προσώπου σου. Κάποτε ἔμαθα ὅτι προσπαθεῖς
νά γίνεις ἐπίσκοπος.
Μέ τίς καλές
πληροφορίες πού εἶχα χάρηκα τήν εἴδηση.
Ἀλλά σέ κάποια στροφή τῆς προσπάθειας εἶδα νά σκοτεινιάζει ὁ οὐρανός καί νά θολώνει τό τοπίο. Ἔφθασες στήν ὥρα
τῆς χειροτονίας σου σέ ἐπίσκοπο. Τότε, πρόβαλες στήν Ὡραῖα
Πύλη τοῦ ναοῦ, σέ ὥρα πού ἐτελεῖτο
ἡ Θεία Ευχαριστία καί κατάθεσες ἐνώπιον τοῦ
θυσιαστηρίου καί τοῦ λαοῦ ἕναν
ὅρκο. Εἶπες
ὅτι ὡς
ἐπίσκοπος θά σεβαστεῖς πλήρως καί θά τηρήσεις μέ ἀκρίβεια τούς Ἱερούς
Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας.
Μετά τήν ὁρκωμοσία σου αὐτή,
ἔκανες μισή στροφή, ποδοπάτησες τούς Ἱερούς Κανόνες καί πλησίασες τήν Ἁγία Τράπεζα γιά νά γονατίσεις καί νά δεχθεῖς τό χάρισμα καί τήν εὐθύνη τοῦ
ἐπισκόπου.
Πιστεύω ὅτι δέ θά ἀμφισβητήσεις
ὅτι ἡ
ἐπιορκία σου τῆς στιγμῆς ἐκείνης ἦταν
μιά προδοσία.
Λυπᾶμαι, διότι μετά ἀπό τίς πληροφορίες πού εἶχα
γιά τό πρόσωπό σου δέ φανταζόμουν ὅτι
θά προχωροῦσες τόσο εὔκολα στήν ἐπιορκία.
Αὐτό ἔχω
νά σοῦ πῶ
καί τίποτα ἄλλο”.
Ὁ μητροπολίτης Νικόλαος ἐκείνη τή στιγμή ἄλλαξε χρῶμα καί μέ μιά
φράση ἄτονη καί θολή μοῦ εἶπε:
Ἐγώ δέν ἤξερα
αὐτές τίς λεπτομέρειες, σπούδασα ἄλλες ἐπιστήμες
καί ὄχι σέ ἐκκλησιαστικές σχολές καί αὐτές
τίς λεπτομέρειες τίς ἀγνοοῦσα”.
Στάθηκα καί τόν
κοίταξα.
Ἦταν ἕνας
ἐπίσκοπος πού ξεκίνησε τή διακονία του
μέ προδοσία τοῦ ὅρκου του καί μέ καταπάτηση κανόνων τοπικῶν καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων.
Πόνεσα μαζί του, ἀλλά ἦταν
ἀργά.
Τήν ἴδια προδοσία τοῦ ὅρκου, πού ἔγινε μπροστά στήν Ἁγία Τράπεζα, ἐπισημαίνω
καί γιά τους ἄλλους ρασοφόρους πού ἐπεδίωξαν νά ἐπενδυθοῦν τά διακριτικά τῆς ἀρχιεροσύνης
ποδοπατώντας ἀσύστολα τούς Ἱερούς Κανόνες».
ΣΧΟΛΙΟΝ:
Ἀπό τά οσα ειπεν ὁ Μητροπολίτης τῆς κρατικῆς Ἐκκλησίας κ.. Νικόλαος Χατζηνικολάου ὑπογραμμίζομεν τήν χαρακτηριστικήν
φράσιν του: “Ἐγώ δέν ἤξερα αὐτές
τίς λεπτομέρειες, σπούδασα ἄλλες ἐπιστήμες καί ὄχι
σέ ἐκκλησιαστικές σχολές καί αὐτές τίς λεπτομέρειες τίς ἀγνοοῦσα”.
'Αλλά τίθεται τό ἑξῆς ἐρώτημα:
α) Μήπως, ἐκτός ἀπό τούς ἱερούς Κανόνας τούς ὁποίους τοῦ ὑπέμνησε ὁ συνεπίσκοπός του, ἀγνοεῖ καί ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἀπαγορεύουν τήν επικοινωνία μετά τῶν αιρετικών καί «ἁκοινωνήτων» καί διά τοῦτο συνελειτούργησε μέ τόν Πατριάρχη Οὐκρανίας Βλαδίμηρο, ἐπί τω ἑορτασμώ τῆς εικοσαετίας τῆς Πατριαρχείας του, ἐνώ φαντάζομαι πώς θά τόν ενημέρωσαν ὅτι κυκλοφορεί εἰς τό διαδίκτυον βιντεο εις τό ὁποῖον ἐμφανίζεται νά «διαβάζεται» καί νά «ποτίζεται» ἀπό μάγο μουσουλμάνο «διά νά πάρη δύναμι», οπως σχολιάζεται εἰς τό διαδίκτυον.
'Αλλά τίθεται τό ἑξῆς ἐρώτημα:
α) Μήπως, ἐκτός ἀπό τούς ἱερούς Κανόνας τούς ὁποίους τοῦ ὑπέμνησε ὁ συνεπίσκοπός του, ἀγνοεῖ καί ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἀπαγορεύουν τήν επικοινωνία μετά τῶν αιρετικών καί «ἁκοινωνήτων» καί διά τοῦτο συνελειτούργησε μέ τόν Πατριάρχη Οὐκρανίας Βλαδίμηρο, ἐπί τω ἑορτασμώ τῆς εικοσαετίας τῆς Πατριαρχείας του, ἐνώ φαντάζομαι πώς θά τόν ενημέρωσαν ὅτι κυκλοφορεί εἰς τό διαδίκτυον βιντεο εις τό ὁποῖον ἐμφανίζεται νά «διαβάζεται» καί νά «ποτίζεται» ἀπό μάγο μουσουλμάνο «διά νά πάρη δύναμι», οπως σχολιάζεται εἰς τό διαδίκτυον.
β) Μήπως, ἀγνοεῖ καί τούς θείους καί ἱερούς Κανόνας, οἱ ὁποῖοι ἀπαγορεύουν τήν κοινωνία μετά ἀσεβῶν καί πανθρησκειαστῶν, καί διά τοῦτο ἀδιακρίτως συλλειτουργεί καί κοινωνεί μετά Πατριαρχῶν οἱ ὁποῖοι δωρίζουν εἰς Μουσουλμάνους, τό Κοράνιον, τό ὁποῖον αποκαλούν καί «ἱερόν» καί «ἅγιον», ὅπως κάμνει ὁ "Κωνσταντινουπόλεως", ὁ "'Αλεξανδρείας" καί ὁ "Ἱεροσολύμων";
γ) Μήπως ἀγνοεῖ καί τούς θείους καί Ἱερούς Κανόνας, οἱ ὁποῖοι ἀναφερόμενοι εἰς τό βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν προβλέπουν τήν εξ' ὑπαρχῆς βάπτισιν αὐτῶν μέ τό ὀρθόδοξον βάπτισμα, ἐνῶ θεωροῦν ἱεροσυλίαν καί βλασφημίαν τόν ἀναβαπτισμόν Ὀρθοδόξων, ὅπως κάμνει ὁ ἴδιος εἰς τήν περίπτωσιν τῶν Ὀρθοδόξων "Παλαιοημερολογιτῶν" καί
δ) Μήπως ἀγνοεῖ ὅτι τό νέον ἡμερολόγιον, τό ὁποῖον
καί ὁ ἴδιος ἀκολουθεί εἶναι καταδεδικασμένον ἀπό
τάς Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ ΙΣΤ αιῶνος ὄχι
ἁπλῶς
ὡς ἡμερολογιακή
καινοτομία, ἀλλά καί διά τήν ΑΙΡΕΣΙΝ τῆς Οὐνίας
τήν ὁποίαν ἐξυπηρέτησε, συνέχεια τῆς
ὁποίας ειναι ἡ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
καί ἡ Πανθρησκεία τοῦ ἀντιχρίστου,
ἡ ρίζα τῶν
ὁποίων εὑρίσκεται εἰς
τόν Καταστατικόν Χάρτην τῆς Ἐκκλησίας εἰς
τήν ὁποίαν ἀνήκει;
Ἡ γνώμη μας εἶναι ὅτι δέν τούς ἀγνοεῖ, τούς γνωρίζει μάλιστα πολύ καλά, ἁπλῶς τούς περιφρονεῖ, διά τοῦτο καί τούς καταπατεῖ ....
Ἡ γνώμη μας εἶναι ὅτι δέν τούς ἀγνοεῖ, τούς γνωρίζει μάλιστα πολύ καλά, ἁπλῶς τούς περιφρονεῖ, διά τοῦτο καί τούς καταπατεῖ ....
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου