ΑΓΝΟΕΙ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΑΣ



ΣΧΟΛΙΟΝ ΕΠΙ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΩΣ

Ο ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ (ν.) ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΓΚΑΤΖΙΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ (ν.η) κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΡΕΘΗΣΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΙΝ:

 Ἔγραψεν ὁ ττικής καί Μεγαρίδος (ν.η.) Νικόδημος Γκατζιρούλης τά εξής τά ποία εδημοσιεύθησαν εις τήν ποτείχισιν:

 «δ, θά μο πιτραπε νά κοινοποιήσω καί νά δημοσιοποιήσω μιά δική μου προσωπική μπειρία. Σέ κάποια στιγμή, μέ πισκέφθηκε μητροπολίτης Νικόλαος Χατζηνικολάου καί μέ ρώτησε (φελς πονηρς;) τί παράπονο χω μαζί του.
 Τό ρώτημά του ατό νοιξε μιά συζήτηση μακρότατης διάρκειας. Φτάνοντας σέ κάποιο τέλος καί πιθυμώντας νά συνοψίσω τά σα επαμε, μέ αστηρό τόνο το πογράμμισα τό λάθος του καί τό πισκοπικό γκλημα.
 Το επα: “κουσε Νικόλαε, δέ σέ ξερα καί δέ μέ ξερες. Εχα κούσει γιά σένα καλά λόγια πό δελφούς πού τούς γαποσα καί τούς σεβόμουνα καί κράτησα μέσα μου μιά καλή εκόνα το προσώπου σου. Κάποτε μαθα τι προσπαθες νά γίνεις πίσκοπος.
 Μέ τίς καλές πληροφορίες πού εχα χάρηκα τήν εδηση.
 λλά σέ κάποια στροφή τς προσπάθειας εδα νά σκοτεινιάζει ορανός καί νά θολώνει τό τοπίο. φθασες στήν ρα τς χειροτονίας σου σέ πίσκοπο. Τότε, πρόβαλες στήν ραα Πύλη το ναο, σέ ρα πού τελετο Θεία Ευχαριστία καί κατάθεσες νώπιον το θυσιαστηρίου καί το λαο ναν ρκο. Επες τι ς πίσκοπος θά σεβαστες πλήρως καί θά τηρήσεις μέ κρίβεια τούς ερούς Κανόνες τς κκλησίας.
 Μετά τήν ρκωμοσία σου ατή, κανες μισή στροφή, ποδοπάτησες τούς ερούς Κανόνες καί πλησίασες τήν γία Τράπεζα γιά νά γονατίσεις καί νά δεχθες τό χάρισμα καί τήν εθύνη το πισκόπου.
 Πιστεύω τι δέ θά μφισβητήσεις τι πιορκία σου τς στιγμς κείνης ταν μιά προδοσία.
 Λυπμαι, διότι μετά πό τίς πληροφορίες πού εχα γιά τό πρόσωπό σου δέ φανταζόμουν τι θά προχωροσες τόσο εκολα στήν πιορκία. Ατό χω νά σο π καί τίποτα λλο”.
  μητροπολίτης Νικόλαος κείνη τή στιγμή λλαξε χρμα καί μέ μιά φράση τονη καί θολή μο επε:
 γώ δέν ξερα ατές τίς λεπτομέρειες, σπούδασα λλες πιστήμες καί χι σέ κκλησιαστικές σχολές καί ατές τίς λεπτομέρειες τίς γνοοσα”.
 Στάθηκα καί τόν κοίταξα.
 ταν νας πίσκοπος πού ξεκίνησε τή διακονία του μέ προδοσία το ρκου του καί μέ καταπάτηση κανόνων τοπικν καί Οκουμενικν Συνόδων.
 Πόνεσα μαζί του, λλά ταν ργά.
 Τήν δια προδοσία το ρκου, πού γινε μπροστά στήν γία Τράπεζα, πισημαίνω καί γιά τους λλους ρασοφόρους πού πεδίωξαν νά πενδυθον τά διακριτικά τς ρχιεροσύνης ποδοπατώντας σύστολα τούς ερούς Κανόνες».
  
ΣΧΟΛΙΟΝ: 

πό τά οσα ειπεν Μητροπολίτης τῆς κρατικῆς Ἐκκλησίας κ.. Νικόλαος Χατζηνικολάου πογραμμίζομεν τήν χαρακτηριστικήν φράσιν του: “γώ δέν ξερα ατές τίς λεπτομέρειες, σπούδασα λλες πιστήμες καί χι σέ κκλησιαστικές σχολές καί ατές τίς λεπτομέρειες τίς γνοοσα”.

'Αλλά τίθεται τό ἑξῆς ἐρώτημα:

α) Μήπως, ἐκτός ἀπό τούς ἱερούς Κανόνας τούς ὁποίους τοῦ ὑπέμνησε ὁ συνεπίσκοπός του, ἀγνοεῖ καί ἐκείνους, ο ποοι παγορεύουν τήν επικοινωνία μετά τν αιρετικών καί «κοινωνήτων» καί διά τοτο συνελειτούργησε μέ τόν Πατριάρχη Οκρανίας Βλαδίμηρο, πί τω ορτασμώ τς εικοσαετίας τς Πατριαρχείας του, νώ φαντάζομαι πώς θά τόν ενημέρωσαν τι κυκλοφορεί ες τό διαδίκτυον βιντεο εις τό ποον μφανίζεται νά «διαβάζεται» καί νά «ποτίζεται» πό μάγο μουσουλμάνο «διά νά πάρη δύναμι», οπως σχολιάζεται ες τό διαδίκτυον.

β) Μήπως, ἀγνοεῖ καί τούς θείους καί ἱερούς Κανόνας, οἱ ὁποῖοι ἀπαγορεύουν τήν κοινωνία μετά ἀσεβῶν καί πανθρησκειαστῶν, καί διά  τοῦτο ἀδιακρίτως συλλειτουργεί καί κοινωνεί μετά Πατριαρχῶν ο ποοι δωρίζουν ες Μουσουλμάνους, τό Κοράνιον, τό ποον αποκαλούν καί «ερόν» καί «γιον», πως κάμνει "Κωνσταντινουπόλεως", ὁ "'Αλεξανδρείας" καί ὁ "Ἱεροσολύμων"; 
γ) Μήπως ἀγνοεῖ καί τούς θείους καί ερούς Κανόνας, οἱ ὁποῖοι ἀναφερόμενοι εἰς τό βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν προβλέπουν τήν εξ' ὑπαρχῆς βάπτισιν αὐτῶν μέ τό ὀρθόδοξον βάπτισμα, ἐνῶ θεωροῦν ἱεροσυλίαν καί βλασφημίαν τόν ἀναβαπτισμόν Ὀρθοδόξων, ὅπως κάμνει ὁ ἴδιος εἰς τήν περίπτωσιν τῶν Ὀρθοδόξων "Παλαιοημερολογιτῶν" καί
δ) Μήπως ἀγνοεῖ τι τό νέον μερολόγιον, τό ποον καί ὁ ἴδιος κολουθεί εναι καταδεδικασμένον πό τάς Πανορθοδόξους Συνόδους το ΙΣΤ αινος χι πλς ς μερολογιακή καινοτομία, λλά καί διά τήν ΑΙΡΕΣΙΝ τς Ονίας τήν ποίαν ξυπηρέτησε, συνέχεια τς ποίας ειναι ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ το Οκουμενισμο καί Πανθρησκεία το ντιχρίστου, ρίζα τν ποίων εὑρίσκεται ες τόν Καταστατικόν Χάρτην τς κκλησίας ες τήν ποίαν νήκει;

Ἡ  γνώμη μας εἶναι ὅτι δέν τούς ἀγνοεῖ, τούς γνωρίζει μάλιστα πολύ καλά, ἁπλῶς τούς περιφρονεῖ, διά τοῦτο καί τούς καταπατεῖ ....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ