ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ Γ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣ, ΗΤΟΙ
ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΓΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ
ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ἔκδοσις τού Επισκοπείου της Αγίας Αικατερίνης καί των Μετοχίων Τιμίου
Σταυρού 4ο χιλιόμετρο Κορωπίου Μαρκοπούλου, Αγίου Σπυρίδωνος
Καρέα, Αγίου Μάρκου Αθηναίου Πόρτο Ράφτη, Αγίου Κοσμά - Προφήτου Ηλιού Αρτέμιδος καί Παναγίας
Σουμελά Πλάτωνας Αχαρνών.. Τηλέφωνα: Μητροπόλεως: 210.6020176, 210.2466057 καί
6977290326
|
ΤΕΥΧΟΣ 3 ΙΟΥΛΙΟΣ 2012
ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ
ΑΙ ΑΠΟ
ΤΟΥ ΙΣΤ ΑΙΩΝΟΣ ΥΠΟ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΣ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ, ΗΤΟΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ
ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ.
Εἴδομεν
εἰς προηγούμενον δημοσίευμα τῆς ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ μας, ὅτι ὁ κ. Βασίλειος Σακκᾶς καί τό 1973 ἀλλά καί τό 1997-8 ἡγήθη τοῦ κινήματος τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καί τό μέν 1973 εἰσήγαγε εἰς τήν «Ὁμολογίαν» τῆς «Διεθνοῦς Ἀδελφότητος
ΓΟΧ Γενεύης» τήν «μή καταδίκην τῶν
καινοτόμων μέχρι συγκλήσεως Πανορθοδόξου Συνόδου τῶν ΓΟΧ», εἰς τήν ὁποίαν οἰκουμενιστικήν «ὁμολογίαν» περιέπλεξε, καί τόν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀνδρέαν καί ἄλλους Ἀρχιερεῖς, τό δέ 1997 μέ τό «Ἀνώνυμόν» του εἰσήγαγε τήν ἐπίσης οἰκουμενιστικήν ὁμολογίαν, ὅτι μετά τήν «χειροθεσίαν» τοῦ 1971 ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς, οἱ ὁποῖοι ποτέ δέν διέκοψαν κοινωνίαν μετά τῶν νεοημερολογιτῶν, «οὐδεμίαν διαφοράν ἔχουν οἱ Ματθαιϊκοί μετά τῶν Φλωρινικῶν εἰς τό θέμα τῆς Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς».
Πρέπει νά ὑπογραμμίσωμεν, ὅτι τό κίνημα τοῦτο τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἔχει
ἀφετηρίαν τό Ἀρχιεπισκοπικόν ψεῦδος τοῦ εἰσαγαγόντος
τήν καινοτομίαν τοῦ
νέου Ἡμερολογίου «Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν» Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, σύμφωνα μέ
τόν ὁποῖον αἱ Πανορθόδοξοι Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος δέν κατεδίκασαν τό νέον
καλλενδάριον (Μηνολόγιον), ἀλλά
μόνον τό νέον Παπικόν Πασχάλιον, ἤτοι
ἡ καταδίκη ἔγινε κατά τό ἥμισυ, καί ἐπομένως δέν μᾶς ἀφορᾶ.
Ἐπ’ αὐτοῦ
ἀκριβῶς τοῦ θέματος, ἀπήντησεν ἐν ἔτει
1932 ὁ ἁγιορείτης μοναχός Ἀρσένιος Κοττέας, μέ τό φυλλάδιόν του
«ΑΝΤΕΛΕΓΧΟΣ», τό ὁποῖον ἤδη ἐπανεκτυπώσαμεν καί διατίθεται, καί τό ὁποῖον
δύναταί τις νά εὕρη καί εἰς τήν ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ μας, εἰς τήν στήλην «ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ»
θεωροῦμεν ὅμως ἐπάναγκες νά δημοσιεύσωμεν καί ἕτερον στοιχεῖον - ἱστορικόν ντοκουμέντον, τό ὁποῖον
περιελάβαμεν εἰς τήν
«ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ» Νο 52 Ἰουλίου
2006, τήν ὁποίαν παραθέτομεν
καί ἐνταῦθα.
ΜΙΑ
ΑΚΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΟΤΙ
Η ΠΑΠΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ
ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ (1583,1587 ΚΑΙ 1593) ΟΥΧΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΗΝΟΛΟΓΙΟΝ (ΚΑΛΛΕΝΔΑΡΙΟΝ)
Εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν ‘Εφημερίδα «’Ορθόδοξος
Τύπος» συχνά πυκνά ἀναγινώσκομεν
ἄρθρα μέ τά ὁποῖα
στηλιτεύονται τά «Ἀρχιεπισκοπικά
ψεύδη» τοῦ νεοημερολογίτου Ἀρχιεπισκόπου κ. Χριστοδούλου
Παρασκευαϊδη, ἐνῶ οὐδεμίαν
λέξιν εἴδομεν διά τά
«ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΑ ΨΕΥΔΗ» προηγουμένου Ἀρχιεπισκόπου
Ἀθηνῶν, τοῦ καινοτόμου Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου,
καί δή δι’ ἐκεῖνο τό μέγα «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΣ» ἐπί τοῦ ὁποίου
στηρίζεται ὅλον τό οἰκοδόμημα τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, ἤτοι
ὅτι ἡ Καινοτομία τοῦ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ κατεδικάσθη μόνον
κατά τό ἤμισυ, ἤτοι ὅτι κατεδικάσθη μόνον τό παπικόν
Πασχάλιον, οὐχί δέ καί τό
Μηνολόγιον, ὅπως ψευδῶς, κατ’ αὐτόν, ἰσχυρίσθηκαν ἅμα τῆ ἀλλαγῆ τοῦ ἡμερολογίου
οἱ ἁγιορεῖτες Ἱερομόναχοι.
Ὁ
«Ὀρθόδοξος Τύπος», ἐάν ἤθελε νά μήν εἶναι «Ὀρθόδοξος» μόνον διά τόν ΤΥΠΟΝ, (δηλαδή
μόνον εἰς τό ὄνομα), καί διά νά εἶναι συνεπής πρός τόν «ἀγῶνα»
τόν ὁποῖον κάμνει στηλιτεύων καί ἐλέγχων τά «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΑ ΨΕΥΔΗ» τοῦ κ. Χριστοδούλου, καί ἐφ’ ὅσον κατά καιρούς ἀσχολεῖται καί μέ τούς «Παλαιοημερολογίτας»
καί ἐνδιαφέρεται νά
τούς «ἐπαναφέρη» εἰς τήν «Κανονικήν Ἐκκλησίαν», ΩΦΕΙΛΕ προηγουμένως νά ἐξετάση τό ἐπί 80 ἔτη ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΝ ὡς ἄνω
«ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΣ», ἐπί
τοῦ ὁποίου στηρίζεται ὅλον τό οἰκοδόμημα τῆς Ἐκκλησίας
του.
Ἀντί
τούτου, ἔχει παρατηρηθεῖ ὅτι
κάθε φορά πού ἀνακινεῖται ἀπό τῶν στηλῶν τοῦ «Ὀρθοδόξου
Τύπου» θέμα διαλόγου μεταξύ νεοημερολογιτῶν
καί «παλαιοημερολογιτῶν»,
κάποιοι ἀναθέτουν «ἐργολαβικῶς» εἰς ἕναν
γραφικό τύπο, νά ἐπαναφέρη
εἰς τήν ἐπιφάνειαν τό «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΣ»
τοῦ Χρυσοστόμου
Παπαδοπούλου, ὡς ἀλήθειαν, μοιράζων ἡμέραν καί νύχτα, εἰς κεντρικούς δρόμους τῆς ‘Αθήνας, (λεωφορεῖα, Μετρώ κλπ.), καί μάλιστα
ΦΟΡΤΙΚΩΤΑΤΑ, ὅπως ἔκαμε καί εἰς ἐμέ
πολλάκις, ἕν βιβλιαρίδιον τοῦ Ἰωήλ
Γιαννακοπούλου, εἰς
τό ὁποῖον ἐπαναλαμβάνονται τά ψεύδη τοῦ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, ὅσον ἀφορᾶ τό «Ἡμερολογιακόν».
Ἡ
ἐλαχιστότης μου, ἀνεζήτησα εἰς τό Ἀρχεῖον τοῦ Ἀγῶνος, ὅ,τι ἀπέμεινε μετά ἀπό τήν καταλήστευσίν του ὑπό τῶν βαρβάρων (καί βανδάλων) κατακτητῶν τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου, καί εὗρον τόν «ΑΝΤΕΛΕΓΧΟΝ ΑΒΑΣΙΜΟΥ ΚΑΙ
ΑΣΥΣΤΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ», ἤτοι
τήν «ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ» ὑπό τοῦ ἁγιορείτου
Μοναχοῦ Ἀρσενίου Κοττέα, ἡ ὁποία
ἐγράφη καί ἐδημοσιεύθη ἐν ἔτει
1932, μέσα ἀπό τήν ὁποίαν ἀποκαθίσταται ἡ ἀλήθεια
ἐπ’ αὐτοῦ
τοῦ ψεύδους τοῦ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου.
Οἱ Ὀρθόδοξοι
πρέπει νά μελετήσουν αὐτήν
τήν ἀπάντησιν, καί νά
τήν λάβουν σοβαρῶς ὑπ’ ὄψιν, διότι τό ψεῦδος τοῦτο τοῦ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, (περί μή
καταδίκης τοῦ Καλλενδαρίου, ἀλλά μόνον τοῦ Πασχαλίου), τό ὁποῖον
στηλιτεύει καί κατελέγχει ἐν
ἔτει 1932 ὁ ζηλωτής μοναχός Ἀρσένιος Κοττέας, ἔχει ἐπηρεάσει καί τάς παλαιοημερολογιτικάς ἐκκλησίας, αἱ ὁποῖαι παρέμειναν μέν εἰς τό παλαιόν, κονωνοῦν ὅμως
μέ τόν Νεοημερολογιτισμόν. Τό ψεῦδος
τοῦτο κατέφαγε καί
τόν πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομον μέ τήν θεωρίαν του «δυνάμει καί οὐχί ἐνεργείαᾳ», καί αὐτόν τόν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀνδρέα, ὁ ὁποῖος τό 1973 ὑπέγραψε μυστικά καί ἀπεδέχθη τόν ἐπ’ αὐτοῦ
τοῦ ψεύδους
στηριζόμενον παλαιοημερολογιτικόν Οἰκουμενισμόν
τῆς «Διεθνοῦς ‘Αδελφότητος τῆς Γενεύης» (Βασιλείου Σακκᾶ). Τό ψεῦδος τοῦτο κατέφαγε τέλος καί τήν
σχισματοαιρετικήν ὁμάδα
τοῦ
ψευδαρχιεπισκόπου Νικολάου, ἡ
ὁποία ἠρνήθη νά λάβη ὁμολογιακήν θέσιν ἔναντι τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἰς τόν ὁποῖον
ἐπεχείρησαν ὁ κ. Βασίλειος Σακκᾶ καί ἄλλοι, νά ἐμπλέξουν (ἀνεπιτυχῶς βεβαίως) καί ἡμᾶς.
Πρέπει
νά τά λάβη σοβαρῶς ὑπ’ ὄψιν, ὁ ἐνδιαφερόμενος
διά τήν σωτηρίαν του, διότι αὐτό
τό ἴδιον ψεῦδος τοῦ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου
προπαγανδίζεται καί ὑπό
Νεοημερολογιτῶν Ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι ἐνῶ
γιορτάζουν τάς ἑορτάς μέ τό νέον ἡμερολόγιον ξαναεορτάζουν αὐτάς μέ τό παλαιόν, ὅπως ἔκανε ὁ Νεοημερολογίτης Μητροπολίτης
«Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς»
κ. Νικόλαος, εἰς τόν ἀνεγειρόμενον πρός τόν σκοπόν αὐτόν, οὐνιτικόν, καθ’ ἡμᾶς,
Ναόν Παναγίας Σουμελᾶ
εἰς Ἀχαρνές.
Ὁ
ἐλάχιστος
ἐν
Ἐπισκόποις
τῆς
ἀκαινοτομήτου
Γνησίας Ὀρθοδόξου ‘Εκκλησίας.
+ Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
Ἰδού
ἡ νέα ἱστορική μαρτυρία, ἡ ὁποία
προέρχεται ἀπό τήν γραφίδα - ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχου Κων/λεως Καλλινίκου τοῦ Γ΄ (1713-1791), ἤτοι διακόσια ἔτη μετά τάς Πανορθοδόξους Συνόδους:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΤΟΥ Γ (1713 – 1791) ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ
ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝΟΛΟΓΙΟΥ).
Τῶ αὐτῶ (Ἀνανία)
κατά τῶν αὐτῶν
(Λατίνων).
Τό παρ’ ἡμῖν πασχάλιον ἀσύστατον οὐκ ἔστιν,
ὡς
καταφλυαρεῖ αὐτός ὁ δυσσεβής Λατῖνος,
ἀλλ’
ὡς ἀκόλουθον
αὐτό τοῖς ὁρισθεῖσιν ὅροις
πατέρων
ἱερῶν
ἡμῶν,
μένει ὀρθόν ἀεί τε
καί
εἰς αιῶνας σταθερόν διαμενεῖ ἐκεῖνο.
ἕως
περ οἱ ἥν ἔλεγε
τάξιν διαφυλάξει
σῶαν, ἀπαρασάλευτον, ἀρίστως ἐσκεμμένην
πατράσι
θείοις τοῖς ἡμῶν,
ὧνπερ οὐδείς τῶν νῦν γε
οὔτε οἶδε έπιστήμην τήν τῆς ἀστρονομίας
κατ’
ἐκείνους πολυμαθεῖς, οὔτε ἁγιωσύνην
ἔχει
καί καθαρότητα, πλήν εἰ
μή που δοκήσει
τά
δ’ ἄλλα φίλτατε εἰσί μακράν τῆς ἀληθείας
τοῦ Πάσχα γάρ διορισμῶν τεσσάρων ὑπαρχόντων
πρῶτος αὐτῶν
ἐντέλλεται, ὡς δεῖ τελεῖν τό Πάσχα,
μετά
γε τήν ἑαρινήν φίλε ἰσημερίαν
ὁ
δεύτερος, ὡς μή αὐτήν τῆς τελετῆς ἡμέραν
ἐκείνης
ἰουδαϊκῆς, τοῦ φάσκα τῶν Ἑβραίων
ὁ
τρίτος ὅτι οὐχ ἁπλῶς μετά ἰσημερίαν,
ἀλλά
πρώτην πανσέληνον τήν μετ’ ἰσημερίαν
ὁ
τέταρτος ὅτι γε καί μετά
τήν ἡμέραν
τῆς πανσελήνου παρευθύς τῆ πρώτη ἑβδομάδι
ὅθεν
οὐδείς ὅλων βροτῶν ἐκείνους
νομισάτω
πατέρας
παναρίστους τε διέλαθε καί θείους
τό
λάθος τοῦτο τό δοκοῦν ἵνα
παρά τῶν νῦν γε
κρείττονος
διορθώσεως ἐν τύχη ἀστρονόμων
τῆ γάρ Κυρίου χάριτι ἀπό πρώτης συνόδου
καί
ἕως γε τῆς σήμερον ἂεί Πάσχα τό θεῖον
γίνεται
μετά νομικόν, καί ἐν
Κυριακῆ γε,
καί
σύγχυσιν οὐκ ἔγνωμέν τινά μέχρι τῆς δεῦρο
ἵν’
εἰς διόρθωσιν αὐτοῦ
ἡμεῖς
γε ἀναστῶμεν
διετυπώθη
γάρ καλῶς ἁγίοις τοῖς πατράσι,
καί
διαμένει ἄπταιστον ἀεί καί εἰς αἰῶνας
κακῶς δέ ἀφηρέθησαν παρά τῶν ἀστρονόμων
τῶν νῦν Ρώμης τῆς παλαιᾶς αἱ ἡμέραι
παρ’
Ὀκτωβρίου τοῦ μηνός πρός γάρ τοῖς ἄλλοις
πᾶσι
καί
σύγχυσιν ἐν ἑαυτῶ τό νέον περιέχει
αὐτῶν
τό ὡρολόγιον, ἀνατροπήν τε ἔτι
ἐπαναθεωρούμενον
εἰ γάρ δι’ ὅλων χρόνων
τεσσάρων
καί τριάκοντα ἅμα τοῖς ἑκατόν
γε
νυχθήμερον
συνάγουσιν ἕν οἱ ἀστρονομοῦντες
εὔδηλον τοίνυν ὅτι γε ἀπό πρώτης συνόδου
δύο
καί τεσσαράκοντα κ’ ἔτι
τετρακοσίων
πρός
δέ χιλίων τε ἐτῶν ἄχρι
νῦν διελθόντων
ὡς
δέκα καί ὀκτώ ἐτῶν
σύν τοῖς τριακοσίοις
τό
πρῶτον ἀπό τοῦ Χριστοῦ προπαρεληλυθότων
μέχρι
πρώτης συνάξεως τῆς
ἐπί Κωνσταντίνου
ἐξαιρουμένων
ἑκατόν ἑπτά καί ἑβδομήντα
ἀφ’
οὗ τό ὡρολόγιον ἐγένετο Λατίνων
ἡμέραι
μόνον έννέα συνάγονται καί δέκα
ὧραι
παρά μισήν στιγμή, καί ἔτι
λείπεταί τι
εἰ δέ δι’ ἑκατόν ἐτῶν
καί εἴκοσι ὡς ἄλλοι
λέγουσιν
ἕν νυχθήμερον γενήσεται καί ἔσται,
ἡμέραι
δέκα ἔσονται, πρός δέ
καί ὧραι δέκα,
καί
πλεονάζει ὡς ὁρᾶς
ἐπισφαλῆ δέ ταῦτα
ἀλλά
καί τούς δεινούς ἐμπείρους
ἀστρονόμους
τόν
Πτολεμαῖον δηλαδή καί ἄλλους ἐσφαλμένον
εὑρίσκονται ταῦτα τῶν νῦν, ἐν γάρ τριακοσίοις
χρόνοις
ἐκεῖνοι
κι’ ἔτι πρός ἕν τινῶν νυχθημέρων
συνάγεσθαι
ἀποφαίνονται μάλιστ’ ὁ Πτολεμαῖος
οὐκ ἀπό
τῆς κινήσεως τοῦτο τῆς τοῦ ἡλίου,
ποιεῖται γάρ τήν κίνησιν ἐκεῖνος
ὁμαλήν τε
καί
ὅλως ἀπαράκλιτον, ἀλλά γίνεται τοῦτο
παρά
τήν ἀπαρίθμησιν τῶν ἡμερῶν τοῦ χρόνου
καί
κατά τούτους γίνονται τέσσαρες δή ἡμέραι,
καί
ὧραι πέντε καί στιγμαί δύο καί δέκα
μόνον.
ἀπό
τῆς κατά Νίκαιαν συνόδου τῆς μεγίστης,
μέχρι
ἐτῶν
τῶν ἄνωθεν
προαπηριθμημένων
ἀναμεμετρημένων
οὖν τούτων τοιουτοτρόπως
καί
τῆ σοφία τῆ τῶν
νῦν Ἑλλήνων
καί ἀρίστων
ἔτι
τε ἀναδείκνυται, ὡς ἔξω
παντός λόγου
οἱ ἀστρονόμοι
παλαιᾶς ἐξέβαλον τῆς Ρώμης
τοῦ ‘Οκτωβρίου τοῦ μηνός τάς δέκα τάς ἡμέρας
ἵνα
φανῶσιν ὡς δοκεῖ μόνον γε τοῖς ἀνθρώποις
ποιεῖν τί δόξης ἕνεκα κενῆς τε καί ματαίας
ὑπάρχον
βέλτιον αὐτοῖς τοῦ μή καινοτομεῖν τε
καί
τοιαῦτα μεταποιεῖν, καί στάσεως μεγίστης
ταῖς ἐκκλησίαις
γίνεσθαι αἰτίους τοῦ Κυρίου
ἤ
κἄν γε τούτων ἕνεκα τοῦ μή βίαν ἐπάγειν
ὡς
τό τ’ αὐτό ὑπέφερον εἰδέτι παλτυτέραν
διδασκαλίαν
ἀγαπᾶς περί ὡρολογίου
ἴδε
είς βίβλον σεβαστοῦ
τήν τοῦ Τραπεζουντίου
ἴδε
Ματθαῖον Βλάσταριν, ἴδε καί Βαλσαμῶνα
ἴδε
καί τό κανόνιον τῆς
πρώτης τῆς συνόδου
καί
τόν κανόνα τόν αὐτῆς, οὕς πάντας ἀποβλήτους
τῆς Ἐκκλησίας
τοῦ Χριστοῦ εἶναι
ἀκοινωνήτους
τούς
παραλύειν θέλοντας, καί τούς κατατολμῶντας,
τούς
ὅρους καί ἀπόφασιν συνόδου τῆς ἁγίας
μεγάλης
οίκουμενικῆς τῆς ἐν
Νικαίᾳ πόλει
συγκροτηθείσης
εὐσεβῶς ὑπό
τοῦ Κωνσταντίνου
εὐσεβεστάτου ἄνακτος περί τοῦ θείου Πάσχα,
καί
τέλος ἴδε σύνοδον τήν
κατ’ ὠρολογίου
ἤτοι
κατά λατινικοῦ νέου
καλενδαρίου,
τήν
γεγονυῖαν εὐσεβῶς ἐπί
Ἱερεμίου
τοῦ Κωνσταντινουπόλεως, καί τούς κανόνας
ταύτης
καί
γράμμα τό ἀποσταλέν πρός τόν
Φιλαδελφείας
καί
τούς ἐφόρους τοῦ Ναοῦ ἁγίου
Γεωργίου.
καί
ἄφες τόν νεκρόν αὐτόν νεκρούς τούς τούτου θάπτειν
καί
πρᾶξιν τήν συνοδικήν
τήν τότε γεγονυῖαν,
περί
ἀποβολῆς αὐτῶν
νέου καλενδαρίου
καί
ἐκ τούτου γνώσει ἀκριβῶς ὅτι
γε οἱ Λατῖνοι
ἀπώλεσαν
πασχάλια τά τούτων καί τήν πίστιν
τήν
εὐσεβῆ καί πατρικήν καί ὀρθοδοξοτάτην,
καινοτομίαις
ταῖς αὐτῶν
μεγίσταις βλασφημίαις,
ταῖς εἰς τό πνεῦμα, καί υἱόν διό μετά τῶν πρώτων
συντάττονται
αἱρετικῶν, καί σύν ἐκείνοις ἅμα
παραδοθήσονται
πυρί ἐσχάτω αἰωνίῳ
οἷς μεθ’ ἡμῶν
καί σύ εἰπέ εὐαγγελιζομένοις
παρ’
ὅ γε παρελάβομεν ἀνάθεμα πολλάκις,
ρῖψον φιλίαν τήν αὑτοῦ,
μή λάμβανε εἰς οἶκον,
μήτε
χαίρειν λέγε αὐτῶ φέροντι ἀλλοτρίαν
διαδασκαλίαν,
διδαχήν Χριστοῦ μου ἐναντίαν
Θεός
δέ ὁ δυνάμενος τά
πάντα καί σόν φίλον
παρασκευάσειεν
αὐτοῦ
τήν πλάνην ἐπιγνῶναι,
ἡμᾶς δέ ἀπαλλάγειε τῶν τούτων ζιζανίων,
καί
οἷα σῖτον καθαρόν πάντας εἰς ἀποθήκας
συνάξειε
τάς ἑαυτοῦ ἡμᾶς τούς ὀρθοδόξους.
(Τό
κείμενον τοῦτο ἐλάβομεν ἀπό τήν μελέτην τοῦ ἐκλεκτοῦ ἐρευνητοῦ καί διδάκτορος θεολογίας – Οἰκονομολόγου, Ἀθανασίου Χρυσοβέργη, ἡ ὁποία
φέρει τόν τίτλον: «ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ Γ΄
(1713-1791) ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΟΥ» (ΛΑΡΙΣΑ 2000), τήν ὁποίαν
μελέτην ὁ ἴδιος ὁ συγγραφεύς ἐνεχείρισεν εἰς τόν Μητροπολίτην Κήρυκον πρό δύο
περίπου ἐτῶν).
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΦΑΛΟΣ,
ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΑΝ ΕΦΑΛΗΗΝ. ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΟΙ
ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΟΤΕ ΕΦΗΡΜΟΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΤΟΥ 1920
ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ Α Η ΤΟ Β ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΘΕΩΡΗΣΑΝ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ
ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ, ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΝ,
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΝ.
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε φωτογραφία από ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
· ΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ: ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΦΑΛΟΣ, ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΑΝ ΕΦΑΛΗΗΝ. ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΟΤΕ ΕΦΗΡΜΟΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΤΟΥ 1920 ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ Α Η ΤΟ Β ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΘΕΩΡΗΣΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ, ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΝ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΝ...
..
Φωτογραφία
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Kwnstantinos Kapaflis, Stefanos Orfanidis, Rana Essa και σε 10 ακόμη.
Alex Kavad
ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ
ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΖΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΤΟΝ ΑΡΑΦΟ ΧΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ(ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ) ΥΠΑΚΟΥΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΤΟ
ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΩΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΧΙΛΙΑ
ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΣΧΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΚΕΦΑΛΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΣΑΣ ΠΑΣΧΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ,ΟΣΟ ΔΕ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΟ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΛΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο
ΠΑΤΗΡ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ Κ Ο ΠΑΤΗΡ ΘΕΩΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ
ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ.ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
''ΚΑΙ ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤΙΣΧΥΣΟΥΣΙΝ ΑΥΤΗΝ''!!!!Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ ΔΙΑ
ΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΣ!!!!( ΕΧΕΤΕ ΛΙΓΗΝ
ΥΠΟΜΟΝΗΝ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ).Η
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ. ΚΑΙ Ο ΛΟΥΘΗΡΟΣ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ
ΠΛΑΝΗ,(ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!!!!).ΤΙ
ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΤΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ
ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ??? ΦΕΡΑΤΕ ΣΧΙΣΜΑ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΥ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΤΕ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ
ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΕΝ ΠΡΟΒΑΤΟΥ ΔΟΡΑ ΘΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΘΕΙ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. . . . . . . .Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ. . . . . .
7 ώρες πριν ·
Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Αγαπητοί νεοημερολογιτες, οσοιι τουλάχιστον νομίζετε οτι
παραμένετε στήν Ορθοδοξία, ακόμη ευρίσκεσθε στό "μή αποτειχίζεσθε" ,
ενώ θά επρεπε νά εισαστε στό "εξέλθετε εκ μέσου αυτών καί ακαθάρτου μή
απτεσθε", η μάλλον στό νά καταδικάζατε καί νά αναθεματίζατε "πάσαν
αιρεσιν' καί απαντας τούς μετ αυτών κοινωνούντας, ινα μή μετ' αυτών ευρεθήτε
ετι πλέον μακράν της Καθολικής τού Χριστού Εκκλησίας, αφού ηδη από τό 1920 -
1924 ως οικουμενιστές αλλοτριωθήκατε αυτής καί συμβαδίζετε μέ τήν αιρετικήν
Δύσιν καί μέ ολας τάς αιρέσεις; Μήπως, λέγω, εξέλιπε παντελώς η σοβαρότης,
ακόμη καί από εκείνους πού φαίνονται ολίγον τι σοβαροί; Τί τέλος πάντων
συμβαίνει; "Πάντες εξέκλιναν πάντες ηχρειώθησαν, ουκ εστιν ποιών
χρηστότητα ουκ εστιν εως ενός"; Δέν υπάρχει δηλαδή κανένας λογικός
ανθρωπος ανάμεσά σας; Αγαπητοί τό μόνον πού σάς απομένει ειναι τό
"εγείρεσθε αγωμεν εντευθεν", διότι ηγγικεν ο παραδιδούς Αυτόν τόν
Ιησούν) καί τήν Εκκλησίαν Του εις τόσον μεγάλον βαθμόν ωστε ισως τώρα σχ'ύει τό
Ευαγγελικόν λόγιον: " Αραγε ελιθών ο Υιός τιού ανθρώπου επί της γής
ευτρήσει τήν πίστιν; " .
2 ώρες πριν ·
Μου αρέσει! · 1
Priestmonk
Sozomenos Polyviou Και θέλετε να πείτε ότι ο άραφως χιτώνας του Χριστού είναι η
νεοημερολογίτική "εκκλησία"; αν είναι δυνατόν! Δέν γνωρίζεις αγαπητέ
Αλέξανδρε, ότι η νεοημερολογίτική "εκκλησία", είναι αναθεματισμένοι
απο τους πατέρες των Πανορθοδόξων Συνόδων, διότι ακολουθούν το ημερολόγειο του
αιρετικού Παπα Γρηγορείου; Πέφτουν επίσεις αγαπητέ μου, στο αιώνιο ανάθεμα της
Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου, αλλά και ας μη, ξεχάσουμε όλους τους αποστολικούς
και υπόλοιπους ιερούς κανόνες που καταπατήσαν. Αυτά σου τα λέγω με εκτήμηση
αγαπητέ μου, διότι, απλά μπωρεί να μη γνωρίζεις πολλά πράγματα, ώπος και εγώ
κάποτε δε γνώριζα.
2 ώρες πριν ·
Μου αρέσει!
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Τί συμβαίνει μέ τόν νεοημερολογιτισμόν - οικουμενισμόν;
Μάς τό προλέγει ο Προφητάναξ Δαυίδ: «Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν
σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ.
78, 1)
πριν από μία
ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Μερικοί μάς λένε γιατί δέν ακολουθείτε τουλάχιστον τούτς
αγιορείτες, πού ακολουθούν τό παλαιό, αλλά δέν αποτειχίζονται; Αλλοι πάλιν
γράφουν: " Οι Αγιορειτες, εναν προκλητικοτατο και ....καραμπινατο
Αρχιαιρεσιαρχη, τον μνημονευουν ως πατριαρχη και αρχιεπισκοπο τους. Αυτοι που
θαπρεπε ναναι φως ημων των κοσμικων, καταντησαν σκοτος καταμαυρον, αφου
μαγαριζονται και μολυνονται καθημερινα και περισσοτερο απο δυο δεκαετιες , απο
τον Αιρετικο αρχιεπισκοπο τους.Δεν εχουν την τολμη, οχι να παυσουν το μνημοσυνο
του, αλλα ουτε καν να τον ελεγξουν με μια εστω και ηπιας μορφης επιστολην. Δεν
λησμονουμε ποτε την προδοσια των Αγιορειτων στη Συνοδο Φεραρας Φλωρεντιας.
Εγκατελειψαν
μονο του τον Αγιο Μαρκο και υπεγραψαν τον ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΟΡΟ. Στα ιδια βηματα
βαδιζουν και οι σημερινοι Αγιορειτες. (Από τήν Αποτείχισι)
πριν από μία
ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Ο
ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ ΗΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ -
ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ; ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
ΣΤΟ «ΕΚΤΟ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ»,
ΠΡΟΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ,
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ RIVA
DEL GARDA ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ, ΣΤΙΣ 4/11/1994.
Περιοδ.
«Ορθοδοξία» του Οικουμενικού Πατριαρχείου, τεύχος Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 1994,
σελ. 745-754
«Πρέπει να
συμβάλωμεν ώστε να φέρωμεν εις το προσκήνιον τας πνευματικάς αρχάς του
οικουμενισμού, της αδελφωσύνης και της ειρήνης. Πράγματι, δια τον λόγον αυτόν
συνεκεντρώθημεν εδώ! Αυτός είναι ένας τρόπος, δια του οποίου ημείς οι κληρικοί
δυνάμεθα να βοηθήσωμεν αυτούς οι οποίοι κυβερνούν. Η βαθεία και σταθερά
πνευματικότης μας έρχεται εις οξείαν αντίθεσιν με τον εγκόσμιον χαρακτήρα της
συγχρόνου πολιτικής.…
Αυταί αι
δυνατότητες ανακύπτουν από την ιδίαν την φύσιν της ιδιότητος που φέρωμεν,
άνδρες και γυναίκες, ως κλητοί του Θεού. Ως μία κοινότης πίστεως δυνάμεθα να
αντιμετωπίσωμεν τον κοσμικόν ουμανισμόν και τον εθνικισμόν με αγάπην, με πνεύμα
οικουμενισμού και με τον υγιά σεβασμόν μας πρός την παράδοσιν.
Αλλά τούτο
δυνάμεθα να το επιτύχωμεν μόνον εάν είμεθα ηνωμένοι εν τω πνεύματι του ενός
Θεού, “Δημιουργού των πάντων, ορατών τε και αοράτων”.
Ρωμαιοκαθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάνται και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι
και Ινδουϊσταί, Βουδδισταί και Κομφουκιανισταί είναι καιρός όχι μόνον δια
συμφιλίωσιν, αλλ’ ακόμη και δια συμμαχίαν και συνεργασίαν, δια να συντελέσωμεν
εις την απομάκρυνσιν της ανθρωπότητος από τους ψευδοπροφήτας του εξτρεμισμού
και της μη ανεκτικότητος.»
Πριν από 50
λεπτά · Μου αρέσει! · 1
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ
- ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΙΔΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΤΝΔΕΣΜΟΥ:
http://thriskeftika.blogspot.gr/2013/01/blog-post_3564.html
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ:
Οικουμενιστικά μαγειρέματα στη Σύρο
thriskeftika.blogspot.com
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ και ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - Επικοινωνία:
thriskeftika@gmail.com
Πριν από 41
λεπτά · Μου αρέσει! · Αφαίρεση προεπισκόπησης
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Οι ακολουθήσαντες εν ετει 1924 τήν καταδεδικασμένην υπό
Πανορθοδόξων Συνόδων τού ΙΣΤ αιώνος νεοημερολογιτικήν εορτολογικήν καινοτομίαν
- νεωτερισμόν (οπως θέλουν ας τήν ονομάσουν διορθωμένον Ιουλιανόν, Γρηγοριανόν,
ενα καί τό αυτό ειναι), αφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου
και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου
χριστιανικού συγκρητισμού. Ευθυγραμμίσθηκαν απαντες με τους από τότε
νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, (τυπου Μελετίου Μεταξάκη)
μεγάλου Μασώνου, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής
Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων,
της Πατερικής Παραδόσεως, καί παρέδωσαν τά ποίμνια τους τά οποία τούς
ενεπιστεύθη ο Κύριος εις τήν αγκάλην τού λύκου, ητοι τόν αντίχριστον παπισμόν
καί τόν αθεον οικουμενισμόν ....!
Πριν από 27
λεπτά · Μου αρέσει!
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ; ΤΟ ΚΑΚΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
ΕΙΣΗΧΘΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΤΡΩΤΟΝ ΒΗΜΑ. ΙΔΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ: "Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες
αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως
αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη
αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα
δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των
πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας! Σ' αυτή την κρίσιμη ώρα
της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι Αγιορείτες Ηγούμενοι να
αναδειχθούν" «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»!
Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το ...αιρετικό πρόσχημα
της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου! Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική
τους ηγεσία σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!"
(ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ κ. Ι. ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ).
Πριν από 19
λεπτά · Μου αρέσει!
Γράψτε ένα
σχόλιο...
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
8 ώρες πριν
"Ο Θεός μας
έδωσε τήν δύναμη νά εξουσιάζουμε τόν εαυτό μας καί άφησε στό χέρι μας καί τήν
ελεύθερη αποφασή μας να εκλέξουμε την αρετή ή το να προσχωρήσουμε θεληματικά
στην κακία".
Άγιος Ιωάννης
Χρυσόστομος
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Anna Akritidou, Maria Valeanu, Xara Alevizou και σε 8 ακόμη.
Γράψτε ένα
σχόλιο...
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε σύνδεσμο.
8 ώρες πριν
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η
ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
Ποια είναι αυτή η
ευλογημένη, η δοξασμένη, η τιμημένη, η ανώτερη από κάθε άλλο βασιλεία; Είναι η
βασιλεία των ουρανών, η βασιλεία του Θεού είναι ο παράδεισος, εις τον ο...Δείτε
περισσότερα
Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ
ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ: ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
genuineorthodox.blogspot.com
Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗ
ΕΚΔΟΣΙΣ ΥΠΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ: +
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Rana Essa, Λουκάκης Βουτσογιαννάκης Εκκλησιαστικά, Skevi Sofroniou και σε 3
ακόμη.
Γράψτε ένα
σχόλιο...
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Αθανάσιος
Καλαμαρινός.
15 ώρες πριν
ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ
ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΝ ΕΜΟΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΓΩ
ΑΥΤΟΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ Μ<ΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο
ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, ΠΕΡΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.
(από ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΦΙΛΟΙ ΙΕΡΟΥ ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΆΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ).
Πρώτα-πρώτα,
λοιπόν, ομολογούμε και κηρύττουμε και αποδεχόμαστε τα δώδεκα άρθρα πού
Βρίσκονται στο κοινό Σύμβολο της Πίσ...Δείτε περισσότερα
Φωτογραφία: ΑΓΙΟΣ
ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, ΠΕΡΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ. (από ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΦΙΛΟΙ
ΙΕΡΟΥ ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΆΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ). Πρώτα-πρώτα, λοιπόν, ομολογούμε και
κηρύττουμε και αποδεχόμαστε τα δώδεκα άρθρα πού Βρίσκονται στο κοινό Σύμβολο
της Πίστεως, δηλαδή αυτά πού περιέχονται στο «Πιστεύω εις ένα Θεόν», τα οποία
καθημερινά τα διαβάζουμε και ό καθένας μόνος του και από κοινού, και στα κελλιά
μας και στις άγιες εκκλησίες του Θεού, στις όποιες θα τύχει να παρευρεθούμε.
Διότι ακούμε τον θείο Χρυσόστομο να λέγει: «Είναι δόγματα πού κατέβηκαν από τον
Ουρανό οι φρικτοί κανόνες πού βρίσκονται στο Σύμβολο» (στην Ομιλία Μ' στην Α'
προς Κορινθίους). Δεύτερο, ομολογούμε και ενστερνιζόμαστε όλα τα αλλά δόγματα,
όσα ή Καθολική και Ανατολική Αγία Εκκλησία του Χριστού ομολογεί και κηρύττει.
Τόσο αυτά πού αφορούν την υψηλή και Τριαδική θεολογία, δηλαδή τον Πατέρα, τον
Υιό και το Άγιο Πνεύμα, των οποίων ή Θεότητα είναι μία, σύμφωνα με τον Ε' Κανόνα
της δευτέρας Οικουμενικής Συνόδου, όσο και αυτά πού έχουν σχέση με την βαθιά
και ένσαρκη Οικονομία του Θεού Λόγου. Και για να πω αυτό πού λέει ό Μέγας
Βασίλειος: «Πιστεύουμε σύμφωνα με όσα ομολογήσαμε ατό βάπτισμα μας και φρονούμε
σύμφωνα με' όσα έχουμε πιστεύσει» (στον Α' Ασκητικό Λόγο). Τρίτο, ομολογούμε
και αποδεχόμαστε με ευσεβές φρόνημα τα επτά θεία και ιερά Μυστήρια της
Εκκλησίας, τα οποία είναι: Το άγιο Βάπτισμα, το άγιο Μύρο, ή θεία Ευχαριστία, ή
Ιεροσύνη, ό νόμιμος Γάμος, ή Μετάνοια και το Ευχέλαιο. Και αυτά τα τιμούμε και
τα σεβόμαστε με κάθε πίστη και ευλάβεια, ως αναγκαιους συντελεστές στη σωτηρία
της ψυχής μας• και αποδεχόμαστε την χάρη και τον αγιασμό αυτών των Μυστηρίων,
σύμφωνα με το (ιεροτελεστικό) τυπικό πού τηρείται και διαφυλάσσεται στην
Ανατολική (Ορθόδοξη) του Χριστού Εκκλησία. Τέταρτο, κρατάμε τίς αποστολικές
παραδόσεις, πού διδαχθήκαμε είτε προφορικά είτε με' Επιστολή των θείων και
ιερών Αποστόλων και μένουμε (σταθεροί) σ' αυτά πού μάθαμε και επιβεβαιώσαμε,
όπως ό απόστολος Παύλος παραγγέλλει σ' εμάς και σ' όλους τους χριστιανούς και
στην Α' προς Κορινθίους Επιστολή και στην Β' προς Θεσσαλονικείς και στην Β'
προς Τιμόθεο. Πέμπτο, μαζί με τις παραδόσεις των αποστόλων κρατούμε και
αποδεχόμαστε και τις παραδόσεις της Εκκλησίας, δηλαδή αυτές που ορίσθηκαν από
τους διαδόχους των αποστόλων -ήταν φρόνημα του κακόδοξου Μοντανού, ό όποιος
άκμασε κατά τον δεύτερο αιώνα, το να αθετεί τις παραδόσεις και τις συνήθειες
της Εκκλησίας, σύμφωνα με τον Ευσέβιο, βιβλίο Ε', κεφ. ΙΕ' της Εκκλησιαστικής
Ιστορίας-, γιατί τα δόγματα και οι παραδόσεις της Εκκλησίας δεν είναι αντίθετα
μεταξύ τους• μη κάτι τέτοιο! Άλλα μάλλον το ένα είναι συστατικό του άλλου.
Γιατί, αφενός τα δόγματα της Πίστεως συνιστούν (συγκροτούν) τις παραδόσεις της
Εκκλησίας• και αφετέρου οϊ παραδόσεις της Εκκλησίας θεμελιώνονται επάνω στα
δόγματα της Πίστεως. Έτσι και τα δύο μαζί έχουν την ίδια σπουδαιότητα για την
ευσέβεια (των πιστών). Γι' αυτό και ό μέγας Βασίλειος είπε ότι «αυτά τα δύο
έχουν την ίδια ισχύ για την ευσέβεια» (Κανόνας 91ος). Γιατί, όπως οί μεγάλες
πέτρες στέκονται με τίς μικρές, και οϊ δύο μαζί συγκροτούν την οικοδομή -επειδή
αν θελήσει κανείς να γκρεμίσει τίς μικρές, γκρεμίζει ταυτόχρονα και τίς
μεγάλες-, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και τα δόγματα της Πίστεως στέκονται μαζί
με τίς παραδόσεις της Εκκλησίας• και αν θελήσει κανείς να αθετήσει τίς
παραδόσεις της Εκκλησίας, αθετεί μαζί και τα δόγματα της Πίστεως. Για αυτό είπε
πάλι ό Μέγας Βασίλειος: «Γιατί αν επιχειρούσαμε να εγκαταλείψουμε τίς άγραφες
συνήθειες, επειδή τάχα δεν έχουν μεγάλη σπουδαιότητα, χωρίς να το είχαμε
αντιληφθεί θα ζημιώναμε στα πιο σημαντικά σημεία το Ευαγγέλιο• και μάλλον θα
καταντούσαμε το κήρυγμα (του Ευαγγελίου) απλό όνομα (Κανόνας 91ος). Έκτο,
κρατούμε και αποδεχόμαστε όλους τους ιερούς κανόνες των πανευφήμων αποστόλων,
των επτά Οικουμενικών Συνόδων, των τοπικών Συνόδων και των κατά μέρος αγίων και
θεοφόρων πατέρων, πού επικυρώθηκαν από την Έκτη Οικουμενική Σύνοδο στον β
κανόνα της και από την Έβδομη στον α' κανόνα της. Και μαζί με τους κανόνες αποδεχόμαστε
και τα πρακτικά των ίδιων αγίων Συνόδων, γιατί και τα δύο αυτά έχουν την ίδια
εγκυρότητα. Έβδομο, και για να ολοκληρώσουμε, όλα όσα αποδέχεται και ομολογεί ή
Αγία, Καθολική, Αποστολική και Ανατολική Εκκλησία του Χριστού, ή κοινή και
πνευματική μας μητέρα, αυτά και εμείς αποδεχόμαστε και ομολογούμε μαζί της. Και
όσα αυτή αποστρέφεται και αποκηρύττει, αυτά παρόμοια κι' εμείς τα αποκηρύττουμε
και τα αποστρεφόμαστε μαζί της σαν παιδιά της και ειλικρινή και γνήσια.
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Popi Chalkidi, Sotiria Feredinou, Cristina-ioana Popa και σε 28 ακόμη.
Theodoros
Nikiforakis ΑΜΗΝ
15 ώρες πριν ·
Μου αρέσει!
Mia Prodan
AMHN
13 ώρες πριν ·
Μου αρέσει!
Γράψτε ένα
σχόλιο...
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
23 ώρες πριν
Προσοχή: «῾Ο Θεός
ἀγάπη
ἐστί»,
τό μαρτυρεῖ ἡ ἁγία
Γραφή, ἀλλά ἡ ἀγάπη
δέν εἶναι
θεός!
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Angelo Souris, Γεώργιος Αγιοκυπριανίτης, Ιωαννα κονδυλια Σερελη και σε 5 ακόμη.
Anima
Innamorrata Aπο που προκυπτει αυτο;
22 ώρες πριν
από κινητό · Μου αρέσει!
Angelo Souris
Σαφως.
15 ώρες πριν ·
Μου αρέσει!
Γράψτε ένα
σχόλιο...
Στον ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ αρέσει ένας σύνδεσμος.
Χθες
Ανατρέχοντας στις
σελίδες της ιστορίας μας και πηγαίνοντας αρκετά χρόνια πίσω, βρίσκουμε έναν
ιερέα, ντόπιο, που βοήθησε αφάνταστα την Κύπρο, ειδικότερα τις πόλεις της
περιφέρειάς του, Λάρνακα και Λεμεσό.
Ένας ιερέας σώζει
τον λαό της Κύπρου
www.romfea.gr
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Constantine Salos, Γεωργιος Υψιζωνευς και Ορθοδοξος Σαλπιγγα.
Stella Noni
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
23 ώρες πριν ·
Μου αρέσει!
Γράψτε ένα
σχόλιο...
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
Χθες
http://www.facebook.com/goutzidis/notes
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε σημείωση μέσω Χρήστος Γκουτζίδης.
Χθες
Γ Ν Η Σ Ι Α - Ο Ρ
Θ Ο Δ Ο Ξ Ο Σ - Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι Α
Δύο λόγια δια την
αγάπη του Θεού προς τον άνθρωπο
σε αντίθεση προς
την αγαπολογία των οικουμενιστών
Η Εκκλησία δεν
είναι κάποιο ιδεολόγημα, αλλά ζωντανός οργανισμός, τρόπος ζωής που εκ των
πραγμάτων διαμορφώνει και την όλη πολιτισμική μ...
Περισσότερα ...
Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Rana Essa, Elenh Petridh και σε 2 άλλους.
Γράψτε ένα
σχόλιο...
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε σύνδεσμο.
Χθες
ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ
ΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ
Εμπλέκουν
Μητροπολίτη στη λίστα Λαγκάρντ!
www.romfea.gr
ROMFEA.GR | Φωτιές
έρχεται να ανάψει στον χώρο της Εκκλησίας η πληροφορία που βγήκε πριν λίγο στην
δημοσιότητα, από το γνωστό και αποκαλυπτικό μπλογκ "Fimotro".
1Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους
Constantine Salos, Xristos Asimi και σε 2 άλλους.
Γράψτε ένα
σχόλιο...
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , Ο
ΜΕΓΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.
Χθες
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΔΙΔΑΣΚΕΙ
Ντοκουμέντο ΣΟΚ!!
Η διαταγή των τούρκων να σφάξουν όλους τους Έλληνες στην Σμύρνη...!! Τα έγγραφα
σπάνε κόκκαλα...
--->
http://enwtheite.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8854.html
Φωτογραφία:
Ντοκουμέντο ΣΟΚ!! Η διαταγή των τούρκων να σφάξουν όλους τους Έλληνες στην
Σμύρνη...!! Τα έγγραφα σπάνε κόκκαλα... --->
http://enwtheite.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8854.html
2Μου αρέσει! · ·
Προώθηση · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους Constantine Salos, Xristos
Menidi, Stelios Stelopoylos και σε 13 ακόμη.
Paraskevi
Arvaniti !!
20 ώρες πριν ·
Μου αρέσει!
Γράψτε ένα
σχόλιο...
Henry Spaak,
πρώην γ. γραμματέας της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας (ΝΑΤΟ):
"Αυτό που θέλουμε είναι ένα άνθρωπο με ικανό ανάστημα
για να διατηρήσει την υποταγή όλων των ανθρώπων και να μας εξυψώσει από τον
οικονομικό βάλτο μέσα στον οποίο βυθιζόμαστε. Στείλτε μας έναν τέτοιο άνθρωπο
και είτε είναι θεός είτε είναι διάβολος, εμείς θα τον δεχτούμε!"
.Ο (τότε) πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας Αποθεμάτων
(Federal Reserve) Alan Greenspan βλέπει το μέλλον ξεκάθαρα:
"Ανησυχώ πολύ
λίγο για το θέμα των ξένων επενδύσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αντίθετα, η
ενοποίηση των παγκόσμιων οικονομιών είναι μία επιθυμητή εξέλιξη.
Οι παγκόσμιοι ηγέτες προφητεύουν και φωνάζουν για μια
ενωμένη οικονομία, μια συγκεντρωτική κυβέρνηση, ένα μοναδικό άτομο που θα
οδηγήσει την ανθρωπότητα στην επόμενη χιλιετηρίδα. Αυτές οι προφητείες σίγουρα
φαίνονται σαν συναγερμός σ' αυτούς που θα τις προσέξουν. Όπως μερικοί προφήτες
του καιρού της κρίσης διακηρύσσουν, "Το τέλος πλησιάζει". Το να
αψηφάς μια τέτοια πραγματικότητα είναι σα να χώνεις το κεφάλι σου στην άμμο και
να εύχεσαι ότι η πραγματικότητα θα εξαφανιστεί.
(Racing Toward the Mark of th e Beast, Peter
Lalonde and Paul Lalonde, Harvest House Publishers, 1994)
Αγαπητοί νεοημερολογιτες, οσοιι τουλάχιστον νομίζετε οτι παραμένετε στήν Ορθοδοξία, ακόμη ευρίσκεσθε στό "μή αποτειχίζεσθε" , ενώ θά επρεπε νά εισαστε στό "εξέλθετε εκ μέσου αυτών καί ακαθάρτου μή απτεσθε", η μάλλον στό νά καταδικάζατε καί νά αναθεματίζατε "πάσαν αιρεσιν' καί απαντας τούς μετ αυτών κοινωνούντας, ινα μή μετ' αυτών ευρεθήτε ετι πλέον μακράν της Καθολικής τού Χριστού Εκκλησίας, αφού ηδη από τό 1920 - 1924 ως οικουμενιστές αλλοτριωθήκατε αυτής καί συμβαδίζετε μέ τήν αιρετικήν Δύσιν καί μέ ολας τάς αιρέσεις; Μήπως, λέγω, εξέλιπε παντελώς η σοβαρότης, ακόμη καί από εκείνους πού φαίνονται ολίγον τι σοβαροί; Τί τέλος πάντων συμβαίνει; "Πάντες εξέκλιναν πάντες ηχρειώθησαν, ουκ εστιν ποιών χρηστότητα ουκ εστιν εως ενός"; Δέν υπάρχει δηλαδή κανένας λογικός ανθρωπος ανάμεσά σας; Αγαπητοί τό μόνον πού σάς απομένει (καί μάς απομένει) ειναι τό "εγείρεσθε αγωμεν εντευθεν", διότι ηγγικεν ο παραδιδούς Αυτόν τόν Ιησούν) καί τήν Εκκλησίαν Του εις τόσον μεγάλον βαθμόν ωστε ισως τώρα νά ἰσχύει τό Ευαγγελικόν λόγιον: " Αραγε ελιθών ο Υιός τιού ανθρώπου επί της γής ευρήσει τήν πίστιν; " .
ΑπάντησηΔιαγραφή