ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΙΧΘΥΣ - ΙΧΘΥΣ;
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ
(ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ, ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ, ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ)
ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ... ΕΞΕΔΟΘΗ ΔΙΑ ΠΡΩΤΗΝ ΦΟΡΑΝ ΕΝ ΕΤΕΙ 1926 ΩΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ» ΜΕΡΙΜΝΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΟΚΚΟΡΗ, ΥΠΟ ΤΟΥ «ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ» ΩΣ «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ» ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΩΣ «ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ» ΥΠΟ ΤΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΘΩΜΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ (+ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ), .. ΚΑΙ ΝΥΝ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΩΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ ( ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΚΟΣ ΑΓΩΝ») ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ - ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΥ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ (ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25) ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΑΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΡΕΑ 56)
Α.Π. 1046 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2020
ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΣΑΝ
ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΟΥ ΣΤΟΥΡΑΙΤΗ
Ο Ιχθύς Ιχθύς εγραψε:
Δυστυχώς, δέσποτα Κήρυκε, κρίμασιν οίς οίδεν ο Κύριος, έχετε απολέσει τελείως τα λογικά σας...! (ας όψεται το ολοημερίς και ολονυκτίς διαολοκούτι σας). Από την Κρήτη πάντως μέχρι και την ακριτικήν Ξάνθη ευχόμεθα και παρακαλούμεν ο Θεός να σας ξαναδώσει την απωλεσθείσαν σωφροσύνην, ταπείνωσιν και θείαν Χάριν, ώστε δια της μετανοίας να διορθώσετε την ξέφρενη αυτήν πορείαν σας. Πλέον έτερον ουδέν. Έρρωσθε.
Ο Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων απήντησε:
Από ποτε απωλεσα τα λογικα μου Ιχθυς Ιχθυς; Μηπως από το 2015, οταν παρακαλουσα τον Σεβασμιωτατο Αμφιλόχιο, νά βοηθηση τον θεολόγο κ. Ελευθεριο Γκουτζιδη, να παύση επί τελους να ωρυεται να βλασφημει καί να καταραται τους Αρχιερεις, οταν ειχαν να διατυπωσουν καποια διαφορετικη γνωμη από την δικη του, η να παύσει να θεωρει τον εαυτό του "σωτηρα της Εκκλησίας", καί οτι "αυτος εσωσε την Εκκλησίαν από το σχισμα με την εφευρεσιν της συγχωρητικης ευχής 1971" καί οτι "υπό την προυποθεσιν οτι ωρθοδοξησαν οι Ρωσοι εδεχθημεν την συγχωρητικην ευχην δια να ενωθουμε με τους Φλωριναίους" (1981) εις την οποίαν θεσιν επιμενει καί σημερα, ενω απεδειχθη οτι η επιστρεψασα Εξαρχια (1971) εψευσθη, η οτι "οποιος εχει καί τον απλουν λογισμόν, οτι δεν ειναι ο "ο θεολόγος κ. Ελευθεριος Γκουτζιδης σωτηρας της Εκκλησίας" "εμπτυει" (=αρνειται) την Αρχιερωσυνην του, εάν ειναι Αρχιερευς, η την Ιερωσυνην του εαν ειναι ιερευς, καί κατατασσεται "με συνοπτικες διαδικασιες", αποφασει του Ελευθεριου, εις την ταξιν των λαικων, ειναι πεπτωκός πλέον καί οδευει πρός τα αιωνια κολαστηρια; ... Η μηπως εχασα τα λογικα μου από τοτε πού διαφωνουσα με καποια, αχαρακτηριστα κείμενα του Ελευθεριου, οπως εκείνο κατα του Σεβ/του Παχωμιου, τα οποία ενω η ελαχιστοτης μου δεν τα ενεκρινα να δημοσιευθουν, ομως εκείνος ως Διεθυντης της "Ορθοδοξου Πνοης" τα εδημοσιευε μη υπολογιζοντας τιποτα.. Αυτα "Ιχθυς ιχθυς" συνεβησαν καί ηκούσθησαν πολλάκις παρουσια καί του Σεβ/του Αμφιλοχίου, καί το περιεργον ειναι οτι ενω ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος συμφωνουσε μαζί μου πως δεν ειναι αυτα τροπος θεολόγου κλπ. ομως οταν ηταν μπροστα ο Ελευθεριος ειτε εν Συνοδω ειτε εκτος Συνοδου, ο ιδιος δεν τολμούσε να πη μια κουβεντα, μαλλον επετιθετο αδικαιολογητως εναντιον μου. Ευτυχως πού καποιες φορες, οταν τον παρατηρουσαμε (τον Ελευθεριο) καί καπως "συνερχόνταν", ελεγε "συγγνωμην ημουν εκτος εαυτου", αλλά καί πάλιν επανηρχετο εις τα ιδια. ... Εν τω μεταξυ αυτα πού "εκτος εαυτου" καί ωρυόμενος ελεγε ο Ελευθεριος, αυτά επαναλαμβανει και ο Σεβ. Αμφιλόχιος από το 2015 μεχρι καί πρό μιας η δυο εβδομάδων εις τις προς εμε εκατονταδες σελίδες των επιστολων του, για να μην πώ οτι αυτα πού γραφει ο Σεβ. Αμφιλόχιος ειναι πολύ χειροτερα, από αυτά πού ελεγε "οταν ηταν εκτός εαυτου" ο Ελευθεριος .... Διοτι εκείνος τα ελεγε προφορικα καί εν βρασμω, ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος τα λέγει εγγραφως, καί τα " SCRIPRA MANENT" Βεβαια δεν μπορω να πω, υπήρξαν καί περιπτωσεις οταν ηρεμουσε ελεγε καθ εαυτόν "αραγε τα δεχεται αυτά ο Θεός" καί εις επήκοον εμου τε καί αλλων; Αυτός ειναι, ΙχθυςΙχθυς, καί ο λόγος πού ενω εκείνος (ο Ελευθεριος) με απέκοψε από το 2015 (επαυσε την κοινωνιαν του μαζι μου) καί με "αφωρισε" καί "χειροδικησε" εναντιον Αρχιερεων εν Συνοδω, καί εκτος Συνοδου κλπ, εγω δεν επαυσα να τον μνημονευω, διοτι τον λυπάμαι, καί διοτι πιστευω οτι αλλου ειναι η αιτία. Πές λοιπόν ιχθυς ιχθυς στον Σεβασμιωτατο Αμφιλόχιο, οτι καί τον ιδιο τόν μνημονευω καί περιμενω να συνεχίσουμε τόν διαλογο, προκειμενου να διορθωθουν τα λάθη πού εγιναν εις το παρελθόν καί δη από το 1971, τα οποία δεν επιτρεπεται νά χρονίζουν. Πεντηκοντα ετη πέρασαν. Πόσα θα περασουν ακόμη; Τον περιμενω να συνεχισουμε τον διαλογον εν αγαπη καί αληθεια τον οποίον αδοξως καί ανευ λόγου σταματησε, διοτι "οι καιροί ου μενετοι". "Χρεια αγωνος καί τουτου νομίμου" . Απλως χρειαζεται τολμη δια να επιβληθη εις τον θεολόγον λεγοντας του επί τελους την αλήθεια. Οσον αφορα τό "διαβολοκουτι", πες στον Σεβασμιωτατο ΙΧΘΥΣ ΙΧΘΥΣ, οτι δεν εχω αλλο τροπο να αντιμετωπίσω τα σημερινα "κατορθωματα του διαβόλου". Ας ξερει δε, οτι το χρησιμοποιω οχι δι αλλον λόγον, αλλά ακολουθωντας την εντολή που λεγει: "Σκυλευσατε τους Αιγυπτιους " (δηλαδή παρτε τα οπλα των εχθρων καί χρησιμοποιησατε αυτα εναντιον των). Αυτα επί του παροντος.
Ο Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων επίσης εσχολίασε.
Φωνὴ Βοῶντος: ''Ὁ Ἀντίχριστος δὲν θὰ κλείσει τὶς Ἐκκλησιές, οὔτε θὰ τὶς κάψει ὅπως ἔκανε παλιά, ἀλλὰ θὰ τὶς γεμίσει ἀπὸ Χριστιανοὺς ποὺ θὰ βαπτίζονται, θὰ ἐξομολογοῦνται, θὰ κοινωνοῦν, θὰ κάνουν εὐλαβῆ ἔργα, ἀλλὰ στὴν οὐσία δὲν θὰ πιστεύουν στὸν Χριστὸ ἀλλά στὸν ἴδιο τὸν Ἀντίχριστο. Θὰ παραπλανήσει τὸν κόσμο προσποιούμενος τὸν Χριστό καὶ θὰ προσπαθεῖ νὰ τὸν μιμηθεῖ σὲ ὅλα. Γράφει ὁ ἅγιος Ἱππόλυτος: «...θὰ κάνει θαύματα πολλὰ κατὰ φαντασίαν, θὰ εἶναι στὴν ἀρχὴ ταπεινός, ἥσυχος, ἀγαπημένος μὲ ὅλους, εὐλαβής, εἰρηνοποιός, θὰ μισεῖ τὴν ἀδικία, θὰ ἀποστρέφεται τὰ δῶρα, θὰ ἀγαπᾶ τὴν Ἁγία Γραφή, θὰ ἀγαπᾷ τοὺς Ἱερεῖς καὶ θὰ τιμᾶ τοὺς γέροντες, τὴν νεολαία θὰ καλοπιάνει, τὴν μοιχεία θὰ συ-χαίνεται τὴν κατάκριση θὰ ἐχθρεύετα, τοὺς ξένους θὰ ἀγαπᾷ, τοὺς φτωχοὺς θὰ βοηθᾷ, τοὺς ὀρφανοὺς θὰ ἐλεεῖ, τὶς χῆρες θὰ φροντίζει, θὰ προφητεύει τὰ μέλλοντα, νεκροὺς θὰ ἀνασταίνει, σὲ τυφλοὺς θὰ δώσει τὸ φῶς, ἀφιλάργυρος θὰ εἶναι, τοὺς ἀνθρώπους θὰ μονιάζει καὶ ὅλοι θὰ τὸν τιμοῦν καὶ θὰ τὸν ἀγαποῦν. Ὅλοι θὰ λένε αὐτὸν νὰ κάνουμε βασιλιά μας γιατὶ τέτοιος Ἅγιος καὶ δίκαιος δὲν ὑπάρχει στὶς μέρες μας. Καὶ αὐτὸς θὰ ἀρνῆται τὴν βασιλεία γιὰ νὰ δείξει ταπείνωση καὶ ἁγιότητα. Ὅταν ὅμως τελικὰ γίνει βασιλιὰς καὶ θὰ φανερωθεῖ τὸ ἀληθινὸ τῆς κόλασης πρόσωπο, ἀλίμονο σὲ αὐτοὺς ποὺ τὸν πίστεψαν. Τότε ὅλη ἡ γῆ θὰ οὐρλιάζει… Θὰ καλοτυχίζουν αὐτοὺς ποὺ πέθαναν καὶ θὰ παρακαλοῦν νὰ ἀνοίξουν οἱ τάφοι γιὰ νὰ μποῦνε ἐκεῖνοι...''
«Θησαυρὸς» Δαμασκηνοῦ , Λόγος ΚΓ΄, εκδ. Ρηγόπουλος.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου