ΕΠΙ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΥ (ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ ΕΓΕΝΕΤΟ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ, ΟΥΧ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ)

ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΓΟΧ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΝΩΝ ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ Αριθμ. Φυλλου 227 Μαρτιος 2021 ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ (ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ – ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ) Ἐκδίδεται εἰς τά πλαίσια τῶν ἐνημερωτικῶν ἀπογευματινῶν συνάξεων - ὁμιλιῶν εἰς τόν ἱερόν Ναόν Ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα (κάθε Δευτέρα) εἰς τόν Μητροπολιτικόν Ἱερόν Ναόν Ἁγίου Δημητρίου Ἀχαρνῶν (κάθε Σάββατον) καί εἰς τό παρεκκλήσιον Παναγίας Παραμυθίας καί τῶν τριῶν Νέων Ὁμολογητῶν (κάθε Κυριακή). ΤΕΥΧΟΣ 398 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2010 ΠΡΟΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ 21ην ΜΑΡΤΙΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΑΜΑΤΟΛΟΓΟΥΝ (!!!) ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΟΝ "ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ ΕΓΕΝΕΤΟ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΟΥΧ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ" ΑΠΑΝΤΩΜΕΝ. ΝΑΙ «ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ ΕΓΕΝΕΤΟ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΟΥΧ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΝ», ΟΠΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ, ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΥΠΟ ΠΟΙΩΝ ΕΦΕΥΡΕΘΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΠΟΙΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΕΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ; Το παρον κείμενον εγράφη ὡς σύντομος σχολιασμός ἐπί τῆς ἀπαντήσεως τῶν νεοημερολογιτῶν ἐπί δημοσιεύματός μας εἰς τό διαδίκτυον περί τῆς «Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς τῶν Νεοημερολογιτῶν». Πρός νεοημερολογίτας ἐπί τῆς "θέσεώς" των, (=ἀπαντήσεως εἰς ἡμετέραν σχετικήν σημείωσιν ἐπί τοῦ ἡμερολογιακοῦ), ὅτι "τό Σάββατον ἔγινε γιά τόν ἄνθρωπο καί οχι ὁ ἄνθρωπος διά τό Σάββατον", ἀπαντῶ ἐν πολλῆ συντομία: "Ναί τό Σάββατον ἔγινε διά τόν ἄνθρωπο καί οχι ο ανθρωπος διά τό Σάββατον", δηλαδή τό ἡμερολόγιο ἔγινε ἤ μάλλον τό ὑπάρχον τότε ἡμερολόγιον, ἤτοι τό Ἰουλιανόν, ἐχρησιμοποιήθη διά νά ἐξυπηρετήσει τήν Ἐκκλησία, εἰς τόν καθορισμόν τῶν ἑορτῶν της, καί ὄχι η Εκκλησία (οἱ Ἑορτές) διά νά ἐξυπηρετήσουν τό συγκεκριμένο Ἡμερολόγιο. Ἄν ὑπῆρχε τότε αλλο Ἡμερολόγιο, δηλαδή ἄλλος τρόπος μετρήσεως, θά ἐχρησιμοποιεῖτο ἐκεῖνο τό ἡμερολόγιο. Μέχρις ἐδῶ νομίζω δέν ἔχετε λόγον νά διαφωνήσουμε. Ἑκεῖνο ὅμως εἰς τό ὁποῖον ὑπάρχει πραγματική διαφορά μεταξύ ἡμῶν καί ὑμῶν, ειναι οχι ποιό ἡμερολόγιο ἐχρησιμοποιήθη, διά τόν καθορισμόν τοῦ Ἑορτολογίου, καί τοῦ Πασχαλίου, ἀλλά τό χονδροειδέστατον ψεῦδος, ὅτι ἡ ἐαρινή ἰσημερία, κατά τήν Α΄ Οἱκουμενικήν Σύνοδον, ἔπιπτε εἰς τάς 21 Μαρτίου Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου, καί ὅτι αὐτήν τήν πτῶσιν τήν ἐγνώριζον οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Α΄ καί τῶν λοιπῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἐνῶ οἱ νεοημερολογῖται τήν διόρθωσαν ... Σημειωτέον ὅτι ἐπί τοῦ ἑβραίκῆς προελεύσεως καί σκοπιμότητος αὐτοῦ ψεύδους (ἤτοι ἀπάτης) ἐστηρίχθη ὅλον τό οἰκοδόμημα τοῦ νεοημερολογιτισμοῦ, εἴτε ὡς Γρηγοριανοῦ (τόν ΙΣΤ αἰῶνα), εἴτε ὡς διορθωμένου, ὅπως τό ὀνομάζουν) Ἰουλιανοῦ (τόν Κ΄ αἰῶνα). Τό ψευδές τοῦτο ἐπιχείρημα, ἐχρησιμοποιήθη καί κατά τήν Α΄ Οἱκουμενικήν Σύνοδον ἀπό τούς Ἰουδαίζοντας χριστιανούς, διά τοῦτο καί δέν ἐδέχθησαν τήν ἀπόφασιν τῆς Α΄ Οἱκουμενικῆς Συνόδου, τό ἴδιο ἐπιχείρημα ἐχρησιμοποιήθη ἀπό τούς Παπικούς τόν ΙΣΤ αἰῶνα διά νά εισαγάγουν τό Γρηγοριανόν Ἡμερολόγιον, τό ἴδιο ἐχρησιμοποιήθη καί ὑπό τῶν Νεοημερολογιτῶν διά νά ὑποστηρίξουν τό διορθωμένο των Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον. Πρόκειται δηλαδή περί μιᾶς ἀπάτης, ἡ ὁποία ἐφευρέθη καί ἐφηρμόσθη διά μίαν καί μοναδικήν σκοπιμότητα: ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ Ο ΟΡΟΣ (ΠΙΣΤΕΩΣ) ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΕΡΙ ΜΗ ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ. Διά τον «Αντιαιρετικόν Αγωνα Αγιος Νικολαος» του «Συλλόγου των Ορθοδοξων» καί του "Μητροπολιτικου Φιλοπτωχου Ταμειου", του «Ιερου Φιλανθρωπικου Συνδεσμου Κληρικων Ακαινοτομητου Εκκλησίας ΓΟΧ Ματθαιος ο Α». Ελάχιστος προς Κύριον ευχέτης. Ο Προεδρος του Μητροπολιτικου Φιλοπτωχου Ταμείου +Ο Μεσογαίας, Λαυρεωτικης καί Αχαρνων Κηρυκος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ