ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΝΕΚΡΩΜΕΝΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ, ΤΙΘΕΤΑΙ ΗΘΙΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ.
"ΟΥΑΙ ΥΜΊΝ... "Ο Σεβ. Μεσογαίας προσκεκλημένος εις Ιερατικήν Σύναξιν του Σεβ. Νεαπόλεως της 24ης Ιανουαρίου 2021 διά το εμβόλιον του κορωνοϊού εδήλωσε ότι εγνώριζε αυτός και η επιτροπή βιοηθικής της Εκκλησίας ήδη από τον Μάρτιον 2020 περί των εμβολίων.
Ωστόσο, μας προκαλεί ιδιαιτέραν έκπληξιν ότι δεν εγνώριζε τίποτε περί εμβρυϊκών κυττάρων εις τα εμβόλια πριν το αναφέρει ο Σεβ. Κυθήρων.
Χαρακτηρίζει την έκτρωσιν “διακοπήν κυήσεως” και καταλήγει ότι δεν τίθεται ηθικόν ζήτημα επειδή πρόκειται ήδη διά “νεκρωμένα έμβρυα” που δεν οδηγήθησαν εις την έκτρωσιν διά το εμβόλιον!
«Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί»!
Καὶ ἀφοῦ τὸ λείψανο τοῦ ἐμβρύου εἶναι ἄχρηστο, κατ' ἐπέκτασιν εἶναι ἄχρηστα καὶ τὰ λείψανα πάντων τῶν κεκοιμημένων, τὰ δὲ νεκροταφεῖα δὲν εἶναι παρὰ ἑστίες δυνάμει μολύνσεως τοῦ ὑδροφόρου ὁρίζοντος,
ἄρα ἀνθυγιεινὸς καὶ ἀντι-οικολογικὸς τρόπος διαχειρίσεως τῶν νεκρῶν ἀνθρωπίνων σωμάτων.
Ἑπομένως, γιὰ ποιὸ λόγο ἡ διοίκησις τῆς Ἐκκλησίας νὰ μὴν ἐπιτρέψῃ τὴν καύσι των;
Οἱ δὲ Ἅγιοι Μάρτυρες, οἱ ὁποῖοι προτιμοῦσαν νὰ ὑποβληθοῦν σὲ ἀσύλληπτα γιὰ ὑγιῆ νοῦ βασανιστήρια καὶ νὰ ὑποστοῦν φρικτὸ θάνατο, παρά νὰ καταναλώσουν κρέας ἀπὸ εἰδωλόθυτα, ἦταν κοροϊδάρες.
Δεδομένου ὅτι ἐδῶ δὲν ἔχουμε νὰ κάνουμε ἁπλῶς μὲ σφαγὴ ἀλόγων κτηνῶν, ἀλλὰ μὲ δολοφονίες ἀνθρώπων
καὶ δὴ ἀβαπτίστων τὶς ὁποῖες οἱ ἴδιοι οἱ Ἐπίσκοποι ἀμνηστεύουν.
Στὰ πόσα χρόνια, ἀλήθεια, κατὰ τὸν Μεσογαίας, παραγράφεται τὸ ἀδίκημα τοῦ διπλοῦ φόνου, ὥστε νὰ μποροῦμε ἀκατακρίτως νὰ ἀποδεχθοῦμε τὴν ὅποια ὠφέλεια,
πραγματικὴ ἤ χαλκευμένη, προσωρινὴ ἤ αἰωνία, μᾶς προσφέρει ἡ ἱερόσυλος χρῆσις μέρους τῶν σωμάτων δολοφονηθέντων ἀνθρώπων;
Σὲ πόσα χρόνια, δηλαδή, ἡ ἄμβλυνσις τῶν συνειδήσεών μας ἔναντι τῆς ἁμαρτίας τοῦ φόνου παύει νὰ ἀποτελῆ πολυπλεύρως ἐφάμαρτο κατάστασιν,
ἥγουν ἀποδοχὴ προϊόντων ἐγκλήματος, «πολιτισμένη» μορφὴ καννιβαλισμοῦ, ἀπαξίωσι τῆς εἰκόνος τοῦ Θεοῦ
καὶ τοῦ ἐν γένει ἔργου τῆς Δημιουργίας καὶ βλασφήμου παρεμβάσεως στὸ Σχέδιό Του μέσῳ θρασυτάτης ἀντιποιήσεως τῆς τῷ ὄντι Ἀρχῆς πάσης ἀρχῆς;
«Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν» (Μτ. ΚΓ΄, 14)!
🌿Θεόφιλος Παπαδόπουλος
Ἐφ’ ὅσον ὁ χριστιανὸς γνωρίζει ἐνσυνειδήτως τὸ ‘’ἀνήθικο’’ τῆς προελεύσεως τῶν ἐμβολίων, πρᾶγμα, ποὺ ἡ Ἐκκλησία ἔχει τὴν ὑποχρέωση νὰ διακηρύξει,
*κολάζεται*, διότι η πράξη αὐτή, συνιστᾶ ἔκπτωση ἀπὸ τὴν ὀρθὴ Πίστη καὶ ζωή.
Ἐδῶ δὲν χωροῦν ὑποκειμενικὲς ἀντιλήψεις καὶ ἀπόψεις!
🌿π. Στυλιανός Καρπαθίου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου