π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ, ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩΝ

Ἔχει πεῖ λοιπόν, ὁ π. Θεόδωρος καὶ τὰ ἑ¬ξῆς:
«Λοι¬πόν, ἡ Ἐκ¬κλη¬σί¬α σή¬με¬ρα, ἡ οἰ¬κου¬με¬νι¬στι¬κὴ Ἐκ¬κλη¬σί¬α, ἡ δι¬οι¬κοῦ¬σα Ἐκ¬κλη¬σί¬α εἶναι μὲ τὴν πλά¬νη. Καὶ νὰ εὐ¬χη¬θοῦ¬με ὁ Θε¬ὸς νὰ ἀ¬να¬δεί¬ξει ἐ¬πι¬σκό¬πους …καὶ νὰ ἐ¬λευ¬θε¬ρώ¬σει τὴν Ἐκ¬κλη¬σί¬α ἀ¬πὸ αὐ¬τὴ τὴν πα¬ναί¬ρε¬ση τοῦ Οἰ¬κου¬με¬νι¬σμοῦ καὶ τὶς ἄλ¬λες πλά¬νες» (a¬k¬t¬i¬n¬es.b¬l¬o¬g¬s¬p¬ot.c¬om/2011/03/b¬l¬og-p¬o¬st_3192.h¬t¬ml).
Ἤ¬δη ἀ¬πὸ τὸ 2001 ὁ π. Θ. Ζή¬σης ἔ¬γρα¬φε: «Ὑ¬πο¬μεί¬να¬με, ὑ¬πο¬μεί¬να¬με, ὑ¬πο¬μεί¬να¬με τοὺς οἰ¬κου¬με¬νι¬σμοὺς... Θὰ δι¬α¬κό¬ψου¬με τὴν κοι¬νω¬νί¬α μὲ ὅ¬σους κοι¬νω¬νοῦν μὲ τὸν ἀ¬κοι¬νώ¬νη¬το, αἱ¬ρε¬τι¬κὸ καὶ σχι¬σμα¬τι¬κὸ πά¬πα» (Ζή¬ση Θ., “Μὲ τὸ ἀρ¬νί¬ο ἢ μὲ τὸ θη¬ρί¬ο; Μὲ τὸν Χρι¬στὸ ἢ μὲ τὸν πά¬πα;¬”, Θε¬ο¬δρο¬μί¬α, Ἰ¬α¬νου¬ά¬ρι¬ος‒Μάρ¬τι¬ος 2001).
«Τὸ θέ¬μα τῆς κοι¬νω¬νί¬ας μὲ τοὺς αἱ¬ρε¬τι¬κούς, ὡς καὶ τῆς ἐν συ¬νε¬χεί¬ᾳ κοι¬νω¬νί¬ας μὲ τοὺς κοι¬νω¬νοῦν¬τες, οἱ ὁ¬ποῖ¬οι μὲ τὴν πρά¬ξη τους αὐ¬τὴ ἀ¬πο¬βαί¬νουν ἀ¬κοι¬νώ¬νη¬τοι, εἶ¬ναι τὸ μεῖ¬ζον καὶ ἐ¬πεῖ¬γον θέ¬μα στὴν ση¬με¬ρι¬νὴ ἐκ¬κλη¬σι¬α¬στι¬κὴ ζω¬ή. Τὸ ἐκ¬κλη¬σι¬α¬στι¬κὸ σῶ¬μα νο¬σεῖ ἐ¬πι¬κίν¬δυ¬να• ὑ¬πεύ¬θυ¬νοι γι¬ὰ τὴν νό¬σο εἴ¬μα¬στε ὅ¬λοι, ὄ¬χι μό¬νον οἱ κοι¬νω¬νοῦν¬τες μὲ τοὺς ἑ¬τε¬ρο¬δό¬ξους, ἀλ¬λὰ καὶ ὅ¬σοι κοι¬νω¬νοῦ¬με μὲ τοὺς κοι¬νω¬νοῦν¬τες• ἡ ἐ¬κτρο¬πὴ καὶ ἡ πα¬ρά¬βα¬ση μοι¬ά¬ζει μὲ τὰ συγ¬κοι¬νω¬νοῦν¬τα δο¬χεῖ¬α…» (“Μαρ¬τυ¬ρί¬α ἢ ἀ¬πο¬στα¬σί¬α; Σκέ¬ψεις καὶ ἐ¬κτι¬μή¬σεις με¬τὰ τὴ Ρα¬βέν¬να”, Ὀρ¬θό¬δο¬ξος Τύ¬πος, φ. 1466, 12.7.2002).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ