Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

0

ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ, ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
23 Δεκεμβρίου 2019 ·
ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
 ΤΗΝ ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΗΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ) Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ  ΚΡΗΤΗΝ ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΕΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ   (ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΣΤΩ ΤΥΠΙΚΗΝ ΑΔΕΙΑΝ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΟΥ) ΜΟΥ ΕΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ  ΑΠΟ ΑΠΟΚΡΥΨΙΝ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΜΟΥ  ΕΙΠΕ "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΗ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙ  ΠΛΕΟΝ ΛΑΙΚΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΑΦΩΡΙΣΕ ΚΑΤ  ΑΠΑΙΤΗΣΙΝ  ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΑΙΚΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΤΟΥ) ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ  ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΟΥ  ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ  ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ  ... ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ  ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΤΟΥ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΙΛΗΣΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΤΡΟΠΟ,  ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΓΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ, ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΥ ΤΟ  ΕΚΛΕΙΣΕ (Η ΤΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΙΝ  ΜΟΥ  ... ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ  ΠΕΡΙΜΕΝΩ ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ  ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΓΡΑΦΟΝΤΟ  "ΥΠ  ΟΨΙΝ  ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ"...ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΙΝ  ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΟ "ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ (95), ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ  ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗΝ ΑΙΤΙΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 1971 ΚΑΙ ΕΞΗΣ   ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΟΤΑΝ ΥΠΕΞΑΙΡΕΘΗΣΑΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΕΧΕΙΡΙΖΕΤΟ Ο  ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΤΟΤΕ π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ... ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΓΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΠΡΟΛΟΓΙΚΟΝ Σημειωμα:
 Ενα πράγμα δεν μπὀρεσε νά καταλάβη ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος απ ο,τι  φαίνεται. Οτι ενω διεξηγετο από κοινου ενας τιντανιος αγωνας εναντιον  του παλαιου οικουμενιστικου κινηματος της τυπω Ουνίας υπαγωγης των ΓΟΧ  υπό τόν Νεοημερολογιτισμόν ... οτι, ενω ο αγων αυτός εφθασε εις τό  αποκορυφωμα του το 1998 με τήν επιδιωχθεισαν παρωδίαν του διαλόγου μετα  των Φλωρινικων ... οτι ενω εφθασε εις οριακόν σημειον με την διακοπην  κοινωνιας μετα των Νικολαιτων (τό 2005) ... οτι ενω απ αρχης εις τό  κινημα της προδοσίας (υπαγωγης υπό τόν νεοημερολογιτισμόν)  πρωτοστατουσε, αλλοτε εμφανως καί αλλοτε αφανως, το παρασυνοδικόν  κατεστημενον υπό τον φερόμενον σημερον ως Αρχιεπίσκοπον Στεφανον τόν  Τσακίρογλου .... οτι τόσον ημείς από τό 2005 οσον καί οι Σεβασμιωτατοι  Παχωμιος καί Ευσταθιος από τό 2015, διεχωρισαμεν τας ευθυνας μας απ  αυτων (Νικολαιτων κατ αρχήν Στεφανιτων κατόπιν), ... οτι καί ενω  εφθασαμε από κοινου εις τήν ευλογημενην, κατα Θεόν ενωσιν της 27  Ιανουαρίου 2019 ... ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος, αντι νά συνεχίση τόν  Αγωνα (τόν οποίον ειχε πρωτοστατησει καί αυτός) αντι νά βοηθηση να μήν  περάση τό κινημα της προδοσίας σέ μιά συγκεριμενη στιγμη, καί ετσι νά μη  γινη τό θελημα του Νεοημερολογιτισμου ... ηρξατο από τό 2015 (καί οχι  από μόνος του) να χρησιμοποιει τά ιδια τα "σκουριασμενα", από την πολλήν  χρησιν, οπλα των παλαιοημερολογιτων καί νεοημερολογιτων οικουμενιστων,  περί του 1971, εναντιον του διαλόγου εν αγαπη καί αληθεια. Ποια τα οπλα  αυτά: Οτι "οι Ρωσοι ωρθοδόξησαν τό 1971", οτι "υπό την προυποθεσιν αυτην  μάς ανεγνωρισαν τις χειροτονιες", οτι "η απόφασις των Ρωσων με την  οποίαν μάς ανεγνωρισαν ειναι Ορθοδοξος", καί οτι "εδω στην Ελλαδα, δεν  εγνε χειροθεσια ως επί σχισματικων, αλλα μας φωτισε ο Θεός καί εφευραμε  την συγχωρητικη ευχη καί ετσι σωσαμε την Εκκλησία από τίς αντιδρασεις  Κληρου καί Λαου" καί αλλα πολλά ... Αυτα δέν μπόρεσε να καταλάβη ο  Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος καί εστραφη εναντιον των συναγωνιστων του. Ειθε  νά κατανοηση τό λάθος του εις τό οποίον τόν παρεσυραν.
ΑΙ  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗΝ ΤΩΝ ΓΟΧ ΕΙΣ ΤΟΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΝ  Προκειμένου νά ὑπαγάγη τούς Γ.Ο.Χ. ὑπό τόν Νεοημερολογιτισμόν, ὁ πρ.  Φλωρίνης Χρυσόστομος συνέλαβεν καί διετύπωσεν σειράν προτάσεων.
 Παραθέτομεν κατωτέρω τό κείμενον τῶν προτάσεών του, οπως εδημοσιευθη εις  τό τευχίδιον του Ιερομονάχου (νυν Μητροπολίτου Λαρίσης) Αμφιλοχίου υπό  τόν τιτλον: "ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ"
"ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ
ΠΩΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ.
 1) Οἱ Ἀρχιερεῖς οἱ Παλαιοημερολογῖται νά μνημονεύουν τήν Ἱεράν Σύνοδον,  οἱ δέ Ἱερεῖς των νά μνημονεύουν αὐτούς, ὡς καί μέχρι σήμερον.
2) Οἱ  Ἱεροί Ναοί τῶν Παλαιοημερολογιτῶν νά λογοδοτοῦν εἰς ἕναν Ἔξαρχον τῶν  Παλαιοημερολογιτῶν, αὐτός δέ εἰς ἕνα κρατικόν πρόσωπον τῆς ἐμπιστοσύνης  τῆς Ἐκκλησίας καί τό κρατικόν πρόσωπον εἰς τήν Ἐκκλησίαν, διά νά  φαίνεται ἀρχικῶς, ὅτι ὁ Παλαιοημερολογιτισμός ἔχει νά κάμη μόνον μέ τό  κράτος καί οὐχί μέ τήν Ἐκκλησίαν. Αἱ δέ εἰσπράξεις νά συγκεντρώνωνται  εἰς τήν Ἀρχιεπισκοπήν Ἀθηνῶν, ὅλης τῆς Ἑλλάδος.
3) Οἱ Ἱερεῖς τῶν  Παλαιοημερολογιτῶν ν' ἀναγνωρισθοῦν μόνον οἱ κανονικοί (ὅσοι δηλ.  ἐχειροτονήθησαν μέ τό νέον ἡμερολόγιον καί ὑπό κανονικοῦ Ἀρχιερέως).
 4) Οἱ χειροτονηθέντες παρά τῶν τριῶν Ἀρχιερέων, ὅσοι εἶναι ἔγγαμοι, νά  τούς ἀνεχθῶμεν ὑπό τύπον προσωρινότητος, διότι αὐτοί, ὡς μή  ἀντιδραστικοί τακτοποιοῦνται εὐκόλως.
5) Ἅπαντες οἱ Ἱερομόναχοι,  μοναχοί καί μοναχαί νά περιορισθοῦν ἀμέσως εἰς τάς Μονάς των ὑπό τήν  ἐπιτήρησιν τῆς ἀστυνομίας. Οἱ δέ Ἁγιορεῖται νά περιορισθοῦν ἀμέσως εἰς  Ἅγιον Ὄρος, διότι ἅπαντες οἱ ἀνωτέρω ἐμφυτεύουν τόν φανατισμόν εἰς τούς  παλαιοημερολογίτας. Θά ἐξέρχωνται δέ τῶν Μονῶν μόνον μοναχοί ἤ μοναχαί  (οὐδέποτε δέ Ἱερομόναχοι) διά ὑλικάς ὑπηρεσίας τῶν Μονῶν, τῆ ἐγγράφω  πάντοτε ἀδεία τοῦ Ἐξάρχου τῶν Παλαιοημερολογιτῶν.
6) Αἱ μικραί μοναί  νά διαλυθοῦν ἤ νά περιορισθοῦν οἱ μοναχοί ἤ αἱ μοναχαί των εἰς δύο  τρεῖς μεγάλας τοιαύτας, αἴτινες νά τελοῦν ὑπό τόν ἔλεγχον τοῦ Ἐξάρχου  τῶν Παλαιοημερολογιτῶν.
7) Νά ἐπιδιωχθῆ καί πάλιν συνεννόησις μετά  τῶν Φλωρίνης, Λιώση καί Χατζῆ μέ τήν ὑπόσχεσιν, ὅτι θά ἀποκατασταθοῦν ὡς  βοηθοί Ἐπίσκοποι κάπου ἄν βεβαίως τοῦτο τό ἐγκρίνη ἡ Ἐκκλησία.
8)  Ἅπαντα τά ἀνωτέρω νά διατυπωθοῦν καί κοινοποιηθοῦν εἰς ὅλας τάς  Ἀστυνομικάς Ἀρχάς τοῦ Κράτους καί τούς Ἀρχιερεῖς δι' Ἐγκυκλίων τοῦ  Ὑπουργείου Θρησκευμάτων.
9) Εἰς τόν Ἔξαρχον τῶν Παλαιοημερολογιτῶν  νά δοθῆ ἔγγραφον ἀπόρρητον καί ἐκ μέρους τοῦ Μητροπολίτου Ἀθηνῶν πρός  τούς Ἱεράρχας τῆς Ἑλλάδος καί ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχηγείου τῆς Χωροφυλακῆς  καί Ἀστυνομίας Πόλεων πρός ἁπάσας τάς Ἀστυνομικάς Ἀρχάς τοῦ Κράτους, ἴνα  τόν βοηθήσουν οἱ ἀνωτέρω εἰς τό ἔργον του.
10) Ὅσοι ἐκ τῶν ἰδιοκτητῶν τῶν παλαιοημερολογιτικῶν Ναῶν δυστροποῦν οἱ Ναοί των νά κλείωνται ἀμέσως.
 11) Ἐκ μέρους τοῦ Ἐξάρχου νά γίνεται συγκέντρωσις τοῦ Κλήρου τῶν  Παλαιοημερολογιτῶν καί Κατήχησις, ὅτι τό ζήτημα τό παλαιοημερολογιτικόν  δέν εἶναι δογματικόν καί δυνάμεθα νά δεχθῶμεν τό μνημόσυνον τοῦ  Κανονικοῦ Ἀρχιερέως.
12) Ὅταν θά χειροτονῶνται Κληρικοί νά ἔχουν τά προσόντα, ὅπως καί οἱ Νεοημερολογῖται Κληρικοί.
 13) Νά γραφοῦν βιβλία κατάλληλα πρός διαφωτισμόν τοῦ πληρώματος, ὅτι τό  ζήτημα δέν εἶναι δογματικόν καί δέν βλάπτει νά δεχθῶμεν τό μνημόσυνον  τοῦ Κανονικοῦ Μητροπολίτου.
14) Νά γίνη ἡ ἐκκαθάρισις τοῦ Κλήρου τῶν  Παλαιοημερολογιτῶν διά τῶν ἰδίων τῶν Παλαιοημερολογιτῶν καί νά  ἐφαρμοσθοῦν αἱ ἀποφάσεις των ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας.
15) Νά  ὑφίσταται ὁ διωγμός, ἴνα δυνηθῶμεν οἱ δεχόμενοι τήν λύσιν ταύτην νά  πείσωμεν τούς ἰδιοκτήτας τῶν Ναῶν Ἱερεῖς καί Λαϊκούς νά δεχθοῦν τήν  λύσιν ταύτην.
Μέ τά μέτρα ταῦτα ἔχω τήν πεποίθησιν, ὅτι ἐντός 6  μηνῶν ἤ τό πολύ πολύ ἑνός ἔτους θά εἰσέλθη καί τό παλαιοημερολογιτικόν  ζήτημα εἰς τήν κανονικήν του τροχιάν, διότι καί Ἀρχιερεῖς θά ὑποκύψουν  καί Ἱερεῖς καί Λαός, ὁπότε ἀρχικῶς θά ὑπάρχη ὁ παλαιοημερολογιτισμός ὑπό  τήν διοίκησιν πάντοτε τῆς Ἐπισήμου Ἐκκλησίας, ἔστω καί καμουφλαρισμένα,  ἀργότερα δέ θά ἐκλείψη τελείως, διότι οἱ ἔγγαμοι Ἱερεῖς, δέν ἔχουν ποτέ  τόν φανατισμόν τῶν Μοναχῶν.
Ἐκτός ὅμως τούτου, ὅταν ὑπάρχη ἡ  μυστική αὐτή συμφωνία ἀρχικῶς μεταξύ Ἐκκλησίας καί  Παλαιοημερολογιτισμοῦ, δέν θά δυνηθῆ οὐδεμία ἀπολύτως Κυβέρνησις νά  ἐπέμβη ὑπέρ τῶν Παλαιοημερολογιτῶν μονομερῶς καί νά τούς δώση  ἐλευθερίαν, διότι θά ἐπέμβη ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία καί θά εἴπη εἰς τόν  Πρωθυπουργόν καί ἁρμόδιον Ὑπουργόν, αὐτή ἡ συμφωνία ὑπάρχει καί πρέπει  νά τηρηθῆ ἴνα προϊόντος τοῦ χρόνου τακτοποιηθῆ ὁριστικῶς τό ζήτημα. Καί  τότε, ὅταν οἱ Παλαιοημερολογῖται αἱ ἀρνούμενοι νά συμμορφωθοῦν ἴδουν,  ὅτι καμμία Κυβέρνησις δέν τούς ὑποστηρίζει ἀσφαλῶς θά ὑποκύψουν.
 Τελικῶς ἔχω τήν πεποίθησιν, ὅτι ἴνα ἐπιτύχουν πάντα τ' ἀνωτέρω, θά  ἐπιτύχουν μόνον διά προσώπων προερχομένων ἐκ τοῦ Παλαιοημερολογιτισμοῦ  καί μέ τήν δέουσαν ἐξουσίαν.
Διά τήν ἐφαρμογήν τῶν ἀνωτέρω δέον νά γίνη μεγίστη προσπάθεια, ἥτις εἶμαι βέβαιος, ὅτι θ' ἀποφέρη ἀγλαούς καρπούς".
Ενω τα επ αυτης της προτασεως σχόλια εγραφησαν εις τήν σειράν των Εκκλησιολογικων θεμάτων:
 Πῶς νά χαρακτηρίση κανείς τάς ἀνωτέρω σκέψεις — προτάσεις τοῦ πρώην  Φλωρίνης; Ποῖος ἠδύνατο νά ἀρχιτεκτονήση τέτοια προδοσία; Ἐπειδή, λέγει,  οἱ παλαιοημερολογῖται βλέπουν τούς νεοημερολογίτας Δεσποτάδες, ὡς  διώκτας, καί εἶναι δύσκολο νά τούς πείσουμε νά μνημονεύουν τό ὄνομά  τους, δι' αὐτό προτείνει ὁ ἴδιος νά μνημονεύουν αὐτόν (δηλ. τόν πρώην  Φλωρίνης Χρυσόστομον) καί αὐτός νά μνημονεύη τήν Νεοημερολογιτικήν  Σύνοδον.
Ἔτσι ἡ καινούργια λύσις τήν ὁποίαν προσφέρει ὁ πρ.  Φλωρίνης, τό 1951 εἶναι νά μνημονεύουν οἱ παλαιοημερολογῖται ἱερεῖς τόν  πρώην Φλωρίνης καί αὐτός νά μνημονεύη τήν νεοημερολογιτική Σύνοδο, ὥστε  νά μή γίνεται πολύ αἰσθητή ἡ ὑπαγωγή καί ἀντιδροῦν οἱ  παλαιοημερολογῖται. Ποῖον τό συμπέρασμα καί ἀπό τά ἀνωτέρω; Ὅτι ὁ πρώην  Φλωρίνης διά μίαν ἀκόμη φοράν ἀποδεικνύει τήν ἱκανότητά του εἰς τό  ὑποκρίνεσθαι.
Ὅμως καί αἱ ἀνωτέρω προτάσεις του δέν ἐγένοντο δεκταί,  διότι ὁ Σπυρίδων Βλάχος, ἐν τῆ ἀφροσύνη του ἴσως, δέν ἐδέχθη τήν λύσιν  αὐτήν διά τούς ἱερεῖς οἱ ὁποῖοι ἀνῆκον εἰς τήν ἐπαρχίαν του, διότι εἶχε  τήν ἀπαίτησιν νά μνημονεύουν ἀπ' εὐθείας αὐτόν.
Ἰδού τί ἀκριβῶς ἔγραφεν μετά τήν ἀποτυχίαν τῶν διαπραγματεύσεων ἡ Π.Θ.Ε.Ο.Κ.:
 "Ἡ δευτέρα αἰτία τῆς ἀποτυχίας εἶναι ἡ περίεργος καί ἀψυχολόγητος  σπουδή τῶν ἁρμοδίων νά ἐκβιάσουν μίαν οἱανδήποτε λύσιν. Οὕτω ἐπρότειναν,  ὅπως ἐντός τριῶν ἤ ἕξ ἡμερῶν οἱ Παλαιοημερολογῖται ἀποδεχθῶσιν τήν  μνημόνευσιν ἐπ' Ἐκκλησίαις τοῦ Νεοημερολογίτου Μητροπολίτου. Ἀφήνομεν  ὅλους τούς ἄλλους λόγους πού κατέστησαν προβληματικήν τήν ἀποδοχήν τῆς  προτάσεως αὐτῆς καί ἐρωτῶμεν τόν Ἑλληνικόν λαόν. Πῶς ἦτο δυνατόν νά  μεταβληθοῦν αἱ ψυχολογικαί προϋποθέσεις τόσον συντόμως, ὥστε ὁ  παλαιοημερολογίτης, ὁ ὁποῖος μέχρι τῆς ἡμέρας ἐκείνης ἐθεώρει ἐκ τῶν  πραγμάτων ἐχθρόν του καί διώκτην του τόν Μητροπολίτην, ἀπό τόν ὁποῖον  πολλά ὑπέφερε, νά δεχθῆ νά τόν θεωρῆ προϊστάμενόν του καί φίλον του;  Ἡμεῖς τοὐλάχιστον δέν ἀνεκαλύψαμεν μίαν τοιαύτην μαγικήν ράβδον. Ματαίως  ἐζητήσαμεν πίστωσιν χρόνου". (Ἀνακοινωθέν τῆς Π.Θ.Ε.Ο.Κ., Ἐθνικός  Κῆρυξ, 9.3.1951).
Διά τον «Αντιαιρετικόν Αγωνα Γνησιων Ορθοδόξων»  και την Διαδικτυακήν Εφημερίδα «Ο Κηρυξ των Ορθοδόξων» της Ιεράς  Μητροπόλεως ΓΟΧ Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Ελάχιστος προς Κύριον  ευχέτης. + Ο Μητροπολίτης ΓΟΧ Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς Κήρυκος
ΣΧΟΛΙΑ
 Απανταχου Εκκλησία Κατακομβων Ενα πράγμα δεν μπὀρεσε νά καταλάβη ο  Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος απ ο,τι φαίνεται. Οτι ενω διεξηγετο από κοινου  ενας τιντανιος αγωνας εναντιον του παλαιου οικουμενιστικου κινηματος της  τυπω Ουνίας υπαγωγης των ΓΟΧ υπό τόν Νεοημερολογιτισμόν ... οτι, ενω ο  αγων αυτός εφθασε εις τό αποκορυφωμα του το 1998 με τήν επιδιωχθεισαν  παρωδίαν του διαλόγου μετα των Φλωρινικων ... οτι ενω εφθασε εις οριακόν  σημειον με την διακοπην κοινωνιας μετα των Νικολαιτων (τό 2005) ... οτι  ενω απ αρχης εις τό κινημα της προδοσίας (υπαγωγης υπό τόν  νεοημερολογιτισμόν) πρωτοστατουσε, αλλοτε εμφανως καί αλλοτε αφανως, το  παρασυνοδικόν κατεστημενον υπό τον φερόμενον σημερον ως Αρχιεπίσκοπον  Στεφανον τόν Τσακίρογλου .... οτι τόσον ημείς από τό 2005 οσον καί οι  Σεβασμιωτατοι Παχωμιος καί Ευσταθιος από τό 2015, διεχωρισαμεν τας  ευθυνας μας απ αυτων (Νικολαιτων κατ αρχήν Στεφανιτων κατόπιν), ... οτι  καί ενω εφθασαμε από κοινου εις τήν ευλογημενην, κατα Θεόν ενωσιν της 27  Ιανουαρίου 2019 ... ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος, αντι νά συνεχίση τόν  Αγωνα (τόν οποίον ειχε πρωτοστατησει καί αυτός) αντι νά βοηθηση να μήν  περάση τό κινημα της προδοσίας σέ μιά συγκεριμενη στιγμη, καί ετσι νά μη  γινη τό θελημα του Νεοημερολογιτισμου ... ηρξατο από τό 2015 (καί οχι  από μόνος του) να χρησιμοποιει τά ιδια τα "σκουριασμενα", από την πολλήν  χρησιν, οπλα των παλαιοημερολογιτων καί νεοημερολογιτων οικουμενιστων,  περί του 1971, εναντιον του διαλόγου εν αγαπη καί αληθεια. Ποια τα οπλα  αυτά: Οτι "οι Ρωσοι ωρθοδόξησαν τό 1971", οτι "υπό την προυποθεσιν αυτην  μάς ανεγνωρισαν τις χειροτονιες", οτι "η απόφασις των Ρωσων με την  οποίαν μάς ανεγνωρισαν ειναι Ορθοδοξος", καί οτι "εδω στην Ελλαδα, δεν  εγνε χειροθεσια ως επί σχισματικων, αλλα μας φωτισε ο Θεός καί εφευραμε  την συγχωρητικη ευχη καί ετσι σωσαμε την Εκκλησία από τίς αντιδρασεις  Κληρου καί Λαου" καί αλλα πολλά ... Αυτα δέν μπόρεσε να καταλάβη ο  Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος καί εστραφη εναντιον των συναγωνιστων του. Ειθε  νά κατανοηση τό λάθος του εις τό οποίον τόν παρεσυραν.
18Nani Rafa, Ιωαννα κονδυλια Σερελη και 16 ακόμη6 σχόλια4 κοινοποιήσειςΜου αρέσει!ΣχόλιοΚοινοποιήστε
Σχόλια
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων Ετσι  θα αντιμετωπισθει καί θα θεραπευθει τό σχισμα Νικολαιτων - Στεφανιτων  Σεβασμιωτατε Αμφιλοχιε. Ξεχάσατε τι εγραφομεν από κοινου   από τό 2008  καί πολύ πιό πρίν. Σας τα υπενθυμίζω, διοτι φαινεται σας εκαναν αλλοι να  τα ξεχασετε. Ιδου τι τι εγραφομεν το  2008: "Ὡσαύτως ἐπί τῆς ὑπ' Α.Π. 3280 ἀπό 28ης Νοεμβρίου 2007 ἄκρως  ψευδοῦς καί ἱεροσύλου, «Συνοδικῆς «ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ» των (των Νικολαιτων), ἡ  Ἱερά Σύνοδος ἐπελήφθη διά τοῦ βιβλίου ὑπό τόν τίτλον «ΑΜΕΣΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ  ΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΪ­ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ  ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ-ΕΚΚΛΗ­ΣΙΟΛΟΓΙΑΣ» Ἀθῆναι Μάρτιος 2008. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩΜΕΝ ΤΟΥ  ΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΠΡΟΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΝ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ  ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ". Προσωπικά προετεινα εις τήν Ιεράν Συνοδον διά τήν  συγκεκριμενην (υπ  αριθμ. 3280/28.11. 2007) Εγκυκλιον των Νικολαιτων νά  καλέσωμεν τους Στεφανιτας, εις τά πλαίσια του διαλόγου εν αγάπη καί  αληθεία, νά συζητησωμεν επί του θεματος της "καταδικης" της  "χειροθεσίας" καί να τους εξηγησωμεν, πρωτον οτι καταδικη της μη  γενομενης αποδεκτης υπό της Εκκλησίας χειροθεσίας, η συγχωρητικης ευχής  σημαίνει επικυρωσις καί αναγνωρισις αυτης, δευτερον, οτι ωφειλον νά  αναμενουν τά πορσίσματα της Επτροπης πού ωρισθη τό 1981 καί εφ  οσον  εβλεπαν οτι η Επιτροπη δεν ελειτουργησε νά βοηθησουν εις τόν  επαναπροσδιορισμόν της καί τριτον νά γινη τροπον τινα ενα ειδικόν  Δικαστηριον διά τό θεμα αυτό, καί αν αποδειχθη οτι υπήρξαν ενοχοι οι  οποιοι ενηργησαν με δόλον καί πονηριαν εις βάρος της Ομολογίας καί της  Αποστολικης Διαδοχής, αυτοί ως ατομα νά καταδικασθουν, διοτι ως ελέχθη  ως ατομα εσφαλαν οχι ως Εκκλησία, οπως βλασφημως λέγεται υπό τινων . ...2
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων ΟΙ  ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΗ ΔΕΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗΝ  ΑΝΑΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΝ - ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ, ΕΝ ΕΤΕΙ 1971, Η  ΑΠΟΚΗΡΥΞΑΝΤΕΣ ΥΣΤΕΡΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΟΦΑΣΙΝ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, "ΣΦΑΛΕΡΩΣ  ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗΝ"...  ΙΔΟΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ "ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΝ ΤΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΝ" ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣΑΝ ΕΝ  ΕΤΕΙ 1994 "ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ" Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ  ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΙΟΥΣΗΣ ...
"Δοκιμάζομεν  ὅμως τήν πικρίαν τοῦ χωρισμοῦ τῆς μαρτυρικῆς ἡμῶν ᾿Εκκλησίας, διότι οἱ  μέν προερχόμενοι ἐκ τοῦ ᾿Επισκόπου Ματθαίου ἀπεσπάσθησαν δημιουργήσαντες  σχίσμα ἐξ αἰτίας ἀλόγου φανατισμοῦ. Διά τό ἀληθές ὅμως παρεσύρθησαν ἀπό  δεινόν τινά ἱερωμένον ἐγκάθετον τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν νεοημερολογιτῶν,  Εὐγένιον Τόμπρον ὀνομαζόμενον, ὁ ὀποῖος εἰσεχώρησε εἰς αὐτούς καί  ὑπεκρίθη τόν θερμόν ζηλωτήν εἰς ἀκριβολογίαν πίστεως, μέ ἀποτέλεσμα τήν  ἀποπλάνησιν τοῦ γέροντος ᾿Επισκόπου Ματθαίου παρασύρας τοῦτον εἰς δύο  φοβερά ὀλισθήματα. Τό πρῶτον, ἀπόσχισιν ἀπό τῶν χειροτονησάντων αὐτόν  Μητροπολιτῶν πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, κλπ. ὅστις ἐδικάσθη καί  ἐξωρίσθη δίς διά τήν ὀρθόδοξον πίστιν καί άπέθανεν ἐν ὀρθοδόξῳ ὁμολογίᾳ.  Δεύτερον εἰς χειροτονίαν ἐπισκόπων ὑπό μόνου ἐκείνου περί τό τέλος τῆς  ζωῆς του κατά παράβασιν τοῦ α' ᾿Αποστολικοῦ κανόνος.Τήν ἀκυρότητα τῆς  χειροτονίας των οἱ Ματθαιϊκοί μετά ἔτη τινά ἐζήτησαν νά διορθώσουν ἀπό  τήν Ρωσικήν ἐν διασπορᾷ ᾿Εκκλησία εἰς ᾿Αμερικήν. ᾿Εδέχθησαν  ἀναχειροτονίαν ἤ χειροθεσίαν, πλήν ὅμως ἐξ ἐσωτερικῆς των διαμάχης  ἀπεκήρυξαν ὑστέρως τήν ἐκκλησιαστικήν πρᾶξιν τῆς Ρωσικῆς Συνόδου καί  ἐπανῆλθον οὕτω εἰς τήν πρώτην ἀκυρότητα τῶν χειροτονιῶν. Ματαίως ὅθεν  καί σφαλερῶς πιστεύουν ὅτι ἔχουν κανονικήν ᾿Αποστολικήν διαδοχήν, ἐφ᾿  ὅσον ἔχουν τήν ἐκδίκησιν τοῦ Α᾿ ᾿Αποστολικοῦ Κανόνος, ἄρα εἶναι  ἀντικανονικοί"
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων ΣΕ  ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΤΗ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΝΩΣΙΝ ΣΥΣΤΗΝΩ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΙΡΗΝΗΣ ΛΟΓΙΑ  ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ: ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΝ:
«Τῆς ἐκκλησιαστικῆς εἰρήνης  οὐδέν ὑψηλότερον! δι’ ἥν νόμος καί προφῆται, δι’ ἥν Θεός ἄνθρωπος  γέγονε, τοῦτο δέ τό μέγα καί ἀνεξιχνίαστον ὄντως μυστήριον΄ ἥν ἦλθε  Χριστός εὐαγγελίσασθαι, ἥν αὐτός Χριστός τοῖς οἰκείοις μαθηταῖς πρό τοῦ  πάθους καί μετά τήν ἐκ τοῦ πάθους ἀνάστασιν ἐδωρήσατο΄ ἥν καί εἰς  οὐρανούς ἀνιών μετά τῆς σαρκός αὐτοῦ, ὅθεν κατεληλύθει ἄσαρκος, ὡς  κλῆρον τοῖς ‘Αποστόλοις καί δι’ αὐτῶν τῆ Ἐκκλησία κατέλιπεν. Εἰρήνη δέ  ἐστίν ἡ ἐν τῶ ἀγαθῶ συμφωνία΄ τό γάρ κακῶς συμφωνοῦν, στασιάζειν μᾶλλον ἤ  εἰρηνεύειν λεχθήσεται» (Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ, PG 95, 65).  Δηλαδή: «Τῆς ἐκκλησιαστικῆς εἰρήνης τίποτα δέν ὑπάρχει ὑψηλότερο! Γι’  αὐτήν ὁ νόμος καί οἱ προφῆτες, γι’ αὐτήν ὁ Θεός ἄνθρωπος ἔγινε, αὐτό  λοιπόν τό μέγα καί ἀνεξιχνίαστο πράγματι μυστήριο. Αὐτήν ἦλθε ὁ Χριστός  νά εὐαγγελισθῆ. Αὐτήν ὁ Χριστός στούς μαθητές του πρό τοῦ πάθους Του καί  μετά τήν Ἀνάστασή Του ἐδώρησε. Αὐτήν καί ὅταν ἀνέβηκε στούς οὐρανούς μέ  τή σάρκα του, ἀπ’ ὅπου κατέβει ἄσαρκος, κληρονομιά στούς ἀποστόλους καί  δι’ αὐτῶν στήν Ἐκκλησία του κατέλιπε. Εἰρήνη δέ εἶναι ἡ συμφωνία στό  ἀγαθό. Γιατί τό νά συμφωνεῖ κανείς στό κακό, μᾶλλον διχοστασία παρά  εἰρήνη θά ὀνομασθῆ».
Antonios Pikramenos Σεβασμιώτατε Κήρυκε, βλέπουμε πώς ή Μητρόπολη Λαρίσης δέν έρχεται σέ διάλογο, κρύβουν τό θέμα Δασκαλοπούλου;
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων Αντωνιε  Πικραμενε, πράγματι απ οτι φαίνεται κρυβουν το θεμα Δασκαλοπούλου, οπως  γραφεις κι εσυ. Διοτι, οταν ως νόμιμο ΔΣ ενημερωθηκαμε, οτι διά τό θεμα  αυτό  ενας Επίσκοπος εκ των πέντε διωκεται ποινικως εις βαθμόν  κακουργήματος δι' υπεξαίρεσιν μεγαλου  χρηματικου ποσου, το οποίον προηλθεν από τήν πώλησιν μερους της  περιουσίας εκ της Κληρονομίας Δασκαλοπούπουλου, καί κινδυνευει νά πάη  φυλακη, αμέσως εκαλέσαμε, ως νόμιμο ΔΣ  τόν Σεβασμιωτατο Αμφιλόχιο, που  ειχεν ορισθη νομίμως  διαχειριστης της κληρονομίας Δασκαλοπουλου, καί  ειχεν εκποιηση μερος της περιουσίας δια νά γίνουν οι Ναοί, κατα την  βούλησιν της διαθετιδος, καί του εζητησαμεν εντος των πλαισίων της  νομιμότητος καί του δικαίου, νά μάς ενημερωση, ως ωφειλε, εντος 15  ημερων, διά την υπόθεσιν αυτην καί νά μάς εξηγηση, πως τα χρηματα αυτά  κατεληξαν εις τάς χειρας ξενων πρός τόν νόμιμον ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ προσωπων, ωστε  νά απαλλαγη καί ο ιδιος τυχόν μομφης καί κατηγορίας, αρνηθηκε καί  αρνειται μέχρι σημερον νά απαντηση, ενω επικαλείται καί λόγους πίστεως  κλπ. Τουτο ειναι απαραδεκτον καί παρανομον καί εις βάρος του. Λυπούμεθα  ειλικρινως δι  αυτό, μόνον επιφυλασσόμεθα νά ιδωμεν μήπως του απέκρυψαν  το εξωδικον πού του εσταλη καί γι  αυτό δέν απάντησε. Η προσπάθεια  εξετασεως του θεματος συνεχίζεται καί "ο Θεός νά βάλη τό χέρι του", οπως  λέμε.2
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων Αντωνιε ουδεν κρυπτον, ο ου μη φανερόν γενησεται....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ