ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΤΗΝ ΕΝ ΕΤΕΙ 2003 (12/09) ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΣΕΒ ΤΑΡΑΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ, ΙΕΡΟΣΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙ' ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΝ ΘΡΟΝΩΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΗΝ 5-2-03 ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΕΝ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΝ ΜΑΤΘΑΙΟΝ.


ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΤΗΝ ΕΝ ΕΤΕΙ 2003 (12/09) ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΣΕΒ ΤΑΡΑΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ, ΙΕΡΟΣΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙ' ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΝ ΘΡΟΝΩΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΗΝ 5-2-03 ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΕΝ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΝ ΜΑΤΘΑΙΟΝ.  

Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ κ. ΤΑΡΑΣΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ''ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ'' ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠ/ΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ


  Στις 12/09/2003 ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Βερροίας κ. Ταράσιος είχε στείλει επιστολή προς τον τότε Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Νικόλαο, δια της οποίας γνωστοποιούσε την διαφωνία του σχετικά με το θέμα της παρανόμου παραιτήσεως του Αρχιεπισκόπου κ. Ανδρέου. Ο Σεβ/τος κ. Ταράσιος στην επιστολή του αυτή μεταξύ άλλων τόνιζε τα εξής: α) Πως το θέμα της ''παραιτήσεως'' του Αρχιε/που έτυχε κακής μεταχειρίσεως - αντιμετωπίσεως, β) Πως τόσο η Αρχιερωσύνη του, όσο και τα λόγια του περιφρονήθηκαν από τον πρώην ''μητροπολίτη Πειραιώς'' κ. Νικόλαο, γ) Πως καμία από τις επιστολές του δεν λήφθηκε υπ'όψιν υπό του ''επισκόπου'' κ. Νικολάου, ούτε εκείνη της 10.2.03, ούτε η άλλη της 22.4.03, η οποία επισυνάπτονταν μαζί με μία γνωμοδότηση, ούτε όμως και η τελευταία της 25.4.03, δια της οποίας ο Σεβ/τος κ. Ταράσιος διαμαρτυρόταν εντονωτατα δια την ''παραίτηση'' του Αρχιεπ/που. Όλα αυτά και άλλα πολλά, όπως οι πονηροί τρόποι αντιμετωπίσεως αλλά και τα ψέματα (που για ακόμη μία φορά) ειπώθηκαν από τον ''επίσκοπο'' κ. Νικόλαο, γίνονται φανερά μέσα από την Επιστολή αυτή του Σεβ/του Ταρασίου.
 Ιδού η επιστολή αυτή, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί και ως επιστολή - φωτιά:







       
 Ο καθ' ένας, λοιπόν, ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για το πόσο συμφώνησε ή όχι ο Σεβ/τος κ. Ταράσιος με την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου κ. Ανδρέου. Άλλωστε την διαφωνία του ο Σεβ/τος την έδειξε και δια της απουσίας του από την διαδικασία ''εκλογής νέου ''αρχιεπ/που''. 

Σχόλια

  1. ΣΧΟΛΙΑ Dhmhtrhs Papadatos
    Dhmhtrhs Papadatos Σε μία προσωπική συνάντηση που είχα με τον Σεβ/το κ. Ταράσιο πριν από μερικά χρόνια, μου είχε πει πως ο μόνος λόγος που συνεχίζει να ακολουθεί τον ''αρχπ/πο'' κ. Στέφανο, είναι απλά και μόνο επειδή εκείνος μέσω τρίτων προσώπων, τον εκβιάζει πως αν τυχόν ποτέ φύγει από την ''σύνοδο'' θα του πάρουν το μοναστήρι του αγ. Ταρασίου, το οποίο με τόσο κόπο έχει ανεγείρει. Τα λόγια αυτά φανερώνουν απόλυτα την Χριστιανική ελευθερία που ''υπάρχει'' στη ''σύνοδο'' αυτή. Ταπεινά όμως και με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπο του Σεβ/του, θα ήθελα να τον ''ενημερώσω'' πως πάνω απ' όλα πρέπει να είναι η Αλήθεια και ο Χριστός και όχι τα άψυχα κτίρια. Προς τούτο ο Σεβ/τος ας θυμηθεί τι έπραξεν ο μακαριστός Ιερομ/χος π. Θεόδωρος (π. Θωμάς Κοντογιάννης), ο οποίος προκειμένου να απολέσει την καλήν του Ομολογία αποδεχόμενος την παράνομη παραίτηση του Αρχιεπισκόπου κυρού Ανδρέου, αλλά και την εξίσου παράνομη ''ανάδειξη'' του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου ως δήθεν νέου ''αρχιεπισκόπου'', προτίμησε να εκδιωχθεί από τον Ιερό Ναό Αγίας Τριάς Κάτω Ηλιουπόλεως ''χάνοντας'' με τον τρόπο αυτό την Εκκλησία που με αίμα και ιδρώτα έχτισε αλλά και υπηρέτησε. Κερδίζωντας όμως δια της εκδιώξεώς του αυτής την άνωθεν αιώνιον Εκκλησία, την Εκκλησία των Ουρανών. Επομένως Σεβ/τε κ. Ταράσιε, καλό θα ήταν να μπορέσετε να απαγκιστρωθείτε από τα υλικά και πρόσκαιρα του κόσμου τούτου (όπως είναι τα κτίρια), και να θελήσετε να ενωθείτε με τα αγαθά και αιώνια που είναι η Αλήθεια, η Τήρηση των Ιερών Κανόνων αλλά και η δύναμη της καλής διαφωνίας έναντι όλων εκείνων των συνεπισκόπων σας οι οποίοι από το 2005 έχουν ξεφύγει από την Ορθή Γραμμή πλεύσης του Αγίου Πατρός Ματθαίου, του Νέου Ομολογητού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων Η αντικανονικη, παρανομος, σιμωνιακη παραιτησις του μακ. Αρχιεπισκοπου Ανδρεου, (5-2-03), η οποία ουσιαστικως εγενετο επ' ανταλλαγη θρόνων, (ητοι δια να γινη αρχιεπίσκοπος ο Νικόλαος και εν συνεχεια ο Στεφανος δια νά εξυπηρετησουν αμφοτεροι, αλλά κυριως ο δευτερος) την υπαγωγην των ΓΟΧ εις τόν Οικουμενισμόν καί να βοηθηση ο Στεφανος εις την δημιουργιαν της νεας παλαιοημερολογιτικης Ουνίας,) ... Επίσης η αυθαιρεσια καί ο αυταρχισμός καί ο παποκαισαρισμός με την οποίαν αντιμετωπισε τις ενστασεις μου καί τις ενστασεις αλλων Αρχιερεων, η περί τόν Νικόλαον "παρανομος συναγωγη", η ψευδης επίκλησις λόγων υγείας, ενω ο Αρχιεπίσκοπος περιήρχετο ολην την Ελλάδα καί την Κυπρο, δια να "πείση" , οτι μόνος του παρητηθη, καί οτι αυτό ητο πρός οφελοις της Εκκλησίας ... η υποβιβασις του εις την Προεδριαν των Πατρων καί η παρανομος αναδειξις του από Πειραιως Νικολαου, ενω ο Μακαριιωτατος ητο εν ζωη ... Η κατα παραβασιν της Κανονικης Ταξεως συμμετοχη του παραιτηθεντος εις τας συνεδριασεις της παρανομου,καί δι αυτον τόν λόγον, Συνοδου ... Η παρανομος ψηφος του εις τας κατ εμου ψευδοαποφασεις .. Η συμμετοχη του εφησυχαζοντος Φιλίππων Χρυσοστόμου ... Η διαφωνια καί η μη υπογραφη δυο Αρχιερεων (Ταρασιου καί Γαλακτιωνος) εις τας κατ εμου αποφασεις... Το ανυπόγραφον των αποφασεων και από τους αλλους Αρχιερεις λόγω διαφωνιων, καί αλλαι παραβασεις ων ουκ εστιν αριθμος, καθιστουν τις ψευδοκαθαιρεσεις των Νικολαιτων εναντιον μου καθως καί την πρό δυο τριων ετων ψευδοκαθαιρεσιν κατα του Μακαριωτατου Αρχιεπισκόπου Παχωμιου, πολλαπλως παρανομους καί τροπον τινα ανυπάρκτους, καί χωρις κανενα εννομον αποτελεσμα, στρεφομενας ομως κατα των εκδωσαντων αυτας, διό καί το Ανωτατον Συνοδικόν Δικαστηριον της Πανορθοδοξου Ιερας Συνοδου, κατοπιν κανονικης διαδικασιας, τους επέβαλε την ποινην της καθαιρεσεως ... Αυτας λοιπόν τας αποφασεις, τάς οποίας ομως οχι μονον δεν υπέγραψε ο Επίσκοπος Ταρασιος, αλλά καί πολλαπλως εστιγματιζε, την κατεθεσε ως μαρτυριαν εις το εναντιον μου δικαστηριον ... Δεν θα μιλήσω περισσοτερον δι αυτο το θεμα, διοτι τουτο ευρισκεται εις εξελιξιν εις τα δικαστηρια (Εφετειον), αλλά διερωτωμαι: Καταλαβαίνει ο Σεβ/τος Ταρασιος, οτι με αυτό πού εκανε παρεδωσεν αμαχητι τους Ναούς, τας Μονας καί τα Καθιδρυματα εις τόν Στεφανον για να τα παραδωση εκείνος χωρις εμπόδιον εις τόν Οικουμενισμόν (παλαιοημερολογιτικον καί παπονεοημερολογιτικόν); Εκεινο δηλαδή πού εφοβειτο, καί δια το οποίον παρεμενεν πάντοτε ενισταμενος εις τας παρανομίας του Νικολάου καί του Στεφανου, το ἑπωλησεν "αντι πινακίου φακης". εν ετει 2018 με μιαν υπογραφη πού εδωσε εις τον Στεφανον καί μιαν υπόσχεσιν του Στεφανου πρός αυτόν. Περί αυτου ομως εις ετερον σχόλιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ