ΟΥΚ ΗΛΘΟΝ ΒΑΛΕΙΝ ΕΙΡΗΝΗΝ ΑΛΛΑ ΜΑΧΑΙΡΑΝ
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Κατάνυξις”:
«Ο συγκεκριμένος ιεράρχης έχει εκφράσει ακραίες απόψεις που κανείς δεν συνυπογράφει ή αποδέχεται», δήλωσε στο Ραδιόφωνο 24/7 στους 88,6 και στην εκπομπή των Βασίλη Σκουρή και Αγγελικής Σπανού, ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Γαβριήλ, αναφερόμενος στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο.
Όπως είπε ο κ. Γαβριήλ, μπορεί μέσα στην εκκλησία να γίνονται ακραίες τοποθετήσεις, όμως «δεν
είναι αυτή η Εκκλησία. Η σιωπή της Συνόδου είναι η απάντησή της. Η
εκκλησία όταν εκφράζεται συνολικά δεν έχει τέτοιο λόγο. Καθένας, ο
οποίος έχει λόγο διχαστικό δεν έχει καμία αποδοχή από την Εκκλησία».
O
ανεκδιήγητος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Γαβριήλ είναι ο μάλα ευνοούμενος
του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου για να τον διαδεχθεί στον Αρχιεπισκοπικό
Θρόνο.
Όλοι
γνωρίζουν ότι είναι βαμμένος Οικουμενιστής, υπέγραψε τα κακόδοξα
Κείμενα του Πόρτο Αλέγκρε και του Πουσάν, και διατηρεί στενή επαφή με το
Βατικανό. Γι’ αυτό και πρωτοστάτησε ιεροκρυφίως για να πετύχει την
έλευση του Πάπα Φρασκίσκου στη Λέσβο. Παράλληλα διαδραμάτισε καθοριστικό
ρόλο για να καταστρατηγήσει, εν μια νυκτί, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
τις αποφάσεις της Ιεραρχίας στη Σύνοδο της Κρήτης.
Ο Ιεράρχης, λοιπόν, αυτός κατακεραυνώνει τον Σεβ. Καλαβρύτων ως κήρυκα διχαστικού λόγου.
Ο
καθένας δικαιούται να έχει τις απόψεις του για τον τρόπο που μιλά ένας
επίσκοπος, αλλά δεν είναι ορθό ένας ιεράρχης να εκθέτει τον συνεπίσκοπό
του δημόσια για να επωφελούνται οι εχθροί της Εκκλησίας από την
αντιπαράθεση.
Το
κυριώτερο. Οι περί διχαστικού λόγου θέσεις του Σεβασμιώτατου Νέας
Ιωνίας δεν έχουν απολύτως κανένα έρεισμα στην Αγία Γραφή και την
Παράδοση της Εκκλησίας.
Αλίμονον αν δεν διχάζει το Ευαγγέλιο. Θα ήταν το μωρό άλας που δεν θα ήταν καλό “ει μη βληθήναι έξω και καταπατηθήναι υπό των ανθρώπων”.
Ο Απόστολος Παύλος δεν δίχασε τον Ιουδαικό και ειδωλολατρικό κόσμο;
Ο Ιερός Χρυσόστομος δεν δίχασε την Βασιλεύουσα όταν έλεγχε τον Ευτρόπιο και την Ευδοξία;
Οι Άγιοι Πατέρες δεν δίχασαν κράτος και Εκκλησία με τους αντιαιρετικούς αγώνες τους;
Το κυριώτερο!
Ο Χριστός δεν μας είπε ότι «Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην· ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν. ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον
κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην
κατά της πενθεράς αυτής· και εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού.»
Αμφισβητείτε τα ipsissima verba του Κυρίου, Σεβασμιώτατε;
Το Ευαγγέλιο παρηγορεί μεν -κατά την Κυριακή εντολή- τους ανθρώπους,
αλλά πάντοτε προτάσσοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου. Γι’ αυτό ο κόσμος
ανέκαθεν μισούσε το Ευαγγέλιο και καταδίωκε τους χριστιανούς.
Αυτό
που σας ενοχλεί, Σεβασμιώτατε, δεν είναι η οξύτητα του λόγου του Σεβ.
Καλαβρύτων, αλλά το γεγονός ότι σας κάνει χαλάστρες. Την ώρα που εσείς, ο
Αρχιεπίσκοπος και ευάριθμοι Μητροπολίτες τα κάνατε πλακάκια με τους
άθεους κρατούντες, υπάρχουν ελάχιστοι Μητροπολίτες -εν οις ο Σεβ.
Καλαβρύτων- που ελέγχουν τον Καίσαρα, τον Αρχιεπίσκοπο και τον Πατριάρχη
για όσα άνομα -κατά συρροήν- πράττουν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου