Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ

Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ... (ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΙΕΡΑΡΧΗ ΜΑΤΘΑΙΟ)


 Ο Θεάνθρωπος Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, βλέποντας την σημερινή ζοφερή κατάσταση, απευθύνεται προς τους σημερινούς Αρχιερείς, τους Πολιτικούς και τον Λαό, θέτοντας κρίσιμα ερωτήματα και εκφράζοντας το παράπονό Του.
 Προς τους Αρχιερείς:
 Αρχιερείς, σας έδωσα το Άγιον Πνεύμα, σας έκανα Ποιμένες του λαού μου.
 Αρχιερείς, με ποιό δικαίωμα κλείσατε τους ναούς μου;
 Αρχιερείς, ποίοι είστε εσείς, που απαγορεύσατε την παρουσία των πιστών μου στους Ναούς μου;
 Αρχιερείς, γιατί εμποδίζετε αυτούς που Με αγαπούν, να τραφούν με τη Ζωή;
 Αρχιερείς, ακόμη και ο Καίσαρας είναι ευσπλαχνικότερος από εσάς, αφού φροντίζει για την τροφή του σώματος!
 Προς τους Πολιτικούς:
 Πολιτικοί, με ποιό δικαίωμα κλείσατε τους Ναούς μου;
 Πολιτικοί, ποίοι νομίζετε ότι είστε εσείς, που δεν αφήνετε τους πιστούς μου να έρθουν σε Μένα; 
 Πολιτικοί, γιατί μισείτε τόσο πολύ, Εμένα και τους αγαπώντες με;
 Προς τον Λαό:
 Λαέ, γιατί φοβάστε να με πλησιάσετε;
 Δεν με αγαπάτε;
 Λαέ, δεν πιστεύετε ότι σε κάθε Θεία Λειτουργία βρίσκομαι και σωματικώς Παρών;
 Λαέ, φοβάστε να μη σας μεταδώσω ασθένειες;
 Λαέ, στα λόγια σας με αναγνωρίζετε ως Θεό, αλλά στις καρδιές σας άλλον θεό πιστεύετε.
 Λαέ, ούκ επ' άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος!
 Λαέ, αμήν αμήν λέγω υμίν , εάν μή φάγητε την σάρκα του υιού του ανθρώπου και πίητε αυτού το αίμα, ουκ έχετε ζωήν εν εαυτοίς. 
 Ω γενεά άπιστος και διετραμμένη!
 Αχάριστοι, σας τα έδωσα όλα, αλλά με διώξατε.
 Τόσα έπαθα για όλους εσάς.
 Σας έχω αγορασμένους με το Αίμα Μου.
 Θέλησα να σας κάνω υιούς, αδελφούς, ελεύθερους.
 Όμως, ουαί! Εσείς προτιμάτε τη σκλαβιά και σκλαβωμένοι θα είστε.
 Μετανοείτε, ήγγικε γαρ η βασιλεία των ουρανών!   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ