ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2015 ΕΟΡΤΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ



ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2015
ΕΟΡΤΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ

«Ἔτι και ἔτι ἐν εἰρήνη τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν. Ὑπέρ τῆς ἄνωθεν εἰρήνης και τῆς σωτηρίας τῶν ψυχῶν ἡμῶν, τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν.  Ὑπέρ τῆς εἰρήνης τοῦ σύμπαντος κόσμου εὐσταθείας τῶν ἀγίων τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησιῶν και τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως, τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν».

Οὐδέν εἰρήνης, ἀδελφοί ἐν Χριστῶ, ποθεινότερον, οὐδέν εἰρήνης τιμαλφέστερον, οὐδέν εἰρήνης διά τον Χριστόν προσφιλέστερον. Ἡ εἰρήνη ἐκυριάρχει εἰς τον παράδεισον τῆς τρυφῆς πρό τῆς πτώσεως. Εἰρήνη μεταξύ Θεοῦ και νοερῶν και ἀύλων δυνέμεων, εἰρήνη μεταξύ Θεοῦ και πρωτοπλάστων, εἰρήνη μεταξύ πρωτοπλάστων και τῆς λοιπῆς κτίσεως. Ὅταν ὅμως ὁ ἑωσφόρος, ἐπαρθείς και φθονήσας το θεῖον μεγαλεῖον, ἠθέλησε και αὐτός να γίνη Θεός, τότε ἤρξατο το πολύτιμον ἀγαθόν τῆς εἰρήνης να βαίνη προς τήν ἐξαφάνισιν. Δεν ἠμποροῦσε ὁ μισόκαλος διάβολος νά βλέπη τον ἄνθρωπον εἰρηνεύοντα μετά τοῦ δημιουργοῦ του, και φθόνω κινούμενος ἅπαξ ἔτι κατεκρήμνισε τον ‘Αδάμ και τήν Εὔαν ἐκ τοῦ βασιλείου τῆς εἰρήνης εἰς το βασίλειον τῆς φθορᾶς και τοῦ θανάτου.
Ὅμως ὁ βασιλεύς τῆς εἰρήνης δεν ἠνείχετο να βλέπη το πλάσμα του ὀλισθαῖνον και ἐν ἀκάνθαις και τριβόλοις διαπορευόμενον, ἀλλ’ ἀπέστειλε τον υἱόν Του, ἵνα το μεσότοιχον τοῦ φραγμοῦ καταβάλη, ἵνα τά διεστῶτα συνἀψη, ἵνα τήν εἰρηνικήν κοινωνίαν Θεοῦ και ἀνθρώπου ὡς το πρότερον ἐγκαταστήση.  Και ποῖον εἶναι τό νέον βασίλειον τῆς εἰρήνης ἀδελφοί; Ἡ Ἐκκλησία, Ἥτις διά τοῦ αἵματος τοῦ Κυρίου και Θεοῦ και σωτῆρος ἡμῶν Χριστοῦ, τοῦ σαρκί γεννηθῆναι καταδεξαμένου ἱδρυθεῖσα, τήν αἰωνίαν εἰρήνην διασφαλίζει, ἑνοῦσα τά χωρισθέντα και συνάπτουσα τά ἀπολωλότα μετά τοῦ βασιλέως Χριστοῦ.
Σφάλλονται οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου τούτου, ποιούμενοι διαρκῶς ματαίας ἐκκλήσεις ὑπέρ εἰρήνης τοῦ κόσμου. Μόνον ἡ ἁγιωτάτη κατ’ Ἀνατολάς Ὀρθόδοξος ‘Εκκλησία, ἡ σήμερον διωκομένη και ἐν ἐν κατακόμβαις τελοῦσα, διασφαλίζει το ποθούμενον ἀγαθόν τῆς εἰρήνης. Διότι ἡ ἀληθής εἰρήνη βασίζεται εἰς τήν εἰρήνην τοῦ ἀνθρώπου μετά τοῦ κτίστου του.  Πᾶσα ἄλλη εἰρήνη εἶναι κίβδηλος. Εἰρηνεύσατε μετά τῶν αἱρετικῶν κραυγάζουν οἱ σύγχρονοι οἰκουμενισταί. Εἰρηνεύσατε μετά τῶν μουσουλμάνων, κραυγάζουν οἱ ἄφρονες πολιτικοί.
Ὄχι,  ἀδελφοί, δεν χρήζομεν τοιαύτης εἰρήνης. Ἡ εἰρήνη, οὕτως ἤ ἄλλως ὑπάρχει ἐν τῆ ‘Εκκλησία, πηγάζουσα ἐξ’ αὐτοῦ τούτου τοῦ εἰρηνάρχου Χριστοῦ. Διά τοῦτο λέγει εἰς τον πρῶτον εἰρηνικόν λόγον του ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, «οὐ πᾶσαν εἰρήνην ἀγαπητέον». Ὑπάρχει διαμάχη ἁρίστη και βλαβερωτάτη ὁμόνοια. Ποία ἡ βλαβερωτάτη ὁμόνοια; Ἡ «εἰρήνη» μετά τῶν αἱρετικῶν και τῶν ἀλλοθρήσκων, τήν ὁποίαν εὐαγγελίζονται οἱ σατανόπληκτοι οἰκουμενισταί. Ὑπάρχει ἡ σατανοκίνητος εἰρήνη, ἡ τοῦ Θεοῦ χωρίζουσα και τά συναφῆ διασπῶσα, και ὑπάρχει και ἡ ἁγία διαίρεσις, ἡ μετά τοῦ Κυρίου και Θεοῦ ἡμῶν καταλάσσουσα και τά ξηρά και μη καρπόν φέροντα κλήματα τοῦ ἀμπελῶνος ἐκκόπτουσα και εἰς πῦρ βάλλουσα. Τοιαύτην ἁγίαν «διαίρεσιν» («χωρισμόν») εὐλογεῖ αὐτός οὗτος ὁ βασιλεύς τῆς εἰρήνης, Ὅστις καταρᾶται τήν βλαβερωτάτην ὁμόνοιαν μετά τῶν ἐχθρῶν του.
Μαίνονται οἱ πόλεμοι εἰς τον κόσμον τοῦτον και θα μαίνωνται μέχρι τῆς δευτέρας παρουσίας. Ὅμως ἐν τῆ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ βασιλεύει ἡ εἰρήνη, διότι ἡ εἰρήνη δεν εἶναι κοσμικόν ἀγαθόν, ἀλλά δώρημα τέλειον, ἄνωθεν καταβαῖνον, μη ἔχουσα σχέσιν τινά προς τήν ἐγκόσμιον ἤ παγκόσμιον συνεννόησιν, τήν ὑπό τῆς νέας ἐποχῆς εὐαγγελιζομένην, ἀλλά εἶναι ἄκτιστος ἐνέργεια τῆς θεότητος, ὡς λέγει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς. Και μόνον ἡ Ἐκκλησία χορηγεῖ τοιαύτην θεόσδοτον εἰρήνην.
Εἰρήνη οἰκουμενική, ἄνευ εἰρήνης μετά τοῦ Θεοῦ εἶναι εἰρήνη οἰκουμενιστική, διότι δεν ἑδράζεται εἰς τον λίθον τον ἀχειρότμητον, ὅστις εἶναι ὁ Χριστός. Βδελυκτέα ἡ ὁμόνοια μετά τοῦ ἁμαρτωλοῦ κόσμου. Ποῖος σώφρων ὀρθόδοξος Χριστιανός δύναται να ἀσπασθῆ τοιαύτην μυσαρωτάτην εἰρήνην; Δεν πρόκειται περί εἰρήνης, ἀδελφοί, ἀλλά περί μάχης μετά τοῦ Θεοῦ.
Ὀ ἀσπαζόμενος εἰρηνικῶ τρόπω τον αἱρετικόν φιλεῖ τον κόσμον και μισεῖ τον Χριστόν, ὅστις δεν εἶναι τοῦ κόσμου τούτου τοῦ πλάνου και ἁμαρτωλοῦ.  Ὀ ἀγαπῶν τήν εἰρήνην μετά τοῦ Θεοῦ, μισεῖ τήν εἰρήνην μετά τοῦ κόσμου. Δεν μισοῦμεν τους αἱρετικούς και ἀλλοθρήσκους, ἀλλά προσευχόμεθα ὑπέρ τῆς ἐπιστροφῆς των εἰς τον πατρικόν οἶκον, και ἑνώσεώς των μετά τοῦ «μικροῦ ποιμνίου», ἤτοι να εἰσέλθουν εἰς τήν Κιβωτόν τῆς σωτηρίας, εἰς τους κόλπους τῆς ἀκαινοτομήτου ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας.
Προσευχόμεθα, ὅπως Κύριος ὁ Θεός, ὁ ἐν Βηθλεέμ ἐν φάτνη γεννηθείς, δώση και εἰς αὐτούς τήν ἰδικήν Του εἰρήνην, ἥτις και θα τους ἑνώση μετ’ Αὐτοῦ. Εἰρήνην τἠν ἐμήν δίδωμι ὑμῖν, εἶπεν ὁ ἀναστάς Κύριος εἰς τους ἁγίους Ἀποστόλους. Τήν εἰρήνην ταύτην, τήν ἁγίαν και θεάρεστον, εὐχόμεθα ὅπως Κύριος ὁ Θεός χορηγῆ και εἰς ἕνα ἕκαστον ἐξ’ ἡμῶν και τήν σπαρασσομένην ὑπό ἐρίδων και κατατρυχομένην πατρίδα μας και εἰς τον κόσμον ἅπαντα. ΑΜΗΝ.

Διάπυρος προς Κύριον εὐχέτης
+  Ὁ Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ