ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ

Ο ΔΟΚΩΝ ΕΣΤΑΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΩ ΜΗ ΠΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ Ακαινοτομητος Εκκλησία Κατακομβων Ο ΔΟΚΩΝ ΕΣΤΑΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΩ ΜΗ ΠΕΣΗ (ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΩΣ ΠΕΠΤΩΚΟΤΑΣ ΑΣ ΚΥΤΤΑΞΗ ΜΗΠΩΣΙ ΠΕΣΗ Ο ΙΔΙΟΣ) ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΗΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ) Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗΝ ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΕΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΣΤΩ ΤΥΠΙΚΗΝ ΑΔΕΙΑΝ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΟΥ) ΜΟΥ ΕΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΑΠΟ ΑΠΟΚΡΥΨΙΝ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΗ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΛΑΙΚΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΑΦΩΡΙΣΕ ΚΑΤ ΑΠΑΙΤΗΣΙΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΑΙΚΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΤΟΥ) ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ... ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΙΛΗΣΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΓΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ, ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ (Η ΤΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΙΝ ΜΟΥ ... ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΓΡΑΦΟΝΤΟ "ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ"... ΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΙΝ ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΤΟ 95ον "ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ", ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗΝ ΑΙΤΙΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 1971 ΚΑΙ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΟΤΑΝ ΥΠΕΞΑΙΡΕΘΗΣΑΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΕΧΕΙΡΙΖΕΤΟ Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΤΟΤΕ π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΠΟΙΝΙΚΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΙ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΙΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΕΚ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ "Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ"... Antonios Pikramenos Σεβασμιώτατε, έπιτρέψτεμου νά πώ κάτι, έάν ό Άγγελος τού πείρε τό χειροτονητήριο του, δέν μπορεί νά έκτελεί μυστήρια. Κηρυξ Γνησιων Ορθοδοξων Κοντογιαννης Εν ταξει Αντωνιε, δεν σημαίνει οτι επειδη δεν ευρισκε τό χειροτονητηριον, ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος, του το πήρε ο Αγγελος. Ουτε καί οτι δέν μπορεί γι αυτό τό λόγο νά εκτελεί μυστηρια. Μη γινεσαι τοσο αυστηρός κριτης. Καί ουτε εάν δεν το ευρη σημαίνει οτι εχασε την Αρχιερωσυνη του. Η χειροτονία εγινε με την Χάριν του Αγιου Πνεύματος καί υφίσταται ανεξάρτητα από τό χειροτονητηριον. Τό χειροτονητηριον μπορουμε νά τό ξαναεκδωσουμε. Η Αρχιερωσυνη ομως απαξ καί εγινε, κανονικώς καί ορθοδόξως, ειναι ΑΝΕΞΑΛΕΙΠΤΟΣ. Μη τό ξεχναμε αυτό...Αλλα ειναι τα θεματα πού μάς απασχολουν καί πρέπει νά αντιμετωπισθουν, αγαπητε Αντωνιε... Antonios Pikramenos Κηρυξ Γνησιων Ορθοδοξων Σεβασμιώτατε, είχανε δημοσιεύσει, ότι είναι ό μόνος Έπίσκοπος Όρθόδοξος καί ότι πρέπει νά σάς χειροτονήσει όλους ξανά. Ακαινοτομητος Εκκλησία Κατακομβων Δεν νομίζω, Αντωνιε, να επεσαν τόσο χαμηλά, καί νά βλέπουν τόν εαυτόν τους τόσον υφηλά, ωστε νά ανακηρυττουν τόν Σεβ. Αμφιλόχιον ως τόν μοναδικόν αλάθητον επί της γης. Οχι δέν νομίζω νά συμβαίνει κάτι τετοιο. Κατι αλλο συμβαίνει.... Φοβαμαι μήπως γιά νά καλυφθη τό σκάνδαλον της Κληρονομίας Δασκαλοπούλου, επεσαν εις αδόκιμον νουν, τοσον ωστε δεν ξερουν ουτε τι λέγουν, ουτε τί πράττουν.. καί δέν θελουν ουτε τόν εαυτό τους νά προστατευσουν... Εν προκειμένω διερωτωμεθα, γιατί δέν αφηνουν ελεύθερον τόν Σεβασμιωτατον, οχι νά απολογηθη, (δεν εζητησαμε κάτι τετοιο), αλλά νά ενημερωση την νόμιμον Διοίκησιν του ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ διά την Κληρονομίαν Δασκαλοπούλου, της οποίας ητο ο πρωτος διαχειριστης καί δια οποίαν, λόγω της οχι απ αρχης χρηστης διαχειρίσεως, ως αποφαίνεται δικαστικόν βούλευμα, κινδυνευει ενας Επίσκοπος από τους διαδόχους των πέντε νά πάει φυλακη δι υπεξαίρεσιν εις βαθμόν κακουργηματος; Ακαινοτομητος Εκκλησία Κατακομβων ΑΣ ΑΚΟΥΣΩΜΕΝ ΤΙ ΔΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο ΧΡΥΣΟΥΣ ΤΗΝ ΓΛΩΤΤΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΙΝΟΣ ΕΝΕΚΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΠΤΩΣΙΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΣΚΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΝ ΠΟΛΛΑΙΣ ΑΡΕΤΑΙΣ ΚΕΚΟΣΜΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΑΜΨΑΝΤΑΣ; ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ 27ον ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ) Τίνος ένεκεν επαρεχωρήθη λοιπόν να πέση εις τοιαύτην αμαρτίαν; δια τρία πράγματα. Και ποία είναι εκείνα; εγώ να σας τα ειπώ, μόνον προσέχετε μετ' ακριβείας;. Πρώτον δια τους δικαίους, δια να φυλάγωνται όλην τους την ζωήν, ήγουν τους ασκητάς και τους ερημίτας, και να μη λέγουν, πολλά εκατώρθωσα, με πολλαίς αρεταίς εστολίσθηκα˙ νηστεύω, αγρυπνώ, προσεύχομαι, δακρύζω, σάκκον ενεδύθηκα, το σώμα μου κατεμάρανα με την άσκησιν, πλέον δεν φοβούμαι τους πειρασμούς του διαβόλου, ετελείωσαν λοιπόν τα στέφανά μου. Μη πλανάσαι, άνθρωπε, μη επαίρεσαι εις την διάνοιαν δεν έκαμες περισσότερα από τον Δαυίδ, και άκουσον αυτού λέγοντος˙ «Τα γόνατα μου ησθένησαν από νηστείας, και η σαρξ μου ηλλοιώθη δι' έλαιον» ˙ και πάλιν˙ «Εγώ δε εν τω αυτούς παρενοχλείν μου, ενεδυόμην σάκκον, και εταπείνουν εν νηστείαις την ψυχήν μου». Άκουσον αυτού περί της αγρυπνίας λέγοντος. «Μεσονύκτιον έξεγειρόμην του έξομολογείσθαί σοι»" και πάλιν «Έπτάκις της ημέρας ήνεσά σε». Ακουσον αύτου λέγοντος και περί δακρύων˙ Εκοπίασα εν τω στεναγμώ μου, λούσω καθ' εκάστην νύκτα την κλίνην μου». Άκουσον αυτού περί ασκήσεως, λέγοντος˙ «Ότι σποδόν ωσεί άρτον έφαγον, και το πόμα μου μετά κλαυθμού εκίρνων» ˙ Αλλά τι λέγω τα του Προφήτου; Άκου­σον πάλιν της μαρτυρίας του Θεού λεγούσης˙ «Εύρον Δαυίδ τον του Ιεσσαί άνδρα κατά την καρδίαν μου» ˙ και όμως μετά τοσαύτα και τοιαύτα κατορθώματα έπεσεν εις τοιαύτα σφάλματα. Μη ουν θαρρήσης ποτέ, αλλά καθ' εκάστην ημέραν ασφαλίζου, ενθυμούμενος την παραίνεσιν του Αποστόλου λέγουσαν «Ο δοκών εστάναι, βλεπέτω μη πέση»˙ ιδού η πρώτη αιτία στις Δεκεμβρίου 27, 2019 Δεν υπάρχουν σχόλια: Ετικέτες ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ