Η ΕΝ ΕΤΕΙ 1993 ΔΗΛΩΣΙΣ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗΝ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ

ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote, @ 2008-12-30 05:30:00 Η ΕΝ ΕΤΕΙ 1993 ΚΑΛΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 1993 ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΠΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΠΑΧΩΜΙΟΣ ΩΜΟΛΟΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ Τό 1993 οἱ τρεῖς Ἀρχιερεῖς Ἀνδρέας, Νικόλαος καί Παχώμιος, ἐξ’ ἀφορμῆς τῆς βλασφημίας τοῦ ἱερομ. Εὐθυμίου, ὅτι «μᾶς περιρρέει ἡ ἀνομία τῆς χειροθεσίας» «ἐπταίσαμεν οὐχί ὡς ἄτομα, ἀλλά ὡς Ἐκκλησία», βλασφημίαν τήν ὁποίαν, ὡς εἴπομεν, ὑἱοθέτησαν καί ὑπεστήριξαν καί οἱ πέντε πρώην Μητροπολῖται, ὑπέγραψαν κοινήν Ὁμολογίαν διά τῆς ὁποίας κατεδίκασαν τήν βλασφημίαν τοῦ Ἱερομ. Εὐθυμίου καί ἑπομένως καί τῶν «πέντε» καί ἐπανέλαβον τήν ἀπ’ ἀρχῆς συνείδησιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ὅτι δέν ἔγινε χειροθεσία ἐπί σχισματικῶν, ἀλλά μία τυπική πρᾶξις ἡ ὁποία οὐδόλως ἔθιγε τό μυστήριον τῆς Ἀρχιερωσύνης. Ἰδού ἡ ἐν ἔτει 1993 «ΟΜΟΛΟΓΙΑ»των: «Τό ἀπ’ ἀρχῆς φρόνημα τῆς Ἱερᾶς Συνόδου διά τήν ἐν ἔτει 1971 γενομένην «χειροθεσίαν» ἔχει ἀπ’ ἀρχῆς διατυπωθεῖ, ἀλλά καί δι’ ἐπισήμου Συνοδικῆς Πράξεως ἔχει διευκρινισθεῖ καί πολλάκις ἔχει δημοσιευθεῖ, εἶναι δέ ὅτι αὕτη ( ἡ «χειροθεσία») ἐγένετο δεκτή ὡς μία ἐξωτερική τυπική πρᾶξις ἀναγνωρίσεως τοῦ ἤδη ὑπάρχοντος πλήρους καί τελείου μυστηρίου τῆς ‘Αρχιερωσύνης καί οὐχί ὡς ἐπί σχισματικῶν ἤ ὡς μία συμπλήρωσις τῆς Ἀρχιερωσύνης, ὡς εἶπον τινές. Καί τοῦτο ἐγένετο, ἐφ’ ὅσον προηγουμένως οἱ Ρῶσοι τοῦ Μητροπολίτου Φιλαρέτου ἀπεδέχθησαν τήν Ὁμολογίαν τῆς Πϊστεώς μας καί ἐδήλωσαν, ὅτι τοῦ λοιποῦ οὐδεμίαν σχέσιν θά ἔχουν μετά τῶν Οἰκουμενιστῶν τοῦ Φαναρίου καί τῶν μετ’ αὐτῶν ἐν κοινωνίᾳ τελουςῶν «Ἐκκλησιῶν», κατά τήν ρητήν δήλωσιν τῆς ‘Εξαρχίας ἡμῶν. Διά τόν λόγον αὐτόν καί τά ὅσα ἔχουν γραφεῖ περί δῆθεν «ἀποκαταστάσεως» εὐθύς ἐξ’ ἀρχῆς τά κατεδικάσαμεν ὡς βλάσφημα καί κακόδοξα (βλ. Ἀποκατάστασις τῆς Ἀληθείας ὑπό Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου, ‘Αθῆναι 1974, Διακήρυξιν 1979, Β΄ Πρᾶξιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τοῦ 1981, ‘Ανακοίνωσιν περί τοῦ θέματος ἐν ἔτει 1983, ὡς καί τό βιβλίον Διάλογος ἐν ἀγάπῃ καί ἀληθεία διά τήν ἐν Χριστῶ ἕνωσιν, ‘Αθῆναι 1984 καί λοιπάς σχετικάς δημοσιεύσεις). Ἐπ’ αὐτῶν τῶν θέσεων ἐμμένομεν καταδικάζοντες καί σήμερον πᾶν ὅ,τι ἀντίθετον λέγεται ἤ γράφεται περί «χειροθεσίας», ὡς καί εἰδικώτερον τά γραφέντα ὑπό τοῦ π. Εὐθυμίου εἰς τήν ἀπό 11.10.1991 «Ἐγκύκλιόν» του καί τά ὁποῖα ἔρχονται εἰς ἀντίθεσιν μέ τήν ἀπ’ ἀρχῆς θέσιν καί φρόνημα τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, καί ἡ ὁποία ἐπαναλαμβάνομεν εἶναι ὅτι ἐδέχθημεν τήν «χειροθεσίαν» ὡς μίαν ἐξωτερικήν τυπικήν πρᾶξιν, ἡ ὁποία οὐδόλως ἔθιξε τήν ἀκεραιότητα τοῦ μυστηρίου τῆς ‘Αρχιερωσύνης» Σημειώνομεν ὅτι τήν ἀνωτέρω ἀπόφασιν ὑπέγραφαν ἐν ἔτει 1993 οἱ Ἀρχιερεῖς Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Ἀνδρέας, ὁ Πειραιῶς Νικόλαος καί ὁ Ἀργολίδος Παχώμιος, εἰς τήν προσπάθειάν των νά πείσουν καί τούς ἄλλους Ἀρχιερεῖς νά συνυπογράψουν καί συνομολογήσουν, διά τοῦτο δέν ἐδημοσιεύθη τότε ἀμέσως, ἀλλά εἰς τήν συνέχεια τήν κατεχώρησεν εἰς τό βιβλίον του «ΟΜΙΛΙΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ, Ἀθῆναι 1994, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀνδρέας. Καί ἐδῶ εἶναι τό μέγεθος τῆς προδοσίας, ὅτι ἀπό τό 1998 μέχρι τό 2003 ἐπαίχθη ἕνα θέατρον εἰς βάρος τῆς Ὁμολογίας, μέ ἀποκορύφωμα τήν συμπαιγνίαν τῆς παραιτήσεως τοῦ ‘Αρχιεπισκόπου. Καί ἔτσι οἱ ἴδιοι αὐτοί Ἀρχιερεῖς, οἱ ὁποῖοι ὑπέγραψαν αὐτήν τήν καλήν Ὁμολογίαν, μετά δεκαετίαν ὁμαδικῶς καί μετ’ ἄλλων ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΑΝΤΕΣ εἶπον καί ἐκήρυξαν «γυμνῆ τῆ κεφαλῆ» τά ἐντελῶς ἀντίθετα. Καί ἰδού: .... (Βλέπετε τά περί τῆς ὑπαναχωρήσεως τοῦ 2003 εἰς τήν «ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ», τ. 110, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2007.... εἰς τήν ἰστοσελίδα τῆς ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ