ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΝ

 

Προς τον Σεβασμιωτατον Αμφιλοχιον εν σχολιον σχετικα με τα οσα εις βαρος μου διαδιδει ανα την Οικουμενην ο ιδιος καί οι οπαδοι του.
Σεβασμιωτατε Αμφιλόχιε, αν δεν μπορεσατε να διαβασετε την επιστολήν πού σας εκοινοποιησα με τήν προηγουμενην αναρτησιν, (δεν ξερω αν την εγνωριζατε), σας στελνω απόσπασμα αυτης καί σας παρακαλω να το διαβασετε μετα προσοχης, διοτι σας αφορα.
Προκειται περί αποσπασματος επιστολής την οποία;ν απέστειλα ως καταγγελία καί διαμαρτυρια πρός τον Μακαριωτατον Αρχιεπισκοπον Ανδρεαν καί την Ιεραν Συνοδον, τοτε πού ο μακαριστος Επίσκοπος Παναρετος σας επέβαλε τη παροτρυνσει καί τη υποκινησει του μον. Μαξιμου του Τσακιρογλου, καί του τοτε παρασυνοδικου κατεστημενου καί παρα πασαν Κανονικήν ταξιν καί δεοντολογιαν και ανευ λόγου την αδικαιολόγητον καί παρανομον εκείνην Αργιαν (υπ αριθμ 15/7.9.99).
Ιδού το απόσπασμα εκ της επιστολής
"Γνωρίζει ὁ Σεβασμιώτατος ἀδελφός καί συλλειτουργός μας, ὅτι ὁ μόνος ἁρμόδιος διά μίαν τοιαύτην ἀπόφασιν κατά τοῦ π. Αμφιλοχίου εἶναι ὁ Μακαριώτατος ᾿Αρχιεπίσκοπος, καί οὗτος πάλιν κατόπιν αὐστηρᾶς κανονικῆς διαδικασίας καί τηρήσεως τῶν ἀρχῶν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ δικαίου καί πέραν πιέσεων καί σκοπιμοτήτων; ῎Ελαβεν ὁ Σεβασμιώτατος ὑπ᾿ ὄψιν του τόν Κανόνα, ὁ ὁποῖος λέγει, ὅτι ἡ κατά ἀπόντος καί μή κληθέντος εἰς ἀπολογίαν ἐπιβληθεῖσα ποινή εἶναι παντελῶς ἄκυρος καί ὡς μή γενομένη λογίζεται; ῎Ελαβεν ὑπ᾿ ὄψιν του, ὅτι διά παρομοίαν ἐνέργειαν, ὄχι ἑνός ᾿Επισκόπου, ἀλλά ὁλοκλήρου Συνόδου ὁ ἅγιος ᾿Ιωάννης ὁ Χρυσόστομος εἶπεν, ὅτι αὐτά δέν γίνονται οὔτε εἰς τούς βαρβάρους "Σαυρομάτες"; ῎Ελαβεν ὑπ᾿ ὄψιν του, ὅτι πᾶσα πρᾶξις μή στηριζομένη ἐπί τῆς Κανονικῆς τάξεως ἀποβαίνει εἰς βάρος ἐκείνου πού τήν ἀποφασίζει; Καί τό κυριώτερον, ἔλαβεν ὑπ᾿ ὄψιν του, ὅτι κατά τοῦ π. ᾿Αμφιλοχίου ὑπάρχει παρά τῇ ῾Ιερᾷ Συνόδῳ καταγγελία τοῦ Σεβασμιωτάτου ἀδελφοῦ κ. Γοργονίου, ἡ ὁποία ἀδικαιολογήτως ἐκκρεμεῖ (βέβαια προηγοῦνται ἄλλαι καταγγελίαι, αἱ ὁποῖαι πρέπει κατά τήν κανονικήν τάξιν νά ἐκδικασθοῦν, τηρουμένης αὐστηρῶς τῆς σειρᾶς, ὅπως προέκυψαν). ῎Εχομεν χρέος καί αὐτήν, ἀλλά καί τό ἐσχάτως κυκλοφορῆσαν "ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΑΝΑΦΟΡΑ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ", νά ἐξετάσωμεν ἐν πλήρει ἐλευθερίᾳ, ἀντικειμενικότητι, δικαιοσύνῃ καί κατά τήν Κανονικήν τάξιν, διότι τοῦτο ἀπαιτεῖ ἡ ᾿Αλήθεια καί τό Δίκαιον, τά ὁποῖα ἐτάχθημεν νά διακονήσωμεν. Οὕτω θά ἀποδειχθῶμεν γνήσιοι διάκονοι Χριστοῦ.
᾿Εν κατακλεῖδι, κατά τήν ἐμήν ταπεινήν γνώμην, ἡ ἀπόφασις αὕτη τοῦ Σεβ. κ. Παναρέτου, ἄν δέν ἀνακληθῇ ἐν τῇ γενέσει της, κινδυνεύει νά ἀποβῇ, ὅπως προεῖπον, τορπίλλη εἰς τά θεμέλια τῆς εἰρήνης καί τῆς ἑνότητος τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί νά ὁδηγήσῃ εἰς σχίσμα, ὅπερ ἀπεύχομαι, διότι τό ἁμάρτημα τοῦτο οὔτε μαρτυρικόν αἷμα δέν ἐξαλείφει. Πέραν τούτου ὡς πράξις ἀποτελοῦσα ὑπέρβασιν καθήκοντος θίγει βαρύτατα τό κῦρος τοῦ Σεβασμιωτάτου ἀδελφοῦ καί τελικῶς, καθ᾿ ἡμᾶς, θά ἀποβῇ εἰς βάρος του".
Αυτα μεταξυ αλλων εγραφα τοτε, Σεβ/τε Αμφιλόχιε, δια τον μακαριστον Επίσκοπον Παναρετον που σας εβαλε αντικανονικως καί παρανομως σε αργια. Τα ιδια ομως λεγω καί σε σας, τωρα Σεβασμιωτατε, για τις ψευδοαποφασεις σας περί "καθαιρεσεως" μου, περι "αφορισμου" μου, περί "αναθεματισμου" μου, καί για τις αδικες καί συκοφαντικες αιτιασεις σας οτι "διελυσα την Εκκλησιαν του Χριστου" καί για τον υποβιβασμον πού μου κανετε καί με φερνετε εις την ταξιν των μοναχων, καί την διακοπην κοινωνια σας μεθ ημων, διαδιδοντας, ειτε εσεις ειτε το περιβαλλον σας, δεν εχει σημασιαν, οτι περιμενετε τον Κηρυκο να ελθη καί να σας προσκυνηση, πιπτοντας εις τα πόδια καί εσεις ο Επίσκοπος Αμφιλόχιος, ως ο μόνος Ορθοδοξος Επίσκοπος επί της γης, να με "ξαναχειροτονησετε" (απαγε της βλασφημιας) "διαβαζοντας καί τις ευχες χειροτονιας η χειροθεσιας" (απαγε πάλιν της ιεροσυλίας) δια να μου ξαναδωσετε την Ιερωσυνην καί Αρχιερωσυνην, που "εχασα" (!!!!) διαβαζοντας ευχες χειροτονιας η χειροθεσιας ... Αλλά χωρις διαλογον, διοτι εσεις πλέον εισθε η ... Εκκλησία καί ο μοναδικος επί της γης .... Καί "η Εκκλησία δεν καμνει διαλογον", οπως μου ειπατε οταν πρό μηνός σας επεσκεφθην .... Ξερετε τι μου θυμιζετε Σεβασμιωτατε; Τον Λουδοβικο τον ΙΔ πού ελεγε "το κράτος είμαι εγώ". "L' etat c'est moi".... Αν καί δεν σας φαινεται κατι τετοιο.
Μου επανεφερε ομως στην μνημη μου, οταν το ακουσα να το λενε καποιοι οπαδοί σας, την σκηνην εκείνην πού εξετυλίχθη το 2015, στην οικία του θεολόγου Ελευθεριου Γκουτζιδη, οπου εισαστε καί εσεις αυτοπτης μαρτυς, (μη μου πειτε οτι το ξεχασατε), ... οταν καί μόνον πού ειπα οτι με εκαλεσε ο Σεβ/τος Παχωμιος να συναντηθουμε για να μιλήσουμε για τον ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ, εν εξαλλω καταστασει ο θεολόγος μου ειπε: "¨Εφτυσες στην Αρχιερωσυνη σου". Καί εγω του ειπα: "Εισαι βλασφημος" καί εδηλωσα οτι δεν θα ξαναπατησω στο σπίτι του: Βεβαια εσεις προσπαθουσατε να με κρατησετε να μη φυγω, αλλά σας ελεγα πολλάκις οτι πρεπει να βηθησετε πνευματικα τον Ελευθεριο, διοτι κατι συμβαίνει ... Καί σεις αντι να τον βοηθησετε , αρχισατε να μου στελνετε δεκαδες επιστολες στις οποιες ουσιαστικα ταυτιζατε τον Ελευθεριο με την αλήθεια, καί την αλήθεια που λεγει ο Ελευθεριος με τήν Εκκλησία' μεχρι πού εφθασατε να ταυτισετε καί τον εαυτό σας με την Εκκλησία καί να αποφανθητε οτι " η Εκκλησία δεν καμνει διαλογον" ... Θελατε να πείτε οτι εσεις δεν κανετε διαλογο... Η Εκκλησία καμνει καί παρακαμνει διαλογον. "Δευτε καί διαλεχθωμεν λεγει Κυριος Παντοκρατωρ". Ο Θεος να μας ελεήση ολους.

1 σχόλιο


Voula Chalkidi
Δυστυχώς η επίσκεψη σας στην Λάρισα πριν λίγο καιρό δεν απέδωσε καρπούς έστω και για έναν διάλογο..μου κάνει εντύπωση αυτή η συμπεριφορά του σεβ.Αμφιλοχιου να μην θέλει να κάνει διάλογο για κανένα από τα θέματα που έχουν προκύψει(στην ουσία δεν υπάρχουν σοβαρά θέματα μόνο κάποιες διευκρινίσεις). Δηλαδή ο σεβ. Αμφιλοχιος έχει μόνο κρίση και μάλιστα απόλυτη χωρίς να υπάρξει καμία απολογια από τον σεβ.Κηρυκο...τον καταδικασε με ποια ιδιότητα?με ποια αιτιολογία?για ποιον λόγο στέλνει ο σεβ.Αμφιλοχιος επιστολές στα πνευματικά παιδιά του σεβ.Κηρυκου κατηγορώντας τον....επειδή έχω μιλήσει και εγώ με τον σεβ Αμφιλοχιο δυστυχώς δεν υπάρχει καμία καλοπροαίρετη διάθεση για συζήτηση...υπάρχει μόνο διάθεση καταδικαστική και τίποτα άλλο...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ