ΟΜΙΛΙΑ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ
Ομιλία κατα την πανηγυρικην Συνοδικην θείαν Λειτουργιαν επί τη εορτη των Αγιων μαρτυρων Κηρυκου καί Ιουλίττης .
Στις μερες μας βιωνουμε ο,τι δεν μπορουσαμε να φαντασθουμε ποτε. Μας περιτριγυριζουν «κυνες πολλοι» πού μας προκαλουν πολλά δεινα, πρωτοφανη καί πρωτακουστα... Καί ολοι εχουμε χρεος να παρουμε θεσιν, διοτι οι καιροί κρισιμοι καί το κλυδωνιον της κοινωνιας, της Εκκλησιας, του Εθνους μας πολύ μεγαλο καί χαλεπόν. Καί ολοι ζητουν να δωση η Εκκλησια λόγον παρηγορητικον, αλλά καί ελπιδοφορον.
Βεβαια κλυδωνιζεται η Εκκλησία, αλλ ου καταποντιζεται. Δεχεται τραυματα, αλλ ου καταπίπτει υπό των ελκων. Ναυαγια υπομενει, αλλ ου καταποντιζεται. Καί μαζι με την Εκκλησία κλυδωνιζεται καί πάσχει καί ολόκληρη η Οικουμενη. Αλλά προπαντων η δυστηνος πατριδα μας.
Την τελευταια δεκαετια τα πάντα καταρρεουν. Τι να πρωτοαναφερομεν; Τους ανομους νομους; Την απαιδεια της παιδειας μας; Τα απανθρωπα εγκληματα; Το κλείσιμο των εκκλησιων; Τον διωγμο των χριστιανων; Την απανθρωπια της κοινωνιας;
Αν αναζητησουμε τα αιτια θα πρεπει να ξεκινησουμε από τα Πρωτοκολλα των Σοφων της Σιων.
Γραφουν τα Πρακτικα των Σοφων της Σιων πού συνταχθηκαν πρίν 150 χρονια, και των οποίων πρωτος εκδοτης ηταν ενας από τους πρωτους ομολογητας της Εκκλησιας των Κατακομβων της Ρωσιας, ο Καθηγητης Σεργιος Νειλος, οτι σκοπός των Εβραιων Σιωνιστων ηταν καί ειναι ειναι να υποταξουν ολοκληρη την Οικουμενη στην δικη τους κυριαρχια, καί να εξουσιαζουν τα παντα.
Πως θα επιτυχουν αυτό. Ιδού τι γραφουν τα Πρωτοκολλα στο 10 Κεφαλαιο:
"Γνωρίζετε πολύ καλά και σεις οι ίδιοι (οι ανα τον κόσμου Εβραιοι Σιωνιστες), ότι, ίνα καταστήσωμεν δυνατάς τοιαύτας επιθυμίας (της υποταγης ολων εις την εξουσιαν μας), πρέπει να διαταράττωμεν διαρκώς εις όλας τας χώρας τας σχέσεις του λαου και της Κυβερνήσεως, να κουράζωμεν όλον τον κόσμον δια του χωρισμού, της έχθρας, του μίσους και δη δια του μαρτυρίου της πείνης, του εμβολιασμού των ασθενειών, της αθλιότητος, ίνα ούτω οι Χριστιανοί μη βλέπωσιν άλλην σωτηρίαν ή την προσφυγήν εις την πλήρη και ολοκληρωτικήν ηγεμονίαν μας. Εάν δώσωμεν εις τους λαούς τον χρόνον ν’ αναπνεύσωσιν, η ευνοϊκή στιγμή δεν θα φθάση ίσως ποτέ».
Ας πάμε ομως στην προηγουμενη παραγραφο του ιδιου Κεφαλαίου για να δουμε ποιες ειναι οι επιθυμιες των κυριαρχων του Κοσμου πού δεν ειναι αλλοι από τους διαχρονικους σταυρωτες του Χριστου:
Γραφουν:
«Η αναγνώριση της Μοναρχίας μας μπορεί πιθανόν να επέλθει πριν την κατάργηση του Συντάγματος, αν οι λαοί, αγανακτισμένοι από τις ταραχές και την ανικανότητα των κυβερνητών τους, αναφωνήσουν: “Διώξτε τους και δώστε μας γενικό βασιλεα που να μπορεί να μας ενώσει και να καταστρέψει τα αίτια των διαφωνιών μας, τα σύνορα των εθνών, τις θρησκείες, τους υπολογισμούς των Κρατών. Βασιλιά που να μας εξασφαλίσει την ειρήνη και την ανάκαμψη, τις οποίες δε μπορούμε να απολαύσουμε με τους κυβερνήτες μας και τους αντιπροσώπους μας”.
Δυο τρεις ακόμη παραγραφοι από το 10 Κεφαλαιο των Πρωτοκολλων:
« Όταν θα πραγματοποιείται το πραξικόπημά μας (της υποταγης των παντων σ αυτούς), θα πούμε στις λαϊκές μάζες “όλα πήγαιναν απελπιστικά, όλοι οι άνθρωποι υπέφεραν πάνω από τις δυνάμεις τους. Συντρίβουμε λοιπόν και αφανίζουμε τα αίτια της δυστυχίας σας, δηλ. τις εθνότητες, τα σύνορα, τα διάφορα νομίσματα. Αναμφίβολα σας αφήνουμε ελεύθερους να μας δηλώσετε υπακοή. Μπορείτε όμως με πλήρη επίγνωση και δικαιολογημένα να το κάνετε αυτό προτού να δοκιμάσετε αυτό που θα σας προσφέρουμε;” Τότε οι λαοί συνεπαρμένοι θα μας σηκώσουν θριαμβευτικά κυριευόμενοι από ενθουσιώδεις ελπίδες και πεποιθήσεις. Από τότε που έχουμε εισαγάγει στον οργανισμό του Κράτους το δηλητήριο της φιλελευθερίας, όλη η πολιτική του σύσταση έχει μεταβληθεί! Τα Κράτη πάσχουν από θανάσιμη ασθένεια: την αποσύνθεση του αίματος. Δε μένει πια παρά να περιμένουμε το τέλος της αγωνίας τους».
Προχωρουμε λίγο ακόμη:
Μετα από την απελευθερωση της Ελλαδος, (εφετος γιορταζουμε τα διακόσια χρονια από τοτε), συνεβησαν εδω στην Ελλαδα πολλά καί τρομακτικα. Καί πρωτον η επελασις των Βαυαρων το 1833. Η υποταγη της Εκκλησίας εις το Κρατος. Η διαλυσις 400 Μοναστηριων. Η πρωτη απαρχη της οικουμενιστικης αποστασιας. Από τοτε η Εκκλησια πού ηταν σκεπη καί καταφυγιον των υποδουλων Ελληνων επαυσε να ειναι ελευθερα καί ζωσα Εκκλησία, αλλά υπόκειται εις την εξουσια του Κρατπους, ενιοτε του αντιχριστου Κρατους. Από τοτε διοικειται καί κατευθυνεται υπό των ξενων δυτικων απεσταλμενων. Ο ασφυκτικος κλοιος των Παπικων καί των Προτεσταντων εκδηλωθηκε από τον προηγουμενο αιωνα με τις οικουμενιστικες Εγκυκλίους του Οικουμενικου καί από τοτε Οικουμενιστικου Πατριαρχειου Κων/λεως. Από τις Εγκυκλιους του 1902 καί του 1920 καί των επομενων βηματων του Οικουμενισμου. Από το ψευδοπανορθοδοξον καί ουσια Μασωνικόν Συνεδριον του 1923. Από την αντικανονικην καί αντορθοδοξον ημερολογιακην καινοτομίαν, μεχρι καί την ιδρυσιν του Παγκοσμίου Συμβουλίου των «εκκλησιων», ητοι ψευδοεκκλησιων εν ετει 1948. Από αρση των αναθεματων το 1965. Από τις συμπροσευχες με τους αιρετικους. Από τους ψευδο θεολογικους διαλόγους, φθανουμε εις την ψευδοπανορθοδοξον του 2016 των Νεοημερολογιτων καί Νεοεποχιτων στο Κολυμπαρι της Κρητης.
Παραλληλα με τόν ευρυτερον Οικουμενισμόν παρουσιαζεται καί ο Παλαιοημερολογιτικος Οικουμενισμός, ο οποιος καί αυτος, οπως φαίνεται κατευθυνεται από το Βατικανό. Αναφερω το βιβλίο του Γερμαν πού εκδοθηκε το 1984 εις το οποιο εχει καταγραφει η ειδησις, οτι «δεν ειναι πολύ καιρος πού ο Παπας εδωκε εντολήν να διαλύσουν τους παλαιοημερολογιτας, διοτι συτοί ειναι το εμποδιο πού απέμεινε δια την ολοκληρωσιν των σχεδιων» τους. Καί τα σχεδια προχωρουν, οπως φαίνεται, αλλά καί συνεχιζουν εχοντας σημαία τους το «διαιρει καί βασιλευε»....
Εμεις πάντως δεν απορουμε γι αυτά. Διοτι πιστευουμε οτι ειναι σημεια των καιρων. Τα διαβαζουμε καί στους πατερες. Τα βλεπουμε καί στις μερες μας. Τα βλέπουμε στις αποφασεις της οικουμενιστικων Εκκλησιων. Ιδου τι εγραψε στην προχθεσινη Εγκυκλιο της η Εκκλησια του ΝΗ καί τι προτεινει στους οπαδους της: «Να ακούτε τους (κρατικούς) επιστήμονες. Η Εκκλησία συνιστά προς όλους, σε συνεννόηση με τον γιατρό τους, να κάνουν το εμβόλιο, διευκρινίζοντας, ότι: «Το εμβόλιο δεν έρχεται σε καμία αντίθεση με την Αγιογραφική, Πατερική και Κανονική Διδασκαλία της Αγίας μας Εκκλησίας». Καί καπου αλλου θεωρουν το εμβολιο, ως «δωρο του Θεου», ενω γνωριζουν καί αποδεχονται οτι για την παρασκευη των εμβολίων χρησιμοποιουνται καί εμβρυακα κυτταρα, ητοι προιοντα εκτρωσεων ...
Καί οπως ειπαν οι Σοφοι της Σιων πρό 150 ετων, θα χρησιμοποιησουν τα εμβολια τελικα οχι δια την θεραπείαν των ασθενειων, αλλά δια τόν πολλαπλασιασμον τους. Επομενως καί δια τον θανατον εκατομυριων ανθρωπων. Τι ειπωμεν καί τι λαλησωμεν.
Καί ολοι εμεις αντι να εμπιστευθουμε τον Θεό, αντι να καμουμε δεησεις καί λιτανειες, αντι να ελθουμε εις Νινευιτικην μετανοιαν ακουμε την Νεοημερολογιτικη Συνοδον να λέγη: «Η Εκκλησία εμπιστεύεται την επιστημονική κοινότητα των ιατρών, η οποία νυχθημερόν αγωνίζεται για την απαλλαγήν των ανθρώπων από την θανατηφόρο πανδημία. Με τον φωτισμό του Θεού και την επίμονη προσπάθεια των επιστημόνων ιατρών, η ανθρωπότητα έχει πλέον στη διάθεση της το εμβόλιο, το οποίο είναι ικανό να υψώσει το τείχος στην εξάπλωση της πανδημίας». Καί εμεις τους απαντουμε: «Δεν διαφωνουμε οτι ο Θεος για να απαλύνει τον πόνο των ανθρώπων από τις ασθένειες μας χάρισε την ιατρική επιστήμη και τα φάρμακα (οχι ομως να μας κανουν και πειραματοζωα), επισημαίνοντας ότι στην Καινή Διαθήκη ο ίδιος ο Κύριος τονίζει την αναγκαιότητα της Ιατρικής Επιστήμης.. Πρεπει να βλέπουμε πισω από ολα αυτα πού συμβαινουν καί να διακρινουμε τα σημεια των καιρων. Καί δεν μπορουμε να μη λάβουν υπ οψιν οτι χιλιαδες ειναι οι νεκροί από τα εμβολια, οι δε προβλέψεις των επιστημονων ιατρων που σεβονται τον εαυτον τους καί την επιστημην των ειναι λίαν δυσοίωνες δια το εγγυς καί δια το απώτερον.
Καί δυστυχως ζουμε στους εσχατους καιρους, οπως τους προφητευει ο Αββας Παμβω:
« Λεγει ο Αββας Παμβω δια την καταστασιν των Κληρικων κυριως: Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης. Και θα λύνουν τις διάφορες υποθέσεις, βγάζοντες από πολλές μεριές δώρα και απολαβές λογιών λογιών για λογαριασμό των. Τον πτωχόν δεν θα τον υπερασπίζονται, θα θλίβουν τας χήρας γυναίκας και θα καταπονούν τα ορφανά. Αλλά και εις τον λαόν θα εισχωρήσει ασωτία. Οι περισσότεροι δεν θα πιστεύουν εις τον Θεόν, θα μισούνται αναμεταξύ των και θα αλληλοτρώγονται ωσάν τα θηρία, θα κλέπτουν ο ένας τον άλλον και θα μεθύουν και θα περπατούν ωσάν τυφλοί.
Τέλος ξαναρωτά ο μαθητής:
-Τι λοιπόν πρέπει να κάνει κάποιος σε κείνη την περίστασιν;
Και ο Γέρων Παμβώ απεκρίθη:
-Τέκνον μου, εις εκείνους πλέον τους καιρούς, όποιος αν ημπορέσει να σώσει την ψυχή του και να παρακινά και τους άλλους δια να σωθούν, αυτός θα ονομασθεί μέγας εις την βασιλείαν των Ουρανών».
Αγαπητοι Πατερες καί Αδελφοι.
Η σημερινη εορτη των αγιων Κηρυκου καί Ιουλιττης, οπως καί καθε εορτη της Ορθοδοξιας μας δινει την ευκαιρια σκεφθουμε καλυτερα για το πως θα αντιμετωπίσουμε την αποστασια του νυν καιρου καί πως θα προφυλαξουμε τους εαυτους μας από τον νυν καί τον επερχόμενο κατακλυσμο.
Δεν χρειαζονται γνωσεις, ουτε κοσμικη σοφια. Πίστις καί αγαπη πρός τόν Θεό χρειαζεται. Καί ταπείνωσις. Καί υπακοη στην Εκκλησία.
Ειπε καποιος εαν θελουμε να εισελθουμε εις τον Παραδεισο πρεπει να ξερουμε πώς η πόρτα ειναι χαμηλή καί η πρεπει να σκυψουμε το κεφαλι (δηλαδή να ταπεινωθουμε), η να γινουμε αθωοι καί απονηρευτοι σαν τα παιδια...
Σημερα θα τιμησωμεν καί τους νεωστι αγιοκαταχθεντας Αγαθονικη και Νεκταριο τους οσιομαρτυρας καί εθνομαρτυρας, τους Κυπριους. Θα καταθεσωμεν εις προσκυνησιν εδω στον Ιερο Ναό της Αγιας Αικατερινης την Ιερα τους Εικονα, την οποία εφιλοτεχνησε η αγιογραφος Αντωνια η Πρεσβυτερα, δια να την εχουμε εις παρηγοριαν καί παραμυθιαν καί να παρακαλουμε τους αγιους, οπως και τους λοιπούς αγιους νεομαρτυρας τους από της Αλώσεως της Κων/λεως τιμωμενους, να μας βοηθουν καί να μας διαφυλαττουν από τους εξ Ανατολής βαρβαρους. Από την μανιαν των οποίων «εν φονω μαχαιρας απέθανον», ητοι επεσαν υπέρ πίστεως καί πατριδος.
Ας παρακαλέσουμε τόν Κύριό μας μαζι με τον Προφητη Δαυιδ: «Κατάρτισαι Κυριε τὰ διαβήματά μου ἐν ταῖς τρίβοις Σου, ἵνα μὴ σαλευθῶσι τὰ διαβήματά μου». Δηλαδή: «Καθοδήγησε καί προσάρμοσε πλήρως τά βήματα τῆς ζωῆς μου στούς δρόμους τῶν ἐντολῶν Σου, γιά νά μήν κλονισθοῦν ποτέ τά βήματά μας». (Ψαλμ. 16,5). Καί πάλιν: «Ἀνάστα, Κύριε, βοήθησον ἡμῖν καί λύτρωσαι ἡμᾶς ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός Σου» (Ψαλμ. 43, 27).
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου