Η "ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ" ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΝ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ "ΕΓΚΛΗΜΑ"

 

ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ (ΣΤΑΜΑΛΑ) 194 00 Τ.Θ. 54  ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΗΛ. 210.6020176,  210 2466057

 

Α.Π.  333                                                ᾿Εν Κορωπίῳ τῇ 3-6-03 (π.ἡ.)

 

Η  "ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ"  ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΝ

ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ "ΕΓΚΛΗΜΑ"

 

Τήν 25-4-03 οἱ Σεβασμιώτατοι ᾿Αρχιερεῖς, Πειραιῶς κ. Νικόλαος, ᾿Αργολίδος κ. Παχώμιος, Περιστερίου κ. Γαλακτίων, Κίτρους κ. Γοργόνιος καί Διαυλείας κ. ᾿Ανδρέας, προκειμένου νά "στερεώσουν" καί "νομιμοποιήσουν" τήν ἱερόσυλον συμπαιγνίαν τῆς 5-2-03, ΣΥΝΕΚΛΗΘΗΣΑΝ ἀντικανονικῶς, καί  "ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΑΝ" καί πάλιν φατριαστικῶς ὑπό τόν "ἐπιβάτην" τοῦ ᾿Αρχιεπισκοπικοῦ Θρόνου τῶν ᾿Αθηνῶν, Σεβ. Πειραιῶς κ. Νικόλαον, καί  μέ βάσιν τήν αὐθαιρεσίαν καί τό ψεῦδος "ΣΥΝΑΠΕΦΑΣΙΣΑΝ" ὅλως παρανόμως καί ἀπατηλῶς ἰδικάς των νέας θεσμοθεσίας. Εἰδικώτερον:

1) ᾿Απεφάνθησαν, ὡς ἀπό καθέδρας, ὅτι ὁ ᾿Επίσκοπος Κήρυκος "φανερά ἐκπίπτει τῆς Πίστεως" καί "χωρίζεται τοῦ ᾿Εκκλησιαστικοῦ Σώματος".

2) ᾿Επανέφεραν τόν ἀντικανονικόν "θεσμόν" τοῦ μεταθετοῦ, ἐνῶ ἀπέδειξαν καί δι᾿ αὐτοῦ ὅτι οἱ λόγοι τῆς παραιτήσεως τοῦ Μακαριωτάτου ἦσαν καί παραμένουν ἀναληθεῖς καί ὄλως προσχηματικοί.

Καί 3) ᾿Απεφάνθησαν καί ἐθεσμοθέτησαν, μετά ἀπό μίαν ψευδῆν καί ἀπατηλήν είσήγησιν τοῦ Σεβ. Πειραιῶς κ. Νικολάου, ὅτι  "ἡ οἰκειοθελής παραίτησις ᾿Επισκόπου", ὅπως ἡ ἱερόσυλος συμπαιγνία τῆς 5.2.03, εἶναι δῆθεν σύμφωνος μέ τήν παράδοσι τῆς ᾿Εκκλησίας καί ἑπομένως, κατ᾿ αὐτούς, ἀποτελεῖ "διαχρονικόν γεγονός". 

Ταῦτα πάντα διά νά ἀνοίξουν τόν δρόμο διά τήν "κατάληψιν" τοῦ ᾿Αρχιεπισκοπικοῦ Θρόνου, ὑπό τοῦ ἀπό ἐτῶν ἀγωνιζομένου δι᾿ αὐτόν τόν σκοπόν, Σεβ. κ. Νικολάου, καί νά προχωρήσουν καί κάποια ἄλλα σχέδια, περί τῶν ὁποίων ὡμιλήσαμεν εἰς ἄλλα κείμενά μας.

Πρός τοῦτο ἔλαβον ἐκ τῶν προτέρων ὅλα τά μέτρα καί ἐποίησαν ὅ,τι ἦτο δυνατόν διά νά ἐπιτύχουν τήν,  κατ᾿ αὐτούς, "ἀπαρτίαν - πλειοψηφίαν". Πρός τοῦτο ἐπεστράτευσαν καί τόν ἀσθενοῦντα Σεβ. Κίτρους κ. Γοργόνιον, τόν ὁποῖον, διά νά συμμετάσχῃ εἰς τήν συνεδρίασίν των, μετέφεραν ἐκ Μακεδονίας μέ "νοσοκομειακόν" αὐτοκίνητον.

Νόμισαν, ὅτι ἔτσι δέν θά ἔχουν πλέον πρόβλημα Κανονικότητος, διότι "ἐμέτρησαν" τήν Κανονικότητα μέ βάσιν τήν "πλειοψηφία", καί δέν ἔλαβον ὑπ᾿ ὄψιν ὅτι τό βασικόν καί πρῶτον κριτήριον Κανονικότητος μιᾶς Συνόδου καί ἑπομένως καί τῶν ἀποφάσεων της, δέν εἶναι ἡ ἀριθμητική "πλειοψηφία", (ἀκόμη καί ἡ ὁμοψηφία), ἀλλά ἡ ἀλήθεια, τό δίκαιον, τό Κανονικόν καί τό νόμιμον. Νόμισαν, ὅτι μέ τό νά εἶναι παρόντες πέντε, (ὅπως καί οἱ ἄλλοι "πέντε" τό 1995)  ἠδύναντο νά "ἀποφασίζουν" καί νά κάμνουν ὅ,τι τούς ἐξυπηρετεῖ. Πρωτίστως ὅμως δέν ἔλαβον κἄν ὑπ᾿ ὄψιν τάς Κανονικάς καί σημαντικάς Καταγγελίας, ᾿Ενστάσεις, καί Διαμαρτυρίας ᾿Επισκόπων, κατά τῶν παρανομιῶν τῆς 5-2-03 καί δι ὅλα ὅσα ἔἶχον προηγηθῇ, τάς ὁποίας ἔθεσαν εἰς τό ᾿Αρχεῖον. Προφανῶς πλανηθέντες ἐν τῇ ἰσχύϊ αὐτῶν ἤ διότι ό ἰσχυρόν "λόμπυ" τοῦ ὁποίου τά σχέδια ἐνεργοῦν δέν τούς ἐπιτρέπουν νά ἔχουν ἰδικάς των Κανονικάς καί ᾿Ορθοδόξους ἐπιλογάς εἶπον καθ᾿ ἑαυτούς:

"Εἴμεθα πλειοψηφία, ἆρα μποροῦμε νά εἰσηγηθοῦμε καί νά ἀποφασίσουμε ὅ,τι μᾶς ἐξυπηρετεῖ. Δέν βαρυέσαι, "διαδικαστικά" θέματα εἶναι αὐτά, αὔριο θά τά θεραπεύσουμε, ἄλλωστε ἤδη μᾶς ἀνεγνώρισαν ὅ,τι κάναμε μέχρι σήμερα καί μᾶς ἀκολουθοῦν. ῞Οσον ἀφορᾶ τόν ᾿Επίσκοπο Κήρυκο καί μερικούς ἄλλους αὐτοί ἀποτελοῦν "μειοψηφίαν" καί ἤδη ἀπό χρόνια τούς ἀγνοοῦμε. ῎Ας ἐπιμένουν νά διαφωνοῦν, νά ἐνίστανται καί νά φωνάζουν διά τήν Κανονικήν τάξιν καί τήν ᾿Εκκλησιολογίαν καί τήν ᾿Αποστολικήν Διαδοχήν. ᾿Εμεῖς θά ἐκλέξουμε καί τυπικά ὡς "νέον ᾿Αρχιεπίσκοπον" τόν Σεβ/το κ. Νικόλαο, θά τόν "ἐνθρονίσουμε", ἀλλά καί τόν ᾿Αρχιεπίσκοπο θά τόν μεταθέσουμε στήν Πάτρα, θά τόν ὀνομάσουμε γιά τά μάτια καί "Πρόεδρο Πατρῶν", καί θά τόν ἐνεργοποιήσουμε εἰς τήν Σύνοδον, καί ἔτσι "ἐξασφαλίζουμε" καί μίαν ἀκόμη ψῆφο σέ ὅλας τάς "ἀποφάσεις" μας, τάς ὁποίας, κατά ῾Ιερομόναχον Νεόφυτον, "ὅποιος τολμήση νά μή τάς δεχθῇ, θέτει τόν ἑαυτό του ἐκτός ᾿Εκκλησίας"!

Οὐσιαστικά τήν 25.4.03, οἱ πέντε Σεβασμιώτατοι ᾿Αρχιερεῖς, μέ παρανόμους "συνοπτικάς διαδικασίας", (ὅπως λένε οἱ νομικοί), ἤ μᾶλλον χωρίς κἄν διαδικασίας,καί  ἔξω ἀπό κάθε Κανονικήν τάξιν, καί παράδοσιν τῆς ᾿Εκκλησίας, "ἐξεθρόνισαν", διά δευτέραν φοράν, τόν Μακαριώτατο, ᾿Αρχιεπίσκοπο κ. ᾿Ανδρέα, καί τόν διώρισαν ὡς "Πρόεδρον Πατρῶν"!. Πέραν ἀπό ἀντικανονικότητες καί ἱεροσυλίες, ἔκαμαν καί ἐκεῖνο διά τό ὁποῖο εἰς τό μόλις πρόσφατον παρελθόν "κατηγόρησαν" τούς ἄλλους "πέντε", "ἐπί ἀχαριστίᾳ πρός τόν Μακαριώτατον". ᾿Εκεῖνοι, βεβαίως, ἀπέτυχον  καί τό 1995 νά τόν ἐκθρονίσουν καί νά τόν ἀποστείλουν ἐξόριστο εἰς τό Ναύπλιο, καί πάντα ταῦτα ἐπ᾿ ὀνόματι τῆς ἐν τῷ πονηρῷ "ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΣΑΣ" των.

Δυστυχῶς σαφῶς προκύπτει ὅτι ἡ ᾿Εκκλησία ἀπό χρόνια ἀντιμετωπίζει τό ἴδιο "λόμπυ", ἀλλά σήμερα πιό ἐνισχυμένο καί συστηματικώτερο ἐκείνου τό ὁποῖον ἐσχεδίασε καί προώθησε τό κίνημα τῶν "πέντε".  ῾Ο τότε ᾿Αττικῆς Ματθαῖος ἐμένετο κατά τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου καί ἔλεγε ἀπ᾿ ἄμβωνος: "Θά τόν βάλουμε φυλακή τόν γέρο", διότι ἡ Μακαριότης του ἵστατο ἀκλόνητος καί ἐπί τῆς Κανονικῆς τάξεως, καί τοῦ Συνοδικοῦ θεσμοῦ καί ἐπί τῶν θεμάτων τῆς Πϊστεως, δηλαδή δέν ἐπρόδιδε μαζί του, ἐνῶ εἰς τήν παροῦσαν κατάστασιν ὁ Μακαριώτατος, διά τῆς συμπαιγνίας τῆς 5.2.03 καί ἐν συνεχείᾳ τῆς 25.4.03, "παραιτεῖται οἰκειοθελῶς διά λόγους (δῆθεν) ὑγείας", αὐτοεξορίζεται εἰς τήν Πάτρα, καταλύει κάθε ἔννοιαν Κανονικῆς τάξεως καί ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησιαστικῆς δεοντολογίας, μέ ἀποτέλεσμα νά προδίδεται ἐκ τῶν ἔνδον ὁ ῾Ιερός τῆς ᾿Εκκλησίας ᾿Αγών. ῞Ο,τι λοιπόν δέν ἐπέτυχον οἱ "πέντε" ἀπό τό 1991 - 1996 αὐτό τό ἐπέτυχεν τό ἴδιο "λόμπυ" ἀπό τό 1997 μέχρι τόν Φεβρουάριο καί ᾿Απρίλιο τοῦ 2003, διά τῆς "πλειοψηφίας" τῶν πάλιν πέντε ᾿Επισκόπων μας, καί διά τῆς ἄνευ ὅρων καί ὁρίων συνεργίας τοῦ ἰδίου τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου, ὀ ὁποῖος ἐμφανίζεται ἰσχυριζόμενος ὅτι ἐνεργεῖ ἐλευθέρως καί μετ᾿ ἐπιγνώσεως καί εὐθύνης !!!! 

Εἰς τά περί "πλειοψηφίας" λεγόμενα ἐκείνων τῶν "πέντε" σχισματοαιρετικῶν ᾿Αρχιερέων, ἡ ἐλαχιστότης μου, ἐν ἔτει 1996, τούς ἀπήντησεν δι᾿ ᾿Ανοικτῆς ἐπιστολῆς, τήν ὁποίαν ἐκδώσαμε καί εἰς ἰδιαίτερον τευχίδιον εἰς Β' ῎Εκδοσιν τόν Φεβρουάριον τοῦ 1997. ᾿Εξ᾿ αὐτῆς, παραθέτομεν τήν ὑπό τόν τίτλον, "῾Η πλειοψηφία εἰς τήν παρανομίαν αὐξάνει τό ἔγκλημα", σχετικήν παράγραφον ὡς ἐπίκαιρον, διότι καί σήμερα ἡ ἴδια προδοσία συνεχιζομένη ἐπικαλεῖται τήν "ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΝ". Τότε οἱ "πέντε6 δυνάμει τῆς πλειοψηφίας των ἰσχυρίζοντο ὅτι δῆθεν ὁ Μακαριώτατος καί ἡ περί αὐτόν ῾Ιερά Σύνοδος, τόν ᾿Ιούνιο τοῦ 1995, "ἐδημιούργησαν πραξικόπημα, διά τῆς ἀνακηρύξεὠς των, ὡς "κανονικῆς Συνόδου" ἀγνοοῦντες τήν πλειοψηφίαν τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου (δηλαδή τῆς ἰδικῆς των φατρίας) καί ἀποσχισθέντες αὐτῆς", δηλαδή ἀπό αὐτούς τούς πέντε σχισματοαιρετικούς καί ᾿Εκκλησιομάχους. ᾿Επ᾿ αὐτοῦ ἀπαντήσαμε:

"῾Ως γελοῖον ἤ ὡς μισητόν φαρισαϊσμόν νά χαρακτηρίσωμεν καί τό  ἀνωτέρω ἐπιχείρημά σας; Τόσην ἀλλοτρίωσιν ὑπέστητε, ὥστε πράγματι τό φῶς νά τό ὀνομάζετε σκότος καί τό σκότος "φῶς"; Τόσον ἠλλοτριώθητε τῆς ἀληθείας καί ἐπιχειρεῖτε τοιαύτην μεταστοιχείωσιν τῶν πάντων;

᾿Αγαπητοί, τό γνωρίζετε, ἀλλά δέν σᾶς ἀφήνει ὁ ἐγωϊσμός καί τό πάθος σας νά τό παραδεχθῆτε. ῾Η περί τόν Μακαριώτατον ᾿Αρχιεπίσκοπον ῾Ιερά Σύνοδος, δέν ἔκαμε κανένα πραξικόπημα καί δέν ἀνεκηρύχθη τώρα ὡς Κανονική καί ᾿Ορθόδοξος ῾Ιερά Σύνοδος τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γνησίων ᾿Ορθοδόξων Χριστιανῶν τῆς ῾Ελλάδος....

῞Οσον ἀντιποιεῖσθε τήν ῾Ιεράν Σύνοδον καί τήν ᾿Εκκλησίαν, τόσον ἀπομακρύνεσθε αὐτῆς καί κολάζετε τάς ψυχάς σας ... Τό ὅτι εἶσθε πέντε, αὐτό δέν σᾶς νομιμοποιεῖ, ἀλλά ἀντιθέτως αὐξάνει τό τῆς φατρίας καί τῆς παρασυναγωγῆς σας ἔγκλημα, καί μαρτυρεῖ πόσον ὠργανωμένον ὑπῆρξεν. Καί εἷς ᾿Ορθόδοξος καί Κανονικός ᾿Αρχιερεύς, μετά δύο ἤ τριῶν πιστῶν (Κληρικῶν - λαϊκῶν), ἐκπροσωπεῖ τήν ᾿Ορθόδοξον Καθολικήν τοῦ Χριστοῦ ᾿Εκκλησίαν, ἐνῶ ἀντιθέτως ἀκόμη καί ἕν ἑκατομμύριο πραξικοπηματιῶν  ἄν συμπράξουν, κατά τόν δικόν σας φατριαστικόν καί παράνομον τρόπον, θά εἶναι ἁπλῶς ἕν ἑκατομμύριο διῶκται καί ἐχθροί τοῦ  Χριστοῦ.

῾Η ἐπίκλησις τῆς πλειοψηφίας ᾿Επισκόπων, ὅταν αὐτοί δέν συγκροτοῦν κανονικήν Σύνοδον καί δέν εἶναι κανονικαί καί ὀρθόδοξοι αἱ ἐνέργειαί των, καί δέν ὑπηρετοῦν τήν ᾿Εκκλησίαν, ἀλλά προδίδουν καί σχίζουν Αὐτήν, εἶναι ἐσχάτη πλάνη, ἀπάτη καί προδοσία. Γνωρίζετε ἀσφαλῶς τά ἀνωτέρω, καί ὅμως, δέν διστάζετε, ἕνεκα τῆς σκοπιμότητός σας, νά ἀποκαλέσετε διαστροφικῶς καί βλασφήμως τήν φατρίαν σας, τό πραξικόπημά σας, τό σχίσμα σας "᾿Εκκλησίαν" καί "῾Ιεράν Σύνοδον". Δηλαδή τήν μία ἡμέραν (10.5.95), ἤσασθαν "πέντε ᾿Αρχιερεῖς" καί τήν ἄλλην (7.6.95), γίνατε "Σύνοδος" καί "᾿Εκκλησία"!! Ρωτῆστε κάποιον ἐγκρατῆ νά σᾶς πῆ ὅτι αὐτά πού γράφετε εἶναι τό ὀλιγώτερον ἀνόητα.

Κατανοεῖστε καί συνειδητοποιεῖστε, ὅτι μέ τό πραξικόπημα σας τοῦ ᾿Ιουνίου τοῦ 1995, οὔτε ᾿Εκκλησία γίνατε, οὔτε Σύνοδος, ἀλλά τό μόνον πού ἐκάματε εἶναι ὅτι ἐκλιμακώσατε ἔτι περαιτέρω τό πραξικόπημά σας καί στερεώσατε τό σχίσμα σας. ᾿Εγίνατε δηλαδή καί ᾿Εκκλησιομάχοι, διότι συνηθίσαντες ἐπί πέντε ἔτη εἰς τό ψεῦδος, τήν ἀπάτην καί τήν καταπάτησιν κάθε ἱεροῦ θεσμοῦ, δέν ἐδιστάσατε μέ καθαρά προτεσταντικήν ἄνεσιν, νά ἀποκαλέσετε τήν φατριαστικήν σας σχισματικήν ὁμάδα καί "᾿Εκκλησίαν" καί "῾Ιεράν Σύνοδον"!!! νομίζοντες ὅτι καί εἰς τήν ᾿Ορθοδοξίαν "γίνεται ἤ εἶναι ὁ καθείς ὅ,τι δηλώνει"!

Δέν ἠμποροῦμε βεβαίως νά σᾶς ἀπαγορεύσωμεν νά λέγετε ὅ,τι θέλετε.... ᾿Ημποροῦμε, ὅμως, νά σᾶς καταγγείλωμεν, ὅτι ἡ προτεσταντικῷ δικαίῳ ὁμάδα σας πού δημιουργήσατε καί τήν ἐβαπτίσατε "᾿Εκκλησία" καί "Σύνοδον", δέν εἶναι τίποτα ἀπό αὐτά, διότι εὑρίσκεται εἰς τόν ἀντίποδα τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Κανονικῆς καί ᾿Ορθοδόξου ῾Ιερᾶς Συνόδου ... ᾿Εφθάσατε καί εἰς αὐτό τό ἔσχατον σημεῖον τῆς βλασφημίας, ἐπειδή πρό πολλοῦ φαίνεται, ὅτι ἐγκαταλείφθητε ἀπό τόν Θεόν, καί διότι πρῶτα ἀπ᾿ ὅλα ἀπωλέσατε τήν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ.

᾿Επί πέντε ὁλόκληρα χρόνια ἐπιδιώξατε νά παρασύρετε τόν Προκαθήμενον καί τά μέλη τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου, ὥστε νά ὑπηρετήσουν σχέδια σκοτεινῶν δυνάμεων, δηλαδή σκάνδαλα, μισαλλοδοξίαν, διαβολήν προσώπων ὡς "αἱρετικῶν", μή χειροτονίας ᾿Επισκόπων, βλασφημίας, ὡς αἱ περί "χειροθεσίας" κλπ. ῞Οταν, ὅμως, ἐβεβαιώθητε, ὅτι αὐτά εἶναι ἀδύνατον νά περάσουν, μή ἔχοντες ἄλλην ἐπιλογήν, κατελήξατε νά κτυπήσετε τήν ᾿Εκκλησίαν μέ ἕνα ἀκόμη σχίσμα".

Αὐτά ἐγράψαμε πρός τούς "πέντε" καί ἄς τά λάβουν ὑπ᾿ ὄψιν τους καί οἱ ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ᾿Αδελφοί, οἱ ὁποῖοι βαδίζουν πιστῶς εἰς τήν ὁδόν τῆς ἀπωλείας τῶν πέντε σχισματοοαιρετικῶν.

Εἰς τόν "περί πλειοψηφίας" ἰσχυρισμόν τῶν "πέντε", ἐδόθη τό ἴδιον ἔτος, καί ἑτέρα ἰδιαίτερα εὔστοχος ἀπάντησις, ὑπό τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κίτρους, Κατερίνης καί Πλαταμῶνος κ. Γοργονίου, δι᾿ ἐπιστολῆς του ἀπό 30-8-97, ἐκ τῆς ὁποίας ἐπίσης παραθέτομεν μικρόν ἀπόσπασμα:

"...῎Εχω νά σᾶς ὑπενθυμίσω μερικά κατορθώματα πλειοψηφιῶν ᾿Αρχιερέων, τά γνωστά εἰς ὅλους μας. Πλειοψηφία ᾿Αρχιερέων κατεδίκασε τόν ῞Αγιον ᾿Αθανάσιον, πλειοψηφία εἰκονοκλαστῶν ᾿Αρχιερέων κατεδίκασε Εἰκονοφίλους ᾿Ορθοδόξους Στουδίτας κλπ.  Πλειοψηφία ᾿Αρχιερέων καί κατά τοῦ ῾Αγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ. Πλειοψηφία τῶν ῾Ελλήνων ᾿Αρχιερέων ἐπέβαλε στήν ᾿Ορθόδοξον ῾Ελληνικήν ᾿Εκκλησίαν τό Παπικόν νέον ῾Ημερολόγιον τό 1924. Πλειοψηφία ᾿Αρχιερέων (μετά) τοῦ πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, τοῦ σχίστου τῶν  Γ.Ο.Χ.  ῾Ελλάδος.  Εἶχεν ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος τούς Χριστόφορον, Πολύκαρπον, Γερμανόν, τέσσαρες αὐτοί, ἐναντίον ἑνός τοῦ ἁγίου Πατρός Ματθαίου. Εἶχαν δίκιο αὐτές οἱ πλειοψηφίες; ῞Οσο δίκαιο εἶχαν αὐτές, ἄλλο τόσο εἶχε καί ἡ δική σας πλειοψηφία. Γιά μετανοῆστε Σεβασμιώτατοι καί ἀφῆστε τίς ραδιουργίες καί τά μηχανορραφήματα, διότι "δεινόν πρός κέντρα λακτίζειν"...

(Πιστεύομεν, ὁ Σεβ/τος ἐν Χριστῷ ᾿Αδελφός κ. Γοργόνιος νά ἔχει προβληματισθεῖ καί διά τήν"πλειοψηφίαν" τῆς 25.4.03, εἰς τήν ὁποίαν, ὅπως ἡμεῖς ἐκτιμῶμεν, ἄκων ἐσύρθη, παρά τό ἐπισφαλές τῆς ὑγείας του, ἀποκλειστικῶς δι᾿ αὐτήν ήν "πλειοψηφίαν".)

᾿Εκάναμε αὐτήν τήν ἀναφοράν, διότι πιστεύομεν ὅτι μέ ὅσα διαδραματίζονται ἀπό τό 1998, συνεχίζει καί ἀναβιώνει τό ἴδιο ἐκεῖνο κίνημα τῶν πέντε πρώην Μητροπολιτῶν. Τά ἴδια ἀπολύτως ἀπαντῶμεν καί εἰς τούς σήμερον πάλιν "πέντε" Σεβασμιωτάτους  ᾿Αρχιερεῖς, οἱ ὁποῖοι μετά ἀπό ἐτῶν παρανομίας, τελικά τούς ἐπεφύλαξεν ὁ Θεός τοιαύτην πτῶσιν κατά τήν 5.2.03 καί 25.4.03, τήν ὁποίαν τουλάχιστον εἰς τούς "πέντε" δέν συναντᾶμε. Καί ἡ ὁμάς πάλιν τῶν πέντε Σεβασμιωτάτων ᾿Αρχιερέων, ἐπικαλεῖται τήν πλειοψηφία της, τήν ὁποίαν ἀποκαλεῖ "῾Ιεράν Σύνοδον", καί εἰς τάς "ἀποφάσεις" των ὁποίας "ὀφείλομεν τυφλήν ὑπακοήν, ἄλλως εἴμεθα "ἀσεβεῖς" καί κατά τόν "σοφόν" ῾Ιερομ. Νεόφυτον "ἐκτός ᾿Εκκλησίας".

῾Ημεῖς ὄντως "ἐξερχόμεθα", ἤ ἄν θέλουν "ἐξήλθομεν" πρό πολλοῦ, ὄχι ὅμως τοῦ Σώματος τῆς ᾿Ορθοδόξου Συνόδου , οὔτε ἐκ τοῦ Σώματος τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας, ἀλλά κατά τό "ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε, καγώ εἰσδέξομαι ὑμᾶς" (Β Κορ. ΣΤ, 17, προβλ. καί ῾Ησ. ΝΒ, 11) καί δέν κοινωνοῦμε (συμφώνως καί πρός τό ὑπ᾿ ἀριθμ. 223/1.11.01 ἔγγραφόν μας) τῶν ἀντικανονικῶν καί κακοδόξων ἐνεργειῶν καί ἀποφάσεων, δι᾿ ὧν κατελύθη ἡ Κανονική τάξις καί ὀ ῾Ιερός θεσμός τῆς Συνόδου. 

᾿Επράξαμεν τοῦτο ἀφ᾿ ἑνός μέν διότι σεβόμεθα ἀπολύτως τούς ἱερούς θεσμούς τῆς ᾿Ορθοδοξίας (῾Ιεροσυνοδικήν Κανονικήν τάξιν καί τήν ἱεράν παράδοσιν), ἀλλά καί διότι ἐπιθυμοῦμεν νά διαφυλάξωμεν "ἀκαινοτομήτως καί ἀμειώτως" (κατά τήν Ζ' Οἰκουμενικήν Σύνοδον) "πάντα τά τῆς ᾿Εκκλησίας", ἰδιατέρως τά δύο βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα Της, τήν ᾿Ορθόδοξον ῾Ομολογίαν - ᾿Εκκλησιολογίαν καί τήν γνησίαν ᾿Αποστολικήν Διαδοχήν, ὡς παρελάβομεν ταῦτα ἀλληλοδιαδόχως ἀπό τῶν ῾Αγίων ᾿Αποστόλων καί τῶν μεχρι σήμερον διαδόχων των, ἐσχάτως δέ διά τῶν ὀρθοδόξων καί Κανονικῶν χειροτονιῶν τοῦ 1935, 1948 καί 1995.

 

+ ῾Ο Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς

ΚΗΡΥΚΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ