ΑΓΙΩΝ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΟΥ

 

Η ΚΑΤΑ ΤΗΝ 11ην ΜΑΙΟΥ 1999 ΤΕΛΕΣΘΕΙΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΠΗΓΙΑΚΗΝ ΙΕΡΑΝ ΜΟΝΗΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΕΠΙ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΟΥ  ΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΥΣΙΝ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ (ΤΟΤΕ) ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΗ ΚΑΙ ΕΦΕΤΟΣ (ΣΤΙΣ 11 ΜΑΙΟΥ 2001) ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΓΡΑΦΟΜΕΝ ΤΟΤΕ ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ:

Διά τήν κατάπαυσιν τοῦ πολέμου κατά τῆς Σερβίας καί ἐπί τῆ μνήμη ῾Αγίων Κυρίλλου καί Μεθοδίου, φωτιστῶν τῶν Σλάβων, εἰς τόν ῾Ιερόν Ναόν ῾Αγίας Αἰκατερίνης Κορωπίου ᾿Αττικῆς.

 

῾Η ῾Ιερά Σύνοδος τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ., ὕστερα ἀπό πρότασιν τοῦ Μακαριωτάτου ᾿Αρχιεπισκόπου ᾿Αθηνῶν καί πάσης ῾Ελλάδος κ.κ. ᾿Ανδρέου, παραλλήλως μέ τήν ἐνημέρωσιν, δι᾿ ᾿Εγκυκλίου της πρός τόν λαόν, διά τήν βάρβαρον καί ἐγκληματικήν ἐπίθεσιν τῶν "ἰσχυρῶν λαῶν" (δηλ. τῆς Παπικῆς καί Προτεσταντικῆς Δύσεως) κατά τοῦ ἐκ παραδόσεως ὀρθοδόξου λαοῦ τῆς Σερβίας, ἔδωσε καί ἐντολήν νά τελεσθοῦν εἰς ὅλους τούς ῾Ιερούς Ναούς τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ. (῾Ελλάδος καί ἐξωτερικοῦ) ἀγρυπνίαι διά τήν κατάπαυσιν αὐτοῦ τοῦ παρανοϊκοῦ, ὅπως ἔχει χαρακτηρισθῇ, πολέμου εἰς τήν γειτονικήν Σερβίαν καί τήν ἀποτροπήν γενικωτέρας συρράξεως εἰς τά Βαλκάνια. ᾿Εκάλεσε, δηλαδή, τόν ὀρθόδοξον Κλῆρον καί λαόν εἰς "συναγερμόν" προσευχῆς. Δέν παρέλειψε δέ, νά ὑπενθυμίσῃ, ὅτι ἡ καλυτέρα "ἄμυνα" εἶναι ἡ μετάνοια, καί ἡ καλυτέρα "ἀντεπίθεσις" πρός τούς ἰσχυρούς τῆς γῆς εἶναι τά δάκρυα καί ἡ πρός Θεόν ἱκεσία.

Μέσα εἰς αὐτά τά πλαίσια ἡ καθ᾿ ἡμᾶς Μητρόπολις (Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς) ἐκτός ἀπό ἄλλες λατρευτικές συνάξεις προσευχῆς (Παρακλήσεις καί ἀνάγνωσις τῶν Εὐχῶν ἐπί ἀπειλῇ πολέμου),  ἐπραγματοποίησε σήμερον 11ην Μαΐου, ἑορτήν τῶν ῾Αγίων Κυρίλλου καί Μεθοδίου, φωτιστῶν τῶν Σλάβων, ΑΓΡΥΠΝΙΑΝ εἰς τόν Μητροπολιτικόν ῾Ιερόν Ναόν ῾Αγίας Αἰκατερίνης εἰς τό ὁμώνυμον ῾Ησυχαστήριον εἰς τό Κορωπί ᾿Αττικῆς. Κατ᾿ αὐτήν ἐτονίσαμεν, ὅτι: "Αὐτόν τόν ἀπάνθρωπον καί βάρβαρον πόλεμον τόν προγραμμάτισαν καί τόν κατευθύνουν οἱ σκοτεινοί ἐγκέφαλοι τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ, μέ σκοπό νά πλήξουν τάς ἐκ παραδόσεως ὀρθοδόξους χώρας τῶν Βαλκανίων, διά νά φέρουν τήν "Νέαν Τάξιν Πραγμάτων", καί δι αὐτῆς τήν κυριαρχίαν τῆς ἀντιχρίστου "Νέας ᾿Εποχῆς". Προσθέσαμεν δέ μεταξύ ἄλλων καί ὅτι: "Αὐτήν τήν λεγεῶνα τῶν δαιμονίων πού θέλουν νά κατακαύσουν τά Βαλκάνια καί νά σπείρουν τόν ὄλεθρο καί τήν καταστροφή στούς ὀρθοδόξους λαούς μόνο ὁ Θεός δύναται νά ἐκδιώξῃ".

Μέ τήν ῾Ιεράν ταύτην ᾿Αγρυπνίαν (῾Εσπερινόν, ῎Ορθρον, νυκτερινήν θείαν λειτουργίαν) ἡ ῾Ιερά Μητρόπολίς μας ἐτίμησε καί τήν μνήμην τῶν ἁγίων αὐταδέλφων Κυρίλλου καί Μεθοδίου, τῶν ῾Ιεραποστόλων καί φωτιστῶν τῶν Σλάβων, τῶν ὁποίων ἐψάλη ἡ ῾Ιερά ᾿Ακολουθία. Εἶναι δέ λίαν ἐπίκαιρος μία ἔστω καί σύντομος ἀναφορά εἰς τό τεραστίας σημασίας  ἱεραποστολικόν αὐτῶν ἔργον εἰς τούς Σλαβικούς λαούς, διότι ἐκ Θεσσαλονίκης ἕλκοντες τήν καταγωγήν, καί ἐπιστήμονες ὄντες, μετέδωκαν εἰς τούς Σλαβικούς λαούς ὄχι μόνον τήν ᾿Ορθόδοξον Πίστιν, ἀλλά καί γενικώτερον τόν ῾Ελληνοχριστιανικόν Πολιτισμόν.

Οἱ ἅγιοι οὗτοι ὑπῆρξαν ὄντως μεγάλοι ῾Ιεραπόστολοι, καί τό μέγα ἔργό των ἔμεινε ὡς ἕνα φωτεινό μετέωρο, διά νά ὑπενθυμίσῃ τήν ῾Ιεραποστολική δραστηριότητα τῶν Βυζαντινῶν στούς Σλαβικούς λαούς. Εἰς αὐτούς κυρίως ὀφείλεται τό γεγονός, ὅτι οἱ Σλαβικοί λαοί δέν ὑπέκυψαν εἰς τάς πιέσεις τῆς Δύσεως (τοῦ Παπισμοῦ), ἀλλά τουναντίον συνεδέθησαν μέ τήν ᾿Ορθοδοξίαν (τήν Κων/λι).

Καί ἐπειδή προκλητικώτατα σήμερα ὁ Πάπας προσπαθεῖ νά οἰκειοποιηθῇ τούς ῾Αγίους τούτους καί τούς ἐπικαλεῖται προπαγανδιστικῶς ὑπέρ τῆς αἱρέσεως του, παραθέτομεν ἕν μικρόν εὔγλωττον ἀπόσπασμα ἀπό τήν ῾Ιστορίαν: "῾Ο Μεθόδιος δέν μποροῦσε νά λάβῃ βοήθεια ἀπό τήν Ρώμη, ὅπου οἱ διάδοχοι τοῦ ᾿Ανδριανοῦ ἄρχισαν νά στρέφωνται κατά τῶν μεθόδων τοῦ Κυρίλλου καί δυσανασχετοῦσαν διά τήν πείσμονα ἄρνησιν τοῦ Μεθοδίου νά προσθέσῃ τό ΦΙΛΙΟΚΒΕ στό Σύμβολο τῆς Πίστεως. ῾Ο Μεθόδιος πίστευε μαζί μέ τόν Φώτιο, ὅτι αὐτό ἦταν αἵρεσις. Μέχρι τοῦ θανάτου του τό 885 ὁ Μεθόδιος συνέχισε τόν ἀγῶνά του νά διατηρήσῃ τήν ᾿Εκκλησία τοῦ Κυρίλλου στήν Μοραβία διωκόμενος ἀπό τήν αὐλή καί μισοαποκηρυγμένος ἀπό τήν Ρώμη. ῏Ηταν ὅμως τόσο σεβαστή μορφή, ὥστε δέν διώχθηκε ὁ ἴδιος. ᾿Αλλά οἱ πιό σπουδαῖοι μαθηταί του ἐκδιώχθηκαν κάτω τοῦ Δουνάβεως πρός τήν Βουλγαρία, ἐνῶ οἱ πιό ἄσημοι ὁπαδοί του πωλήθηκαν ἀπό τήν Κυβέρνησι τῆς Μοραβίας στούς δουλεμπόρους τῆς Βενετίας" (῾Ιστορία τοῦ Ν.Η. ΒΕΪΝΕΣ - ΜΟΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ", στό κεφάλαιο: "ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ", σελ. 479).

Καί εἰς τό σχετικόν λῆμμα τῆς Θ.Η.Ε. διαβάζομεν, ὅτι : "Τό ἔργον τῶν δύο ἀδελφῶν ἐν Μοραβίᾳ ταχέως κατέρρευσεν ἕνεκα τῆς σφοδροτάτης κατά τούτου ἐπιθέσεως τοῦ φραγκικοῦ Κλήρου, ὁ ὁποῖος ἐπωφελούμενος τῆς ἰσχύος καί πολλάκις χρησιμοποιῶν βίαια μέσα, ἐξήρθρωσε τήν ὑπό τοῦ Μεθοδίου διοργανωθεῖσαν ᾿Εκκλησίαν τῆς Μοραβίας, ἡ ὁποία περιῆλθε πλέον ὑπό τήν πλήρη κυριαρχίαν τῶν Φράγκων" (Βλάσιος Φειδᾶς).

῞Οπερ σημαίνει, ὅτι οἱ δύο ἀδελφοί Κύριλλος καί Μεθόδιος, ὑπῆρξαν πολέμιοι τῶν Φράγκων καί διά τοῦτο καί ἐδιώχθησαν. Παρά ταῦτα ὁ προαιώνιος ἐχθρός τῆς ᾿Ορθοδοξίας καί τοῦ ῎Εθνους μας ὁ ἀντίχριστος Πάπας ἐπιχειρεῖ ἀναισχύντως νά οἰκειοποιηθῇ αὐτούς τούς δύο μεγάλους ῾Αγίους, διαστρέφων τήν ἱστορικήν πραγματικότητα καί διαστρεβλώνων τήν ἐκκλησιαστικήν ἀλήθειαν. Καί αὐτό τό κάμνει, ὅπως πολλάκις ἔχομεν καταγγείλλει, διότι ἔχει καταστρώσει ἀπό ἑκατονταετηρίδος σατανικόν σχέδιον ὑποταγῆς ὑπό τήν ἐξουσίαν του τῶν ἐκ παραδόσεως ᾿Ορθοδόξων λαῶν τῆς ᾿Ανατολῆς (῾Ελλήνων, Ρώσων, Σέρβων, Βουλγάρων, ᾿Αλβανῶν, Ρουμάνων, Τσεχοσλοβάκων, Πολωνῶν, Φιλανδῶν, ᾿Αράβων) διά τῆς σπορᾶς ζιζανίων μεταξύ αὐτῶν τῶν λαῶν.

Διά τόν λόγον αὐτόν ἡμεῖς οἱ ᾿Ορθόδοξοι Χριστιανοί ἔχομεν χρέος νά τιμῶμεν πανδήμως τούς ῾Αγίους τούτους ῾Ιεραποστόλους Κύριλλον καί Μεθόδιον, ὄχι μόνον διότι εἶναι φωτισταί τῶν Σλάβων, ἀλλά καί διότι εἶναι καί σύμβολα τοῦ ἀντιπαπικοῦ ἀγῶνος, ὄντες βέβαιοι, ὅτι εἰς οὐδέν θά ἰσχύσουν τά ἀντίχριστα καί ἀνθελληνικά σχέδια τοῦ Παπισμοῦ. Καί μάλιστα τώρα πού οἱ λεγεῶνες τῶν δαιμόνων τῆς παπικῆς μαζί καί τῆς προτεσταντικῆς Δύσεως ἐπέπεσον ὡς "ἀκρίδες" τῆς ᾿Αποκαλύψεως κατά τοῦ Σερβικοῦ λαοῦ, νά τούς παρακαλέσουμε νά πρεσβεύουν διά τήν κατάπαυσιν τοῦ πολέμου καί νά μᾶς ἐνισχύουν εἰς τόν κατά τοῦ ἀντιχρίστου καί ἀνθέλληνος Πάπα ἀγῶνα.

᾿Εν Κορωπίῳ τῇ 11 Μαΐου 1999 (῾Αγίων Κυρίλλου καί Μεθοδίου)

Πρός Κύριον εὐχέτης

+ ῾Ο Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς

Κήρυκος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ