ΣΤΑΡΕΤΣ ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ, ΕΣΧΑΤΟΙ ΚΑΙΡΟΙ

ΣΤΑΡΕΤΣ ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΕΚΝΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ 




ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΣ
«Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»

ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΣ ΥΠΟ ΤΟΥ «ΙΕΡΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ». ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ: + Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ (ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΜΗΝΑΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ), ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ. ΤΑΧΥΔΡΟΜ. Δ/ΝΣΙΣ: ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25 ΚΑΙ ΟΡΦΕΩΣ 40, ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΣ . ΤΗΛ. 2109701011

ΤΕΥΧΟΣ 811 ΜΑΡΤΙΟΣ 2015

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΤΟΥ ΣΤΑΡΕΤΣ ΑΝΑΤΟΛΙΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΟΠΤΙΝΑ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

"Ο εχθρός του ανθρωπίνου γένους
θα δρα με πανουργία για να οδηγήσει στην αίρεση"

Του Αγίου στάρετς Ανατολίου της Όπτινα

«Ο εχθρός του ανθρωπίνου γένους θα δρα με πανουργία για να οδηγήσει στην Αίρεση, αν ήταν δυνατόν, και τους εκλεκτούς. Δεν θα ξεκινήσει με την ψυχρή απώθηση των δογμάτων της Αγίας Τριάδος, της Θεότητος του Ιησού Χριστού, και της παρθενίας της Θεοτόκου, αλλά θα ξεκινήσει ανεπαίσθητα να καταστρέφει τις διδασκαλίες και τις παραδόσεις της Εκκλησίας και την μεγάλη τους πνευματικότητα, που έφτασε σε μας μέσω των Αγίων Πατέρων, από το Άγιον Πνεύμα.
Λίγοι θα παρατηρήσουν αυτά τα καλοπιάσματα του εχθρού, μόνον εκείνοι που είναι πολύ πεπειραμένοι στην πνευματική ζωή.
Οι Αιρετικοί θα αποκτήσουν ισχύ πάνω στην Εκκλησία, και θα τοποθετήσουν τους υπηρέτες των παντού.
Οι ευλαβείς θα ατενίζονται καταφρονητικά. Ο ίδιος ο Κύριος είπε ότι από τους καρπούς των θα τους αναγνωρίσετε, και έτσι, από τους καρπούς των καθώς και από τις ενέργειές των Αιρετικών, προσπαθήστε να τους διακρίνετε από τους αληθινούς ποιμένες.
Αυτοί είναι πνευματικοί κλέφτες, διαρπάζοντες τη πνευματική ποίμνη, και θα εισέλθουν στο μαντρί (την Εκκλησία), σκαρφαλώνοντας με κάποιο άλλο τρόπο, χρησιμοποιώντας δύναμη και καταπατώντας τους ιερούς κανόνες.
Ο Κύριος καλεί αυτούς ληστές (Ευαγ. Ιω. 10,1). Πράγματι, η πρώτη τους ενέργεια θα είναι η καταδίωξη των αληθινών ποιμένων, η φυλάκιση και η εξορία τους, διότι χωρίς αυτό θα είναι αδύνατο γι' αυτούς να διαρπάσουν το ποίμνιο.
Γι' αυτό το λόγο παιδί μου, όταν βλέπεις την καταπάτηση της Πατερικής παραδόσεως, και των θείων εντολών στην Εκκλησία, των εντολών που ορίσθηκαν από το Θεό, γνώριζε ότι οι Αιρετικοί έχουν ήδη εμφανισθεί, αν και κατά το χρόνο δράσης τους μπορεί να κρύβουν την ασέβειά τους, ή να καταστρέφουν την Αγία Πίστη ανεπαίσθητα, προκειμένου να επιτύχουν καλύτερα στην σαγήνευση και προσκόλληση των απείρων στα δίχτυα τους.
Η καταδίωξη θα κατευθύνεται όχι μόνον εναντίον των ποιμένων αλλά εναντίον όλων των δούλων του Θεού, διότι όλοι όσοι θα καθοδηγούνται από την αίρεση δεν θα υποφέρουν την ευσέβεια.
Αναγνωρίστε αυτούς τους λύκους με ένδυμα προβάτου από τις υπερήφανες διαθέσεις τους και την αγάπη της ισχύος.
Θα είναι συκοφάντες, προδότες, παντού δεικνύοντες έχθρα και κακοήθεια.
Γι' αυτό ο Κύριος είπε ότι οι καρποί τους θα τους κάνουν γνωστούς.
Οι αληθινοί υπηρέτες του Θεού είναι ταπεινοί, αγαπούν τον συνάνθρωπό τους και είναι υπάκοοι στην Εκκλησία.
Οι Μοναστές θα ταλαιπωρηθούν υπερβολικά από τους Αιρετικούς, και η μοναστική ζωή θα καταφρονηθεί. Τα (ενεργά) Μοναστήρια θα σπανίζουν, ο αριθμός των μοναχών θα ελαττωθεί, και αυτοί που θα παραμείνουν θα υποφέρουν από βία. Αυτοί που μισούν την μοναστική ζωή, εντούτοις, έχοντας μόνο την αμφίεση της ευσεβείας, θα αγωνίζονται να προσελκύσουν τους μοναχούς με το μέρος τους, υποσχόμενοι σ' αυτούς προστασία και κοσμικά αγαθά, και απειλώντας αυτούς που τους αντιτίθενται με εξορία.
Αυτές οι απειλές θα προκαλέσουν μεγάλη απόγνωση στους μικρόψυχους, αλλά εσύ παιδί μου, να χαίρεσαι για το ότι έχεις ζήσει μέχρι αυτό τον καιρό, διότι τότε οι πιστοί που δεν θα έχουν δείξει άλλες αρετές, θα λάβουν στέμματα, μόνο διότι θα έχουν μείνει σταθεροί στην πίστη, σύμφωνα με το λόγο του Κυρίου: «Κάθ΄ ένας που, όντας μαζί Μου (εν Εμοί), θα με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω και Εγώ, όντας μαζί του (εν αυτώ), μπροστά στον Πατέρα μου τον εν Ουρανοίς» (Ματθ. Ι-32).
(Πας ουν όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, ομολογήσω κα' γώ εν αυτώ έμπροσθεν του Πατρός μου του εν Ουρανοίς).
«Φοβού τον Κύριο τέκνο μου. Φοβού να χάσεις το στέμμα που ετοιμάστηκε για σένα, φοβού το να ριχτείς από το Χριστό στο εξώτερο σκότος και στα αιώνια βάσανα.
Στάσου γενναίος στην πίστη, και αν είναι αναγκαίο, υπόμεινε καταδίωξη και άλλες λύπες, διότι ο Κύριος θα είναι μαζί σου και οι άγιοι Μάρτυρες και πνευματικοί θα κοιτάζουν σε σένα και τον αγώνα σου με ευχαρίστηση.
Αλλά αλλοίμονο στους μοναχούς εκείνες τις ημέρες που θα καθηλωθούν από ιδιοκτησίες και πλούτη, οι οποίοι λόγω της αγάπης της ειρήνης (ανάπαυσης) θα είναι έτοιμοι να υποταχθούν στους αιρετικούς. Θα αποκοιμίζουν την συνείδησή τους, λέγοντας:
«Εμείς διατηρούμε και σώζουμε το Μοναστήρι και ο Κύριος θα μας συγχωρήσει».
Οι ατυχείς και τυφλοί αυτοί δεν λογαριάζουν καθόλου ότι δια της αιρέσεως οι δαίμονες θα εισέλθουν στο Μοναστήρι, και κατόπιν δεν θα είναι ένα Άγιο Μοναστήρι, αλλά μόνο τοίχοι, από τους οποίους η Χάρη θα έχει απομακρυνθεί.
Ο Θεός εντούτοις είναι ισχυρότερος από τον εχθρό, και δεν θα εγκαταλείψει ποτέ τους δούλους του. Οι αληθινοί Χριστιανοί θα παραμείνουν μέχρι το τέλος αυτής της περιόδου, μόνο θα προτιμήσουν να ζουν σε απομονωμένα ερημικά μέρη»



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΥΠΟΜΝΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΣ
(ΔΙΑ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ)

Ἡ «ΥΠΟΜΝΗΣΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΣ» πού ἀκολουθεῖ ἐγράφη τήν προηγουμένην δεκαετίαν. Μέσα ἀπό τά λόγια αὐτῆς τῆς ἀνακοινώσεως διακρίνομεν τις δυσκολίες πού προξένησε στον Ἱερόν τῆς ‘Ορθοδοξίας ‘Αγῶνα ὁ διωγμός (οικομικός, δικαστικός, πνευματικός) διωγμ΄ςο τῶν πρώην ἀδελφῶν μας. Ἐπαναδημοσιεύομεν ἀποπσπασματικῶς αὐτήν, διά να ἐνθυμηθῶμεν τις δυσκολίες πού περάσαμε, ἀλλά και να ὑπενθυμίσωμεν εἰς τους ‘Ορθοδόξους ὅτι ὁ διωγμός δεν σταμάτησε, ὅτι και σήμερα εὑρίσκεται ἐν ἐξελίξει (βλέπετε δικαστήρια), και αὐτός ὁ διωγμός εἶναι πρωτίστως διωγμός κατά τῆς Ἀληθείας, ὁ ὁποῖος ἔχει πολλάς προεκτάσεις.
Ὀλίγον πρό και μετά το σχίσμα τοῦ 2005, ἐγράφομεν τά ἑξῆς:
«Ὁ Ἱερός Ἀγών, ὄχι ἁπλῶς δέν μπορεῖ νά ἀνταποκριθῆ εἰς τάς πολλάς ἀνάγκας, ἀλλά δυσκολεύεται καί ἀδυνατεῖ καί εἰς τάς πλέον στοιχειώδεις. Τόσον πού τό Πνευματικό Κέντρον, τά Γραφεῖα τῆς ᾿Εκκλησίας μας, τό Κέντρον τοῦ ᾿Αγῶνός μας ὑπολειτουργοῦν και κινδυνεύουν νά σταματήσουν …. Αὐτό ἐπεδίωκαν και αὐτό ἐπιδιώκουν οἱ ἀδελφοί μας μέ τόν διωγμό πού ἄρχισαν ἀπό 7ετίας…. Ποιός ὅμως χαίρεται, ὅταν ὁ ἀγώνας κινδυνεύει νά σταματήσῃ συνεπείᾳ αὐτοῦ τοῦ διωκτικοῦ ἀποκλεισμοῦ; Ἀσφαλῶς μόνον αἱ σκοτειναί δυνάμεις πού ἐργάζονται διά τόν ἀφανισμόν μας. Διότι μέ τό σχίσμα πού μέ σύστημα ἐπεδίωξαν καί ἐπέτυχον οἱ πέντε πεπτωκότες ᾿Αρχιερεῖς, μέ τόν ἀποπροσανατολισμόν καί τήν πλάνη πού ἐκαλλιέργησαν σέ μεγάλο βαθμό οἱ συνεχιστές ἐκείνων, ἀλλά καί μέ τάς βλασφημίας κατά τῶν ῾Αγίων Πατέρων καί τήν τρομοκρατία πού ἔχουν ἐξαπολύσει ὅλοι των προς πᾶσαν κατεύθυνσιν (βλέπε Μεσσαιιωνικούς καί Ἱεροεξεστατικούς τρόπους πού μετέρχονται), προσέτι δέ καί μέ τό μῖσος πού ἐνέσπειραν εἰς τούς ὁπαδούς των καί τόν πρωτοφανῆ φανατισμό, καί τό ἀδιάλλακτον μῖσος πού ἔφεραν τήν ἀδελφομαχία καί τόν ἐμφύλιο σπαραγμό, ἐπέτυχον νά σταματήσῃ ἐν πολλοῖς καί κυρίως ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών, μέ ἀποτέλεσμα νά χαίρεται ὁ Παπισμός, ὁ Οἰκουμενισμός καί νά προχωρῇ ἀνενόχλητος τήν προδοσίαν του ὁ... Βαρθολομαῖος».
Και ἐπίσης ἐγράφομεν και τά ἑξῆς πού ἀφοροῦν κυρίως τήν τότε ἐποχήν, και τά ὁποῖα ἀναφέρομεν ἐδῶ μόνον διά ἱστορικούς λόγους και διά να ἐνισχύσωμεν τήν πίστιν μας ὅτι ὁ Θεός ποτέ δεν ἄφησε ἀπροστάτευτον το μικρόν ποίμνιον, ἔστω και ἄν κατέλαβον τά Πνευματικά Κέντρα και τους Ναούς μας και μᾶς ἐξεδίωξαν μακράν:
«῾Η παροῦσα δυσχέρεια, πού εἶναι κατ᾿ αὐτήν τήν στιγμήν πρωτίστως οἰκονομική, λόγῳ τῶν πολλῶν ὑποχρεώσεων καί τῶν χρεῶν, δύναται βεβαίως νά ἀντιμετωπισθῇ, ἐάν εὑρεθοῦν ἄνθρωποι πού ἀγαποῦν τόν ἀγῶνα, ὅπως συμβαίνει, μέ τήν βοήθεια τοῦ Θεοῦ κάθε φορά, οἱ ὁποῖοι νά ἀναλάβουν νά πληρώσουν ἕν μέρος ἀπό τά σημερινά χρέη, ὅπως τοῦ δημοσιογραφικοῦ χάρτου καί τῆς ἐκτυπώσεως τοῦ "Κήρυκος Γνησίων ᾿Ορθοδόξων", τῶν ἐκδόσεων τοῦ ᾿Αγῶνος, τῶν ἀπαραιτήτων διά τήν λειτουργίαν τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου (Κοινόχρηστα, Φιλοξενία, Φιλανθρωπία, ῾Ιεραποστολή, ἀντιαιρετικός ἀγών), καί τά πολλά ἔξοδα διά τήν ἀντιμετώπισιν τῶν ποικίλων διωγμῶν, προπάντων τῶν πολλῶν δικαστηρίων, τά ὁποῖα μᾶς ἐκἰνησαν οἱ ἀδελφοί μας, και οἱ πέντε και κατόπιν οἱ Νικολαῖται κλπ )».
Και ἐτονίζαμεν τήν ἀνάγκην «νά ὀργανωθῇ περισσότερον ὁ ἀγώνας, νά διευρυνθῇ καί νά γίνῃ πιό δυνατός», και πάντοτε παρεθέταμεν και ἐπιλογήν ἐκ τῶν ἱεραποστολικῶν και ἀντιαιρετικῶν ἐκδόσεων, δίδοντες πάντοτε το μήνυμα: «Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν και ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώση ὑμᾶς». ‘Ιδού μία παλαιοτέρα ἐπιλογή ἐκδόσεων:

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ, ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΑΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. ΔΕΝ ΛΕΓΟΜΕΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑΝ ΚΡΙΣΙΝ,
ΔΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΙΝ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΜΕΛΕΤΗΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ … ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΗ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΝ.

ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΝ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩΜΕΝ ΠΑΝΤΟΤΕ
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕ ΝΕΩΤΕΡΑΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

1) ΠΕΡΙΟΔΙΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Γνησία Ὀρθόδοξος ‘Εκκλησία, Ἱερά Μητρόπολις Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ, ἐπίσημον Δημοσιογραφικόν Ὄργανον.
Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, Ἱερά Μητρόπολις Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς, ΝΕΑΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ, ‘Εξεδόθησαν μίονον δύο Τόμοι.
Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, ‘Εξεδόθησαν 6 Τόμοι.
Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ. Ἔχουν ἐκδοθεῖ μέχρι τόν Ἀπρίλιο τοῦ 2007, 541 φυλλάδια τά περισσότερα μέ Ἐκκλησιολογικόν περιεχόμενον.
Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου. ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΕΠΙ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. Ἔχουν ἐκδοθεῖ μέχρι τόν Ἀπρίλιο τοῦ 2007, 111 φυλλάδια.

2) ΜΕΛΕΤΑΙ - ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑΙ

Ἐλευθ. Χρ. Γκουτζίδη, ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ‘Αθῆναι 1980.
Παύλου Κυπρίου Μοναχοῦ, ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, Α’ Ἔκδοσις: «Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις Κήρυκος Γνησίων Ὀρθοδόξων», Α’ Ἔκδοσις Ἀθῆναι 1982, Ἐπανέκδοσις: «Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΟΗΣ», Μάϊος 2004.
Κήρυξ Γνησίων Ὀρθοδόξων, ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ «ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ» ΤΟΥ ΠΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ τόν Μον. Δαμασκηνόν Ἁγιοβασιλειάτην καί Ἀρχιμ. Εὐθύμιον Μπαρδάκαν, «Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις «Κήρυκος Γνησίων Ὀρθοδόξων», Ἀθῆναι 1983.
Ἐλευθερίου Χρ. Γκουτζίδη, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ «ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ» ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΙΔΗ), Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις «ΚΗΡΥΚΟΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ», Ἀθῆναι 1985.
‘Ελευθ. Γκουτζίδη, Η ΦΥΣΙΣ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ (Ἀπάντησις εἰς Ἀρχιμ. Ἰγνάτιον Μανδελίδην, δημοσιευθεῖσα εἰς τήν Ἐφημερίδα Λαρίσης ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ), ‘Αθῆναι 1988.
Ἐλ. Γκουτζίδη, ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΙΣ ΤΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ (Ὑπόμνημα ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου ‘Επικρατείας). Ἀθῆναι 1989.
Σεργίου Νείλου, Καθηγητοῦ, ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ, Ἐπανέκδοσις: Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις «Κήρυκος Γνησίων Ὀρθοδόξων», Ἀθῆναι 1989.
Ἀρχιμ. Κηρύκου (νῦν Μητροπολίτου Μεσογαίας), ΚΑΤΑ ΚΕΝΟΦΩΝΙΑΣ, ἤτοι Λόγος στηλιτευτικός τῶν «περί τοῦ Ἡμερολογίου τῆς ‘Εκκλησίας τῆς Ἑλλάδος» κακοδοξιῶν τοῦ νεοημερολἰτου πρωτοπρεσβυτέρου Εὐαγγ. Μαντζουνέα, ἐπί τῆ βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τῆς διδασκαλίας τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις «Κήρυκος Γνησίων Ὀρθοδόξων», Ἀθῆναι 1991.
Λάμπρου Κτενᾶ, ΠΙΣΩ ΑΠ’ Ο,ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ, Ἔκδοσις τρίτη, «Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις Κήρυκος Γνησίων Ὀρθοδόξων», Ἀθῆναι 1994.
Ἀρχιμ. Κηρύκου (νῦν Μητροπολίτου Μεσογαίας), ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Ἔκδοσις «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ» Ι.Ν. Ἁγίας Τριάδος Κάτω Ἡλιουπόλεως, Ἀθῆναι 1993.
Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου, ΟΜΙΛΙΑΙ, ΚΕΙΜΕΝΑ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ (‘Επι,ελεία ‘Αρχιμ. Κηρύκου), Ἀθῆναι 1994
Ἐκκλησία Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος, ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΑΤΙΚΟΝ ΘΕΙΟΝ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΝΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ 21.4.1994, Ἐπιμελεία Ἀρχιμ. Κηρύκου, Ἀθῆναι 1994.
Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου, ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΟΤΙ ΑΙ ΗΜΕΡΑΙ ΠΟΝΗΡΑΙ ΕΙΣΙΝ, Ἐπιμελείᾳ Ἀρχιμ. Κηρύκου, Ἀθῆναι 1994.
Ἐλευθερίου Χρ. Γκουτζίδη, ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΧ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ, ‘Αθῆναι 1999.
Ἐλευθερίου Χρ. Γκουτζίδη, ΑΠΑΝΤΩΜΕΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝ ΤΙΜΙΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ, ‘Αθῆναι 1999.
Ἐκκλησία Γ.Ο.Χ Ἑλλάδος, Ἱερά Μητρόπολις Θεσσαλονίκης, ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 1997 (Ἡ Ὁμιλία τοῦ Θεολόγου ‘Ελευθερίου Γκουτζίδη καί τό Μήνυμα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου), Ἀθῆναι 1997.
Ἀρχιμ. Δενδρινοῦ Προκοπίου, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ, ΗΤΟΙ ΙΕΡΑ ΚΑΤΗΧΗΣΙΣ, Ἀθῆναι 1841, Ἐπανέκδοσις «Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις Κήρυκος Γνησίων Ὀρθοδόξων, Ἀθῆναι 1989. (Σημείωσις: Εἰς τήν ἐπανέκδοσιν τοῦ 1989 προσετέθη ἐν Παραρτήματι μεταξύ ἄλλων κειμένων καί ἡ ὑπ’ ἀριθμ. 2236/12 Ἰουνίου 1986 Ποιμαντορική Ἐγκύκλιος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ Ἑλλάδος μέ θέμα: «ΤΑ ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ»).
Γρηγορίου Εὐστρατιάδη, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, (Μέ Συνοπτικόν ἐπί τοῦ ὅλου θέματος Προλογικόν Σημείωμα ὑπό τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Κηρύκου) Ἔκδοσις ΣΤ ὑπό τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἱδρύματος, Κορωπί 2000,
Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ ΤΗΝ 14.5.2004 ΕΠΙ ΤΗ 54η ΕΠΕΤΕΙΩ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΟΙΔΙΜΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ», Ἀνάτυπον ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Πνοῆς, Ἱεραποστολικαί Ἐκδόσεις Ὀρθοδόξου Πνοῆς, Κορωπί 2004.
Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, Ἱερά Μητρόπολις Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς, ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, (Περιέχει τάς ὑπ’ ἀριθμ. 331/31.5.2003 καί 357/14.5.2004 ‘Εγκυκλίους τοῦ Μητροπ. Κηρύκου, τάς Διακηρύξεις Ὁμολογίας τῆς Ι. Μητροπόλεως Λαρίσης 2002 καί 2003 καί τήν ὑπ’ ἀριθμ. 75/13/26.1.2005 ‘Αποτείχισιν τοῦ Ἱερομ. π. Ἀμφιλοχίου), ‘Αθῆναι Μάρτιος 2005
Κέντρον Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης, Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ, Ὁ ὁμολογητής καί θαυματουργός Ἱερεύς τῶν Κατακομβῶν τῆς Ρωσίας (+1948), Ἀθῆναι 2007

3) ΤΕΥΧΙΔΙΑ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ ΚΑΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΝ

1) Ἱερά Μητρόπολις Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς (Μητροπολιτική Σύνοδος), «ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΜΑ ΔΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟ ΕΚΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙΣΩΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΩΝ», Σεπτέμβριος 2006.
2) Ἀρσενίου Κοττέα ἁγιορείτου Μοναχοῦ, ΑΝΤΕΛΕΓΧΟΣ, ἤτοι ἀπάντησις εἰς τόν Ἀρχιεπίσκοπον ‘Αυηνῶν Χρυσόστομον Παπαδόπουλον περί τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Ἡμερολογίου», Ἀχαρναί 2007 (Α΄ Ἔκδοσις: 1932)
3) Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ὑπ’ ἀριθμ. 331/2003, ἐκδοθεῖσα ἐπί τῇ ῾Αγίᾳ Πεντηκοστῇ 2003 καί τῇ συμπληρώσει 53 ἐτῶν ἀπό τῆς ὁσίας Κοιμήσεως τοῦ ῾Ομολογητοῦ ῾Ιεράρχου τοῦ 20οῦ αἰῶνος ἀοιδίμου Ἀρχιεπισκόπου Ματθαίου (+14.5. 1950), Κορωπί 2007.
4) Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς, «ΑΠΟΦΑΝΣΙΣ- ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 75/13/26.1.2005 ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΤΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΤΟΥ ΙΕΡΟΜ/ΧΟΥ π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΤΑΜΠΟΥΡΑ», (Ἀνάτυπον ἐκ τῆς «Ορθοδόξου Πνοῆς» Τόμος 16ος, τεῦχος 161, Ἰούλιος 2005), ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ:
Διά να προμηθευθεῖτε τάς ἀνωτέρω ᾿Εκδόσεις μπορεῖτε νά ἀπευθύνεσθε εἰς τό Ἐπισκοπεῖον – Κέντρο Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς «ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ» Στρογγύλη Κορωπίου Τ.Θ. 54, Τηλ. 210.6020176, 210. 6021467, εἰς τόν Μητροπολιτικόν Ἱερόν Ναόν Ἁγίου Δημητρίου - Ἱεραποστολική Ἀδελφότης Ἡ Ἁγία Φιλοθέη, Τηλ. 210.2466057, εἰς τήν Μητροπολιτικήν Ἱεράν Μονήν Παναγίας Σουμελᾶ ‘Αχαρνῶν, ὅπου τιμῶνται και οἱ Νεομάρτυρες τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει, Πόντω και Μικρᾶ ‘Ασία ἐν Κατακόμβαις Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ ‘Εκκλησίας, εἰς το Ἱεραποστολικόν ‘Εκκλησιαστικόν Κέντρον Ἀγίου Ἀποστόλου Θωμᾶ, Α’ ὄροφος Στέγης Φιλοξενίας Κληρικῶν, Ἱπποκράτους 25 και Ὀρφέως 40, και εἰς τόν Μετοχιακόν Ἱερόν Ναίον Ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα.Τηλ. 210.9701011.
------------------------------------------------------------------------------------------
Ὑπεύθυνος διά τήν Η/Λ Ἐφημερίδα: «Ὁ Κήρυξ τῶν Ὀρθοδόξων ". Ὀ Ἐπίσκοπος Κήρυκος (κατά κόσμον Μηνᾶς Κοντογιάννης), Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς, Τοποτηρητής τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν καί Πρόεδρος τῆς Πανορθοδόξου Ἱερᾶς Συνόδου. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ