ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Ι.Ν. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ, ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ\(ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ) ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ

ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑΝ: «ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ -  ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ -  ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΓΙΟΙ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΑ».


(ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 784 Α.Κ. ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΔΕ ΩΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ «ΙΕΡΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ» ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α΄) ΚΑΙ ΤΟΥ «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ»).


ΕΔΡΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΧΑΡΝΕΣ, ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΩΝ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΥ.

ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΗ:  Α) ΩΣ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ  Β) ΩΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΑΧΑΡΝΩΝ.

Ἐν τω Μητροπολιτικω Ιερω Ναώ Αγίου Δημητρίου Αχαρνών Μητροπολίτου Χρυσάνθου 11, σήμερον 10 Ιουνίου 2011,  οἱ κάτωθι συμβαλλόμενοι:

α) Μητροπολίτης τῆς Ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου ‘Εκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Κήρυκος, κατά κόσμον Μηνᾶς Κοντογιάννης. ἐκπροσωπῶν τό ἐναπομείναν μετά τό σχίσμα τοῦ 2005 Κανονικόν Διοικητικόν Συμβούλιον τοῦ «ΙΕΡΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α», καθώς καί ὁ μόνος ἐναπομείνας Ὀρθόδοξος Ἱεράρχης μέλος καί Γραμματεύς τοῦ Δ.Σ. τοῦ «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ». 
β) Ὀ Πρωτοπρεσβύτερος Θωμᾶς Κοντογιάννης, κάτοικος ἀπό 30 ετίας τοῦ Ι.Ν. Ἁγίας Τριάδος,  Ἱπποκράτους 25 Κάτω Ἡλιούπολις, μετά δέ τήν κατάληψιν τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίας Τριάδος ὑπό τοῦ παρανόμως ἐκλεγέντος ὡς δῆθεν Ἀρχιεπισκόπου κ. Νικολάου καί τήν ἐκεῖθεν βάρβαρον ἐκδίωξίν του, κάτοικος, ως εξόριστος διά την ομολογίαν της Πίστεως και τῆς Ἱερᾶς Μονῆς  Ἁγίας Αἰκατερίνης, Κορωπίου Ἀττικῆς, ἀπό δέ τοῦ 1974 Ἐφημέριος τοῦ Ι.Ν. ἉγίουΣπυρίδωνος Καρέα. 
γ) Τό «ΚΕΝΤΡΟΝ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Ι.Μ. ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ», ἔτος ἱδρύσεως 2004, νομίμως ἐκπροσωπούμενον διά τοῦ Προέδρου αὐτοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου (κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη), 
δ) Τό «ΕΘΝΙΚΟΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ» ἔτος ἱδρύσεως 2002, νομίμως ἐκπροσωπούμενον διά τοῦ Προέδρου αὐτοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου (κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη).
ε) Ἡ «ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ», ἔτος ἱδρύσεως 1998, νομίμως ἐκπροσωπουμένη ὑπό τοῦ Ἱδρυτοῦ Αὐτῆς Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, 
στ) Ὁ «ΙΕΡΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠ. ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ» 
ζ) Ἡ «ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΣΣΩΝ Η ΑΓΙΑ ΦΙΛΟΘΕΗ», τοῦ Μητροπολιτικοῦ Ἰεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Δημητρίου ‘Αχαρνῶν. 
η) Ὁ «ΙΕΡΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ», 
και θ) «ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ» 
συμφωνούμε και συναποδεχόμεθα δια τοῦ παρόντος τα εξής:
            Άρθρον 1ον Ίδρυσις, επωνυμία, έδρα
Ἱδρύομεν διά τοῦ παρόντος αὐτοτελές καί αὐτοδιοίκητον νομικόν πρόσωπον ιδιωτικού δικαίου, ήτοι Ιεράν Μονήν, κατά την έννοιαν του άρθρου 784 Α.Κ., υπό την επωνυμίαν ««ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ -  ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΑΓΙΟΙ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΑ» .
Ἕδρα του Ιδρυομένου Ησυχααστηρίου Ιεραποστολικού Κέντρου το ανεγειρόμενον «Εκκλησιαστικόν Ιεραποστολικόν Κέντρον» του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου, πού ευρίσκεται στην συμβολή των Πεζοδρομίων Αγίου Αθανασίου 17 και ανωνύμου, ιδιοκτησίας του τετάρτου εκ τω ωδε συμβαλλομένων Ιρδυτικών μελών του παρόντος, ητοι του «ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ» ἔτος ἱδρύσεως 2002,
             
 Τό ὧδε ἱδρυόμενον νέον νομικόν πρόσωπον θά λειτουργῆ παραλλήλως καί ἐν συνεργασία πρός τά νομικά πρόσωπα τῆς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τά οποία εκπροσωπεί ως Πρόεδρος αυτων ο Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κήρυκος, τά ως ανω αναφερόμενα ως ιδρυτικά μέλη τοῦ παρόντος, και τά οποία απαντα ιδρύθησαν και λειτουργούν ως Παραρτήματα των Κεντρικων Νομικών προσώπων της Ακαινοτομήτου Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, ητοι: α) Του «ΙΕΡΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Α», και β) Του «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ».
Άρθρον 2ον  Διάρκεια
Η χρονική διάρκεια της ζωής του ιδρυομένου δια του παρόντος νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου θα είναι απεριόριστος.
Άρθρον 3ον Σκοπός
Η ιερά ανδρώα μονή εἶναι Κοινοβιακόν ἵδρυμα προσευχῆς, ἐργασίας καί Ἱεραποστολῆς, σκοπεῖ δέ:
Α) Εἰς τήν συνεπῆ ἄσκησιν καί προβολήν τοῦ Μοναχικοῦ ἰδεώδους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί ἀνάπτυξιν γνησίας ὀρθοδόξου ἱεραποστολικῆς δράσεως καί φιλανθρωπίας ὑπό τῶν ἐν αὐτῶ ἐγκαταβιούντων.
Β) Εἰς τήν διάδοσιν  τῶν διδαγμάτων τοῦ Εὐαγγελίου καί τήρησιν τῶν ἐντολῶν τοῦ Κυρίου, καί τήν ἔπρακτον ἐφαρμογήν τῆς ἐντολῆς τῆς πρός τόν πλησίον ἀγάπης, ἐκδηλουμένης διά διαφόρων τρόπων κατά τήν περίστασιν, ὡς διά φιλοξενίας, καί περιθάλψεως ἤ καί γηροκομήσεως ἀσθενῶν καί γερόντων, πάντα κατά τήν κρίσιν τῶν ἁρμοδίων τοῦ Κοινοβίου, καί δή τοῦ πρώτου ἁρμοδίου, ἤτοι τοῦ Ἐπισκόπου Κηρύκου.
Δ) Εἰς τήν ἀκριβῆ ἐφαρμογήν καί συνεπῆ τήρησιν τῶν θείων καί Ἱερῶν Ἀποστολικῶν καί Συνοδικῶν Κανόνων, καί τήν πιστήν προσήλωσιν εἰς τήν διδασκαλίαν τῶν Πατέρων καί τάς Ἱεράς Παραδόσεις  καί τήν ἐν γένει διδασκαλίαν τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καί
Ε) Εἰς τήν διαφύλαξιν καθαρᾶς καί ἀνοθεύτου τῆς γνησίας καί ἀκαινοτομήτου Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας καί Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς, ῳς διετυπώθη, ὡμολογήθη, ἐβιώθη, ἐδιδάχθη καί παρεδόθη ὑπό τοῦ ἐν ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ὁμολογητοῦ Ἱεράρχου  Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν Ἁγίου Ματθαίου, καί ἐν συνεχείᾳ ὑπό τῶν διαδόχων αὐτοῦ κατά τήν Ἀποστολικήν Διαδοχήν καί Ὁμολογίαν, ὡς διετυπώθη ἐπίσης διά τῆς «ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ» τῆς 14ης Μαίου 2004 ὑπό Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. (Βλέπε: Μητροπολίτου Κηρύκου, «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ», ὑπ’ ἀριθμ. Πρωτ. 357/14 Μαίου 2004) καί ἐν συνεχεία ὡς διετυπώθη μετά τήν ἀπό 16.6.2005 ἀποκήρυξιν τῆς περί τόν ψευδαρχιεπίσκοπον Νικόλαον σχισματοαιρετικῆς ὁμάδος Ἀρχιερέων, καί ὡμολογήθη ὑπό τῆς Μητροπολιτικῆς Συνόδου τῆς 6 καί 15 Σεπτεμβρίου 2006 (τῆς Μητροπόλεως Μεοσγαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ἐκφράζει καί τήν Ὁμολογίαν τῆς ἀκαινοτομήτου γνησίας ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, (Βλ. «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ» Σεπτέμβριος 2006) καί ἐν συνεχεία ὡς διετυπώθη καί διεκηρύχθη ὑπό τῶν Ἀρχιερέων τῆς Πανορθοδόξως συγκροτηθείσης Ἱερᾶς Συνόδου τῶν ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξων Ἀρχιερέων, ἤτοι Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Μπανκάου Κασσιανοῦ καί Βράντσεα Γεροντίου (τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ρουμανίας, Κένυας Ματθαίου τῆς ἐν Ἀφρικῆ γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, Κιέβου Σεραφείμ τῆς ἐν Ρωσία γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, καί Κιτίου Παρθενίου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου.

Διά τήν ἐπίτευξιν τοῦ σκοποῦ αὐτοῦ το ως ανω ιερόν Ησυχαστήριον (Μονή) βοηθούμενον καί ἀπό τά  Ἀρωγά Μέλη, τούς συνεργάτες καί τά νομικά πρόσωπα τῆς μόνης σήμερον ἐναπομεινάσης Γνησίας Ὀρθοδόξου Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, (Μητροπολιτικόν Φιλόπτωχον Ταμείον του οποίου Πρόεδρος ωρίσθη ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Κήρυκος βάσει της υπ’  αριθμ. ….. Αποφάσεως του Δ.Σ. του), ἐξασφαλίζει πάντα τά οἰκονομικά μέσα, διά τήν εὔρυθμον καί ἀπρόσκοπτον λειτουργίαν τοῦ Κοινοβίου τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου - Ἱεραποστολικοῦ Κέντρου, ἐν τῶ ὁποίῳ διαμένουν καί διατρέφονται τά μέλη του, καλῦπτον πάσας τάς βιοτικάς ἀνάγκας των.

Ἐκ παραλλήλου καί ἐφ’ ὅσον τοῦτο καθίσταται ἐφικτόν, τό Ἠσυχαστήριον (Μονή) -Ἱεραποστολικόν Κέντρον δαπανᾶ τά ἀναγκαῖα ποσά, διά τήν περαιτέρω ἄσκησιν φιλανθρωπίας πρός ἀναξιοπαθοῦντα πρόσωπα καί πρό παντός διά τήν λειτουργίαν εἰς καταλλήλους χώρους τῆς Μητροπόλεως Κατασκηνώσεων διά τά παιδιά.

Ἄρθρον 4ον. ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

Α) Ἡ περιουσία της ιεράς ανδρώας μονής ἀποτελεῖται: α) Ἀπό τήν νομήν καί διαχείρισιν (χρῆσιν) τοῦ παραχωρηθέντος εἰς αὐτό ἀπό τό «ΕΘΝΙΚΟΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΑΧΑΡΝΩΝ» …...
Β) Αἱ ἐκ τῆς ἐργασίας τῶν μελῶν του, τῶν ἐγκαταβιούντων ἐν αὐτῶ, ἀπαγορευομένης τῆς ἐργασίας δι’  ἴδιον αύτῶν λογαριασμόν.
Γ) Τά ἔσοδα ἐκ τῆς ὑπαρχούσης κινητῆς καί ἀκινήτου περιουσίας, καί τοῦ παρόντος Νομικοῦ προσώπου.
Δ)  Αἱ συνεισφοραί – δωρεαί τῶν Ἀρωγῶν Μελῶν τῆς Γνησίας ‘Ορθοδόξου Ἱεραποστολῆς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καί τῶν νομικῶν προσώπων αὐτῆς, τά ὁποῖα συμβάλλονται καί ὡς Ἱδρυτικά Μέλη τοῦ παρόντος Νομικοῦ προσώπου.
Ε) Πᾶν ἄλλο ἔσοδον ἐκ χρηστῆς καί νομίμου πηγῆς, ἐρχόχειρα, κλπ.
ΣΤ) Κάθε μέλος τοῦ παρόντος νομικοῦ προσώπου συνεισέφερε σήμερον τό ποσόν τῶν 10 εὐρώ, καί οὕτω τό ἀρχικόν κεφάλαιον ἀνῆλθε εἰς τό ποσόν τῶν 300 εὐρώ.
Ἄρθρον 5ον.  Αὐτοτέλεια τοῦ παρόντος νομικοῦ προσώπου.

Α) Τό παρόν νομικόν πρόσωπον ὑπό τήν ἐπωνυμίαν:  «ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ - ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ - ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΓΙΟΙ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΑ» εἶναι καθίδρυμα θρησκευτικόν, αὐτοτελές, αὐτοδιοίκητον καί ἀνεξάρτητον πάσης ἄλλης κοσμικῆς ἤ ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς, τελεῖ δέ μόνον ὑπό τήν πνευματικήν δικαιοδοσίαν τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Κηρύκου ἤ τῶν κανονικῶν διαδόχων αὐτοῦ καί εἰδικώτερον διά τήν νομικήν ὑπόστασιν αὐτοῦ ὡς Παράρτημα τοῦ Ἐπισκοπείου Ἁγίας Αἰκατερίνης, τό ὁποῖον ἀναγνωρίζεταί ὡς τό κυρίαρχον νομικόν ὄργανον, ἐφ’ ὅλων εἰς τήν Μητρόπολιν ἀνηκόντων ἤ ἰδρυθησομένων Ναῶν, Παρεκκλησίων, Ἡσυχαστηρίων, Μετοχίων, ὅπου γῆς.
Β) Ἅπαντα τά μέλη τά ἐγκαταβιοῦντα εἰς το Ησυχαστήριον καί εἰς τά Μετόχια αὐτού καί οι μέλλοντες νά ἐγκαταβιώσουν ὀφείλουν νά ἀκολουθήσουν καί τηρήσουν ἀπαρασαλεύτως  τά δόγματα, τούς Ἱερούς Κανόνας καί τάς παραδόσεις τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί νά εἶναι μέλη τῆς Ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Γ.Ο.Χ.), καί νά πληροῦν τάς Ὁμολογιακάς – Ἐκκλησιολογικάς προϋποθέσεις, ὡς ἀνωτέρω εἰς τό ἄρθρον 3 & Ε ἀνεφέρθη.
Κατά τάς θείας Λειτουργίας καί λοιπάς ἱεράς τελετάς τόσον εἰς το Ιερόν Ησυχαστήριον οσον και εις τά Μετόχια θά μνημονεύεται, ὡς προβλέπεται ὑπό τῶν Ἰερῶν Κανόνων, τό ὄνομα τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, τοῦ καί κτήτορος καί Προϊσταμένου τοῦ Ἡσχυχαστηρίου, ἀλλά καί εἰς τά κατά τόπους Μετόχια θά μνημονεύεται ὁ αὐτός Ἐπίσκοπος, καί διότι ἔτσι προβλέπουν οἱ Ἱεροί Κανόνες διά τά Μετόχια τῶν Μονῶν, ἀλλά καί διότι ὁ Μητροπολίτης Κήρυκος, ἤδη ἀπό τήν 16.6.2005, διά λόγους πίστεως, ΔΙΕΚΟΨΕ ΠΑΣΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ μετά τοῦ μέχρι τότε μνημονευομένου καί ἤδη ἐκλιπόντος Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου, καί τοῦ ψευδοαρχιεπισκόπου Νικολάου, καί τῆς φατρίας τῶν μετ’ αὐτῶν Ἀρχιερέων, τῶν ὁποίων διέγραψε τά ὀνόματα ἐκ τῶν διπτύχων τῆς γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Τούς ἐν λόγω Ἐπισκόπους ἀπεκήρυξεν ὁ Μητροπολίτης Κήρυκος καί οἱ μετ’ αὐτοῦ Κληρικοί,  διότι οὗτοι ἐν τε τῆ Ὁμολογία τῆς Πίστεως καί τῆ Ἀποστολικῆ Διαδοχῆ παρεξέκκλιναν τῆς γραμμῆς τοῦ ἐν ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ματθαίου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν,  ὡς τοῦτο ἐπί ἔτη ἀπό τοῦ Δημοσιογραφικοῦ ὀργάνου τῆς Μητροπόλεως, «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ» ἀπό τό ἔτος 1998 καί μέχρι σήμερον καταγγέλλεται.
Οὗτοι, πέραν τῶν αἱρετικῶν φρονημάτων, τά ὁποῖα κηρύττουν «γυμνῆ τῆ κεφαλῆ» καί διά τά ὁποῖα ἔχουν καταγγελθεῖ, ὑπανεχώρησαν καί εἰς τό θέμα τῆς Ὁμολογίας καί Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς, δηλώσαντες ἐπισήμως ἀπό τό 2003-4 ὅτι «πάντες οἱ Ἀρχιερεῖς προερχόμεθα ἀπό χειροθετημένους», ὅπερ ψευδές καί βλάσφημον. Διότι καί τό 1971 ἀπέτυχεν ἡ προσπάθεια ἐξαρτήσεως τῆς ‘Αποστολικῆς Διαδοχῆς ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς καί δι’ αὐτῶν ἀπό τόν Νεοημερολογιτισμόν, ἀλλά καί τό 2003 -2004 ἀπέτυχεν, διότι τήν βλασφημίαν των αὐτήν ὁ Μητροπολίτης Κήρυκος τήν κατήγγειλε, τήν ἀναθεμάτισε καί κατεδίκασε ἐξελθών ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἡνώθη μετά τῶν Ρουμάνων Ἐπισκόπων Κασσιανοῦ καί Γεροντίου καί ἐχειροτόνησεν, ἔχων τό σύμψηφον αὐτῶν τούς Μητροπολίτας Κένυας Ματθαῖον, Κιέβου Σεραφείμ καί Κιτίου Παρθενίου μετά τῶν ὁποίων συγκαλεῖ τήν ἀνωτάτην διοικητικήν ἀρχήν τῆς ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τήν Πανορθόδοξον Σύνοδον. Τήν πτῶσίν των καί τήν βλασφημίαν των οἱ Νικολαῖται Ἀρχιερεῖς ἐπεβεβαίωσαν μέ τήν ὑπ’ ἀριθμ. 3280/28.11.2007 Ἐγκύκλιόν των καί ἤδη παρεπέμφθησαν εἰς τό ἀνώτατον Ἐκκλησιαστικόν Δικαστήριον. 
Ὑπογραμμίζομεν ταῦτα, διότι οὗτοι ἤδη ἀπό πολλά ἔτη, δέν νομιμοποιοῦνται νά ἐκπροσωποῦν οὔτε τόν «ΙΕΡΟΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΝ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α», τόν ὁποῖον μετά τό σχίσμα  τῶν Νικολαϊτῶν τοῦ 2005 ἐκπροσωποῦν τά μόνα ἐναπομείναντα εἰς τήν Ὁμολογίαν - Ἐκκλησιολογίαν τῆς ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί ἀπ’ ἀρχῆς ἱδρυτικά μέλη του: α) Μητροπολίτης Κήρυκος, (κατά κόσμον Μηνᾶς Κοντογιάννης), β) Ἱερομόναχος π. Ἀμφιλόχιος (Ἀπόστολος) Ταμπουρᾶς, γ) Ἱερεύς Θωμᾶς Κοντογιάννης καί δ) Θεολόγος Ἐλευθέριος Γκουτζίδης, οἱ ὁποῖοι μετά τοῦ κατόπιν ἐγγραφέντος τακτικοῦ μέλους Ἱερέως Ἀνδρέου Σίντνιεβ ἀποτελοῦν τό προσωρινόν Διοικητικόν Συμβούλιον. Τό ὑπό τόν ψευδαρχιεπίσκοπον Νικόλαον φερόμενον ὡς Διοικητικόν Συμβούλιον ἤδη ἐξετράπη τῶν σκοπῶν τοῦ «ΙΦΣΚΑΕ» καί ἀπεκηρύχθη ὡς παράνομον.      

Ἄρθρον 6ον. ΔΙΟΙΚΗΣΙΣ

Ἡ Διοίκησις της ιεράς μονής λόγω τοῦ χαρακτῆρός του ὡς Μοναστικοῦ καί Ἱεραποστολικοῦ ἀνήκει πρωτίστως εἰς τόν Μητροπολίτην Κήρυκον, ὡς Πνευματικόν Προϊστάμενον αὐτοῦ, καί εἰς τό ὁριζόμενον ὑπ’ αὐτοῦ κατόπιν ἀποφάσεως τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως, Ἡγουμενοσυβούλιον. Ο ὁριζόμενος διά τοῦ παρόντος Γέροντας εἶναι: ………………………………………………., ἥτις καί καί ὁρίζεται Οἰκονόμος καί Γραμματεύς. Ο τελευταίος ἐκπροσωπεῖ τό Ἡσυχαστήριον ἐνώπιον  τῶν Δικαστηρίων καί πάσης Ἀρχῆς, ὡς καί ἔναντι τρίτων φυσικῶν ἤ νομικῶν προσώπων καί διορίζει πληρεξουσίους Δικηγόρους πρός ὑπεράσπισιν τοῦ Ἡσυχαστηρίου, ἐάν χρειασθῆ.
Συνερχόμενον τό Διοικητικόν Συμβούλιον δι’ ἀποφάσεών του δύναται ἐν γένει νά ἐνεργῆ οἱανδήποτε πρᾶξιν νομικήν ἤ ἄλλην, οἱασδήποτε μορφῆς ἀπεριορίστως. Ἐπίσης δύναται νά διορίζῃ τινά ἤ τινάς πρός ἐνέργειαν τῆς ἄνω διαχειρίσεως τοῦ Ἡσυχαστηρίου πρός δέ καί νά διορίζη Πληρεξουσίους δικηγόρους πρός δικαστικήν ἐπιδίωξιν καί προστασίαν τῶν συμφερόντων τοῦ Κοινοβίου, ὡς καί πᾶσαν νόμιμον Πρᾶξιν.

Ἀρθρον 7ον. Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

Λόγῳ τοῦ χαρακτῆρος τοῦ Ἡσυχαστηρίου Πνευματικός Προϊστάμενος αὐτοῦ ἔσεται ἰσοβίως ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κήρυκος, ὁ ὁποῖος ὁρίζει διά μέν τήν ‘Αδελφότητα τοῦ Ἡσυχαστηρίου τριμελῆ Διοικοῦσαν Ἐπιτροπήν,  ἐκτός τῆς Γεροντίας, διά νά βοηθοῦν εἰς τάς ἐξωτερικάς ὑποθέσεις.

                                 Ἄρθρον 8ον.  ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΝ

Α) Τά μέλη τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου εἶναι τρία καί ὁρίζονται ὑπό τοῦ Προϊσταμένου Ἐπισκόπου, Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου.
Β) Ἐκ τῶν μελῶν τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου,. τό ἕν διορίζεται παρά τοῦ Μητροπολίτου Κηρύκου ὡς Πρόεδρος, τό ἕτερον Οἰκονόμος (Ταμίας) καί τό ἄλλο Γραμματεύς.
  Γ) Τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή) ἀσκεῖ τήν διοίκησιν τοῦ Ἡσυχαστηρίου κατά πάντα, καί γενικῶς ἀποφασίζει περί παντός πράγματος πνευματικοῦ καί ὑλικοῦ δι’ ὅ δέν ἔχει λόγον ἄλλο ὄργανον αὐτῆς.
Δ) Τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή) συγκαλεῖται ὑπό τοῦ Προϊσταμένου Ἐπισκόπου καί Προέδρου αὐτοῦ Μητροπολίτου Κηρύκου, ὅταν οὗτος ἤθελε κρίνει τοῦτο ἀναγκαῖον καί σκόπιμον. Αἱ ἀποφάσεις αύτοῦ λαμβάνονται κατα πλειοψηφίαν. Τήν σύγκλησιν αὐτοῦ δύναται νά ζητήσουν δύο μέλη αὐτοῦ.
Ε) Τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή)  δι’ ἀποφάσεώς του λαμβανομένης διά πλειοψηφίας πλέον τοῦ ἑνός τῶν παρόντων μελῶν ἐν ἀπαρτίᾳ εὑρισκόμενον ἀποφασίζει περί εἰσόδου νέου μέλους εἰς τό Ἡσυχαστήριον, ἐφ’ ὅσον τοῦτο ἀποδέχεται τούς ὅρους κοινοβιώσεως, ὡς ἐν τῶ παρόντι ἐκτίθενται, ἰδιαιτέρως τούς ἀφορῶντας τήν ἀποδοχήν τῆς Ὁμολογίας Πίστεως. 
ΣΤ) Τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή) δι’ ἀποφάσεώς του λαμβανομένης διά πλειοψηφίας ἑνός πλέον τοῦ ἠμίσεως τῶν παρόντων μελῶν, ἐν ἀπαρτία εὑρισκόμενον, ἀποφασίζει περί τῆς εἰσόδου νέων μελῶν εἰς τό Ἡγουμενοσυμβούλιον. Τά ἐκλεγέντα μέλη τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου παραμένουν ἐφ’ ὅρου ζωῆς, ἐφ’ ὅσον δέν συντρέχουν λόγοι ἀποβολῆς.
Ζ) Τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή) δι’ ἀποφάσεώς του, λαμβανομένης διά πλειοψηφίας τῶν τριῶν τετάρτων τῶν μελῶν αὐτοῦ ἐν ἀπαρτίᾳ εὑρισκόμενον, ἀποφαίνεται περί τῆς ἀποβολῆς μέλους τινός ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μονῆς , ὅταν τοῦτο ἀντιτίθεται καθ’ οἱονδήποτε τρόπον καί δι’ οἱονδήποτε λόγον πρός τούς σκοπούς τοῦ Κοινοβίου, δέν ὑπακούει εἰς τάς ἀποφάσεις τοῦ Προϊσταμένου Ἐπισκόπου καί τῆς Διοικούσης Ἐπιτροπῆς, ὅταν τοῦτο παρομοίως ἀντιτίθεται πρός τούς σκοπούς τοῦ Κανονισμοῦ τοῦ Ἡσυχαστηρίου καί γενικῶς ἐνεργεῖ ἐκ προθέσεως πράξεις κρινομένας  ὑπό τοῦ Ἡγουμενοσυμβουλίου ὡς ἐπιβλαβεῖς διά τήν ὕπαρξιν τοῦ Κοινοβίου.
Η) Τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή) εὑρίσκεται ἐν ἀπαρτίᾳ, ὅταν παρίστανται τό ἤμισυ τοῦ ἀριθμοῦ τῶν μελῶν αὐτοῦ πλέον τοῦ ἑνός. Ἅπασαι αἱ ἀποφάσεις αὐτοῦ λαμβάνονται διά πλειοψηφίας τοῦ ἡμίσεως πλέον τοῦ ἐνός τῶν παρόντων μελῶν, ἐν ἀπαρτίᾳ τοῦ Συμβουλίου
Εἰς περίπτωσιν ματαιώσεως συνεδριάσεως τοῦ Ἡγουμενοσυμβουλίου λόγῳ μή ἀπαρτίας ὡς ἐκ τῆς ἀπουσίας μελῶν του, ἐπί τρεῖς συνεχεῖς συνεδριάσεις τό Ἡγουμενοσυμβουλίου θεωρεῖται ἐν ἀπαρτίᾳ, κατά τήν τετάρτην συνεδρίασιν, ἀσχέτως τοῦ ἀριθμοῦ τῶν παρόντων.
Θ) Ο Γραμματεύς τηρεῖ τό βιβλίον τῶν Πρακτικῶν τῶν Συνεδριάσεων τοῦ Ἡγουμενοσυμβουλίου καί τό Πρωτόκολλον ἐγγράφων.

Ἄρθρον 9ον.  ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΝΡΩΑΣ ΜΟΝΗΣ

Α) Τακτικά μέλη του ιερού ησυχαστηρίου είναι καί διαμένουν εις τό ησυχαστήριον, εκτός του Προέδρου καί Προϊσταμένου ‘Επισκόπου, ο οποίος θά παραμένη εις τό υπό ‘ιδρυσιν ‘Επισκοπείον της Μητροπολιτικής Περιφερείας …………..,  οι κάτωθι αναφερόμενοι μοναχοί:
Β) Τό Ἱερόν Ἡσυχαστήριον δι’ ἁπλῆς ἀποφάσεως τῆγς Διοικούσης Ἐπιτροπῆς  δύναται νά δεχθῆ δόκιμα μέλη μοναχούς καί διακόνους, μετά ἤ ἄνευ κουρᾶς. Διά νά γίνη τις δόκιμον μέλος, δέον ὅπως οὗτος εἶναι χριστιανός ὀρθόδοξος, μέλος τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καί ἄγαμος ἤ ἐν χηρείᾳ, λόγῳ θανάτου ἤ διαζεύξεως. Τά δόκιμα μέλη δύνανται μέ ἀπόφασιν τοῦ Ἡγουμενοσυμβουλίου καί κατόπιν ἐγκρίσεως τοῦ Προἱσταμένου Ἐπισκόπου νά λάβουν τήν μοναχικήν χειροθεσίαν.
Γ) Μέλος τοῦ Ἡσυχαστηρίου ἀποχωροῦν οὐδέν δικαιοῦται νά λάβη ἐξ  αὐτῆς, οὐδέ νά διεκδικήση τό ἐταιρικόν αὐτοῦ μερίδιον ἤ νά μεταβιβάση αὐτό εἰς οἱονδήποτε, λόγῳ τοῦ θρησκευτικοῦ χαρακτῆρος τῆς ἀστικῆς αὐτῆς ἑταιρείας. Τό αὐτό ἰσχύει καί διά τούς κληρονόμους τῶν μελῶν αὐτοῦ.


Ἄρθρον 10ον. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΝΡΩΑΣ ΜΟΝΗΣ

Α) Πᾶσαι οἱ διαμένοντες εἰς τό Ἡσυχαστήριον ὀφείλουν νά διάγουν αὐστηρόν χριστιανικόν βίον, ὡς ἐνδείκνυται εἰς ἀφιερωμένας τῶ Κυρίῳ.
Β) Ὀφείλουν ἐπίσης κατά τήν κρίσιν τοῦ Ἐπισκόπου νά προσφέρουν ἀγογγύστως τήν προσωπικήν αὐτῶν ἐργασίαν πρός εὐόδωσιν τῶν σκοπῶν τοῦ Ἡσυχαστηρίου, ἄνευ ἀνταλλάγματος ἤ ἀμοιβῆς τινός.
Γ) Ἐπίσης οὐδέν μέλος δύναται, ἀπομακρυνόμενον ἔστω καί προσωρινῶς ἐκ τοῦ Ἡσυχαστηρίου δι’ οἱονδήποτε λόγον, νά δημιουργῆ οἱασδήποτε ὑποχρεώσεις εἰς βάρος αὐτοῦ Κοινοβίου, ἄνευ προηγουμένης ἐγγράφου ἐγκρίσεως τῆς Διοικητικῆς Ἐπιτροπῆς καί, ἐάν τυχόν δημιουργήση, αὗται θεωροῦνται ἄκυροι καί οὐδεμία ὑποχρέωσις προκύπτει διά τό Ἱερόν Ἡσυχαστήριον - Ἱεραποστολικόν Κέντρον.

Ἄρθρον 11ον.  ΣΦΡΑΓΙΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ

Τό Ἱερόν Ἡσυχαστήριον κέκτηται στρογγύλην σφραγίδα φέρουσαν κυκλικῶς τάς λέξεις «ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ - ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ -  ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΓΙΟΙ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΑ» ἐν τῶ μέσω δέ τήν εἰκόνα των αγίων ………………………………..

Ἄρθρον 12ον. ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ.

Πάντα τά ἔγγραφα τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου καί τοῦ Ἱεραποστολικοῦ Κέντρου Παναγία Παραμυθία Ἅγιοι Νεομάρτυρες, ὑπογράφει ὁ Πνευματικός Προϊστάμενος τοῦ Ἡσυχαστηρίου, ἤ εἰς περίπτωσιν ἀπουσίας του ο ὑπεύθυνος τοῦ Ἡσυχαστηρίου ……………………………….

Ἄρθρον 13ον. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ.

Τροποποίησις τοῦ παρόντος Καταστατικοῦ εἶναι δυνατή δι’ ἀποφάσεως τῶν μελῶν τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου, ἐγκρινομένης ὑπό τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως τῶν ἱδρυτικῶν μελῶν. κατόπιν συμφώνου γνώμης τοῦ Προϊσταμένου καί Ἱδρυτοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου.

Ἄρθρον 14ον. ΔΙΑΛΥΣΙΣ

Α) Η ιερά ανδρώα μονή, ὅπως παραμείνη ἐσσαεί, τῶν μελῶν του μή ἐχόντων τό δικαίωμα, ὅπως ζητήσουν τήν διάλυσιν αὐτοῦ.
Β) Ὁ θάνατος οἱουδήποτε μέλους δέν λύει τήν νομικήν προσωπικότητα τοῦ Ἡσυχαστηρίου, ἀλλ’ αὕτη συνεχίζεται, ἔστω καί ἄν ταῦτα περιορίζωνται εἰς ἕν, ὁπότε εἰς αὐτό περιέρχονται πᾶσαι αἱ ἐξουσίαι αὐτῆς.
Γ) Οἱ συγγενεῖς καί κληρονόμοι οἱουδήποτε μέλους δέν δύνανται νά ὑπεισέλθουν εἰς τά ἐκ τοῦ παρόντος δικαιώματα καί ὑποχρεώσεις τούτου, ἅτινα παραμένουσιν αὐτούσια ὑπέρ τοῦ Ἡσχυαστηρίου.
Δ) Ἐάν δι’ οἱονδήποτε ἄλλον λόγον, ἀκόμη καί διά τῆς παραιτήσεως πάντων τῶν μελῶν τοῦ Ἡσυχαστηρίου, ἤ καί τόν θάνατον τούτων, τό Ἡσυχαστήριον μείνη ἄνευ καί ἑνός ἔστω μέλους, δύναται τό Ἐπισκοπεῖον Ἁγίας Αἰκατερίνης Στρογγύλη Κορωπίου  Ἀττικῆς νά ἀναλάβῃ ταύτην καί νά μετατρέψη εἰς Μετόχιόν της, ἤ εἰς Ἡσυχαστήριον Μοναζόντων, ἤ νά προσαρτήση ταύτην εἰς τό Ἐπισκοπεὶον Ἁγίας Αἰκατερίνης, ἤ ἐν ἀδυναμίᾳ καί τῆς λύσεως ταύτης, νά ἀναλάβῃ τό «Κέντρον Γνησίας ‘Ορθοδόξου Ἱεραποστολῆς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἁγία Αἰκατερίνη, Τίμιος Σταυρός, ἅγιος Θεοδόσιος τοῦ Καυκάσου», πού ἑδρεύει στό Κορωπί Ἀττικῆς, νά συνεχίσῃ τήν λειτουργίαν τοῦ παρόντος νομικοῦ προσώπου, εἴτε ὡς Μονῆς εἴτε ὡς Παραρτήματος – Μετοχίου, ἤ νά περιέλθη εἰς ἕνα τῶν νομικῶν προσώπων ἱδρυτικῶν τοῦ παρόντος.
Εἰς περίπτωσιν διαλύσεως τῆς νομικῆς προσωπικότητος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου, ἡ περιουσία νά περιέρχεται εἰς τήν Ἱεράν Μονήν Ἁγίας Αἰκατερίνης, ἤ εἰς τόν Κέντρον Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς ἤ ἄλλα παρεμφερῆ νομικά πρόσωπα, λειτουργοῦντα ἐντός τῶν πλαισίων τῆς ὀρθοδόξου Ὁμολογίας καί τῆς ἀνοθεύτου Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς, ὡς ἀνωτέρω λεπτομερέστερον προσδιωρίσθησαν.

Ἄρθρον 15ον.  ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Καθ’ ἕκαστον ἔτος καί κατά μῆνα Δεκέμβριον, τό Διοικητικόν Συμβούλιον (Διοικοῦσα Ἐπιτροπή), ἐγκρίνει τόν Ἀπολογισμόν τοῦ διαρρεύσαντος ἔτους τῆς οἰκονομικῆς διαχειρίσεως.
Ἡ εὐθύνη τῶν μελῶν τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου, ὡς πρός τά χρέη καί τάς ὑποχρεώσεις αὐτῶν περιορίζεται εἰς τό ποσόν τῆς κατ’ ἄρθρον 4 & Ε συνεισφορᾶς αὐτῶν.
Ἄρθρον 16ον.  ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΕΙΟΝ

Διά πᾶν ζήτημα μή προβλεπόμενον ὑπό τοῦ παρόντος ἀποφασίζει τό Ἡγουμενοσυμβούλιον, αἱ ἀποφάσεις τοῦ ὁποίου τελοῦν ὑπό τήν ἔγκρισιν τοῦ οἰκείου Ἐπισκόπου καί ἱδρυτοῦ τοῦ Ἡσυχαστηρίου Ἐπισκόπου Κηρύκου, Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Τό παρόν ἰδρυτικόν μετά τῶν 16 ἄρθρων τοῦ Καταστατικοῦ αὐτοῦ, ἐνεκρίθη ὑπό τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, ἀναγνωσθέν δέ καί ἐγκριθέν ὑπεγράφη ὑφ’ ἁπάντων τῶν ἱδρυτικῶν μελῶν αὐτοῦ, ὡς ἕπεται:


ΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ