Η ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΣΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤ. ΤΟΥ 1971 (ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ)

Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων 19 Ιουλίου 2022 · Η συγχωρητικη ευχη του 1971, ηταν αποτελεσμα του ψευδους της επιστρεψασης Εξαρχιας (Καλλιοπιος γαρ ο μεσολαβητης), οτι "οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν", ἑδεχθησαν την Ομολογιαν μας", ενω ποτε δεν ωρθοδοξησαν, ποτε δεν εδεχθησαν την Ομολογιαν μας, καί ουδεποτε εχωρισαν από τους Νεοημερολογιτας οικουμενιστας του Πατριαρχειου Κωνσταντινουπόλεως καί των λοιπων Νεοημερολογιτικων Εκκλησιων, εκτος του Πατριαρχειου Μοσχας δια πολιτικους λόγους, οπως μου ειπε ο Μητροπολιτης των Ρωσων της Διασπορας Λαυρος, ενωπιον πολλών μαρτυρων Κληρικων του, εις μίαν τυχαίαν συναντησιν μας εις τόν Αγιον Νεκταριον Αιγινης. Το ετερον ψεμμα του Καλλιοπίου ητο οτι δεν εδιαβασαν καμμίαν χειροθεσίαν, αλλά μίαν απλήν συγχωρητικην ευχην, ενω οπως λεγει η απόφασις την οποίαν ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΝΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, καί οπως μου ειπε καί ο Μητροπολιτης των Ρωσων Λαυρος, εφηρμοσθη ο Η Κανόνα της Α Οικουμενικης Συνοδου. Καί το ετερον ψευδος, οτι τωρα η Ορθοδοξια "εφυγε από τα τεσσαρα ντουβαρια της Κερατεας, καί εφθασε, στα πέρατα της Οικουμενης", οπως θυμαμαι που ελεγε χαρακτηριστικα ο π. Καλλιόπιος, ενω τοτε εγινε, καθ ημας, η μεγαλύτερη μετα το 1920 - 1924 προδοσία του Ιερου Αγωνος. Σημειωτεον, οτι οταν εγιναν αντιληπτα υπό του Κλήρου καί του λαού της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησίας, καί οταν εκυκλοφορησεν η αποκρυβεισα απόφασις των Ρωσων της Διασπορας (του Σεπτ. του 1971), απαντες ομοθυμαδον, Κλήρος καί Λαός αντεδρασαν καί δεν απεδεχθησαν ουτε χειροθεσίαν, ουτε συγχωρητικην ευχήν. Κατα την γνωμην μου καί ο κ. Γκουτζιδης, καί η εδω Συνοδος επεσαν θυματα του "διαμεσολαβητου" δια την ψευδενωσιν με τους Ρωσους της Διασπορας, Φλωρινικου Αρχιμανδριτου Καλλιοπίου... Αλλά ολα αυτα θα τα διαλευκανει η ερευνα πού γινεται ανεπισημως πρός τό παρον, ελπίζω να γινη καί επισημως καί Συνοδικως... Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων 8 Μαρτίου 2022 · ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΑΜΦΙΛΟΧΙΕ, ΜΟΝΟΝ ΕΑΝ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑΝ ΔΙΑΚΡΙΣΙΝ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΝ ΕΥΘΥΝΗΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ 1971, ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΕΝΩΣΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΕΞ ΑΥΤΗΣ, ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΛΕΓΩ ΘΑ ΔΥΝΗΘΩΜΕΝ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΩΜΕΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟ 1977. ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΝ ΕΥΡΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΘΕΛΗΣΙΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΤΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΙΝ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ 1971, ΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΩΜΙΛΗΣΕΝ ΔΙΑ ΠΡΩΤΗΝ ΦΟΡΑΝ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΟ 2003, ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΥΡΕΘΗ ΛΥΣΙΣ... ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ ΗΜΑΣ Η ΨΕΥΔΕΝΩΣΙΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΩΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ, ΗΤΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ Η ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ Η ΜΕΤΩΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ ΕΙΣ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΝ ΕΥΧΗΝ, «ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΗ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΩΝ» ... Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΥΤΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΙΝΩΝ ΩΣ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΥΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΘ ΗΜΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΑΘΕΩΤΑΤΗΝ ΜΕΤΑΣΤΟΙΧΕΙΩΣΙ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ" ΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟΝ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ... ... ΕΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΘΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΕΤΕΙΝΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΙΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ 1981 ΠΕΡΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΟ ΜΙΑ ΛΥΣΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.... ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΙΣ ΜΟΥ, ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ ΥΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΣ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΕΝ ΕΤΕΙ 1981 ΟΤΙ "ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΙΝ ΟΤΙ ΩΡΘΟΔΟΞΗΣΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ0 ΚΑΙ ΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ, ΑΠΕΔΕΧΘΗΜΕΝ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΝ ΕΥΧΗΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΗ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΩΝ ... Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων 30 Αυγούστου 2022 · Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΕΥΡΕΘΕΙΣΑ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗ ΕΥΧΗ. Ενος κακου μυρια επονται: Μια "παρατραβηγμενη" ερμηνεια της μετωνομασθεισης εις "συγχωρητικην ευχην" "χειροθεσιας" του 1971, ητο καί της "συν - χωρησεως", δηλαδη "δεχόμενοι" την χειροθεσιαν ως συγχωρητικην ευχην ομολογουμε οτι αναγνωριζουμε αλλήλους διοτι πλέον ευρισκομεθα στον ιδιο χωρο, στην Εκκλησια του Χριστου, διοτι "συμπλέουμε", "συνοδοιπορουμε" και "συνοδευουμε" κλπ. Δηλαδη κακοδοξοι καί ορθοδοξοι "στο ιδιο καζανι". Τουλαχιστον αν ειχαμε καποια οχι απόδειξι, αλλά εστω καί ενδειξι οτι οι Ρωσοι της Διασπορας, τον Σεπτεμβριον του 1971, οταν εξεδωκαν εκείνην την περιβοητον απόφασιν περι "χειροθεσιας" (κατα τον Η Κανόνα της Α Οικουμενικης Συνοδου), οτι εδεχθησαν την Ομολογιαν μας - Εκκλησιολογιαν της ακαινοτομητου Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας καί οτι "εχωρισαν από τους οικουμενιστας του Φαναριου" καί υπό την προυπόθεσιν αυτην ενωθηκαμε, καί οτι "από τωρα καί εις το εξης δεν θα εχουμε επικοινωνια μετα των οικουμενιστων του Φαναριου, αλλά μαζι σας", οπως ειπεν ενας από τους Επισκόπους πού διαβασαν την "χειροθεσιαν" (κατα την μαρτυριαν του Μητροπολίτου Κιτιου Επιφανιου), αι τοτε καπου θα εδικαιολογειτο αυτη η "συνυπαρξις" καί "συγχωρησις"... Τωρα, ομως, πως δικαιολογειται μετα πεντηκοντα ετη καί μετα την δηλωσιν του Μητροπολιτου Λαυρου (Προκαθημενου μετα τον Φιλαρετον καί τόν Βιταλιον των Ρωσων της Διασπορας), οτι "ουδεποτε διεκοψαμεν κοινωνιαν μετα του Φαναριου ... καί οτι δεχθηκαμε τους Αρχιερεις σας κατα τον Η Κανόνα της Α Οικουμενικης Συνοδου ως πρωην σχισματικους", πως δικαιολογειται λεγω να επαναλαμβανωμεν το ιδιο Τροπαριον της συγχωρητικης ευχης; Και να στηριζωμεν την εκκλησιαστικην μας υπόστασιν καί την Ορθοδοξιαν μας εις την "εφευρεθεισαν συγχωρητικην ευχην", την οποίαν εδεχθημεν "δια να μη γινη σχισμα". Ειναι χαρακτηριστικη η επιμονη του θεολόγου Ελευθεριου Γκουτζιδη οτι "με την εφευρεθεισαν συγχωρητικην ευχην σωσαμε την Εκκλησια από την υποταγην εις τους οικουμενιστας Ρωσους της Διασπορας"....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

Ποιά εἶναι ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, γιὰ τὴ στάση τοῦ πιστοῦ ἀπέναντι σὲ ἐκείνους τοὺς «ὀρθόδοξους» Ἐπισκόπους, ποὺ συνειδητὰ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικούς;

ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ