Ποιά εἶναι ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, γιὰ τὴ στάση τοῦ πιστοῦ ἀπέναντι σὲ ἐκείνους τοὺς «ὀρθόδοξους» Ἐπισκόπους, ποὺ συνειδητὰ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικούς;


Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Ποιά εναι διδασκαλία τς κκλησίας, γι τ στάση το πιστο πέναντι σ κείνους τος «ρθόδοξους» πισκόπους, πο συνειδητ πικοινωνον μ τος αρετικούς;

Ο Αρχιαιρεσιαρχης της Ανατολης Βαρθολομαιος, συλλειτουργησε δυο φορες με τον Αρχιαιρεσιαρχη της Δυσεως παπα Βενεδικτο.
Η συλλειτουργια ηταν ολοκληρωμενη, εκτος απο την κοινωνια τους απο το ιδιο "αγιο ποτηριο".

του Θεολογου κ. Παναγ. ΣΗΜΑΤΗ

Ο γιοι Πατέρες, μιλον περ πομακρύνσεως π κείνους πο διδάσκουν ντίθετα π τ Εαγγέλιο κα τν Παράδοση τς κκλησίας, ετε ατο καταδικάστηκαν π Σύνοδο, ετε χι.
μιλον, δηλαδή περ τς κοινωνησίας τν αρετικν κα διδασκαλία τους ατ χει περιληφθε στ Πατερικ κείμενα, στς Δογματικος ρους κα τος . Κανόνες τς κκλησίας. ξ λων ατν μνημονεύω:


1) Τν Β΄ Κανόνα τς ν ντιοχεί γίας Συνόδου (341), στις διαγορεύει: «Μ ξεναι δ κοινωνεν τος κοινωνήτοις... Ε δέ φανείη τις τν πισκόπων ... τος κοινωνήτοις κοινωνν, κα τοτον κοινώνητον εναι ς ν συγχέοντα τν Κανόνα τς κκλησίας» (Πηδάλιον, κδοσις «ΑΣΤΗΡ», θναι 1993, σελ. 176). 2).

2) Τν Σύνοδο το 1351: «Τος κοινωνοντας τούτοις [τος παπικος] ν γνώσει κοινωνήτους χομεν».

3) Τν γιο ωάννη τν Χρυσόστομο, πο λέγει: «χθρος γρ το Θεο, ο μόνον τος αρετικούς, λλ κα τος τος τοιούτοις κοινωνοντας μεγάλ καί πολλ τ φων πεφήνατο» (P.G. 99. 1049 Α). Καί λλο λέγει: «λλοι μν ναυάγησαν περ τν πίστιν τελείως, λλοι δέ, καίτοι σωτερικς δν σπάσθηκαν τν κηρυττομένην κακοδοξίαν, συναπωλέσθησαν μως μ τος λοιπος λόγ τς κκλησιαστικς κοινωνίας μετ’ ατν» (P.G. 99, 1164A).

4) Τν γιο Μρκο Εγενικό, πο γράφει: «παντες ο τς κκλησίας διδάσκαλοι, πσαι α Σύνοδοι καί πσαι α θεαι Γραφαί φεύγειν τούς τερόφρονας παραινοσι καί τς ατν κοινωνίας διΐστασθαι» (P.G. 160. 105 C). Καί λλο: «Φεύγετε κα μες δελφοί, τν πρς τος κοινωνήτους κοινωνίαν κα τ μνημόσυνον τν μνημονεύτων. δο γώ, Μρκος μαρτωλς λέγω μν, τι μνημονεύων το Πάπα ς ρθοδόξου ρχιερέως, νοχος στι ...κα λατινοφρονν μετ τν Λατίνων κριθήσεται κα ς παραβάτης τς πίστεως λογισθήσεται» (P.G. 160, 1097 D, 1100 Α).

5) Ο γιορεται Πατέρες, τό 1272, γράφουν: «Κα πς τατα νέξεται ρθοδόξου ψυχ κα οκ ποστήσεται τς κοινωνίας τν μνημονευσάντων ατίκα ..., τι μολυσμν χει κοινωνία, κ μόνου το ναφέρειν ατόν, κν ρθόδοξος εη ναφέρων» (V. LAURENT - J. DARROUZES, DOSSIER GREC. DE L’ UNION DE LYON [1273-1277] Παρίσι 1976, σ. 399).

6) Μ. θανάσιος προτρέπει τος ρθόδοξους πισκόπους,  χι πλς ν μ πικοινωνον μ τος αρετικούς, λλ οτε τς πιστολς πο τος στέλουν ν δέχονται. Κα τί ν τς κάνουν; Ν τς σχίζετε τος συμβουλεύει κα ν περιφρονετε κείνους πο σς τς μεταφέρουν «ς σεβες κα πονηρίας ντας διακόνους». λλ κόμα κα τ ερηνικ γράμματα πο σς στέλνουν ο αρετικοί, οτε ατ ν δέχεσθε»:

«Παρακαλ, μ παρδητε τ τηλικατα μηδ πιτρψητε τν περιβητον λεξανδρων κκλησαν π αρετικν καταπατηθναι. δι τατα γρ εκτως κα ο λαο κα ο λειτουργο καθ' αυτος εσι, δι μν τς το πρχου βας σιωπντες, τν δ σβειαν τν ρειομανιτν κτρεπμενοι. ἐὰν τονυν γρφ πρς μς Γρηγριος λλος τις περ ατο, μ δξησθε, δελφο, τ γρμματα ατο, λλ σχσατε κα δυσωπσατε τος κομζοντας ς σεβες κα πονηρας ντας διακνους. ἐὰν δ κα τπον ερηνικν τολμσ γρφειν, μηδ τατα δχεσθε· τ γρ φβ το γεμνος ο δεχμενοι κομζουσι δι τς πολλς ατο βας» (Μ. θανασίου, γκύκλιος πιστολή, Πατερικα κδόσεις “Γρ. Παλαμς”, τόμ. 9, σελ. 210).


Πς ντιμετωπίζουν ατν τν διαχρονικ ρθόδοξη Παρακαταθήκη ο πίσκοποί μας;
Ο μέν, δν ντέχουν ν τν φαρμόσουν.
Ο λλοι δέ, τν παραθεωρον κα πρακτικ τν διαγράφουν.

σφαλς, Πατριάρχης Βαρθολομαος, Περγάμου ωάννης Ζηζιούλας, Δημητριάδος γνάτιος, Σύρου Δωρόθεος, Μεσσηνίας Χρυσόστομος κ.., θ θεωρον τν Μ. θανάσιο, πο συμβουλεύει ν σχίζουμε τς πιστολς πο μς στέλνουν ο αρετικοί, ς γενέστατο κα φονταμενταλιστή, φο τέτοια μεταχείριση πιφυλάσσει στος μετανόητους κα πουλους αρετικούς.
λλ δν τολμον ν κφραστον τσι γι τν Μέγα ατν θεολόγο κα γιο, γι’ ατ ψελίζουν γελοες δικαιολογίες περ διακρίσεως, τι σήμερα λλαξαν ο καιροί κα τ τοιατα.

Θ ναφέρω να-δυ π τ πολλ παραδείγματα τς στάσεως τν γίων μας πέναντι στς αρέσεις τς ποχς τους.

Τ να εναι π τν αρεση το Νεστοριανισμο. ταν γιναν γνωστς ο δογματικς παρεκλίσεις το Νεστορίου περ τς Θεοτόκου, ναντιώθηκαν σ’ ατς πολλο μοναχο λλ κα πιστο τς Κων/πόλεως, σφαλς πρν χαρακτηρισθε π Σύνοδο ς αρετικς Νεστόριος κα πρν καταδικασθε.
Γι τν αρεση νδιαφέρθηκε κα πατριάρχης λεξανδρείας Κύριλλος, ποος μέσως διέγνωσε τν κακοδοξία τς διδασκαλίας του.
Τν πρώτη ντονη ντίδραση κα πέμβαση το γίου Κυρίλλου προκάλεσε πληροφορία τι τν αρεση δίδασκαν χι διος Νεστόριος (πίσημα), λλ’ ο σύμμαχοί του στν αρεση, ο ποοι δν δέχοντο τν μητέρα το Χριστο ς Θεοτόκο. 
γιος Κύριλλος, κατ’ ρχς τν λέγχει, γιατί Νεστόριος δν ντέδρασε στν λεκτικ διατύπωση τς αρετικς ατς δοξασίας, λλ σιώπησε (π.χ. δν ντέδρασε κατ το ναστασίου πο τν κήρυξε, λλ κα κατ το Δωροθέου, λλ κοινώνησε μαζί του).

Γράφει: «πως φωρθη Νεστριος δι̉ ναστασου το μαθητο διδσκοντος μ θεοτκον λλ χριστοτκον τν γαν καλν θεομτορα͵ δι᾿ ν αταν κα αρετικς μολγηται. - τε κα Θεοδρ κατ τν Μοψουεσταν συντυχν Νεστριος τς εσεβεας παρετρπη τν κενου διδαγμτων κροασμενος, ς Θεοδολ περ τοτων πιστολικς γγραπται, τς διαλξεις τ φιλοχρστ λε ποιομενος ν τν κκλησαν Κωνσταντινουπλεως ναφανδν τλμησεν επεν· Θεοτκον τν Μαραν καλετω μηδες. Μαρα γρ νθρωπος ν· π νθρπου δ θεν τεχθναι δνατον», βλ. Νικηφόρου Καλλίστου το Ξανθοπούλου, κκλησιαστικ στορία, XIV, ΛΒ, PG 146, 1160-116. (Περισσότερα στ ρθρο τς ρτέμη Ερήνης, π. διδάκτορος Θεολογίας «Σκάνδαλον Οκουμενικόν». Τ κείμενα στν P.G. 77, 41B ξ.).

γιος Κύριλλος, λοιπόν, μέσως ντέδρασε στς αρετικς κακοδοξίες το Νεστορίου, χωρς ν περιμένει τν σύγκληση κα καταδίκη το αρετικο π Σύνοδο. (ς γνωστν Νεστόριος κατεδικάσθη ργότερα π τν Γ΄ Οκουμενικ Σύνοδο). Κατεδίκασε τν αρεση κα παίνεσε τος ερες, τος μοναχος κα τ λα πο διέκοψαν τν πικοινωνία μ τν θεσμικ κανονικ κα «ρθόδοξο» Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριο. Στ συνέχεια ντάλλαξε πιστολς μ τν Νεστόριο, κινητοποίησε τν Πάπα Ρώμης Κελεστνο, κα ντς λαχίστου χρόνου –στραπιαα, θά λέγαμε γι κείνη τν ποχ πο ταχύτητα πικοινωνία μεταξύ τους εχε τν μορφ χελώνας– συνεκάλεσαν Σύνοδο, στν ποία κατεδίκασαν τν πόδικο Νεστόριο.

Νεστόριος, ς ξουσίαν χων, μόλις ρχισε ν στερεώνει τν κακοδοξία του κα ν πιμένει σ’ ατπως τώρα πατριάρχης Βαρθολομαος– καθήρεσε τος κληρικος πο ντέδρασαν κα διέκοψαν τν πικοινωνία μ τν Νεστόριο. ταν, βέβαια, συνεκλήθη Γ΄ Οκουμενικ Σύνοδος, καθήρεσε μν τν Νεστόριο, ατος δ τος κληρικος τος δικαίωσε κα τος πανέφερε στ θέση τους, πως διαβάζουμε στν τρίτο Κανόνα τς Συνόδου. κανε δηλαδή προδρομικ Σύνοδος, ,τι προβλέπει μετ π αἰὦνες θεσπισθείς, ΙΕ΄ Κανόνας τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου.


ναφέρει γ΄ κανόνας τς Γ΄ Οκουμενικς τά ξς (πως τν ρμηνεύει γ. Νικόδημος: «πειδ Πατριάρχης ν Νεστόριος, φώρισε, κα κάθηρε τος κληρικος κείνους πο δν σαν σύμφρονες μ ατόν, λλ κα ο μόφρονες τούτ πίσκοποι ν λλαις χώραις τ ατ καμαν· δι τοτο παρν Κανν κρινε δίκαιον ν παλάβωσιν ο καθαιρεθέντες οτοι τν δικν τους βαθμόν. Κα καθολικς επεν, πρόσταξε κατ’ οδένα τρόπον ν ναι ποκείμενοι ες τος ποστατήσαντας πισκόπους ο κληρικο κενοι, πο εναι μόφρονες μ τν ρθόδοξον, κα οκουμενικν Σύνοδον ταύτην» (ρτέμη Ερήνης, στ διο).

Εναι σαφές, τι στορία τς διατυπώσεως, πεκτάσεως κα διαδόσεως μις αρέσεως παναλαμβάνεται σήμερα π τος Οκουμενιστές, κα κυρίως π τ δίδυμο πατριάρχη Βαρθολομαίου κα μητροπολίτη Περγάμου ωάννη. Εναι φανερς ο μοιότητες. π τν προστασία το πατριάρχη κα μ σύμφωνη γνώμη του, μητροπολίτης Περγάμου ωάννης Ζηζιούλας διδάσκει τς αρετικς δοξασίες περ «βαπτισματικς θεολογίας», περ «δελφν κκλησιν», περ «διηρημένης κκλησίας», περ «δύο πνευμόνων». Στν προσπάθεια τους ατή, ν πικαλύψουν τ «Πρωτεο» μ ρθόδοξο θεολογικ μανδύα, βοηθονται κα π λλους μητροπολίτες, πως Μεσσηνίας, Δημητριάδος, κα εδικ γι τ Πρωτεο, π τν νν πίσκοπο Προύσσης, πο διεκήρυξε τι « ρνηση ναγνωρίσεως πρωτείου... συνιστ αρεση»! Επε:

« ρνηση ναγνωρίσεως πρωτείου τινός στν ρθόδοξη κκλησία, νς πρωτείου τ ποο δν μπορε ν νσαρκώσει παρ κάποιος Πρτος –τοτέστι κάποιος πίσκοπος, ποος χει τ προνόμιο ν εναι πρτος μεταξ τν δελφν του πισκόπων– συνιστ αρεση»!!!
http://www.theodromia.gr/92BD47EB.el.aspx.


 Γι λες ατς τς κακοδοξίες Πατριάρχης Βαρθολομαος εναι κυρίως πέυθυνος, γιατ τς ποβάλλει, τς καλύπτει, τς διακηρύσσει κα διος, πως κριβς κανε κα αρετικς προκάτοχός του, Πατριάρχης Κων/πόλεως Νεστόριος.

γιος Κύριλλος τότε, «μέ μμεσο τρόπο ρωτάει τό Νεστόριο “Πς ον νι σιωπσαι, πίστεως δικουμένης, κα τοσούτων διεστραμμένων;”.
Συνεχίζοντας Κύριλλος ...τόν προτρέπει νά χαρακτηρίσει τήν γία Παρθένο Θεοτόκο, γιά νά σταματήσει ταραχή πού προκλήθηκε πό τή πόρριψη το ρου Θεοτόκος γιά τήν Παναγία, μέσα στούς κόλπους λης τς κκλησίας, δηλαδή νά πάψει τό “σκάνδαλον οκουμενικόν”» (ρτέμη Ερήνης, στ διο).

Κα σήμερα, ατς ο κακόδοξες θεωρίες χουν πισημανθε κα καταγγελθε π πολλν τν π ρθόδοξους πισκόπους, θεολόγους κα πιστούς, ο ποοι λεγχουν τν Πατριάρχη Βαρθολομαο, τν Περγάμου ωάννη κα τος μοίους των, ατο μως «οκ βουλήθησαν συνιέναι».
Ατ τους ρνηση, μως, δηλώνει τι μμένουν στς Οκουμενιστικές τους παναιρετικς θέσεις, μ τς ποες σαφς καταλύονται βασικ σημεα Πίστεώς μας, πως τ νατο (9ο) ρθρο το «Συμβόλου τς Πίστεως», δι το ποίου Πανορθοδόξως μολογομε τν Πίστη μας «ες Μίαν» κκλησίαν», κα χι σ διηρημένες κκλησίες, οτε σ «δελφς κκλησίες» κα λλες νώμαλες κα φύσικες καταστάσεις, σν ατς πο βιώνουν κα μπράκτως διδάσκουν ο μοφυλόφιλοι γγλικανο «πίσκοποι».






Πολλάκις Πατριάρχης προτρέπεται, παρακαλεται, λέγχεται αστηρ ν γκαταλείψει τς αρετικές του θέσεις, χωρς ατς ν τ κάνει, ντίθετα, μέρα μ τ μέρα τς νισχύει, τς πεκτείνει μπρακτα κα τς πιβάλλει, φ’ σον ο ρθόδοξοι ποιμένες κα πιστο τν νέχονται κα δν διακόπτουν τν μετ’ ατο πικοινωνία, γκληματοντες τσι κατ τς ρθοδόξου Πίστεως.

Τότε, « αρετικ διδασκαλία το Νεστορίου χαρακτηρίζετο ς “σκάνδαλον οκουμενικόν”, γιατ δν φοροσε μόνο στς σχέσεις τν Πατριαρχείων Κωνσταντινουπόλεως-λεξανδρείας, λλ ταν να θέμα δογματικ πο εχε ν κάνει μ τ διδασκαλία λόκληρης τς καθολικς κα ποστολικς κκλησίας» (ρτέμη Ερ., στ διο). πρχε δηλαδ παρέμβαση το γίου Κυρίλλου σ λλη κκλησία, νέργεια πο «ξορκίζουν» ο (καταπατητς μυρίων . Κανόνων) σύγχρονοι Οκουμενιστές, γιατ τν κλαμβάνουν ς «εσπήδηση» σ ρμοδιότητες λλης κκλησίας, φο μαρτία τς πιλεκτικς «λήθης» χει γκατασταθε στς καρδιές τους.

λλο να παράδειγμα π τν Μ. Βασίλειο.

Πρν συγκληθε Β΄ Οκ. Σύνοδος πο κατεδίκασε τν αρεσι τν Πνευματομάχων, Μέγας Βασίλειος ποκαλοσε τος Πνευματομάχους αρετικούς, γιατ δίδασκαν τι τό γ. Πνεμα δν εναι Θεός, λλ κτίσμα, πως δηλαδ ο ρειανο δίδασκαν γι τν Χριστό. γιος πολέμησε τς κακόδοξες θέσεις τους δι τν συγγραμμάτων του, δν πικοινωνοσε κκλησιαστικ μαζί τους κα προέτρεπε τος ρθοδόξους ν πομακρύνονται κι ατο κα ν ναθεματίζουν τος Πνευματομάχους: ««ναθεματζεσθαι τος λγοντας τς κτιστς εναι κα δουλικς φσεως τ Πνεμα τ γιον σγησαν. Οδν γρ λως τς θεας κα μακαρας Τριδος κτιστν» (ΕΠΕ 1,340)».


Σ πιστολή του ναφέρει τ ξς: «Ες Πατρα κα Υἱὸν κα γιον Πνεμα πεπιστεκατε· μ προδτε τατην τν παρακαταθκην» (ΕΠΕ 2,372). ν ταν Μ. Βασίλειος στ θέση τν σημερινν πισκόπων κα τν διακριτικν γερόντων θ σιωποσε θ ναλάμβανε γνα ναντίον τν αρετικν Οκουμενιστν; σφαλς τ δεύτερο κα θ γραφε κατ’ ναλογίαν πρς τος πιστος τ ξς: «Ες Μίαν, γίαν κκλησίαν πεπιστεκατε κα ες ν βάπτισμα βαπτίσθητε· μ προδτε τατην τν παρακαταθκην», κολουθώντας αρετικος Πατριάρχες κα πισκόπους.


Σ πιστολή του πίσης «Τος ν Ταρσ Πρεσβυτέροις» γιος διδάσκει στος Πρεσβυτέρους ν μν δέχωνται ες κκλησιαστικ κοινωνία τος διδάσκοντες διαφορετικ π ,τι Α’ Οκουμενικ Σύνοδος δογμάτισε. Μάλιστα γιος λέγει τι προκειμένου ν πικοινωνήσουν κκλησιαστικ μ νθρώπους πο δν γνωρίζουν ν ρθοδοξον, ν ξετάζουν ν συμφωνον μ τς ποφάσεις τς ν Νικαί Συνόδου κα ν μολογον τι δν εναι κτίσμα τ γιο Πνεμα. ν δέ, δν μολογήσουν καί τά δύο ατά νά μήν χουν κκλησιαστική κοινωνία μέ ατούς:

«πε ον πολλ στματα νοικται κατ το Πνεματος το γου κα πολλα γλσσαι κνηνται ες τν κατ' ατο βλασφημαν, ξιομεν μς, σον στν φ' μν, ες λγον ριθμν περιστσαι τος βλασφημοντας κα τος μ λγοντας κτσμα τ Πνεμα τ γιον δχεσθαι ες κοινωναν, να μνοι καταλειφθσιν ο βλσφημοι κα καταισχυνθντες πανλθωσι πρς τν λθειαν πιμνοντες τ μαρτίᾳ ναξιπιστοι σι δι τν λιγτητα. Μηδν τονυν πλον πιζητμεν, λλ προτεινμεθα τος βουλομνοις μν συνπτεσθαι δελφος τν ν Νικαίᾳ πστιν, κν κεν συνθνται, περωτμεν κα τ μ δεν λγεσθαι κτσμα τ Πνεμα τ γιον μηδ κοινωνικος ατν εναι τος λγοντας. Πρα δ τοτων ξι μηδν πιζητεσθαι παρ' μν» (ΕΠΕ 3,252)».

Ατ εναι ρθόδοξη στάση το ρθόδοξου πιστο, πέναντι σ κάθε αρεση, περισσότερο δ στν κατεγνωσμένη αρεση το Οκουμενισμο.
Παρακαλομε, λοιπόν, κα προκαλομε τος ρθοδόξους ποιμένες ν πράξουν καθηκόντως, ς πνευματικο Πατέρες πο νδιαφέρονται γι τν σωτηρία κα νς πλανηθέντος προβάτου ν κάνουν τ ατονόητο: ν ποδείξουν τι λα σα χουν πε ο «ρθόδοξοι» ατο Οκουμενιστς δν ποτελον αρετικς θέσεις, κα ρα καλς κάνουν κα τος ποδέχονται ς ρθόδοξους,  , ν ναντί περιπτώσει, ν δηλαδ ο παραπάνω καταγγελόμενοι πίσκοποι διδάσκουν αρετικά, ν μς ξηγήσουν, γιατί δν μιμονται τος γίους;
Γιατί δν τος καταγγέλλουν κα κατονομάζουν ς αρετικ διδάσκοντας, στε ν προφυλαχθε ποίμνη το Χριστο πο πέφτει θύμα τν αρετικν «λκων λυμαινομνων ατν»; Γιατί κοινωνον μ ατος πο εναι κοινώνητοι, τος συγχρόνους ψευδοποιμένες κα λυκοποιμένες;

διαίτερα παρακαλομε, σους χουν χαρακτηρισθε ς ντι-οκουμενιστές.
Ατο γνωρίζουν θεωρητικ τ πράγματα καλύτερα π μς.
λλ δν πράττουν τ δέοντα.
Δν εναι παράδοξο κα πογοητευτικ ν μς διδάσκουν χρόνια τώρα κα ν καταγγέλλουν, ατο ο ρθόδοξοι ποιμένες τι Οκουμενισμς εναι χειρότερος κα π τν ρειανισμό, χειρότερος κα π τν Νεστοριανισμό;
Ν διδάσκουν πς Οκουμενισμς δν εναι μόνο αρεση, λλ παναίρεση, ποία μάλιστα ξελίσσεται σ Πανθρησκεία, κα ν διδάσκουν ατ ν παραμένουν κάτω π τν σκέπη ατν τν αρετικν;

Αναρτήθηκε από ΟΔΥΣΣΕΑΣ στις 6:40 π.μ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ