Μαρία Σαμίου Αγαπητέ Χαρίλαε, για να προσγειωθείτε λίγο, σχετικά με τις μεγαλοστομίες, που γράφετε για τον σεβ Αμφιλόχιο, όπως πχ. λέτε: "Είναι εκείνος που δεν υπέκυψε στον επάρατο Οικουμενισμό...και δεν συμμετείχε σε οικουμενιστικά συλλείτουργα...", γιά ρωτήστε τον σας παρακαλώ, όταν έγινε η ένωση το 71 με τους Ρώσους της Διασποράς, έαν τότε όντας διάκονος ή ιερομόναχος συλλειτούργησε στην Μονή Παναγίας Κερατέας μαζί τους. Θα ήθελα πολύ να μάθω...
ΤΕΛΟΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ.
Ο
Σεβασμιώτατος Αργολίδος κ.Παχώμιος, ήρε
την υπογραφή του από την ψευτοκαθαιρετική
και ψευτοαφοριστική πράξι των σιμωνιακών
παρασυνοδικών, τριών ρασοφόρων και ενός
λα'ι'κού θεολόγου, εναντίον του Ομολογητού
Ιεράρχου, Μητροπολίτου Μεσογαίας και
Λαυρεωτικής και Τοποτηρητού της
Αρχιεπισκοπής Αθηνών, κ. Κηρύκου.
Ο
Σεβασμιώτατος κ. Παχώμιος, κατενόησε
πλήρως, ποιοί ήταν οι λόγοι της συγκεκριμένης
ανηθίκου πράξεως, ποιοί την σχεδίασαν
και ποιοί την υλοποίησαν, και γι'αυτό
προέβη στην άρσι της υπογραφής του.
Ως
γνωστόν, το 2003, οι τέσσερις αυτοί
παρασυνοδικοί. συμφώνησαν παρασκηνιακώς
με τον τότε Αρχιεπίσκοπον Ανδρέα και
με τον τότε Πειραιώς Νικόλαον στην
παραίτησι του Αρχιεπισκόπου, στον
υποβιβασμό του σε επίσκοπον, στην μετάθεσί
του στην Μητρόπολη Πατρών και την
παράδοσι της Αρχιεπισκοπής στον αιρετικό
Νικόλαον Μεσσιακάρη.
Ο λόγος αυτής
της ιεροσύλου, αντικανονικής, αντορθοδόξου
και σιμωνιακής πράξεως ήταν η επισκοποίηση
συγκεκριμένου κληρικού, γιά τον οποίον,
ο τότε Πειραιώς, δεν ήθελε κάν να ακούσει.
Για
να εκλέιψει, λοιπόν, η αρνησή του, έπρεπε
να του εκπληρώσουν τον διακαή πόθο
του, που ήταν το αρχιεπισκοπιλίκι, με
αντάλλαγμα, βεβαίως, την επισκοποίηση
του συγκεκριμένου κληρικού.
Σ'
αυτές τις αντιεκκλησιαστικές και
καμορίστικες ενέργειες αντέδρασε, διαφώνησε και δεν ενέδωσε ο Μητροπολίτης
Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.
Κήρυκος, διαχωρίζοντας αμέσως την θέσιν
του, πράξας ακριβώς, ό,τι έκαναν και οι
τρείς Μητροπολίτες το 1937, τότε που
απεκήρυξαν τον νεοημερολογιτισμόν.
Αμέσως
μετά την Ορθόδοξη αυτή στάση του
κ. Κηρύκου, οι τέσσερις παρασυνοδικοί, παρασκηνιακώς
και πάλιν, συνέταξαν έγγραφο με την
ψευτοκαθαιρετική τους πράξι, την οποίαν
επέβαλλαν στην ανήμπορη να αντιδράσει
σιμωνιακή σύνοδο, την οποίαν, μέχρι
σήμερα, ουδείς γνωρίζει ποιός άλλος
τελικά την υπέγραψε.
Απ' αυτό
το επαίσχυντο έγγραφο, ήρε την υπογραφή
του,χάριτι Θεού, ο Γέρων Επίσκοπος
Παχώμιος, ραπίζοντας, έστω και μετά τόσα
έτη, αυτό το παρασυνοδικό κουαρτέτο.
Και
ήταν πάλι οι ίδιοι, λίγο αργότερα, οι
οποίοι με δόλο ανάγκασαν τον συγκεκριμένον
Ιεράρχην να ασχοληθεί με την συνοδεία
του π. Αμφιλοχίου Ταμπουρά, θέμα, που και
σ' αυτό χρειάζεται να πράξετε αναλόγως, Σεβασμιώτατε κ. Παχώμιε.
Αυτοί
οι παρασυνοδικοί τύποι, Δέσποτα
κ. Παχώμιε, που ενήργησαν τα της σιμωνιακής
παραιτήσεως του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου, δεν
σταματούν τις ιερόσυλες πράξεις
τους.
Συνεχίζουν μέχρι και τώρα και
σας κουνούν το δάκτυλο, και θέλουν να
σας πάρουν και την Μονή σας, αυτοί που
πολλές φορές τους ελεήσατε με υλικά
αγαθά, αλλά και με χιλιάδες ευρώ [δανεικά
κ'αγύριστα].
Υ.Γ. Για
τους τέσσερις σιμωνιακούς
παρασυνοδικούς, ισχύει η ρήσις του Αβραάμ
Λίνκολντ. Μπορείς να ξεγελάς όλους
για λίγο καιρό, λίγους όλον τον καιρό, αλλά
όχι όλους όλον τον καιρό.
Μαρία Σαμίου Αγαπητέ Χαρίλαε, για να προσγειωθείτε λίγο, σχετικά με τις μεγαλοστομίες, που γράφετε για τον σεβ Αμφιλόχιο, όπως πχ. λέτε: "Είναι εκείνος που δεν υπέκυψε στον επάρατο Οικουμενισμό...και δεν συμμετείχε σε οικουμενιστικά συλλείτουργα...", γιά ρωτήστε τον σας παρακαλώ, όταν έγινε η ένωση το 71 με τους Ρώσους της Διασποράς, έαν τότε όντας διάκονος ή ιερομόναχος συλλειτούργησε στην Μονή Παναγίας Κερατέας μαζί τους. Θα ήθελα πολύ να μάθω...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου