ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ, ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ

ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΠΟΙΜΝΙΟΝ .... Ο Αγιος Θεόδωρος ο Στουδιτης: «Εις ευδόκιμων εις το Θείον, προτιμότερος υπέρ μυριάδας αυθαδεία σεμνυνομένας. Αλλά συ μεν προτίμησον, ει δοκεί, του σωζομένου Νώε το υποβρύχιον πλήθος· εμοί δε συγχώρησον τοις ολίγοις τη Κιβωτώ προσδραμείν». ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...... Ἅγιος Ἀντώνιος ὁ Μέγας - Οἱ ἄνθρωποι καταχρηστικά λέγονται λογικοί Οἱ ἄνθρωποι καταχρηστικά λέγονται λογικοί. Δεν εἶναι λογικοὶ ὅσοι ἔμαθαν ἀπλῶς τὰ λόγια καὶ τὰ βιβλία τῶν ἀρχαίων σοφῶν, ἀλλ' ὅσοι ἔχουν τὴ λογικὴ ψυχὴ καὶ μποροῦν νὰ διακρίνουν ποιὸ εἶναι τὸ καλὸ καἰ ποιὸ τὸ κακό καὶ ἀποφεύγουν τὰ πονηρὰ καὶ βλαβερὰ στὴν ψυχή, τὰ δὲ ἀγαθὰ καὶ ψυχωφελῆ, τὰ ἀποκτοῦν πρόθυμα μὲ τὴ μελέτη καὶ τὰ ἐφαρμόζουν μὲ πολλὴ εὐχαριστία πρὸς τὸν Θεό. Αὐτοὶ μόνοι πρέπει νὰ λέγονται ἀληθινὰ λογικοί. ΦΡΙΚΤΟΝ ΚΑΙ ΑΚΟΥΟΜΕΝΟΝ .... ΞΕΣΠΑΣΕ ΔΙΩΓΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ... ΗΤΟ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ... ΤΟ ΛΥΠΗΡΟΝ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΙΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΒΛΕΠΟΜΕΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΑΙ ΜΟΝΑΙ ΤΩΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΝΑ ΕΥΟΔΩΘΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ "ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗ", ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΛΕΠΟΜΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΦΑΝΙΤΑΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΑΣ ΜΟΝΑΣ,. ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ... ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 38.2.2015 ΔΗΛΩΣΙΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α΄: Ἡ προσπάθεια ξαρτήσεως τῆς Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς καί δι’ αὐτῶν ἀπό τόν Νεοημερολογιτισμόν, ἀπέτυχεν και το 1971, ἀλλά καί τό 2003 - 2004, διότι τήν βλασφημίαν των αὐτήν ὁ Μητροπολίτης Κήρυκος και οἱ συνεργάτες του, τήν κατήγγειλε, τήν ἀναθεμάτισε καί τήν κατεδίκασε ἐξελθών ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἡνώθη (το 2008) μετά τῶν Ρουμάνων Ἐπισκόπων Κασσιανοῦ καί Γεροντίου καί ἐχειροτόνησεν, ἔχων τό σύμψηφον αὐτῶν, τούς Μητροπολίτας Κένυας Ματθαῖον, Κιέβου Σεραφείμ καί Κιτίου Παρθενίου, μετά τῶν ὁποίων συγκαλεῖ τήν ἀνωτάτην διοικητικήν ἀρχήν τῆς ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τήν Πανορθόδοξον Ἱεράν Σύνοδον. Τήν πτῶσίν των καί τήν βλασφημίαν των οἱ Νικολαῖται Ἀρχιερεῖς ἐπεβεβαίωσαν μέ τήν ὑπ’ ἀριθμ. 3280/28.11.2007 Ἐγκύκλιόν των καί ἤδη παρεπέμφθησαν εἰς τό ἀνώτατον Ἐκκλησιαστικόν Δικαστήριον από το οποίον και καθηρέθησαν. Ὑπογραμμίζομεν ταῦτα, διότι οὗτοι ἤδη ἀπό πολλά ἔτη, δέν νομιμοποιοῦνται νά ἐκπροσωποῦν οὔτε τήν Ἱεράν Σύνοδον, τήν ὁποίαν ἀντιποιοῦνται, οὔτε τόν «ΙΕΡΟΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΝ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α», τόν ὁποῖον ἐπίσης ἀντιποιοῦνται. Μετά το σχίσμα τῶν Νικολαϊτῶν ἐν ἔτει 2005 τον ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ἐκπροσωποῦν τά μόνα ἐναπομείναντα εἰς τήν Ὁμολογίαν - Ἐκκλησιολογίαν τῆς ἀκαινοτομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί ἀπ’ ἀρχῆς ἱδρυτικά μέλη του: α) Μητροπολίτης Κήρυκος, (κατά κόσμον Μηνᾶς Κοντογιάννης), β) Ἱερομόναχος π. Ἀμφιλόχιος (κατά κόσμον Ἀπόστολος Ταμπουρᾶς), γ) Ἱερεύς Θωμᾶς Κοντογιάννης καί δ) Θεολόγος Ἐλευθέριος Γκουτζίδης (καί τά λοιπά μέλη του Δ.Σ.) ....". ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝ ΚΑΡΘΑΓΕΝΗ ΣΥΝΟΔΟΥ: Το 44 μ.Χ. οι Άγιοι Απόστολοι, συγκεντρώθηκαν στα Ιεροσόλυμα όπου συνήλθε η Αποστολική Σύνοδος και συνέταξαν τους 85 κανόνες. Στους κανόνες, 46, 47 και 68, τονίζουν ότι επ’ ουδενί λόγω δύνανται άλλες οργανώσεις κεχωρισμένες από την μητέρα Εκκλησία, να παρέχουν αληθινό βάπτισμα. Επειδή οι αιρετικοί πληθύνονταν χρόνο με το χρόνο (ιδιαίτερα στην Αφρική), το 255 μ.Χ. συνεκλήθη μία τοπική Σύνοδος στην Καρχηδόνα (ή αλλιώς Καρθαγένη). Εκεί, πάλι αποφασίστηκε ότι, «ἔξω τῆς Ἐκκλησίας, κᾀνένας δὲν δύναται νὰ βαπτισθῇ, ἐπειδὴ εἶναι ἕνα τὸ τῆς καθολικῆς (=ορθοδόξου) Ἐκκλησίας βάπτισμα» έτσι «και οἱ αἱρετικοὶ ὁπῦ προσέρχονται τῇ καθολικῇ (=ορθόδοξη) Ἐκκλησίᾳ, πρέπει νὰ ἀναβαπτίζονται». (Πηδάλιον, σελ. 367 γραμ. 1-4) Ακολούθως, στην ίδια πόλη το 256 μ.Χ. συγκεντρώθηκαν 71 επίσκοποι οι οποίοι συνεδρίασαν ως Σύνοδος και απεφάσισαν πάλι, «ὅτι ὅσοι ὄντες ὲν τῇ Ἐκκλησίᾳ, κληρικοὶ δηλ. ἀφίνουν τὴν πίστιν, οὗτοι ἐπιστρέφοντες πάλιν νὰ δέχωνται μόνον ὡς λαϊκοὶ καὶ δεύτερον, ὅτι, τόσον νὰ ᾖναι ἀνίσχυρο τὸ βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν, ὥστε ὁποῦ αὐτοὶ ἐπιστρέφοντες καὶ βαπτιζόμενοι ὀρθοδόξως, νὰ μὴ νομίζωνται ὅτι ἀναβαπτίζονται μὲ δεύτερον βάπτισμα, ἀλλά νὰ λογίζωνται, ὅτι λαμβάνουν πρώτην φορὰν τὸ βάπτισμα, ὡς μὴ ἔχοντες ὅλως ἀληθὲς βάπτισμα» (Πηδάλιον, σελ. 367 γραμ. 12-16).Τον ίδιο χρόνο, ξανά, συνεκλήθη Σύνοδος, στην ίδια πόλη, αυτή την φορά, απαρτιζομένη από 84 επισκόπους και σφράγισαν με πιο δυνατή απόφαση ότι ήταν αποφασισμένο στην προηγούμενη συνεδρίαση. Των τριών αυτών Συνόδων, προέδρευε ο Άγιος Ιερομάρτυς Κυπριανός, επίσκοπος Καρθαγένης. ΠΕΡΙ ΑΔΙΚΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ: Οἱ ἅγιοι Πατέρες μας ἔχουν προβλέψει σοφὰ τὶς διαδικασίες ἐπιβολῆς ἀφορισμοῦ καὶ μὲ τρόπο τέτοιο, ποὺ μόνο ἕνας ἠθελημένα ἀποστασιοποιημένος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἢ σκληρὸς αἱρετικός, εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποκρούσει αὐτὴν τὴν γεμάτη ὑπομονὴ καὶ φροντίδα “ἐπίθεση ἀγάπης” τῆς Ἐκκλησίας. Μόνο σ’ αὐτὴν τὴν ἀκραία περίπτωση ἐπιβάλλεται ὁ ἀφορισμός. Ὅταν ὅμως, ὅλες αὐτὲς οἱ ἐνέργειες, ποὺ διασφαλίζουν τὴ δίκαιη ἐπιβολή του, καταστρατηγοῦνται, μιλᾶμε πιὰ γιὰ παρωδία ἐπιβολῆς ἀφορισμοῦ καὶ γιὰ ἐμπάθεια ἐκείνων ποὺ τὸν ἐπιβάλλουν, δηλαδή γιὰ ἄδικο καὶ παράνομο ἀφορισμό.

Σχόλια

  1. ΠΕΡΙ ΑΔΙΚΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ: Οἱ ἅγιοι Πατέρες μας ἔχουν προβλέψει σοφὰ τὶς διαδικασίες ἐπιβολῆς ἀφορισμοῦ καὶ μὲ τρόπο τέτοιο, ποὺ μόνο ἕνας ἠθελημένα ἀποστασιοποιημένος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἢ σκληρὸς αἱρετικός, εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποκρούσει αὐτὴν τὴν γεμάτη ὑπομονὴ καὶ φροντίδα “ἐπίθεση ἀγάπης” τῆς Ἐκκλησίας. Μόνο σ’ αὐτὴν τὴν ἀκραία περίπτωση ἐπιβάλλεται ὁ ἀφορισμός. Ὅταν ὅμως, ὅλες αὐτὲς οἱ ἐνέργειες, ποὺ διασφαλίζουν τὴ δίκαιη ἐπιβολή του, καταστρατηγοῦνται, μιλᾶμε πιὰ γιὰ παρωδία ἐπιβολῆς ἀφορισμοῦ καὶ γιὰ ἐμπάθεια ἐκείνων ποὺ τὸν ἐπιβάλλουν, δηλαδή γιὰ ἄδικο καὶ παράνομο ἀφορισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ