ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Οικουμενισμός Νομίζουν οι Δεσποτάδες πως θα κάμψουν την “αγία ανυπακοή” κόβοντας μισθούς. Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια – Νέα δίωξη στο ομολογιακό μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στην Εορδαία – Οι ομολογητές αντί του Μαμμωνά επιλέγουν τον Χριστό Δημοσίευση: 7 Αυγούστου 2017, 8:35 μμ Πριν από 40 μέρες θεωρώντας πως θα τον πτοήσει με εκβιαστικά διλήμματα και διακοπή της μισθοδοσίας ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος με επιστολή του προς τον ιερέα π. Φώτιο Τζούρα τον απειλούσε έχοντας χάσει και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας μετά την διακοπή μνημόνευσης του από τον εν λόγω ιερέα! Στα ίδια βήματα πορεύεται και η Μητρόπολη Φλωρίνης που απειλεί με διακοπή μισθού τον ιερομόναχο π. Ιγνάτιο. Συγκεκριμένα σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το μοναστήρι η Μητρόπολη Φλωρίνης εγκαλεί τον Αρχιμανδρίτη π. Ιγνάτιο Καλαϊτζόπουλο γιατί δεν εμφανίζεται και δεν ασκεί τα εφημεριακά του καθήκοντα στον ενοριακό ναό Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδος. Στην ανακοινωσή της η Ιερά Μονή υπερασπιζόμενη τον ομολογητή Ορθόδοξο Αρχιμανδρίτη βάζει τα πράγματα στη θέση τους και με σκληρή γλώσσα θυμίζει στους Δεσποτάδες πως στην Ορθοδοξία επιλέγουμε τον Χριστό αντί για τον Μαμμωνά! Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαϊδας που αναφέρει: Με το υπ’ αριθ. 937/2-8-2017 έγγραφό του (το οποίο επιδόθηκε στον π. Ιγνάτιο από δικαστική επιμελήτρια στις 4-8-2017), ο Μητροπολίτης Φλωρίνης – ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης – καλεί σε έγγραφη απολογία τον Ορθόδοξο Αρχιμανδρίτη π. Ιγνάτιο Καλαϊτζόπουλο, Μέλος του Ηγουμενοσυμβουλίου της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής μας, μέσα σε τρεις (3) ημέρες από τη λήψη της παρούσας (δηλαδή από τις 4-8-2017 και μέχρι τις 7-8-2017), για τον λόγο ή τους λόγους μη εμφανίσεώς του και μη ασκήσεως των εφημεριακών του καθηκόντων ιδιαιτέρως κατά το τελευταίο εξάμηνο (δηλαδή το τελευταίο εξάμηνο, κατά το οποίο δημοσιοποιήθηκε η μη μνημόνευση του ανωτέρω Μητροπολίτη από την Ορθόδοξη Ιερά μας Μονή) στον ενοριακό ναό όπου ανήκει και από τον οποίο μισθοδοτείται (δηλαδή στο ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδος). Στη συνέχεια ο ανωτέρω Μητροπολίτης απειλεί τον π. Ιγνάτιο ότι, ειδάλλως, δηλαδή σε περίπτωση μη απολογίας του ή μη ασκήσεως των εφημεριακών του καθηκόντων στον εν λόγω ναό (εξυπονοώντας σαφώς ο πρώτος και την επανάληψη της μνημονεύσεως του ονόματός του), θα διακοπεί η μισθοδοσία του δευτέρου από 1-9-2017, με βάση τον υπ’ αριθ. 230/2012 Κανονισμό της «Συνόδου» της λεγόμενης «Εκκλησίας της Ελλάδος». Στις 2-8-2017, δηλαδή μετά την δημοσίευση της παύσης μνημοσύνου του από την Ορθόδοξη Ιερά μας Μονή (επί λέξει: «ιδιαιτέρως δε το τελευταίον εξάμηνον (δηλαδή της παύσεως μνημοσύνου)», θυμήθηκε ο ανωτέρω Μητροπολίτης ότι ο π. Ιγνάτιος δεν εμφανίζεται και δεν ασκεί τα εφημεριακά του καθήκοντα στον ενοριακό ναό όπου ανήκει και από τον οποίο μισθοδοτείται (δηλαδή στον ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδος). Τούτο προκύπτει σαφώς από το σκεπτικό του συγκεκριμένου εγγράφου του, στο οποίο τούτος ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΤΙ: 1 – Απέστειλε προς την Ιερά μας Μονή τις από 10 και 21-3-2-17 προσωπικές επιστολές του, καλώντας την να επαναλάβει το μνημόσυνό του. 2 – Εμμένει η Ιερά μας Μονή, με την από 17-3-2017 επιστολή της, στην αποτείχισή της, δηλαδή στη μη μνημόνευση του ονόματός του στις ακολουθίες της, η οποία αποτείχιση συνεπάγεται, κατ’ αυτόν, την από μέρους της Μονής μας διακοπή της υπηρεσιακής της σχέσης με την Μητρόπολή του. 3 – Όρισε, με το υπ’ αριθ. 866/14-7-2017 έγγραφό του, μεταξύ άλλων, ότι στην Ιερά μας Μονή εφεξής θα λειτουργεί κατά τις Κυριακές ο πρωτοσύγκελλος αρχιμανδρίτης Νικοφόρος Μανάδης ή άλλος ιερέας με την έγκριση του ανωτέρω Μητροπολίτη. 4 – Δεν έχει εμφανιστεί ο π. Ιγνάτιος επί αρκετό χρονικό διάστημα, όπως «όφειλε», στον ναό Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδας, όπου κατέχει θέση προσωρινού εφημερίου, ζητώντας ταυτόχρονα σχετικό αποδεικτικό έγγραφο ο ανωτέρω Μητροπολίτης από τον ιερέα Ιωάννη Εσπερίδη, πρόεδρο του εκκλησιαστικού συμβουλίου του ίδιου ναού. 5 – Δεν έπραξε τίποτε ο ανωτέρω Μητροπολίτης, ως προϊσταμένη αρχή του π. Ιγνατίου, εναντίον του, παρά τα «ατοπήματα» του π. Ιγνατίου, δηλαδή 1) της παύσης της μνημόνευσης του ονόματός του στις ακολουθίες της Ιεράς μας Μονής, και 2) της μη ασκήσεως των εφημεριακών του καθηκόντων στον ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδας ιδιαίτερα κατά το τελευταίο εξάμηνο (της παύσης από την Μονή μας της μνημόνευσής του). Ο ανωτέρω Μητροπολίτης ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ, ΟΛΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ, ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ: 1 – Πρότεινε, τον Ιούνιο 2002, σε σύναξη ιερομονάχων εγεγραμμένων στο Μοναχολόγιο της Ιεράς μας Μονής, την οποία ο ίδιος συγκάλεσε, να δηλώσει οποιοσδήποτε από αυτούς την επιλογή του να εξυπηρετεί εφημεριακά την Ιερά μας Μονή, εγκαταβιώνοντας ταυτόχρονα σε αυτήν, προκειμένου να αποφευχθεί ο εκ περιτροπής ορισμός ιερέα προς τούτο, μετά την αδυναμία, λόγω ηλικίας, του Καθηγουμένου Γέροντα Αρχιμανδρίτη π. Μαξίμου Καραβά να τελεί τις ιεροπραξίες στην Ιερά μας Μονή από τον Αύγουστο 2002. 2 – Αποδέχθηκε τη δήλωσή του π. Ιγνατίου, τον Αύγουστο 2002, να εξυπηρετεί εφημεριακά την Ιερά Μονή, εγκαταβιώνοντας ταυτόχρονα σε αυτήν. 3 – Δεν αποδέχθηκε την παραίτηση του π. Ιγνατίου από τη λήψη μισθού, στην οποία προέβη προφορικά ενώπιόν του, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του ως εφημερίου της Ιεράς μας Μονής τον Αύγουστο 2002, παρόντος του Καθηγουμένου Γέροντα Αρχιμανδρίτη π. Μαξίμου Καραβά, αν και ο π. Ιγνάτιος δήλωσε ότι αρκείται στη συντήρησή του από την Ιερά μας Μονή. 4 – Δήλωσε προς τον π. Ιγνάτιο, παρόντος του Καθηγουμένου Γέροντα Αρχιμανδρίτη π. Μαξίμου Καραβά, ότι θα τον διόριζε, όπως πράγματι τον διόρισε, ως ιεροκήρυκα εφημεριακής θέσεως στον ενοριακό ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδας, και τον υποχρέωσε να λαμβάνει μισθό από την εν λόγω εφημεριακή θέση, προσθέτοντας ότι ο π. Ιγνάτιος θα μπορούσε να δίνει τον μισθό του στην Ιερά μας Μονή, δεδομένου ότι, όπως εκείνος ανέφερε, η Μονή μας με δυσκολία τα βγάζει πέρα τον χειμώνα. 5 – Δεν διέκοψε την μισθοδοσία του π. Ιγνατίου επί δεκαπέντε (15) χρόνια από την εφημεριακή θέση του στον ενοριακό ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδος, στην οποία εκείνος επέμεινε να τον διορίσει, αν και τον τοποθέτησε ως εφημέριο στην Ιερά μας Μονή, δηλαδή κατά την περίοδο κατά την οποία η Μονή μας δεν είχε παύσει την μνημόνευση του ονόματός του. Κατόπιν των ανωτέρω, η Ορθόδοξη Ιερά μας Μονή δηλώνει δημόσια ότι ο π. Ιγνάτιος : 1 – ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΜΑΜΩΝΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ) ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, τώρα που ο ανωτέρω Μητροπολίτης τον καλεί, υπό μορφή διλήμματος, να απαρνηθεί την Ορθοδοξία και να τον μνημονεύει, δηλαδή να κοινωνεί μαζί του στην Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία Παναίρεση εισήχθη ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, όπως και άλλες αιρέσεις (δεσποτοκρατείας, εκκοσμίκευσης κλπ). 2 – Μαζί με τους πατέρες που έχουν παύσει τα μνημόσυνα Μητροπολιτών που αποδέχθηκαν και διαδίδουν δημόσια τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης και των μοναχών και λαϊκών που έχουν παύσει την εκκλησιαστική κοινωνία των ίδιων Μητροπολιτών για τον ίδιο λόγο, σύμφωνα με την Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση, ο π. Ιγνάτιος αρνείται ρητά να υποκύψει τους τρεις πειρασμούς (τα τρία κεφαλαιώδη πάθη της Φιλαργυρίας, της Φιλοδοξίας και της Φιληδονίας) τους οποίους ο Σατανάς υπέβαλε στον Θεάνθρωπο Κύριό μας Ιησού Χριστό, όταν αποσύρθηκε, μετά την Βάπτισή Του στον Ιορδάνη ποταμό, στην έρημο, προκειμένου να προσευχηθεί και να αντιμετωπίσει τον Σατανά και τις μεθοδείες του. Η Ιερά μας Μονή προσεύχεται εντατικά να αποκηρύξει δημόσια ο ανωτέρω Μητροπολίτης τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, προκειμένου να μην οριστικοποιήσει την κατάληψη από αυτόν της θέσης του Ιεροεξεταστή του Ντοστογιέφσκυ εναντίον του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού, κατηγορώντας Τον γιατί Τούτος, όταν είχε εξέλθει στην έρημο μετά την Βάπτισή Του στον Ιορδάνη ποταμό, δεν υπέκυψε στους τρεις αυτούς πειρασμούς του Σατανά για να ωφελήσει δήθεν την Εκκλησία Του, η οποία είναι το Σώμα Του. Ας ακούσει ο ανωτέρω Μητροπολίτης ό,τι λέγει για την αίρεση ο Μέγας Αθανάσιος, ο Υπέρμαχος της Ορθοδοξίας και Αληθής Ποιμένας της Εκκλησίας του Χριστού, ο οποίος δεν φοβόταν τις καθαιρέσεις του από τους αιρετικούς και προστάτευε τα λογικά πρόβατα της Μάνδρας της Εκκλησίας του Χριστού, δηλαδή τους Ορθοδόξους πιστούς, από τις επιθέσεις των λύκων της αίρεσης : ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΟ «ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΛΕΓΟΥΝ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΦΩΣ»(Ησαϊας, 5, 20) [Μεγάλου Αθανασίου, Προς τους απανταχού Μοναχούς περί όσων έγιναν από τους Αρειανούς επί Κωνσταντίου, ΕΠΕ, Μ. Αθανασίου, τομ. 9, σελ. 221]. Συμπέρασμα: 1 – Ο ανωτέρω Μητροπολίτης προειδοποιεί ότι θα παύσει τη μισθοδοσία του π. Ιγνατίου, αν εκείνος δεν επαναλάβει τη μνημόνευσή του, με το στερούμενο θεολογίας και λογικής σκεπτικό του: «Μου έπαυσε το μνημόσυνό μου, να δεις τί θα σου κάνω, θα σου κόψω τον μισθό σου!!!». Ταυτοχρόνως, στα πλαίσια των διώξεων του κατά της Ορθόδοξης Ιεράς μας Μονής, υπονομεύει την οικονομική συντήρηση της, διότι ο μισθός του π. Ιγνατίου για 15 χρόνια (όπως και ο μισθός παλαιότερα και η σύνταξη τώρα του Καθηγουμένου π. Μαξίμου Καραβά για περισσότερο από 40 χρόνια) χρησιμοποιούνται για την οικονομική συντήρηση της Ιεράς Μονής και την άσκηση του φιλανθρωπικού της έργου. 2 – Ο Θεάνθρωπος Κύριος Ιησούς Χριστός, με την άκτιστη θεία ενέργεια της Θείας Προνοίας Του, θα μεριμνήσει ο Ίδιος για την οικονομική συντήρηση και το φιλανθρωπικό έργο της Ιεράς μας Μονής, όπως έτρεφε τον Προφήτη Ηλία με τον κόρακα ή όπως έτρεφε τον Προφήτη Δανιήλ στον λάκκο των λεόντων ή όπως έτρεφε τους Εβραίους στην έρημο με το μάννα επί σαράντα χρόνια. Ο ίδιος Θεάνθρωπος λέγει, δια του Προφητάνακτος Δαϊδ, στον 2ο Ψαλμό του: «Μη πεποίθατε επ’ άρχοντας, επί Υιούς ανθρώπων, οίς ουκ έστιν σωτηρία».

Σχόλια

  1. Θά λυτρωθουμε από τά δεινά πού μάς περιβάλλουν καί ως ατομα καί ως εθνος, εάν μάθωμεν: «πως δει εν οίκω Θεού αναστρέφεσθαι ήτις εστιν εκκλησία Θεού ζώντος, στύλος και έδραιωμα της αληθείας» (Α’ Τιμ. γ , 15).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ