ΚΡΕΙΣΣΩΝ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ
Ιεραποστολικόν και Αντιαιρετικόν Φυλλάδιον, το ὁποῖον ἤρχισεν ἐκδιδόμενον ἀπό τοῦ ἔτους 1986 εἰς τον Ἱερόν Ναόν Κοιμήσεως Θεοτόκου (Παναγίας Γλυκοφιλούσης) Καλλιθέας, ὑπό τοῦ τότε ‘Εφημερίου Ιερομονάχου νυν Μητροπολίτου ΓΟΧ Μεσογαίας, Λαυρεωτικῆς και ‘Αχαρνῶν Κηρυκου, από δε τοῦ 1991 ὑπό τῆς Στέγης Φιλοξενίας Κληρικῶν του Ιεροῦ Ναοῦ Αγίας Τριάδος καί Ιεροῦ παρεκκλησίου Αγιων Κηρυκου και Ιουλίττης Κάτω Ηλιουπόλεως. Νυν εκδίδεται ὑπό τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παντοκράτορος Κάτω Ηλιουπόλεως και τοῦ Καθεδρικοῦ Ιεροῦ Ναοῦ Αγίου Σπυρίδωνος Καρέα και λοιπων Μετοχίων.
ΤΕΥΧΟΣ 736 – ΜΗΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ - ΕΤΟΣ 2017
«ΚΡΕΙΣΣΩΝ ΕΠΑΙΝΕΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΟΥ»
(Προλογικόν Σημείωμα: Παραθέτομεν το υπ’ αριθμ. 2 /Αυγουστος 2017 νέον φυλλάδιον υπό την επωνυμίαν «Κηρυξ Γνησίων Ορθοδόξων», (συνέχεια του αλλου φυλλαδίου «Εκκλησιαστική Ενημέρωσις επί θεμάτων Ορθοδόξου Ομολογίας, Εκκλησιολογίας και Αντιαιρετικοῦ ‘Αγωνος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας Κατακομβων», το ὁποῖον θα έκδίδεται τοῦ λοιποῦ μερίμνη της Ιεραποστολικῆς Αδελφότητος «Παναγία ἡ Παντάνασσα» της Μητροπολιτικῆς και Σταυροπηγιακῆς Ιερᾶς Μονῆς Παναγίας Σουμελᾶ και Αγίου Ραφαήλ, ἡ ὁποία εχει εδραν εις Αχαρνές Ανδρέα Συγγροῦ 55-57 Περιοχή Πλάτωνος Πρόποδες Πάρνηθος)
‘Αγαπητέ ἀναγνωστα, ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ειπεν: "Κρείσσων ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον". Επίσης είναι πολύ σημαντικόν να γνωρίζωμεν, ὅτι τον Αγιον Μάξιμον τον Ομολογητην, ὁ ὁποῖος ειχε διακόψει κοινωνίαν διότι εφρονοῦσαν τά των αιρετικων, οι διωκτές του ψευδοορθόδοξοι το ερωτησαν: «Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις; Σε αυτήν του Βυζαντίου, της Ρώμης, της Αντιόχειας, της Αλεξάνδρειας ή της Ιερουσαλήμ;». Και εκείνος ο δίκαιος απάντησε σοφά: «Ο Κύριός μας Χριστός χαρακτήρισε Καθολική Εκκλησία εκείνη την Εκκλησία, η οποία διατηρεί την αληθινή και ομολογιακή παρακαταθήκη της πίστεως.
Εχουμε πάμπολλα οσα παραδείγματα να ἀναφέρωμεν, αλλά παραμένωμεν εις αυτά εκ των ὁποίων συμπεραίνεται ὅτι οἱ Αγιοι Πατέρες, μᾶς ὡμίλησαν ξεκάθαρα. Μᾶς ειπαν, ότι αν θέλουμε να παραμένου γνήσια μέλη της Εκκλησίας και να κερδίσουμε την σωτηρίαν της ψυχῆς μας θα πρέπει να απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς, και διά να μιλήσουμε με την σημερινή γλωσσα, να μην υπακούουμε σε θεολόγους και Πατέρες ανεξέλεγκτα, όταν πρόκειται για θέματα αιρέσεως, αλλά να εξετάζουμε «την αναστροφή» αυτων, να ελέγχουμε αν κοινωνούν με αιρετικούς, μήπως αντί ποιμένες, είναι ψευδοποιμένες και, αν διαπιστώσουμε την Ορθοδοξία τους, τότε μόνο να τους ακολουθούμε.
Ο δε Μ. Αθανάσιος χαρακτηρίζει επικίνδυνη (και απατηλή) την συμπεριφορά κάποιων Ορθοδόξων, οι οποίοι διαβεβαίωναν ότι δεν αποδέχονται μέν τις αιρετικές θέσεις του Αρείου και υποστήριζαν πως έχουν ορθόδοξο φρόνημα, αλλ’ όμως, επικοινωνούσαν εκκλησιαστικά και συμπροσεύχονταν με τους αρειανόφρονες. Συμβουλεύει, λοιπόν, την απομάκρυνσιν απ’ αυτούς. Δεν πρέπει, συνεχίζει ο Μ. Αθανάσιος, να έχετε επικοινωνία και συμπροσευχές με τους αιρετικούς, γιατί όσοι βλέπουν εσάς τους ορθοδόξους να συγκεντρώνεστε με τους αρειανόφρονες και να επικοινωνείτε άνετα μαζί τους, θα αποκομίσουν την εντύπωση ότι τούτο είναι ακίνδυνο και θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο, και έτσι, θα περιπέσουν στο βόρβορο της αιρετικής ασεβείας: «Τινές δε εισιν οι διαβεβαιούντες μεν τα Αρείου μη φρονείν, συγκαταβαίνοντες δε, και μετ' αυτών ευχόμενοι επί το αυτό... Όταν γαρ τινες υμάς τους εν Χριστώ πιστούς θεωρήσαντες μετ' αυτών συνερχομένους και κοινωνούντας, πάντως υπονοήσαντες αδιάφορον είναι το τοιούτον, εις τον της ασεβείας εμπεσούνται βόρβορον».
Και επίσης γράφει ο Αγιος Αθανάσιος: «Για να μη συμβεί αυτό, να αποφεύγετε την εκκλησιαστικήν επικοινωνία με όσους φανερά συμμερίζονται και πιστεύουν τα ασεβή δόγματα του Αρείου, εκείνους δε που νομίζουν ότι δεν έχουν αποδεχτεί την αρειανικὴ διδασκαλία, αλλ’ όμως επικοινωνούν μετά των αιρετικών αρειανών, απ’ αυτούς αρχικά να φυλάγεσθε. Και κατ’ εξοχήν εμείς που ορθοφρονούμε, πρέπει να αποφεύγουμε την εκκλησιαστική κοινωνία, με εκείνους, των οποίων το φρόνημα ως κακόδοξον απορρίπτουμε.: «Ιν' ουν μη τούτο γένηται, θελήσατε … τους μεν φανερώς φρονούντας τα της ασεβείας αποστρέφεσθαι, τους δε νομίζοντας τα Αρείου μη φρονείν, κοινωνούντας δε μετά των ασεβών φυλάττεσθαι· και μάλιστα ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν»
Εν κατακλείδι λέγομεν, ότι ἀν αντικαταστήσουμε τους τότε αρειανόφρονες με τους σημερινούς παπικούς και τους οικουμενιστές, (νεοημερολογιτες και ψευδο – παλαιοημερολογιτες), θα αντιληφθοπῦμε ποια στάση μας συμβουλεύουν οἱ Αγιοι Πατέρες να κρατήσουμε, εμείς οι σύγχρονοι Ορθόδοξοι, οι οποῖοι παρά την ἀναξιότητά μας όμως θέλουμε να τηρήσουμε την ορθόδοξη κληρονομιά των Αγίων μας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου