ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΤΕΘΗ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΟΥΧΙ ΟΛΩΝ

Η ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟΝ: ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ, ΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ, ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΧΟΜΕΝΟΙ" ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΝ:"ΟΣΟΝ ΕΣΤΙ ΚΑΙΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΤΕ ΑΣ ΜΕΤΑΟΗΣΩΜΕΝ ΟΛΟΙ, ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ" ΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΟΥΧΙ ΟΛΩΝ, ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ (ΣΗΜΕΡΟΝ ΔΕΥΤΕΡΑΝ 3 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΚΑΤΑ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΝ) "ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ, ΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ (ΜΑΛΛΟΝ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗΝ ΝΕΑΝ ΨΕΥΔΟΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ) ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ, ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΧΟΜΕΝΟΙ" ..... ΗΤΟΙ "ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ" ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΑ "ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ" (ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ, ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ ΚΑΙ ΔΙ ΑΥΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΝ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ "ΣΑΛΠΑΡΕΙ" ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ...... ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΙΑΣ ΟΥ ΜΗΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗΣ ΣΤΕ΅ΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ... ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΩΝ ΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΗ ΣΤΑΛΕΙΣΑΝ ΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΕΟΗΜ. ΑΡΧΙΜ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ. ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΧΙΜΝΑΝΔΡΙΤΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ "ἙΠΕΙΡΑΧΘΗ" ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΩΝΟΜΑΣΑΜΕΝ ΤΟΝ ΜΕΤΟΧΙΑΚΟΝ ΝΑΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΕΙΣ "ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ"... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΕΘΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΝ, ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙ, ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ" ΣΤΕΦΑΝΟΣ... ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗΝ ΤΟΥ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΤΣΟΥΡΑ ΔΙΑ ΤΟ ΤΙΘ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ "ΠΩΛΑΗ ΚΑΝΕΙΣ Η ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΗ ΜΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ¨" ... ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΣ 1 Σεπτεμβρίου 2016 - 2:45 π.μ. ΠΕΡΙ ΑΝΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΠΦΕΙΡΑΣ (ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ) Εγραψεν ο κ. Δ. Κάτσουρας σχετικά μέ τήν ιερόσυλον πώλησιν τού Ι.Ν. Αγίου Νικολάου (Σελήνια Σαλαμίνος), καί τού περί αυτόν Μητροπολιτικού Ιδρύματος - Ησυχαστηρίου καί τήν ἀπόπειραν κατεδαφίσεως Ιερού Ναού πρός πώλήσιν τού οικοπέδου (Ευαγγελιστρίας Πεύκης): «Ἐάν ὁ Ἀνανίας και ἡ Σαπφείρα, ὅπως διαβάζομε στις Πράξεις τῶν ‘Αποστόλων, ἐτιμωρήθησαν με τήν ποινή τοῦ θανάτου, διότι εἶπαν ψέμματα για τήν τιμή πωλήσεως τοῦ ἰδικοῦ τους χωραφιοῦ, με ποια ποινή πρέπει να συνετισθῆ ὁ Ἐπίσκοπος ὁ ὁποῖος ἀπετόλμησε τήν κατεδάφισιν Ἱεροῦ Ναοῦ και τήν πώληση τῶν Ἀγίων»; . Καί ερωτώμεν καί εμείς μέ την σειράν μας: 'Εάν κάποιος πού απ' ο,τι φαίνεται από τά εγγραφα, συμμετειχε εις τήν κακουργηματικήν αυτήν πράξιν, ἐρωτώμενος επί τού θέματος εις τό δικαστήριον ελεγεν ψευδως ὅ,τι δέν γνωρίζει τίποτα, τότε αυτός πώς πρέπει νά συνετισθῆ; Απλώς ερωτῶμεν. (Βλ. Δ. Κάτσουρα, «ΝΕΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΟΛΜΩ ΕΙΠΕΙΝ ΑΙΡΕΣΙΣ ΕΝ ΜΕΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ», Ἔκδοσις ‘Αθῆναι 29 Αὐγ. 2011). ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΘΕΙΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ (+1950)" ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ 2003 ΤΩΝ ΕΥΛΑΒΩΝ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ: "ΠΡΟΣ τον Αρχιμ. Σεραφείμ Δημητρίου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών της Εκκλησίας της Ελλάδος (Νέου Ημερολογίου) Κοινοποίηση: Σεβ/τους Αρχιερείς και Ιερείς της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, περιοδικό <<Κ.Γ.Ο.>> και <<Ορθόδοξος Πνοήν>> Εν Αθήναις τη 5.6.2003 (Ε.Η.) Σας απευθύνουμε την παρούσα επιστολή, καθώς η σημερινή σας συμπεριφορά παραμένει για μας αινιγματική. Από οποιαδήποτε οπτική γωνία και αν την φωτίσουμε, λογική ερμηνεία δεν προκύπτει! Πραγματοποιήσατε σήμερα το απόγευμα περίπου δέκα κλήσεις, στις οποίες (όσες απαντήθηκαν) ακουστήκατε μαινόμενος και χωρίς κανένα ειρμό στα λεγόμενά σας αι καταλήξατε απειλών!!! Και για να πάρουμε τα γεγονότα από την αρχή σας υπενθυμίζουμε ότι σήμερα Τετάρτη 5.6.2003, ώρα 16:00 περίπου, καλέσατε στην οικία μας και με τρόπο αχαρακτήριστο, απειλήσατε αρχικά με μήνυση, διότι δήθεν εκφραστήκαμε υβριστικά κατά του νεοημερολογίτη Αρχιεπισκόπου κ. Χριστοδούλου. Έκπληξη μας προκάλεσε το γεγονός, διότι κάτι τέτοιο ασφαλώς ποτέ δεν συνέβη, αφ' ετέρου με σας τον ίδιο δεν έχουμε μιλήσει για πολλούς μήνες, ενδεχομένως και χρόνια, οπότε αν κάποιοι τρίτοι σας μετέφεραν αυτή την ψευδέστατη πληροφορία, ωφείλατε, αν θέλετε να θωρήτε τον εαυτό σας σοβαρό συνομιλητή, να διασταυρώσετε την πληροφορία που είχατε με μία απλή ερώτηση: <<Έμαθα αυτό, αληθεύει;>>. Ωστόσο, ακουγόσασταν ως εκτός εαυτού, γι' αυτό ίσως δεν είναι παράξενο, που ήσασταν και εκτός της κοινής λογικής. Στην συνέχεια αναφερθήκατε σε κάποιο σύντομο διάλογο, που είχε η σύζυγός μου Ευαγγελία Χαλκίδου, με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Νικόλαο, μετά την πανήγυρη στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος. Στον συγκεκριμένο διάλογο, μεταξύ της συζύγου μου και του Σεβασμιωτάτου, παρόντες ήσαν και: ο κ. Σπυρίδων Κοντογιάννης και ο ιερομόναχος Παντελεήμων Ντέσκας. Σεις απουσιάζατε! Παρόλα αυτά, είχατε άποψη για όσα ειπώθηκαν, καθώς και σοβαρές αντιρρήσεις για όσα είπε η σύζηγός μου, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο εκφράστηκε. Συγκεκριμένα, εκραγήκατε, επειδή δεν προσφώνησε τον προαναφερθέντα Ιεράρχη <<Μακαριώτατο>>, αλλά <<Σεβασμιώτατο>>! Ήταν πραγματικά αστείο να ακούμε κάτι τέτοιο από σας, ο οποίος πρίν λίγα λεπτά της ώρας αποκαλούσατε <<Μακαριώτατο>> τον κ. Χριστόδουλο. Τέλος πάντων... πόσους <<Μακαριωτάτους Αρχιεπισκόπους>> αναγνωρίζετε στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών; Και αν εσείς έχετε το δικαίωμα να αναγνωρίζετε όσους και όποιους θέλετε, γιατί άραγε δεν έχουμε και εμείς το αυτό δικαίωμα, αλλά θα πρέπει να υιοθετούμε τη γνώμη τρίτων, τη δική σας ή άλλων; Αυτόόμως που ήταν ακόμη πιο αστείο, είναι το όψιμο ενδιαφέρον σας δια τα εκκλησιαστικά μας ζητήματα. σεις, ως γνωστόν, σαν ρίψασπις, έχετε από καιρό εγκαταλείψει την Εκκλησία και επιλέξατε να βρεθήτε στις τάξεις των κληρικών του νέου ημερολογίου. Δεν σας κρίνουμε γι' αυτό, ήταν και είναι δικαίωμά σας. Εμείς απλώς παρατηρούμεκαι υπογραμμίζουμε την εικόνα του αμφίβιου που παρουσιάζετε. Στη συνέχεια επισημάνατε επί λέξει: <<Είπες ότι δεν φοβάσαι τη ράβδο του Μακαριωτάτου>> και εννούσατε και πάλι τον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Νικόλαο. Πραγματικά, το είπε αυτό η σύζυγός μου και γνωστοποιώ και σε σας, ότι εμείς ως ελεύθεροι και σκεπτόμενοι άνθρωποι, δηλαδή ως Χριστιανοί, με θάρρος και συνέπεια ομολογούμε τις απόψεις μας, χωρίς δειλία ή φόβο! Η χειρότερη τρομοκρατία είναι η τρομοκρατία του πνεύματος, και όποιος υποκύπτει σ' αυτήν, αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων! Η συνομιλία μας εξελισσόταν σε θέατρο παραλόγου, καθώς αρχίσατε να επικαλείστε τόσο τον Θεό, όσο και την Πολιτεία και δεν μπορούμε να καταλάβουμε με ποιό τρόπο φαντασθήκατε ότι εκπροσωπήτε κάποιον από τους δύο! Γι' αυτό ενώ εμείς τερματίζαμε τις τηλεφωνικές σας κλήσεις, σεις επιμένατε να ξανακαλείτε. Στην τελευταία μάλιστα απειλήσατε την σωματική μου ακεραιότητα, - αν είναι δυνατόν - και με αναγκάσατε, αν και δεν θάθελα να ρίξουμε έτσι το επίπεδο, να σας πω: <<Τι εννοείτε; Θα με χτυπήσετε;>>. Συνεχίσατε λέγοντας ότι ΘΑ ΒΡΩ ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ! Αφήνουμε λοιπόν την τρομοκρατία του πνεύματος και περνάμε στην κλασσική τρομοκρατία! Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να απειλήτε; Ζηλέψατε την <<δόξα>> πρακτορίσκου άλλων εποχών, οι οποίες έχουν περάσει ανεπιστρεπτεί Σε ποιά εποχή νομίζετε ότι ζούμε; Μήπως μας ετοιμάσατε και Ιερά Εξέταση και έχετε αναμμένη και την πυρά; Σενέλθετε, σας παρακαλώ! Εν τούτοις, επειδή οι πληροφορίες που έχετε είναι άκρως συγκεχυμένες και επειδή φαίνεται, να σας ενδιαφέρουν, θα κάνουμε τον κόπο να σας πληροφορήσουμε σωστά. Την Κυριακή το απόγευμα, (2.6.2003, παραμονή Αγίου Πνεύματος), στον πανηγυρικό εσπερινό είχε προγραμματισθεί να λάβη χώρα η τελετή ενθρόνισης του <<νέου Αρχιεπισκόπου>>. Τις διαφωνίες μου που αφορούν στην παραίτηση του Αρχιεπισκόπου και στην διαδικασία εκλογής νέου, δεν τις αναφέρουμε, καθώς δεν σας αφορούν. Στην τελετή <<ενθρόνισης>> παραστήκατε, νεοημερολογίτης κληρικός ων, με επανωκαλύμαυχο και Σταυρό και μάλιστα εντός του Ιερού. Στο τέλος δε της τελετής δεν παραλείψατε να ασπασθήτε σταυρωτά όλους τους ιερείς και Αρχιερείς. Η παρουσία σας αυτή και μάλιστα με την περιβολή που δήλωνε <<επίσημο εκπρόσωπο>> ο οποίος συμμετείχε στην όλη εκδήλωση, συμπροσευχή, σκανδάλισε πολλούς ενορίτες. Ασφαλώς όχι για την δική σας στάση, αυτή ουδόλως μας απασχολεί, αλλά για την στάση των δικών μας Αρχιερέων και Ιερέων! Τί να υποθέσει κανείς; Ότι ήσασταν απεσταλμένος του νεοημερολογητισμού, ότι υπήρξατε προσκεκλημένος του δικού μας εκκλησιαστικού - παρασυνοδικού κατεστημένου ή ότι επρόκειτο για ένα προσωπικό σας ατόπημα; Αυτή ακριβώς ήταν η ερώτηση που απηύθυνε η σύζυγός μου στον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Νικόλαο: <<Σεβασμιώτατε, εσείς συμφωνήτε με την παρουσία του νεοημερολογίτη κληρικού και μάλιστα με την συγκεκριμένη περιβολη στο Ιερό του Ναού, κατά τον εσπερινό και την τελετή ενθρόνισης;>> Ούτε ύβρεις υπήρξαν, ούτε τίποτα απ' όσα φανταστήκατε! Το άσχημο είναι, ότι στην ερώτησή μας δε λάβαμε σαφή απάντηση. Ο Σεβασμιώτατος περιορίστηκε να πη: <<Εμείς δεν τον καλέσαμε>>. Η αγανάκτησή μας αφορούσε στην ανεκτικότητα των Κληρικών μας, όχι σε εσάς. Λαμβάνοντας τα παραπάνω υπ' όψη σας, πως μπορείτε να δικαιολογήσετε την σημερινή αναίτια, αλλά και ανόητη - κατά την γνώμη μας - επίθεσή σας εναντίον μας; Αυτή η υπερβολική σας αντίδραση, μόνον ερωτηματικά εγείρει. Παρακαλούμε να μη μας ξανενοχλήσετε. Χαλκίδης Μιχάλης Χαλκίδου Ευαγγελία...." Υ.Σ. τού ιστολογίου μας: Παρακαλούμε μή τολμήσει νά πή κανείς τί δουλειά εχουν κοσμικοί ανθρωποι νά παίρνουν θέση εις τά ερκκλησιαστικά θέματα, διότι θά τόν ἁποστομώσει ὁ Αγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης καί ο Αγιος ΝΙκόδημος μέ τά κάτωθι λόγια εκαστος: «Ώστε ότε περί πίστεως ο λόγος, ουκ έστιν ειπείν, εγώ τίς ειμί; Ιερεύς; αλλ' ουδαμού. Άρχων; και ουδ' ούτως. Στρατιώτης, και που; Γεωργός; και ουδ' αυτό τούτο. Πένης, μόνον την εφήμερον τροφήν ποριζόμενος. Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά, οι λίθοι κράξουσι, και συ σιωπηλός και άφροντις» (Θεοδώρου Στουδίτου, P.G. 99, 1321 Β) Ο δε Θείος και ιερός Νικόδημος ο Αγιορείτης, αναφέρει: «Του ιερέως και Ιεράρχου ατακτούντων και κακώς φρονούντων, και διάκονος και Μοναχός ευτακτούντες και ορθώς φρονούντες, δύνανται νουθετήσαι και ευτακτήσαι αυτούς, καθώς τα παραδείγματα εισί πάμπολλα...»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ