ΥΠΑΓΩΓΗ ΓΟΧ ΩΣ ΔΕΚΑΤΡΙΜΕΡΙΤΩΝ Η ΝΕΑ ΟΥΝΙΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝ ΦΑΣΙΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ, ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑΩΝ ΩΣ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ. + Ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Δ/ΝΣΙΣ: ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΟΡΩΠΙ Τ.Κ.19400 Τ.Θ. 54 ΤΗΛ. 210.6020176, 210.2466057 Α.Π. Ε/87 Ἐν Κορωπίω Ἰαν. 2009 ΣΕΙΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΘΟΥΣΑΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑΝ, (1998 – 2008), ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΑΓΝΟΟΥΜΕ!!! Πολλά ἔγιναν αὐτήν τήν δεκαετίαν, ἀλλά καί προηγουμένως διά τήν «λύσιν τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ», ἤτοι διά τήν προδοσίαν τῆς γνησίας Ὁμολογίας Ἐκκλησιολογίας καί ἀνοθεύτου Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς. Ταῦτα «ἐάν γράφηται καθ’ ἕν» «οὐδέ αὐτόν τόν κόσμον χωρῆσαι τά γραφόμενα βιβλία», ἵνα κατά τόν Εὐαγγελιστήν Ἰωάννην ὡμιλήσωμεν. Θά κάνωμεν μόνον δύο τρεῖς μικρές ἀναφορές: 1) Τά «Χριστούγεννα» τοῦ 2000, ὅτε οἱ «Προκαθήμενοι τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου» συνεκεντρώθησαν εἰς τήν Νίκαιαν τῆς Βιθυνίας, ὅπου παρών ἦτο καί ὁ Χριστόδουλος καί ἴσως καί εἰσηγητής τῆς παραγράφου 10 ἐπί τοῦ ἡμερολογιακοῦ θέματος, διεμήνυσαν εἰς ὅλον τόν κόσμον, τά ἑξῆς: «Ἐξ’ ἴσου ἀπαράδεκτος καί καταδικαστέα δέον νά θεωρηθῆ πᾶσα διάσπασις τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας ἐπί προφάσει τηρήσεως ἐθίμων καί παραδόσεων, ἤ δῆθεν προασπίσεως τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας. Ὡς μαρτυρεῖ ἡ ὅλη ζωή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἡ διαφορά περί τά ἔθιμα οὐδόλως ἐμποδίζει τήν εὐχαριστιακήν κοινωνίαν τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἐνῶ ἡ τήρησις τῆς γνησίας Ὀρθοδόξου Πίστεως διασφαλίζεται διά τοῦ συνοδικοῦ συστήματος, τό ὁποῖον ἀνέκαθεν ἐν τῆ Ἐκκλησία ἀπετέλει τόν ἔσχατον κριτήν περί θεμάτων πίστεως». 2) Βάσει αὐτῆς τῆς ἀποφάσεως τῶν Οἰκουμενιστῶν τοῦ Φαναρίου ὁ Χριστόδυλος τό 2001 ὡμίλησε εἰς Σύναξι τῶν Κληρικῶν καί τοιύς εἶπε περί τῶν προσπαθειῶν πού καταβάλλονται ἐκ μέρους του νά ὑλοποιηθῆ ἡ ἀπόφασις τῶν Προκαθημένων, εἰς δέ ἑπομένην Σύναξιν, περί τό τέλος τοῦ ἔτους (2001) ἠρωτήθη παρά Ἱερέων του περί τῆς πορείας τοῦ θέματος. ¨Ο Χριστόδουλος μεταξύ ἄλλων πού εἶπε διά τήν λύσιν τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ, δηλαδή διά τήν ἕνωσιν ὑπαγωγήν τῶν Παλαιοημερολογιτῶν ὑπό τήν διοίκησιν αὐτοῦ, ἤτοι κατά τά προδοτικά σχέδια τοῦ νεοημερολογιτικοῦ καί παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀπεκάλυψε καί τοιῦτο: «Ναί προχωράει τό θέμα. Μέ τούς Φλωρινικούς ἤδη προχωρήσαμε ἀρκετά, ἀλλά δυστυχῶς μέ τούς Ματθαιϊκούς δέν τά βρήκαμε ἀκόμη, διότι φέρνουν ἐμπόδια ὁ Κήρυκος καί ὁ Γκουτζίδης. Ἀλλά γίνονται ἀκόμη προσπάθειαι καί ἐλπίζουμε νά προχωρήση τό θέμα». Καί ὁ Ἱερεύς, ὁ ὁποῖος ἤκουσεν αὐτά ἠρώτησε γνωστή του πού ἤξευρε ὅτι ἀκολουθεῖ τό παλαιόν. «Ποιός εἶναι ὁ Κήρυκος καί ὁι Γκουτζίδης». Καί ἐκείνη τοῦ ἐξήγησε ... καί πρόσθεσε «Αὐτήν τήν γραμμή ἀκολουθῶ καί ἐγώ». Καί ὁ Ἱερεύς τῆς ἀπήντησε: «Πολύ καλά κάνεις. Μεῖνε ἐκεῖ πού εἶσαι ... Ἀλλά σέ παρακαλῶ μή πεῖς τίποτα, διατί, ἐάν τό μάθη ὁ Χριστόδουλος θά μέ διώξη ἀπό τήν ἐνορία μου...» Δέν πέρασε πολύς καιρός καί ὁ ἱερεύς ἐδιώχθη πράγματι ἀπό τήν ἐνορία του.... Δέν δύναμαι ἐπί τοῦ παρόντος νά ἀποκαλύψω περισσότερα. Μόνον τοῦτο λέγω: Ὅτι κατά τόν Μάξιμο καί τυόν Κάτσουρα καί ἄλλους αὐτά εἶναι τῆς φαντασίας τοῦ Κηρύκου καί τοῦ Γκουτζίδη. Ἄν εἶναι δυνατόν νά ἀσχολεῖται μαζί μας ὁ Χριστόδουλος... 3) Διά τό ἐάν ἠσχολήθη ἤ ὄχι ὁ Χριστόδουλος μαζί μας, ἔχω μίαν σημαντικήν, καθ’ ἡμᾶς, μαρτυρίαν, ὅπως τήν ἀνέγραψε τό Φλωρινικό περιοδικό «ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ. Ἰδού τί λέγει αὐτή ἡ μαρτυρία: «Διά τήν ἱστορίαν ἀναφέρομεν καί τό ἑξῆς: Κατά τόν Ἰούνιον τοῦ 2003, ὀ ὑπεύθυνος τοῦ ἰδιαιτέρου Γραφείου τοῦ κ. Χριστοδούλου, ἐκάλεσεν ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ἀντιπρόσωπον τῆς Μονῆς Θεογεννήτορος Αὐλῶνος, τήν Μοναχήν Κεχαριτωμένην, ἡ ὁποία ἐκ περιεργείας μᾶλλον καί κατόπιν ἡμετέρας ἀδείας, ἐπεσκέφθη τόν κ. Χριστόδουλον. Ὁ δέ κ. Χριστόδουλος, ἐν μέσω πολλῶν φιλοφρονήσεων διά τήν ἐλαχιστότητά μου, συνωμίλησε ἐπί δίωρον μαζί της ὁμνύων καί κοπτόμενος, ὅτι «ἐγώ τόν Γέροντα Μητροπολίτην σας τόν δέχομαι ἄνευ χειροτονίας, διότι εἶναι ἰσχυροτάτη ἡ χειροτονία του καί ἀναμφισβήτητος ἡ Ἀποστολική Διαδοχή πού φέρει, ὡς χειροτονηθείς ἐκ τῶν Διασποριτῶν Ρώσων, μέ τήν σύμψηφον μάλιστα τοῦ Προκαθημένου των (σημ. τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Βιταλίου), ἀρκεῖ νά προσχωρήση εἰς τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος. Ὁ Μητροπολίτης. Ὁ Αὐλῶνος καί Βοιωτίας Ἄγγελος». Ὁ Χριστόδουλος ὄχι μόνον δέν ἠσχολεῖτο μέ ἡμᾶς, ἀλλά καί ἔχανε τόν ὕπνο του. Καί καρποί αὐτοῦ τοῦ ἐνδιαφέροντός του εἶσθε ἐσεῖς, καί ἡ προδοσία σας. Αὐτἠ εἶναι ἡ ἀλήθεια, ἀγαπητοί. Καί ἡ ἀλήθεια εἶναι φῶς, καί ὅπου παρουσιασθῆ διαλύει τό σκοτάδι. «Γνώσεσθε ὅθεν τήν ἀλήθειαν» παραδεχθεῖτέ την, ὡμολογῆστέ την καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς Πρός Κύριον εὐχέτης + Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆγς Κήρυκος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ