ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΝΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΠΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΜΟΝΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ

Ορθόδοξος Φιλική Εταιρεία
6 λεπτά

ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΝΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΕΠΙ ΜΙΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΜΟΝΗΝ
ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ από ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ, Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 στις 3:57 μ.μ.

(ΔΗΜΟΣΙΕΤΥΟΝΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠ{ΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΙΕΞΑΓΟΜΕΝΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ .... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ)

Α. Η επιστολή τού Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Κηρύκου η ὁποία αφορά τήν υπ' αριθμ. 2823/1999 Απόφασιν επί της από 7/1/1997 υπ’ αριθμ. 2853/1997 Αγωγής της Ιεράς Μονής Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης και της σχετικής παρεμβάσεως. (Η δικαστική απόφασις, λαβούσα ὑπ' ὄψινμονον τήν απόφανσιν τού τότε Αρχιεπισκόπου τού νέου Ημερολογίου κ. Χριστοδούλου καί οὐχί τήν υπέρ της Ιεράς Μονής κατατεθείσαν Γνωμάτευσιν ΑΠΕΡΡΙΨΕ τό ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΝ, διιότι αρμοδία Εκκλησιαστική Αρχή η οποία εχει τό δικαίωμα νά ασκήση διαιτησίαν επί τῶν υποθέσεων τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης δέν ειναι η Ιερά Σύνοδος τῶν Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών, αλλά "η Ιερά Σύνοδος τῆς Εκκλησίας τῆς Ελλάδος" ....)

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ Τ.Κ. 194.00 ΤΗΛ. 6020176

Εν Αθήναις τη 25/ Ιουνίου 1999(Ε.Η.) / 8 Ιουλίου 1999 (Πολιτ. Ημερολ.)

ΠΡΟΣ

Τον Μακαριώτατον ‘Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. και Πρόεδρον της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ. κ.κ. ΑΝΔΡΕΑΝ

Μακαριώτατε ο Χριστός ειη εν τω μέσω ημών

Με το παρόν εκφράζω την μεγάλην μου ανησυχίαν σχετικώς με την υπ’ αριθμ. 2823/1999 Απόφασιν, η οποία αφορά απόρριψιν της από 7/1/1997 υπ’ αριθμ. 2853/1997 Αγωγής της Ιεράς Μονής Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης και της σχετικής παρεμβάσεως.
Γνωστόν τυγχάνει ότι αυτή εκοινοποιήθη επισήμως την 1-7-1999 (Ν.Η.), δηλαδή ηδη παρήλθον 8 ημέρες χωρίς να επιληφθώμεν και χωρίς να γνωρίζωμεν τι δεν γενέσθαι.
Ανησυχώ διότι ο χρόνος πού μας παρέχει ο νόμος δι’ οιανδήποτε ενέργειαν κατά της συγκεκριμένης αποφάσεως είναι ολιγότερος του μηνός (π.χ. μπορεί να είναι 15 ημέρες) ηδη κινδυνεύομεν να χάσωμεν αυτό το δικαίωμα και να καταστήσωμεν ημείς τελεσίδικον την συγκεκριμένην απόφασιν, η οποία καταφανώς είναι καταλυτική διά την νομικήν υπόστασίν μας και με τεραστίας αρνητικάς συνεπείας διά τον Ιερόν της Εκκλησίας Αγώνα.
Θεωρούμε ότι είναι αναγκαίον να αντιμετωπισθή κατεπειγόντως το πρόβλημα αυτό και να ορίσετε μίαν συνάντησιν συνεργασίας διά να καθορίσωμεν συγκεκριμένας ενεργείας.
Σημειώνω και υπογραμμίζω, ότι το θέμα δεν αφορά μόνον την Ιεράν Μονήν, αλλά πρώτιστα την Ιεράν Σύνοδον, αφού η απόφασις ουσιαστικά βάλλει κατά της Εκκλησίας.
Διατελώ με βεβαίαν την ελπίδα, ότι δεν θα παραβλέψετε την σοβαρότητα του προβλήματος και θα επιληφθήτε διά την επιβαλλομένην εκ των πραγμάτων αμεσον αντιμετώπισίν του.

Ο εν Επισκόποις ελάχιστος
+ Ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Κήρυκος

Υ.Γ. Το παρόν εκφράζει και τον κ. Ελευθέριον Γκουτζίδην

Η υπό τού Αρχιεπισκόπου Ανδρέου Απάντησις επί της ως ανω επιστολής τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΠΟΤΣΑΡΗ 8 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Τ.Κ. 12131 - ΑΘΗΝΑΙ
ΤΗΛ. 5756472

Α.Π. 1264 Εν Επισκοπείω Αγίου Μοδέστου 30/6/1999 (Ο.Ε.)

Προς τον
Μητροπολίτην Μεσογαίας και Λαυρεωτικής
Κ. Κήρυκον
Στρογγύλη 194 00 ΚΟΡΩΠΙ
Σεβασμιώτατε

Σχετικώς με το από 25/6/8.7/1999 εγγραφόν σας διά του οποίου εκφράζετε την μεγάλην σας ανησυχίαν διά την απόρριψιν της από 7.1.97 (κατά το εγγραφόν σας) «αγωγής της Ιεράς Μονής Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης και της σχετικής παρεμβάσεως», πέραν των οσων ειπομεν κατά την τελευταίαν συνάντησίν μας, οπου παρίσταντο ο π. Μάξιμος, ο αδ. Ελευθέριος και αδ. Δημήτριος, πληροφορούμεν Υμάς ότι η Ιερά Μονή εγκαίρως ανέθεσε σε διακεκριμένους δικηγόρους, μεταξύ των οποίων και εις τον παραστάντα εις την δίκην, να εξετάσουν το θέμα, εάν δύνανται τώρα να ασκήσουν εφεσιν εις την 2823/ 1999 απόφασιν του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, κοινοποιηθείσαν την 1ην Ιουλίου 1999, η μετά την εκδοσιν οριστικής αποφάσεως.
Εν αναμονή γνωστοποιήσεως της γνώμης των δικηγόρων, τόσον η Ιερά Μονή, οσον και η Ιερά Σύνοδος δεν δύνανται να προβούν εις τινα περαιτέρω ενέργειαν, καθότι το θέμα της εφέσεως είναι καθαρώς νομικόν ζήτημα.
Περαιτέρω συμφωνούμεν ότι πέραν του καθαρώς νομικού μέρους του ζητήματος αυτού, αφορώντος πρωτίστως την Ιεράν Μονήν θίγεται και η Εκκλησία μας από απαραδέκτους εν τη εκδοθείση αποφάσει ταύτη θέσεις.
Αλλά το θέμα αυτό θα απασχολήσει ασφαλώς την Ιεράν Σύνοδον εις προσεχή συνεδρίασίν της οπου και εν οψει των εξελίξεων ολοι οι αγιοι αδελφοί θα εκθέσουν τάς απόψεις των διά τον τρόπον με τον οποίον πρέπει να αντιδράσωμεν εις τάς ενορχηστρωμένας αυτάς επιθέσεις κατά της Εκκλησίας.

Διατελώ
τη εν Χριστω αγάπη
Υμέτερος αδελφός και συλλειτουργός

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
Ο ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Παραθέτω πρός ενημερωσιν καί ανευ σχολίων επί τοῦ παρόντος καί τήν παρακάτω επιστολήν - ἀναφοράν:

«Στις 15 Ιουλίου του 2004, μετά την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερόν Ναό Αγίας Αικατερίνης Κορωπίου Αττικής, 4 άτομα επισκεφθήκαμε το Γυναικείο μοναστήρι για να δούμε τον Μακαριώτατο Ανδρέα και να του παραδώσουμε μια επιστολή του Σεβ. Κηρύκου. Αφού είχαμε φτάσει στο μοναστήρι και ανεβαίναμε τα σκαλιά για το κελί του Μακαριωτάτου, ξαφνικά ακούμε μια καλόγρια να μας λέει:
-Καλημέρα, ευλογείτε, τι θα θέλατε;
-Τον Μακαριώτατο, της απαντήσαμε εμείς.
Εκείνη συνέχισε:
-Ο Μακαριώτατος δεν είναι εδώ.
(Κάτι που ήταν ψευδές, διότι το αυτοκίνητο του Μακαριωτάτου ήταν ακριβώς απέναντί μας).
Η Μοναχή συνέχισε:
-Αν είναι ευλογημένο, τι τον θέλετε τον Μακαριώτατο;
-Θα θέλαμε να του παραδώσουμε μια επιστολή του Σεβ. Κυρήκου, απαντήσαμε.
-Δώστε την σε μένα και θα του τη δώσω εγώ. Ελάτε μαζί μου, μας είπε και μας πήγε στο κουζινάκι.
Μας πρόσφερε μια πορτοκαλάδα και μας είπε να περιμένουμε.
Μετά από λίγο μπήκε μέσα η αδερφή Θεολογία. Αφού μας χαιρέτισε και αρχίσαμε να κουβεντιάζουμε, αναφερθήκαμε στα εκκλησιαστικά γεγονότα που υπήρχαν τότε. Ένας από τους αδερφούς της παρέας σχολίασε πόσο δυσάρεστη είναι η κατάσταση αυτή. Η απάντηση της αδερφής ήταν πως για την κατάσταση αυτή ευθύνεται ο Σεβ. Κύρηκος, γιατί αυτός έφυγε από τη Σύνοδο. Της αναφέραμε ποια είναι η θέση μας στο θέμα αυτό και στη συνέχεια εξέφρασα έναν προβληματισμό μου.
-Αδελφή, έχω ακούσει, πως σε λίγο καιρό Παλαιό και Νέο θα είναι ένα. Ισχύει αυτό;
Η απάντηση της αδελφής μας έκανε «μεγάλη» εντύπωση.
-Γιατί να μη γίνει, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα. Άλλωστε ο Χριστός δίδαξε να υπάρχει αγάπη μεταξύ μας. Να σου πω και το άλλο, εγώ προσωπικά έχω εκπροσωπήσει το μοναστήρι στην ενθρόνιση του νεοημερολογίτη επισκόπου Μεσογαίας Νικολάου και ο ίδιος έχει το καταστατικό της Μονής μας στα χέρια του. Είναι ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος.
Μετά από όσα άκουσα, δε μπορούσα να μην απαντήσω το εξής:
-Για μένα πλέον δεν λογίζεστε ούτε ως παλαιοημερολογίτισσα, ούτε ως «Ματθαιική» μοναχή. Γνωρίζουμε πως Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν τη συμπροσευχή με τους Αιρετικούς, κι εσείς παρευρεθήκατε σε ενθρόνιση νεοημερολογίτη επισκόπου;
Η απάντηση της ήταν πολύ απλή:
-Πήγα ως εκπρόσωπος της Μονής, γιατί αυτή ανήκει γεωγραφικά στην περιφέρεια αυτού του επισκόπου.
Και συνέχισα με απορία:
-Και το καταστατικό πώς και το έχει στα χέρια του;
-Και γιατί να μην το έχει! απάντησε αμέσως.
-Αδερφή, συνέχισα, ξέρετε πώς αυτές οι δύο κινήσεις σας συμβολίζουν ένωση με τους νεοημερολογίτες; Αν κάποιος δει μια παλαιοημερολογίτισσα μοναχή σε μυστήριο νεοημερολογιτών θα πει αμέσως πως η ένωση έχει γίνει, από τη στιγμή που δε σας χωρίζει κάτι στην πίστη και συμμετέχετε. Απογοητεύτηκα πολύ από τη στάση σας. Δεν περίμενα να ακούσω από σας τέτοια πράγματα. Μετά από αυτά κατηγορείτε το Σεβ. Κήρυκο για τη στάση του; Μα για τέτοιες κινήσεις «ένωσης» αποτειχίστηκε από τη Σύνοδο.
Η κουβέντα συνεχίστηκε για λίγο ακόμα με άλλα θέματα και μετά επιστρέψαμε στην Αγία Αικατερίνη.

Δημήτριος Παπαδάτος».

ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΜΗΠΩΣ ΔΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΔΕΝ ΑΦΗΝΑΝ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟ (ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ) ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΗ ΤΟ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟΝ ΒΟΥΛΕΥΜΑ;

.... Ὅποιος παρακολουθεῖ τά πράγματα καί συνειδητοποιεῖ τί γίνεται, διαπιστώνει ὅτι ὄχι μόνον ὁ Χριστόδουλος, ἀλλά μία ὁλόκληρη οἰκουμενιστική «Σύναξις τῶν Προκαθημένων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου», ἠσχολήθη μέ ἡμᾶς. Ἰδού τί ἀπεφάσισαν οἱ οἰκουμενισταί «Προκαθήμενοι τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου» καί τί διεμήνυσαν εἰς ὅλον τόν κόσμον, τά Χριστούγεννα τοῦ 2000, εἰς τήν Νίκαιαν τῆς Βιθυνίας, ὅπου παρών ἦτο καί ὁ Χριστόδουλος καί ἴσως καί εἰσηγητής τῆς σχετικῆς διατυπώσεως.
Εἰς τήν παράγραφον 10 τοῦ Μηνύματός των γράφουν οἱ οἰκουμενισταί Προκαθήμενοι:
«Ἐξ’ ἴσου ἀπαράδεκτος καί καταδικαστέα δέον νά θεωρηθῆ πᾶσα διάσπασις τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας ἐπί προφάσει τηρήσεως ἐθίμων καί παραδόσεων, ἤ δῆθεν προασπίσεως τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας. Ὡς μαρτυρεῖ ἡ ὅλη ζωή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἡ διαφορά περί τά ἔθιμα οὐδόλως ἐμποδίζει τήν εὐχαριστιακήν κοινωνίαν τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἐνῶ ἡ τήρησις τῆς γνησίας Ὀρθοδόξου Πίστεως διασφαλίζεται διά τοῦ συνοδικοῦ συστήματος, τό ὁποῖον ἀνέκαθεν ἐν τῆ Ἐκκλησία ἀπετέλει τόν ἔσχατον κριτήν περί θεμάτων πίστεως».

Εἰς τήν συνέχειαν ὅταν ὁ κ. Χριστόδουλος ἐπέστρεψεν εἰς Ἑλλάδα καί ἐνημέρωσε τούς Ἱερεῖς του διά τήν πορείαν τοῦ διαλόγου μετά τῶν "παλαιοημερολογιτῶν «διά τήν ἔνταξίν των εἰς τήν Ἐκκλησίαν», ἐρωτηθείς ὑπό τῶν Κληρικῶν του «εἰς ποῖον σημεῖον εὑρίσκεται ὁ διάλογος μέ τούς παλαιοημερολογίτας» ἀπήντησε:
«Μέ τούς Φλωρινικούς ἔχουμε φθάσει σέ ἕνα καλό σημεῖο ..., μέ τούς Ματθαιϊκούς φέρνουν ἐμπόδια ὁ Κήρυκος καί ὁ Γκουτζίδης, ἀλλά ἐλπίζομεν ὅτι θά ξεπεραστοῦν...».
Όλίγον ἀργότερον, ὁ κ. Χριστόδουλος βλέπων πόσον δύσκολον ἦτο αὐτό, τό ὁποῖον ἐπεδίωκε, ἤτοι «ἡ πλήρης ἔνταξις τῶν παλαιοημερολογιτῶν», ἤλλαξε γνώμην. Ἐνῶ εἰς τήν διατριβήν του κατηγορεῖ καί τήν χειροτονίαν τοῦ Ἀκακίου καί τήν χειροθεσίαν τοῦ 1971 ὡς ὑπερορίως καί παρανόμως γενομένας, διότι οἱ παλαιοημερολογῖται ὤφειλον νά θέσουν τό πρόβλημά των εἰς τήν Μητέρα των Ἐκκλησίαν, δηλαδή τήν νεοημερολογιτικήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος, καί νά μή κάμουν τό «λάθος» νά μεταβοῦν εἰς Ἀμερικήν, τώρα (γύρω στό 2003) ἤλλαξε γνώμην καί δηλώνει εὐκαίρως ἀκαίρως, ὅτι «αἱ χειροτονίαι τῶν Παλαιοημερολογιτῶν αἱ ὁποῖαι προέρχονται ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς εἶναι ἀναγνωριστέαι, «ἀρκεῖ οἱ παλαιοημερολογῖτες νά δεχθοῦν τήν ἔνταξίν των εἰς τήν Ἐκκλησίαν».
Ταῦτα ἐγράφησαν κατά καιρούς εἰς τάς Ἐφημερίδας, ἀναφέρω ὅμως καί μίαν ακόμη μαρτυρίαν, ἀπό τήν ὁποίαν βεβαιώνεται, ὅτι ὁ Χριστόδουλος μετ’ ἐπιμονῆς ἠσχολεῖτο μέ τούς παλαιοημερολογίτας καί ἐπεδίωκε τήν ὑπαγωγήν των εἰς τόν Νεοημερολογιτισμόν.
Γράφει τό Φλωρινικό περιοδικό «ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ»:
«Διά τήν ἱστορίαν ἀναφέρομεν καί τό ἑξῆς: Κατά τόν Ἰούνιον τοῦ 2003, ὀ ὑπεύθυνος τοῦ ἰδιαιτέρου Γραφείου τοῦ κ. Χριστοδούλου, ἐκάλεσεν ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ἀντιπρόσωπον τῆς Μονῆς Θεογεννήτορος Αὐλῶνος, τήν Μοναχήν Κεχαριτωμένην, ἡ ὁποία ἐκ περιεργείας μᾶλλον καί κατόπιν ἡμετέρας ἀδείας, ἐπεσκέφθη τόν κ. Χριστόδουλον. Ὁ δέ κ. Χριστόδουλος, ἐν μέσω πολλῶν φιλοφρονήσεων διά τήν ἐλαχιστότητά μου, συνωμίλησε ἐπί δίωρον μαζί της ὁμνύων καί κοπτόμενος, ὅτι «ἐγώ τόν Γέροντα Μητροπολίτην σας τόν δέχομαι ἄνευ χειροτονίας, διότι εἶναι ἰσχυροτάτη ἡ χειροτονία του καί ἀναμφισβήτητος ἡ Ἀποστολική Διαδοχή πού φέρει, ὡς χειροτονηθείς ἐκ τῶν Διασποριτῶν Ρώσων, μέ τήν σύμψηφον μάλιστα τοῦ Προκαθημένου των (σημ. τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Βιταλίου), ἀρκεῖ νά προσχωρήση εἰς τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος. Ὁ Μητροπολίτης Ὁ Αὐλῶνος καί Βοιωτίας Ἄγγελος» (Δέν εχω τήν ακριβή παραπομπήν. Καθ’ ἡμᾶς αὐτός εἶναι καί ὁ λόγος πού ὁ ἀπό Πειραιῶς ψευδαρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Νικόλαος, δέν ἠθέλησε ποτέ νά καταδικάση τό βλάσφημον Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα, βάσει τοῦ ὁποίου ἐθεωρήθη ὑπό τῶν Δικαστικῶν Ἀρχῶν νόμιμος καί Κανονικός Ἐπίσκοπος καί ὡς ἔχων ἰσχυράν τήν χειροτονίαν, διότι «ἐχειροτονήθη παρά τῶν χειροθετηθέντων ὑπό τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς». Posted on Jun. 1st, 2012

ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΟΝ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΤΕΘΗ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ ΥΠΗΡΕΤΗ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ, ΣΚΟΠΟΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΙΔΡΥΘΗ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Ἤ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΤΕΘΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΙΝ ΤΗΣ ὉΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

"ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ;

ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ:

" ... ΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΣΥΝΟΔΟΝ ΑΡΜΟΔΙΑΝ ΝΑ ΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑΩΝ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Διά νά απαντήσωμεν εις τό ανωτέρω ερώτημα - απορίαν δέν θά αναφερθώμεν εἰς την τελευταίαν απόφασιν των Δικαστηρίων υπέρ της νέας Διοικήσεως της Μονής Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης, διότι η απόφασις αυτή είναι συνέχεια και συνέπεια της δικαστικής αποφάσεως η οποία ειχε ληφθεί από πολλών ετων κατόπιν πολλών υπαναχωρήσεων εις την Ομολογίαν και ενόχων καί προδοτικών συμβιβασμών εν τη πίστει. Τοῦτο μόνον ἀναφέρομεν: Κατά τήν Δικαστικήν απόφασιν, η οποία απέρριψεν τό Διαιτητικόν διά τήν Μονήν Δικαστήριον της Ιεράς Συνόδου της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, καί εις τήν οποίαν προφανώς εστηρίχθη καί η εν λόγω ἀπόφασις, ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΑ ΤΗΝ "ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΝ" εις τήν Ιεράν Μονήν Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης καί κατά συνέπειαν καί εις ολας τάς Μονάς καί τούς Ναούς της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, ειναι ΟΥΧΙ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΛΑ Η ΤΗΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΙΑΥΤΗ. Και συνωδά αυτης της αποφάσεως εδοθη υπό της Νεοημερολογιτικής Συνόδου (Χριστοδούλου) εντολή εις τον Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Νικόλαον, ως τόν επιχώριον Επίσκοπον η αρμοδιότης νά λύση τό παλαιοημερολογιτικόν της περιοχής ()ὑπάρχουν δημοσιεύματα), καί εις τόν οποίον η αδελφότης της Μονής (Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης) παρέδωσε τό Καταστατικόν καί σημειωθήτω ειχεν αποστείλει καί εκπρόσωπόν της εις την ενθρόνισίν του (δείγμα ότι αυτον αναγνωρίζει ως Προιστάμενόν Της Επίσκοπον, καί ουχί τόν Ορθόδοξον Μητροπολιτην Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Κήρυκον.... Ηδη δέ η κατόπιν Αποφάσεως των Δικαστηρίων αναλαβούσα τήν "εξουσίαν" (η εξουσία την ενδιέφερε οχι η Ορθοδοξία) νέα Διοίκησις της Μονής, εξεδίωξε, οπως πληροφορούμεθα καί τάς 40 - 50 Μοναχάς πού δέν εδέχοντο τήν "εξουσίαν" των, διά νά καθαρίση τό τοπίον, καί νά εισέλθη εις τήν Μονήν "μετά βαίων καί κλάδων" ο Νεοημερολογίτης Μεσογαίας Νκόλαος, ο οποίος διά να ετοιμάσει από τήν πλευρά του ευρύτερα το εδαφος, εδήλωσεν (όπως ανεγνώσαμε εις τό διαδίκτυον) εις επίσημον εκδήλωσιν, οτι: «Δεν πειράζει να ακολουθεί κάποιος το παλαιόν, αρκεί να ανήκει στην Εκκλησία» και Εκκλησίαν ασφαλώς εννοεί το νομικόν πρόσωπον δημοσίου δικαίου εις το οποίον ανήκει. Όπως ακριβώς εκανε και με άλλην παλαιοημερολογιτικήν Μονήν της περιοχής του, οπου εορτάζει τήν ονομαστικήν του εορτήν μέ τό "παλαιόν"!!!

Ταύτα ἔγράφησαν on May. 31st, 2012.

Επί τοῦ θέματος τούτου θά επιμείνωμεν, διότι πρέπει νά ἀντιμετωπισθῆ ὡς πρῶτον καί κύριον θέμα κατά τήν διεξαγωγήν τοῦ "'εν ἀγάπη καί ἀληθεία διαλόγου", διό καί θά επανέλθωμεν ....  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ