ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΥ ΤΟΥ 1981

 

19 Ιούνιος 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
kirykos
Subscribe
October 20 2021, 11:35
ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩΜΕΝ ΟΛΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1971
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
προς ματθαιικους: μέσα απο τα πρακτικά της συνόδου του 1981
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ
Αγαπητέ κύριε Στουραΐτη, 1.Η απόφαση των Ρώσων της Διασποράς φαίνεται αντιφατική γιατί πρωτα’απ’όλα η πράξη των ματθαιϊκών να πάνε στην Αμερική είναι αντιφατική!
Πήγαν στους Ρώσους που τους θεωρούσαν αιρετικούς οικουμενιστές και τους δήλωσαν: «Εμείς έτσι φρονούμε ότι είμαστε κανονικοί, αλλά εσείς ως μεγάλη σύνοδος εξετάστε το θέμα και αποφασίστε με βάση τους ιερούς κανόνες». Δηλαδή, εμείς θεωρούμε ότι είμαστε κανονικοί, αλλά για να βεβαιωθούμε εξετάστε το κι εσείς!
Σας θυμίζω τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«Τόν ἐρώτησα τί εἶναι. Μοῦ εἶπε: «Μία αἴτησις διά νά ἐξετάσουν τό θέμα τῶν χειροτονιῶν». Τοῦ λέγω: «Μἀ ἀκόμα δέν ἡνώθημεν». Μοῦ λέγει: «Ὑπέγραψε καί θά δοῦμε». Ἀμέσως τό κατέθεσε καί ἀνεγνώσθη.
Οἱ Ρῶσοι μᾶς εἶπον: «‘’Αφοῦ γράφετε ὅτι εἶσθε Κανονικοί, τί θέλετε ἀπό ἐμᾶς». Ὁ π. Εὐγένιος εἶπε: «’Εμεῖς ἔτσι φρονοῦμε. ‘Εσεῖς ὡς μείζων Σύνοδος νά ἐξετάσετε συμφώνως τῶν Ἱερῶν Κανόνων». Ολο το κειμενο εδώ: https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/.../19-20-8...
Αν κάποιος πιστεύει ότι είναι κανονικός και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα δεν το διαπραγματεύεται, ούτε ζητάει από κάποιον άλλο να αποφανθεί περί αυτού και να βγάλει απόφαση..
Οι ίδιοι οι ματθαιϊκοί παρουσίασαν μια αντιφατική-βλάσφημη ομολογία στους Ρώσους γιατί ενώ δήλωναν κανονικοί, έθεσαν τις χειροτονίες υφ’ενός του Ματθαίου υπό αμφισβήτηση, ζητώντας να εξεταστούν από τους Ρώσους της Διασποράς που θεωρούσαν μη ορθοδόξους!
Εσείς το δηλώσατε κύριε Στουραΐτη ότι οι Ρώσοι της Διασποράς δεν διέφεραν σε τίποτα από τους νεοημερολογίτες! Μου γράψατε: «Τόσο οι νεοημερολογίτες ,όσο και οι Ρώσσοι της Διασποράς, στο Εκκλησιολογικό επίπεδο, δεν διέφεραν σε τίποτε. Γιατί πήγατε λοιπόν στους νεοημερολογίτες-οικουμενιστές Ρώσους της Διασποράς να σας αναγνωρίσουν; Άσχετα με το τι ακολούθησε, αυτή η κίνηση από μόνη της δεν είναι πονηρή; Ποιος ειναι ο πατέρας της πονηριάς;;
2. Τα νέα της Αμερικής φαίνεται ότι είχαν μαθευτεί πριν γυρίσουν οι δυο ιεράρχες από την Αμερική. Διαβάζουμε στα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981: «Ελ. Γκουτζίδης:…..Μεθ’ ἡμέρας δέ ἦλθε εἰς τό Γραφεῖον καί εἰρωνικῶς μοῦ εἶπεν: «’Ἐλευθέριε τούς …ἐχειροθέτησαν», ὅταν ἐμεῖς ἀγνοούσαμε τά πάντα.
Ἡ ἀπάντησίς μου ἦτο: «Εἶναι ἀδύνατον, τότε δέν εἶναι ‘Επίσκοποι. Πῶς λοιπόν ἐγνώριζε τά πάντα ὁ π. Κων/νος;».
‘Ενθυμοῦμαι ἀκόμη ὅτι εἰς τό ἀεροδρόμιον ἐπληροφορήθην ὑπό τοῦ Κων/νου Σαραντοπούλου [σ.σ. πρωην ματθαιικός σημερινός αρχιεπίσκοπος φλωριναίων ΓΟΧ - ΘΝΠ ] ὅτι ὁ Καλλιόπιος τοῦ ἐτηλεφώνησε καί τοῦ εἶπεν ὅτι τούς χειροθέτησαν, τότε ἐν καταφανεῖ ἀγανακτήσει ἐπεχείρησα νά ἀποχωρήσω τοῦ ἀεροδρομίου, διότι δέν ἐννοοῦσα νά ὑποδεχθῶ προδότας ἀρχιερεῖς»
3.Με το απόσπασμα της επιστολής (3 Νοεμβρίου 1973) του Φιλαρέτου (που μας δημοσιεύσατε κ. Στουραΐτη) μας αποδεικνύετε τα παρακάτω: Πρώτον, ότι έγιναν όντως χειροθεσίες στους δυο επισκόπους στην Αμερική! (αφού το δηλώνει ο ίδιος ο αρχ. Φιλάρετος της ΡΟΕΔ στην επιστολή). Και το παραδέχεστε κι εσείς ο ίδιος κ. Στουραΐτη: «Ταυτοχρόνως μας υποδεικνύουν[καταγγέλουν]ότι ο Μητροπολίτης Κάλλιστος και Επιφάνιος εις τους οποίους έχει γίνει χειροθεσία, ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ...>>Αυτή είναι η αλήθεια,κ.Νικολακάκη.» Δεύτερον φανερώνεται ότι είναι αλήθεια ότι η ΡΟΕΔ χειροθέτησε τους ματθαιϊκούς με τους δύο όρους να ενωθούν οι ματθαιϊκοί με τους Αυξεντιανούς-φλωρινικούς και να χειροθετήσουν και την υπόλοιπη ιεραρχία στην Ελλάδα! Μας πληροφορήσατε κύριε Στουραΐτη ότι ο αρχ. Φιλάρετος έγραψε απευθυνόμενος πρός τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα :<<Πρίν από λίγο καιρό,πήραμε γράμμα από τον Μακαριώτατον Αρχ/πον Αυξέντιον και την Σύνοδό του.Είς το οποίον αυτοί ειδοποιούν ότι τα λαβόντα μέτρα διά την ένωσιν των δύο Ιεραρχιών δεν είχον αποτέλεσμα.Αύτη η είδησις πολύ μας εστενοχώρησε...»
Και επαναλαμβάνω, το γεγονός ότι οι δυο ματθαιϊκοί επίσκοποι αποδέχτηκαν αυτούς τους δύο όρους και δέχτηκαν τη χειροθεσία γκρεμίζει όλο το «οικοδόμημα» της πίστεως των ματθαιϊκών και τους καθιστά ιερόσυλους! Καθώς έτσι αναγνώρισαν και τους οικουμενιστες Ρώσους της Διασποράς ως προισταμένη αρχή και τους Φλωριναίους ως κανονικούς κι ορθοδόξους! Το ότι μετά δεν τα έπραξαν τελικά στην Ελλάδα αυτά που υποσχέθηκαν, τους καθιστά ψεύτες προς τους Ρώσους της Διασποράς, γιατί αποδέχτηκαν εν γνώσει τους κάτι που δεν είχαν σκοπό να πράξουν! Και αυτό το κάτι που αποδέχτηκαν ήταν βλασφημία προς την πίστη τους και την αποστολική διαδοχή τους από το Ματθαίο. Εν τέλει οι ματθαιϊκοί εξαπάτησαν τους Ρώσους της Διασποράς κι όχι το αντίθετο! Οι ματθαιϊκοί φάνηκαν διπρόσωποι «ωσάν τον Ιανό»! Οι Ρώσοι της Διασποράς δεν έκρυψαν ποτέ την πίστη τους! ΟΙ ματθαιϊκοί ήξεραν σε ποιους πήγαν…δηλαδή έγιναν εν γνώσει βλάσφημοι.. Η απόδειξη από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981: «Σεβ. Κιτίου:…. Εἰς τό διάστημα τοῦτο εἶδον ὅτι ὁ π. Εὐγένιος ἔδωσε τό Ὑπόμνημά του εἰς τόν π. Παντελεήμονα, νά τό μεταφράση εἰς τήν Ἀγγλικήν.
Ὁ π. Παντελεήμων μόλις εἶδε τήν φρᾶσιν, ὅτι «οἱ νεοημερολογῖται ἔχασαν τήν χάριν», τοῦ εἶπε ὅτι δέν θά δεχθοῦν αὐτό οἱ Ρῶσοι. Ὁ π. Εὐγένιος τοῦ ἀπήντησεν: «Ἐσύ βάλε το καί ἀς μή τό δεχθοῦν». Επίσης η παρακάτω κουβέντα που ειπώθηκε στην Αμερική και καταγράφτηκε στα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981 δείχνει ακριβώς την πονηρία τους και την παραδοχή ότι υπήρχε πρόβλημα με την υφ’ενός χειροτονία: «Σεβ. Κιτίου: Μετά τήν χειροθεσία βαδίζοντες καθ’ ὁδόν Εὐγένιος, Καλλιόπιος, Μακαρία καί ἐγώ, καί ἐνῶ ἤμουν σέ κάποια στιγμή πλησίον τῆς Μακαρίας, μοί εἶπεν αὕτη: «Σεβασμιώτατε νά φύγη τό ὑφ’ ἑνός καί τότε χωρίζουμε ἀπό τούς Ρώσους»
Όλο το κείμενο των πρακτικών της μεγάλης συνόδου του 1981 εδώ: https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/.../19-20-8...
4. Επίσης, οι ματθαιϊκοί επίσκοποι εν γνώσει τους δέχτηκαν τις χειροθεσίες από τη ΡΟΕΔ γνωρίζοντας ότι οι χειροθεσίες γίνονται επί σχισματικών και αντικανονικών επισκόπων. Οι αποδείξεις και πάλι από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981: «Τήν ἰδίαν ἡμέραν ὅταν μείναμε τήν νύκτα μαζί μέ τόν Κορινθίας, ἄνοιξα τό βιβλίον τοῦ ‘Αλιβιζάτου «Σύνοψις Κανόνων» καί ἐρευνώντας τόν Η΄ Κανόνα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου λέγω εἰς τόν Κορινθίας: «Σεβασμιώτατε, μᾶς μεταχειρίζονται σάν σχισματικούς. Ἔχω μέσα μου κάποιαν ἀνησυχίαν» Μοῦ λέγει: «Νά τό πῶ τοῦ Πρωτοσυγκέλλου...». Ο λόγος που το αποδέχτηκαν είναι ότι θεώρησαν ότι με την ένωση με τη ΡΟΕΔ και τους Αυξεντιανους θα έκαναν μεγάλο καλό με το να διαδοθεί η ορθοδοξία σε όλο τον κόσμο!
Από τα πρακτικά του 1981 διαβάζουμε: «Τότε ἐσκέφθην, ἔφ’ ὅσον ἐδέχθη ὁ π. Εὐγένιος τόν ὁρισμόν νά ἑνωθῶμεν μετά τῶν Αὐξεντιανῶν, καί ἐφ’ ὅσον μία ὁλόκληρος ‘Εκκλησία ἐγκατεσπαρμένη εἰς ὅλον τόν κόσμον θά ὀρθοδοξοῦσε μέ χιλιάδας πιστῶν, δέν ἔπρεπε νά ἀντιδράσω καί νά γίνω ἀφορμή διασπάσεως τοῦ τόσον μεγάλου καλοῦ πού ἔμελλε νά λάβη χώραν..... Καί ἔμεινα σιωπηλός.
Τήν ἄλλην ἡμέραν ἔγινε ἡ χειροθεσία τοῦ Κορινθίας..» Από εδώ: https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/.../19-20-8...
Συνοψίζοντας τα παραπάνω, ας υποθέσουμε ότι οι ματθαιϊκοί πήγαν για μια απλή πιστοποίηση στη ΡΟΕΔ. Εφόσον όμως η ΡΟΕΔ τους χειροθέτησε, έγιναν εν γνωσει ιερόσυλοι και βλάσφημοι. Η χειροθεσια γίνεται επι σχισματικών, αιρετικών και αντικανονικών και αυτό το γνωριζαν οι ματθαιϊκοί και παρ'ολ'αυτά δέχτηκαν τη χειροθεσία!
5.Τα πράγματα λοιπόν ήταν πολύ σοβαρά ( δέχτηκαν χειροθεσία εν γνώσει τους από οικουμενιστές ) και ο λαός του Θεού, που είναι όντως ο θεματοφύλακας της πίστεως, δεν μπόρεσε να αντιδράσει όπως έπρεπε γιατί τον παραπλάνησαν με δικαιολογίες ( δεν έγινε τίποτα, μια συγχωρητική ευχή), αλλιώς θα είχε πάρει τους ιεράρχες του με τις πέτρες…. Τη σοβαρότητα του προβλήματος παραδέχονται και στα πρακτικά της συνόδου του 1981: «Θεολ. Μηνᾶς Κοντογιάννης [σ.σ. σημερινός επισκοπος Κήρυκος]: Πιστεύω πώς δἐν μποροῦμε νά φθάσουμε στήν τελική λύσι. Διότι εἶναι μία πράξις, ἡ ὁποία εἶναι καταδικαστέα. Θεωρητικῶς μέν δύναται νά ἀντιμετωπισθῆ καί δικαιολογηθῆ, πρακτικῶς ὅμως, ἐφ’ ὅσον ἔγινεν ἡ πράξις (ἤτοι ἡ ἀνάγνωσις τῶν εὐχῶν τῆς χειροθεσίας) γιά μένα εἶναι ἕνα σοβαρόν πρόβλημα.» Από εδώ: https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/.../19-20-8...
6. Το ότι αποδέχτηκε όλη η σύνοδος των ματθαιϊκών και έγιναν στην Ελλάδα πράξεις χειροθεσίας-τύπου συγχωρητικής ευχής το παραδέχονται στα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981: «…Δηλαδή πρῶτον ἠ Ὁμολογία τῆς ‘Εκθέσώς των (σημείωση:δηλαδή της Εξαρχίας) καί δεύτερον ὅτι ἡ χειροθεσία ἦτο μία συγχωρητική εὐχή, ἦσαν αἱ προϋποθέσεις πού ἐδεχθήκαμε τό γεγονός, καί ἐπιδιώξαμε νά δεχθοῦν τουλάχιστον, ὅλοι οἱ ‘Αρχιερεῖς αὐτοῦ τοῦ εἴδους τήν χειροθεσίαν, ἵνα μή ὑπάρξῃ σχίσμα.
Μεσσηνίας: Ναί ἔτσι δεχθήκαμε τήν χειροθεσία καί ἵνα μή δημιουργηθῆ μεταξύ μας σχίσμα.» Από εδώ: https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/.../19-20-8...
Τέλος, κύριε Στουραΐτη μας λετε ότι: « η αντιφατική Απόφαση των Ρώσων της Διασποράς,η οποία εστάλει δύο μήνες μετά, δεν έγινε ποτέ αποδεκτή από την Ιεραρχία των ΓΟΧ, όπως και τα όσα έπραξαν στους δύο στην Αμερική» Ωραία, αφού δεν έγινε ποτέ αποδεκτή η απόφαση των Ρώσων, ούτε οι πράξεις της χειροθεσίας στην Αμερική, το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει η σύνοδος είναι να καθαιρέσει και τους δυο επισκόπους. Και σίγουρα δεν θα έπρεπε να γίνουν πράξεις χειροθεσίας την Ελλάδα, έστω και με τη μορφή της συγχωρητικής ευχής. Καθαίρεσαν τον Κάλλιστο που παραδέχτηκε αυτό που έκανε και είναι έτσι τίμιος απέναντι στο Θεό, ενώ δεν καθαίρεσαν τον Επιφάνιο που χειροθετήθηκε και δήλωνε ότι δεν ειχε ανάγκη καμιάς χειροθεσίας και ότι ήταν κανονικός. Αυτό ακριβώς λέγεται βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα! Και η Σύνοδος των ματθαιϊκών χρεώνεται ακριβώς όπως ο Επιφάνιος, γιατί δεν τον καθαίρεσαν! Δηλαδή βλάσφημη-ιερόσυλη! (ψάξτε τι σημαίνει ιεροσυλία). Το ευτράπελο επιχείρημα ότι δεν καθαίρεσαν τον Επιφάνιο για να μην γίνει σχίσμα ακυρώνεται. Τότε τον Κάλλιστο γιατι τον καθαίρεσαν; Εκεί δεν τους ένοιαζε αν θα γίνει σχίσμα; Τον καθαίρεσαν γιατί ο Κάλλιστος παραδέχτηκε την αλήθεια! Ενώ η σύνοδος των ματθαιϊκών πήρε το μέρος του ιερόσυλου Επιφάνιου κι αυτό τους καθιστά όλους ιερόσυλους! Νομίζω δεν έχουμε να πούμε τιποτ’άλλο κύριε Στουραΐτη. Θα σας αποκαλύψω ότι παλαιότερα σκεφτόμουν να προσχωρήσω στους ματθαιϊκούς. Αλλά τώρα μετά από αυτές τις αποκαλύψεις ξεκαθάρισαν τα πράγματα κι η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει να προσκυνάω ιερόσυλους αρχιερείς… Ζητώ συγγνώμη προς όλους αν τους κούρασα με τόση ανάλυση.. Υ.Γ. Και μια τελευταία διαπίστωση, κύριε Στουραΐτη. Έχετε γράψει για τον «αιρετικό αρχιεπίσκοπο Νικόλαο Μεσσιακαρη» και τώρα για «τη θρησκευτική κοινότητα του αρχιεπισκόπου Στεφάνου» που όπως λέτε δεν εκπροσωπεί τη γνήσια ορθόδοξη Εκκλησία. Εσείς από αυτούς δεν προέρχεσθε; Εσάς ποιος σας αποκατέστησε; Ποιος χειροθέτησε τους αρχιερείς σας που προέρχονται από τη «θρησκευτική κοινότητα Στεφάνου»; Μόνο οι φλωριναίοι χρειάζονται αποκατάσταση; Μου φαίνεται ότι οι ματθαιϊκοί έχουν την ακρίβεια μόνο για τους άλλους και την οικονομία μόνο για τον εαυτό τους…
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΈΚΚΛΗΣΙΑ
Μας έστειλε ο κ. Στουραιτης τις φωτοτυπίες από το ματθαιικο περιοδικό Κήρυκας.
Εκεί διαβαζουμε τις δικαιολογίες των ματθαιικων περί χειροθεσιας.
Είναι γνωστά αυτά και χιλιοδημοσιευμενα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι τα πρακτικά του 1981 ( απόρρητα έγγραφα ) που δημοσίευσε ο επίσκοπος Κήρυκος ( γιατί ως αρχιγραμματέας έχει όλα τα αρχεία )
είναι η ολοκληρωτική ανατροπή αυτών των κειμένων που έστειλες ως ατρανταχτη απόδειξη.
Αυτός ήταν ο λόγος των δημοσιεύσεων
1. Απαλλακτικα βουλευματα του 76 δλδ άρνηση της αποστολικής διαδοχής από Ματθαίο.
2. Πρακτικά του 1981 ήτοι παραδέχονται ότι χειροθετηθηκαν στην Αμερική όπως και οτι
δια συγχωρητικης ευχής αποκαταστάθηκαν και οι υπόλοιποι στην Ελλάδα.
3. Η πυρηνική βομβα...το πρωτόκολλο της ΡΟΕΔ
Μας εστάλη από Σλάβους ιερείς.
Ειδικά το πρωτόκολλο είναι η ολοκληρωτική ανατροπή της ματθαιικης συνόδου.
Αποδεικνύει τα ατέλειωτα ψέματα των ματθαιικων προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν οντολογικά με το παραμύθι της συγχωρητικης ευχής που έστησαν εδώ και 50 χρόνια. ( Όπως παραδέχεται ο επίσκοπος Κήρυκος σε δικά του άρθρα... )
Μέχρι πριν από δύο μήνες οι Ματθαιικοί οπαδοί αυτό διέδιδαν στα κανάλια τους.
Δεν έγιναν χειροθεσιες, μόνο μια συγχωρητικη ευχή μόνο μια τυπική πράξη.
Κατόπιν των δικών μας δημοσιεύσεων...το άλλαξαν το τροπάριο σε "τώρα έγιναν χειροθεσιες άλλα τύπου ευλογίας "
Δεν είναι σαν αυτές που ξέρετε, αλλά διαφορετικές. Όχι από αυτές που γράφει το πηδάλιο.... άλλες διαφορετικές.
Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε από τις ατέλειωτες δικαιολογίες των ματθαιικων. Ειδικά οι τελευταίες κατάντησαν ψυχαγωγία.
Το πρωτόκολλο της ΡΟΕΔ ανατρέπει το σύμπαν στην συνοδο των ματθαιικων χωρίς να
έχουν πλέον λόγο ύπαρξης εδω https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/.../1971_30...
Συνεπώς το χρίσμα τους είναι άκυρο γιατί εδώ και 50 χρόνια σε μυρωνουν σε μια ψεύτικη ομολογία ....της συγχωρητικης ευχής...ενώ έγιναν καθαρές χειροθεσιες δλδ χειροτονίες εξπρές.
Δικαίωμα σας να πιστεύετε ότι και όπου θέλετε.
Για εμάς έληξε η γοχικη κολοκυθιά.
Τελος και ο ματθαιικος θεολογικός
σουρεαλισμός.
Τέλος και ο φλωρινικος νεοημερολογιτισμος και σεργιανισμος.
Τέλος ο γοχικός προτεσταντισμός.
Τέλος η γοχική τσαρλανιστική δογματική.
Υσ.
Στην ΡΟΕΔ πήγατε όλοι άρα στην ΡΟΕΔ διασώθηκε η διαχρονική εκκλησία.
Άρα εκεί αναγνωρίζω κι εγώ την διαχρονική εκκλησία και σε όσους επισκόπους απέμειναν σήμερα που τηρούν τους κανόνες και βαπτίζουν τους οικουμενιστες.
Ιδου οι καταγγελίες του επισκόπου Κήρυκου
‘Εξεμεταλλεύθησαν εἰς τό ἔπακρον τήν φιλοδοξίαν τοῦ «Πειραιῶς» Νικολάου, ἐξεματαλλεύθησαν καί τήν ἀδυναμίαν τοῦ γέροντος ‘Αρχιεπισκόπου, καί μετά ἀπό σειράν ληστρικῶν ἀποφάσεων, βλασφημιῶν καί τῆς καταλύσεως τῆς Κανονικῆς Τάξεως καί τοῦ Συνοδικοῦ θεσμοῦ, τούς ὡδήγησαν καί εἰς τήν ἱερόσυλον συμπαιγνίαν τῆς παραιτήσεως τοῦ ‘Αρχιεπισκόπου καί τῆς μοιχεπιβασίας τοῦ κ. Νικολάου, ἡ ὁποία ἦτο συνέχεια καί συνέπεια τῆς μετά τό 1997 - 1998 ὁμαδικῆς «Συνοδικῆς» συγκαλύψεως τῶν Ἀπαλλακτικῶν Βουλευμάτων, τῆς ἐνόχου σιωπῆς ἔναντι τῶν βλασφημιῶν τῶν Φλωρινικῶν κατά τῆς Ἀποστολικῆς μας Διαδοχῆς, τῆς ἀρνήσεως νά ἀντιμετωπίσουν τάς βλασφημίας κ. Β. Σακκᾶ καί τοῦ Μαξίμου, τῆς ἀθωώσεως τῶν «πέντε» καί ἑπομένως τῆς ἐνεργοποιήσεως τῆς καθαιρέσεώς των, τῆς ὑπαναχωρήσεως καί κηρύξεως «γυμνῆ τῆς κεφαλῆ» τῆς βλασφημίας, ὅτι ὅλοι προερχόμεθα ἀπό χειροθετημένους καί ὅτι τό 1971 ἐξηρτήθη ἡ Ἀποστολική μας Διαδοχή ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς, κλπ. Τά θέματα πού προέκυψαν καθ’ ὅλην τήν παρελθοῦσαν δεκαετίαν καί ὡδήγησαν εἰς τήν σχισματοαίρεσιν τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ κ. Νικολάου, δέν ἦσαν μόνον προσωπικῆς φύσεως, ὡς προπαγανδίζουν τινές, ( δέν ἦτο μόνον ἡ φιλοδοξία τοῦ Νικολάου, οὔτε ἡ ὑποκρισία τοῦ Κάτσουρα καί τῶν Τσακίρογλου), δέν ἦσαν μόνον διοικητικά. Τά πάντα βοοῦν ὅτι σκοπός τοῦ κινήματος τῆς προδοσίας, ἀπό τοῦ 1997 καί μέχρι σήμερον ἦτο ἡ φίμωσις τῆς ‘Ορθοδόξου Ὁμολογίας, καί ἡ ἀχρήστευσις τῆς Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς, τήν ὁποίαν ὡμολόγει ΠΕΠΑΡΡΗΣΙΑΣΜΕΝΩΣ ἡ ἀκαινοτόμητος Γνησία ‘Ορθόδοξος Ἐκκλησία, (βλέπετε Διακηρύξεις Κυριακῆς ‘Ορθοδοξίας προηγουμένων ἐτῶν καί ἀγωνιστικά ἄρθρα εἰς τόν «ΚΗΡΥΚΑ», ὅταν ἦτο «ΚΗΡΥΞ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»), ὥστε νά παραδοθῆ εἰς τήν ΛΗΘΗΝ ὁ ἀγών ὑπέρ τῆς Ἀληθείας; Ναί εἶναι καί τά προσωπικά. Εἶναι καί οἱ προσωπικές ἀδυναμίες. Εἶναι καί τά διοικητικά, ἡ κατάλυσις τῆς Κανονικῆς Τάξεως; Ὅταν ὅμως αὐτά γίνονται ὅργανα εἰς τάς χεῖρας τῶν πολεμίων, διά νά περάσουν τά σχέδια τῆς προδοσίας, ὅταν αὐτά γίνονται τά μέσα διά τήν «ἀθεωτάτην μεταστοιχείωσιν τῶν πάντων» τότε τά πράγματα γίνται τραγικά. Τά ξένα Κέντρα, γνώριζαν τήν φιλοδοξία τοῦ Νικολάου, γνώριζαν ὅτι εἶναι πανέτοιμος νά προδώση τά πάντα, ἀρκεῖ νά τόν κολακεύσης. Ἐγνώριζαν πολύ καλά, καί τήν ἄλλην μυστικήν προδοσίαν τοῦ 1974, ἡ ὁποία ὡδήγησε εἰς τό βλάσφημον καί προδοτικόν 54/76 ὑπέρ αὐτοῦ Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα. Καί ἦσαν βέβαιοι ὅτι ὡς «ἀναγνωρισμένος», βάσει τῆς ἐπί σχισματικῶν χειροθεσίας τοῦ 1971, ἦτο ὁ πλέον κατάλληλος, διά νά ὑπηρετήση καί ὁλοκληρώση τά σχέδια τοῦ Παλαιοημερολογικοῦ Οἱκουμενισμοῦ, τά ὁποῖα προσοχή, δέν εἶναι ἡ ἀφομοίωσις, ἡ διοικητική ἕνωσις, (μέ ἀποτέλεσμα νά φαίνεται ἡ προδοσία), δέν ἦτο ἡ φανερά ὑπαγωγή, τήν ὁποίαν οἱ πάντες ἔστω καί «διά τήν τιμήν τῶν ὅπλων», ὅπως λέγομεν, ἀλλά ἡ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ καί ἡ ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ μετά τῶν οἰκουμενιστῶν, ὥστε μέσα ἀπ’ αὐτήν τήν συνύπαρξι νά προκύψη ὁ ἀφανισμός τῆς Ὀρθοδοξίας. Πράγματι, ὁ «Πειραιῶς» κ. Νικόλαος ἀπεδείχθη διά μίαν ἀκόμη φοράν «ἄξιος» τῆς ἀποστολῆς του, «ἱκανός» νά παίξη τόν ρόλον τοῦ προδότου, τόν ὁποῖον τοῦ «ἀνέθεσαν» τά ξένα Κέντρα, καί τό 1974 – 1976 μέ τήν «μήνυσι» τοῦ νεοημερολογίτου Πειραιῶς Χρυσοστόμου Ταβλαρουδάκη καί τό 1997-2005 μέσω τοῦ παρασυνοδικοῦ κατεστημένου. Διότι μέ ὅσα ἔπραξε ἤ ἁπλῶς ὑπέγραψε, ἤ ἐσκευώρησε, ἤ ἱεροσύλησε, ἤ κατεχράσθη ὅλα αὐτά τά χρόνια, ἠρνήθη καί προσωπικῶς καί «Συνοδικῶς», καί τήν Ὀρθοδοξίαν - Ὁμολογίαν, καί τήν Ἀποστολικήν Διαδοχήν, καί κατέλυσε τήν Κανονικήν Τάξιν καί τόν Συνοδικόν θεσμόν, μέ ἀποτέλεσμα νά ἔχει ξεπεράσει καί αὐτούς τούς νεωτεριστάς, νά ἔχη παρασύρη εἰς τήν προδοσίαν τήν πλειοψηφίαν τῶν ‘Αρχιερέων, ὅπως παρέσυρε παλαιότερον τούς «πέντε» εἰς τήν ἀπάτην τῆς δῆθεν «νεοεικονομαχίας».
synodicalcentregoc.blogspot.com
«ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ» Περιοδική ‘Ορθόδοξος ‘Εποικοδομητική Ἔκδοσις τῆς Ἰερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ