ΑΛΗΘΕΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΚΑΙ ΟΥΧΙ "ΑΒΛΕΠΤΟΥΝΤΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ" ΝΑ ΠΡΟΔΙΔΩΜΕΝ "ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑΣ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΤΑΣ ΕΝΑΠΟΔΕΚΤΟΥΣ ΦΩΝΑΣ", ΩΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ...

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΕΛΕΓΕ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΑΣ ΤΟΥ ΤΑ ΕΞΗΣ: "ΑΒΛΕΠΤΟΥΝΤΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΣΙ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑΣ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΤΑΣ ΕΝΑΠΟΔΕΚΤΟΥΣ ΦΩΝΑΣ" (ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ) 

Οἱ θέλοντες νά καλύψουν τήν προδοσία των νεοημερολογῖται ἐπικαλοῦνται συχνά τό ἑξῆς ἐπιχείρημα, ὅπως τό διετύπωσε ὁ νεοημερολογίτης Μητροπολίτης Ἱερεμίας Φούντας: «Γνωρίζομεν από τα ιερά μας κείμενα ότι το παν στη Εκκλησία είναι η ενότητα, και λοιπόν, κατά τον ωραίο λόγο του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, «πανταχού τη Εκκλησία μετά ακριβείας επώμεθα, την αγάπην και την ειρήνην προτιμώντες απάντων»

Τήν ἀπάντησιν ἐπί τοῦ ἀνωτέρω "επιχειρήματος", τήν ἔδωκαν οἱ ἴδιοι οἱ νεοημερολογίτες. Ἰδού τί ἔγραψαν παλαιότερον στήν "Αποτείχιση": "Κανένας δεν αμφιβάλλει ότι η ενότητα στην Εκκλησία είναι αναγκαίο συστατικό της ουσίας της. Αλλ’ η ενότητα εν αγάπη και αληθεία. Ο Ιωάννης Χρυσόστομος όταν έλεγε τα παραπάνω δεν είχε ενότητα με όλους τους επισκόπους, επειδή είχε ενότητα με το Χριστό που είναι η αλήθεια.

Και ήταν μισούμενος απ’ αυτούς διότι έλεγε και έπραττε, διότι ζούσε ζωή αγία, διότι οι αρχές του τους ήταν αδυσώπητος έλεγχος. Τους ήταν βαρύς και βλεπόμενος και ακουόμενος. Και τελικώς υποκινούντες την αυτοκρατορική εξουσία με την οποία είχαν ταυτιστεί και ξημερωνοβραδιάζονταν στο ανάκτορο, τον δολοφόνησαν με το άγριο μαρτύριο της ασταμάτητης οδοιπορίας. Είναι κατακριτέος ο Χρυσόστομος που δεν είχε ενότητα με τέτοιους ψευδαδέλφους επισκόπους και φονείς";

Συμφωνοῦμε απολύτως μέ τήν ἀνωτέρω ἀπάντησιν, αλλά λυπούμεθα διότι οἱ ἴδιοι δέν ἀντιλαμβάνονται, ὅτι παραμένοντες εἰς τόν Νεοημερολογιτισμόν, ὁ ὁποῖος εἰσήχθη ὡς Οἱκουμενισμός, περιπίπτουν εἰς τό ἴδιον λάθος. Τό γνωρίζουν διότι τούς τό εἴπομεν πολλάκις. Εφ' ὅσον δέν καταδικάζουν "ἐν λόγοις καί ἐν ἔργοις" (Ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός), τόν Καταστατικόν Χάρτην τῆς "Ἐκκλησίας" των, ἤτοι τήν Παναιρετικήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920, τῆς ὁποίας τόν πρῶτον ὅρον ἐφήρμοσαν μέ τήν ἀπόφασιν τοῦ ψευδοπανορθοδόξου Συνεδρίου τοῦ 1923 καί ἐφ' ὅσον δέν ἐξέρχονται ἐκ τοῦ Πανορθοδόξως καταδεδικασμένου (ἀπό τόν ΙΣΤ αἰῶνα καί ἐν συνεχεία) Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου, δέν δικαιοῦνται ἐπ' οὐδενί νά λέγουν ὅτι «πανταχού τη Εκκλησία μετά ακριβείας επώμεθα, την αγάπην και την ειρήνην προτιμώντες απάντων».

Τό ἀληθές ἐν προκειμένω ειναι, ὅτι μέ τήν ἐπί 80 ετίαν καί πλέον παραμονήν των εἰς τό νέον ἡμερολόγιον (η εισαγωγη του οποίου τόν Οἰκουμενισμόν και μὀνον ἐξυπηρέτησε καί οχι τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ), οὔτε τήν παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας μετά ἀκριβείας ἀκολουθοῦν, οὔτε τήν ἀληθινήν εἰρήνην καί τήν ἀγάπην διακονοῦν καί ὑπηρετοῦν. Τουναντίον "ἀβλεπτοῦντες ἐκ τοῦ μίσους προδίδουσι καί τῶν Προφητῶν τά μηνύματα καί τῶν Ἀποστόλων τά διδάγματα καί τῶν Πατέρων τά παραγγέλματα καί αὐτάς δή τάς ἐναποδέκτους τοῦ Δεσπότου φωνάς" (Μεγάλου Ἀθανασίου).

Προδίδουν δηλαδή τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ, "ἀγαπῶντες" ψευδωνύμως καί οἰκουμενιστικῶς καί προτιμῶντες οὐχί τό "ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν", ἀλλά τήν "εἰρήνην τήν χωρίζουσαν ἀπό τόν Θεόν". Καί ἀς μή ξεχνοῦν ὅ,τι καί οἱ ἴδιοι πολλάκις διά γλώσσης καί μόνον λέγουν: "Κρείσσων ἐπαινετός πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ" (Γρηγόριος Θεολόγος);

'Αγαπητοί ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μάς θέλει "ἀληθεύοντας ἐν ἀγάπη" καί "ὁμολογοῦντας μέ παρρησίαν", ἔστω καί αν αὐτό μᾶς στοιχίσει καί τόν μαρτυρικόν θάνατον. Ὅπως ἐστοίχισε καί εἰς τόν "μετά τούς διωγμούς μάρτυρα" 'Ιωάννην τόν Χρυσόστομον.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ