ΕΧΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ

"Ψαλ. 3,4            σὺ δέ, Κύριε, ἀντιλήπτωρ μου εἶ, δόξα μου καὶ ὑψῶν τὴν κεφαλήν μου.

ερμηνευτική απόδοση 
Ψαλ. 3,4                   Συ όμως, Κυριε, είσαι ο βοηθός και ο προστάτης μου. Συ είσαι η ζωή και η δόξα μου, που θα με δοξάσης πάλιν και θα σηκώσης υψηλά το κεφάλι μου, ενώ τώρα το κρατώ σκυμμένο από την εντροπήν.

Οι λόγοι του προφήτου είναι τοιούτοι ώς αρμόζει είς τον πιστόν, υπομένει άνευ κλονισμού τόσον μεγάλας δοκιμασίας και είναι πεπεισμένος ότι δεν θα εγκαταλειφθή, αλλ΄εκτός του ότι θα τύχη βοηθείας, επι πλέον θα εξυψωθή και θα λάβη βασιλικόν αξίωμα, διότι τούτο σημαίνει κατά τίνας (ὑψῶν τὴν κεφαλήν μου). Δόξα συνεπώς, του δικαίου είναι  ο Θεός είς τον οποίον έχει εμπιστοσύνην, όποιος δε  έχει ώς δόξαν τον Θεόν αυτού εξυψούται η κεφαλή.

Αγίου Αθανασίου Αλεξανδρείας- Εξήγησεις είς τους ψαλμούς.
ΕΠΕ 5,97"

Ψαλ. 3,4 σὺ δέ, Κύριε, ἀντιλήπτωρ μου εἶ, δόξα μου καὶ ὑψῶν τὴν κεφαλήν μου.

ερμηνευτική απόδοση
Ψαλ. 3,4 Συ όμως, Κυριε, είσαι ο βοηθός και ο προστάτης μου. Συ είσαι η ζωή και η δόξα μου, που θα με δοξάσης πάλιν και θα σηκώσης υψηλά το κεφάλι μου, ενώ τώρα το κρατώ σκυμμένο από την εντροπήν.

Οι λόγοι του προφήτου είναι τοιούτοι ώς αρμόζει είς τον πιστόν, υπομένει άνευ κλονισμού τόσον μεγάλας δοκιμασίας και είναι πεπεισμένος ότι δεν θα εγκαταλειφθή, αλλ΄εκτός του ότι θα τύχη βοηθείας, επι πλέον θα εξυψωθή και θα λάβη βασιλικόν αξίωμα, διότι τούτο σημαίνει κατά τίνας (ὑψῶν τὴν κεφαλήν μου). Δόξα συνεπώς, του δικαίου είναι ο Θεός είς τον οποίον έχει εμπιστοσύνην, όποιος δε έχει ώς δόξαν τον Θεόν αυτού εξυψούται η κεφαλή.

Αγίου Αθανασίου Αλεξανδρείας- Εξήγησεις είς τους ψαλμούς.
ΕΠΕ 5,97

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ