ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ
ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗΝ
ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΙΩΤΙΣΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΓΟΧ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ, ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΗ ΤΗΣ «ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο Ε» ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΕΡΕΚΚΛΗΣΙΟΥ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ: ΑΝΔΡΕΟΥ ΣΥΓΓΡΟΥ 55-59 ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΕΥΧΟΣ 964 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2018 (Ε.Η.)
Χαριλαος Στουραιτης
19 λεπτά
ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ
ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑΠΟ: ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ Ι.Ν. ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ
5 Σεπτεμβρίου 2017 στις 8:54 μ.μ.
ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ
ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Το 1054 οι θρησκευτικοί ηγέτες της Δύσεως [Παπικοί] μιμούμενοι την εωσφορική πρακτική, επεδίωξαν να αυτοθεωθούν.
Ηθέλησαν να επιβάλλουν απροκάλυπτα, με αλαζονικό και ιταμό τρόπο τις αιρετικές θέσεις τους, με σκόπό την διαστρέβλωση Αυτής της Αποκεκαλυμμένης Αλήθειας, ενάντια στην Ορθόδοξη Παράδοση.
Το αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών ήταν να αποκόψουν εαυτούς έκ της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκλησίας και να προκαλέσουν το πρώτο μεγάλο σχίσμα στον 'Αραφο Χιτώνα Του Κυρίου .
Το 1924, ένα μεγάλο μέρος της ελλαδικής ιεραρχίας, συμπορεύτηκε με τα οικουμενιστικά κινήματα της εποχής και, παποκαισαρικώ τω τρόπω, επέβαλε την κατάργηση του Ορθοδόξου Ημερολογίου και την εφαρμογή του καταδικασμένου και αναθεματισμένου απο τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος, παπικού καλενταρίου.
Η μία από της κύριες εκφράσεις του οικουμενισμού, το νέο ημερολόγιο, είναι από τις μεγαλύτερες αιρέσεις που εμφανίστηκαν ποτέ στην Ιστορία.
Δι'αυτού του ημερολογίου εκφράζεται αυτός [οικουμενισμός] και δι' αυτού πάλιν ακυρώνεται πλήρως η προοπτική Σωτηρίας για τον άνθρωπον.
Το τρίτο μεγάλο σχίσμα στην Ελλάδα έλαβεν χώραν κατά το έτος 1937, όταν, ο Αριστοτελικός όρος <<δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα>> του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου και των σύν αυτώ, γιά το καταδικασμένο νέο ημερολόγιο, ήταν η πρόφασις γιά την δικαίωση του οικουμενιστικού αυτού μορφώματος.
Το τέταρτο μεγάλο σχίσμα έγινε το 1995, προ'ι'όν και αυτό του οικουμενισμού.
Τότε, κάποιοι, χρησιμοποίησαν τις εικόνες γιά να εκδιώξουν ανεπιθύμητους πρός αυτούς αρχιερείς, οι οποίοι στην συνέχεια με την ανυπακοή τους και τις εξτρεμιστικές ενέργειες τους έπεσαν σε βαριά Θεολογικά και Δογματικά σφάλματα, ξεπερνώντας μεγάλους αιρετικούς.
Και τέλος, το 2005 είχαμε άλλη μία τεράστια πληγή στο Σώμα Του Κυρίου, άλλο ένα σχίσμα με τα ίδια αίτια και χαρακτηριστικά.
Κατ'εκείνην την περίοδο, μετά από παρασκηνιακές διαβουλεύσεις και διεργασίες που έγιναν μεταξύ του τότε αρχιεπισκόπου Ανδρέου, των συμβούλων του και του τότε Πειραιώς Νικολάου απεφασίσθη η παραίτησις του αρχιεπισκόπου, η μετάθεσις του στην Μητρόπολη Πατρών ως προέδρου Αυτής και η παραχώρησις του αρχιεπισκοπικού θώκου στον πλέον ακατάλληλον γι' αυτήν την θέσι Νικόλαον Μεσσιακάρην.
Ο συγκεκριμένος επίσκοπος επιθυμούσε διακαώς να γίνη αρχιεπίσκοπος, ματαιοδοξία που ποτέ δέν την έκρυψε.
Μόνο και μόνο απ' αυτό το γεγονός, θα έπρεπε να βλέπει την αρχιεπισκοπική καρέκλα μόνον με ... κυάλια.
'Ομως, εκτός της ματαιοδοξίας του αυτής, ήταν και εκείνος πού αντιδρούσε σφόδρα κάθε φορά πού ο αρχιεπίσκοπος Ανδρέας πρότεινε συγκεκριμένους κληρικούς για επισκοποίηση.
Και να' ταν μόνον αυτά; Τα πιστεύω του σχετικά με την εικονογραφία, τις θεοφάνειες και την εμψύχωση του εμβρύου, ήταν διαμετρικά αντίθετα από τους Δογματικούς 'Ορους της Ζ Οικουμενικής Συνόδου και της Ορθοδόξου Παραδόσεως.
'Ολα αυτά , λοιπόν, τα έγνώριζαν οι πάντες και οι πάσες.
'Ηξεραν περί των αιρετικών φρονημάτων του, αλλά συγχρόνως εγνώριζαν και την αδυναμία του, την οποίαν χρησιμοποίησαν για να πετύχουν τον σκοπό τους, δηλαδή, την επισκοποίηση τους.
Και μετά τις συμφωνίες που έγιναν «κάτω από το τραπέζι», εκείνοι τον έκαναν αντικανονικώς και Σιμωνιακώς αρχιεπίσκοπο και αυτός τους έδωσε ο,τι ήθελαν είς το ακέραιον.
Σε όλα αυτά τα αντορθόδοξα, τα αντικανονικά, τα αήθη και ανειλικρινή αντέδρασε το πιστό Λείμμα Της Ορθοδόξου Εκκλησίας με πρωτεργάτη τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κήρυκον, οι οποίοι δεν έκλιναν γόνυ στον Βάαλ, δέν κοινώνησαν μαζί με τον αιρετικόν Νικόλαον και τούς σύν αυτώ ακολούθους του, κατήγγειλαν τις ιερόσυλες αυτές πράξεις, και στην συνέχεια, η Πανορθόδοξος Σύνοδος καθήρεσε τόσο αυτόν όσο και πολούς άλλους προσδοκώντας στην μετάνοια και επιστροφή τους.
Η σημερινή σύνοδος, οι προερχόμενοι έκ των χειροτονιών του Νικολάου, έχουν το μίασμα της αντικανονικής παραιτήσεως, των αιρετικών του φρονημάτων και της εκποιήσεως Ορθοδόξων Ναών και Εκκλησιαστικών κτισμάτων.
Ομως, οι παρασκηνιακώς και Σιμωνιακώς δράσαντες σύμβουλοι του τότε αρχιεπισκόπου Ανδρέου, για να συσκοτίσουν και να παραπλανήσουν τους πιστούς γιά τα τεράστια πνευματικά τους εγκλήματα που απορρέουν από την παραίτηση και τα υπόλοιπα,εφεύραν δύο δικαιολογίες.
Η μία, έχει να κάνη με την δήθεν ασθένεια του Αρχιεπισκόπου και η άλλη, με το δήθεν αμάρτυρο σχετικά με την γνωστήν διατύπωση περί <<ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ>>.
'Οσον αφορά την προπαγάνδα περί ασθενείας του τότε Αρχιεπισκόπου, δέν υφίσταται κάν τέτοιο θέμα, και αυτό γιατί ώς ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΤΡΩΝ, συμμετείχε σε όλες τις συνεδριάσεις και συνυπέγραφε όλες τις τότε παράνομες αποφάσεις που έπαιρνε αυτή η Ληστρική σύνοδος.
Δηλαδή, πώς ήταν άρρωστος για την αρχιεπισκοπή και υγιής για την Πάτρα; Νομίζω, οτι δέν χρειάζεται τίποτα περισσότερον από τα παραπάνω.
Τώρα, όσον αφορά την έτερη προπαγάνδα περί αμαρτύρου και αιρετικού γιά την γνωστήν διατύπωση <<ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ>> το πρώτο που πρέπει να επισημάνουμε σ' αυτους που <<έκαναν ανατομία εις τον κώνωπα>> ενώ τα δοκάρια είς τους οφθαλμούς τους τούς άφησαν αόμματους, είναι το εξής: και λάθος να ήταν η διατύπωσις, δέν δικαιούστε εσείς με τα τόσα αήθη και αντορθόδοξα πού κάνατε σχετικά με την παραίτηση να ασχολείστε, να ψευτοκαταδικάζετε, να ψευτοκαθαιρείτε και να ψευτοαναθεματίζετε Επισκόπους, Κληρικούς, μοναχούς και λα'ι'κούς.
Το είπαμε και το επαναλαμβάνουμε, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ, έτσι όπως οι Πατέρες Της Εκκλησίας ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΟΥΝ. Αφήστε τον οικουμενιστή και μέντορά σας κ. Ιερόθεο Βλάχο και ακούστε τους Πατέρες της Εκκλησίας.
Διά την διαδικτυακήν Εφημερίδα
«Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»
Ὁ ἐλάχιστος ἐν Ἐπισκόποις
+ ‘Επίσκοπος Κήρυκος Κοντογιάννης
Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς
και Τοποτηρητής τῆς ‘Αρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν
τῆς ἁπανταχοῦ Γνησίας Ὀρθοδόξου ‘Εκκλησίας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ ΜΑΣ