ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΤΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΓΟΧ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ''Γ.Ο.Χ.'' ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Την Κυριακή της Πεντηκοστής μία μικρή ομάδα ανθρώπων από την περιοχή της Κορίνθου, τους οποίους πολλαπλώς έχει πνευματικά εξαπατήσει ο θεολογικός σύμβουλος του <<αρχ/που>> κ. Στεφάνου Τσακίρογλου, κυκλοφόρησαν ένα δίφυλλο έντυπο με το οποίο κατηγορούν τον Σεβ/το Ευστάθιο. Εμείς μιας και έπεσε στα χέρια μας το εν λόγω έντυπο, το οποίο λίαν επιεικώς το χαρακτηρίζουμε ως απαράδεκτο, θα το σχολιάσουμε στα σημαντικότερα σημεία του.
Σημείο 1ο: <<...του δήθεν ομολογητού Ευσταθίου Τουρλή>>
Αγαπητοί <<Σκεπτόμενοι Γ.Ο.Χ. Κορίνθου>>, αν κανείς σκεφτεί τον πραγματικό λόγο για τον οποίο η <<σύνοδός>> σας <<καθήρεσε>> τον Σεβ/το Ευστάθιο, αμέσως θα λάβει και την απάντηση για το αν είναι ή όχι ο Σεβ/τος Ευστάθιος Ομολογητής. Διότι όπως όλοι γνωρίζουμε, τα πολλαπλά αιτήματα περί κυκλοφορίας μίας εγγράφου Ομολογίας Πίστεως, αλλά και η διαμαρτυτρία του Μητροπολίτου Πατρών σχετικά με την εις Κύπρω ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ των <<επισκόπων>> σας, είναι όλα εκείνα που στάθηκαν ως αφορμή ώστε ο Σεβ/τος Ευστάθιος να <<καθαιρεθεί>>. Δηλαδή αυτά καθ' αυτά σημεία Ομολογίας Πίστεως. Επομένως πως εσείς μπορείτε να χαρακτηρίζεται ως <<δήθεν Ομολογητή>> τον Σεβ/το Ευστάθιο; Αυτός ο όρος θα ταίριαζε πολύ περισσότερο στον <<αρχ/πό>> σας, ο οποίος εν <<σύνοδω>> έχει παραδεχθεί πως ποτέ δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει οποιαδήποτε Ομολογία, διότι εις το άκουσμα και μόνο της πράξης αυτής οι Φλωριναίοι Παγώνουν!!! Επομένως καλό θα ήταν να ανακαλέσετε τα λόγια σας αυτά εις βάρος του Σεβ/του Ευσταθίου, αν φυσικά τα γράψατε εσείς και όχι ο πιο πάνω αναφερθείς θεολογικός σύμβουλος, κι αν όντως θέλετε κάπου να τα αποδώσετε, τότε υπάρχει ο <<αρχ/πος>> σας, εις τον οποίο ταιριάζουν <<γάντι>> οι χαρακτηρισμοί αυτοί.
Σημείο 2ο: Το δήθεν λάθος του Σεβ/του Ευσταθίου
στον διάλογό του μετά του Σεβ/του Κηρύκου
Σε πολλά σημεία του δίφυλλου φυλλαδίου σας, λέτε πως η κίνηση του Σεβ. Ευσταθίου να συζητά με τον Σεβ. Κήρυκο είναι λάθος αλλά και κατακριτέα. Ποιος όμως είναι εκείνος που τολμάει να κοιτάζει την εικόνα του Θεού και συγχρόνως να λέγει αυτό; Όλοι όσοι ασχολούνται με τα εκκλησιολογικά θέματα, γνωρίζουν πως ο Σεβ/τος Κήρυκος από ετών ζητάει την διεξαγωγή ενός εν αγάπη και αληθεία Θεολογικού διαλόγου. Προς τούτο έχει στείλει χιλιάδες στη <<σύνοδό>> σας και στον <<αρχ/πό>> σας. Πρωταρχικό ζήτημα του διαλόγου είναι η συζήτηση όλων εκείνων των θεμάτων που το 2005 επέφεραν το σχίσμα, προκείμενου δι' αυτής το σχίσμα να πάψει να υφίσταται. Πως αυτό λοιπό μπορεί να θεωρηθεί ως λάθος; Διότι τον διάλογο αυτόν δέχεται ο Σεβ/τος Ευστάθιος και συζητάει με τον Σεβ/το Κήρυκο. Ούτε όμως λάθος πράττει ο Σεβ/τος Ευστάθιος που δέχεται τον Σεβ/το Κήρυκο ως Επίσκοπο. Διότι η ίδια σας η <<σύνοδος>> είναι εκείνη που έχει κυκλοφορήσει μία ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ <<καθαιρετική απόφαση>>, η οποία λόγω των βασικών νομικών της ελλείψεων δεν δύναται να θεωρηθεί ως έγκυρη. Αφήστε δε που ο ίδιος ο Σεβ/τος Παχώμιος, μέσα από το κείμενο της απόφασης του περί άρσης της υπογραφής του από τον Σεβ/το Κήρυκο, ομολογεί πως κανείς ''συνεπίσκοπός'' του δεν την είχε υπογράψει. Τέλος, κατακρίνετε και την προ ετών συνάντηση σε ξενοδοχείο της Αθήνας. Κι εδώ όμως κάνετε λάθος. Διότι η συνάντηση αυτή δεν ήταν προγραμματισμένη να γίνει μεταξύ του Σεβ/του Ευσταθίου και του Σεβ/του Κηρύκου, ήταν μία συνάντηση εις τον οποία είχαν προσκληθεί να έρθουν όλοι οι επίσκοποι από όλες τις παρατάξεις του παλαιού, προκειμένου να συζητηθούν τα θέματα που στέκονται ως εμπόδια ανάμεσα εις όλες τις συνόδους, και τελικά ο μόνος που εις αυτήν προσήλθε , κι αυτό προς τιμήν του, ήταν ο Σεβ/τος Ευστάθιος. Κι επιπλέον μην ξεχνάτε πως η συνάντηση αυτή έγινε με την παρουσία κόσμου, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα πως τίποτα το παράνομο δεν έγινε. Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και το εξίσου σημαντικό γεγονός. Εις την συνάντηση αυτή, ο ίδιος ο κ. Κάτσουρας είχε δηλώσει στον π. Σωζόμενο πως θα ερχόταν, διότι όπως έλεγε ήταν υπέρ της ενώσεως. Όταν όμως ο εν λόγω Κύριος κατάλαβε πως η οποιαδήποτε ένωση θα γίνει σύμφωνα με το πως το θέλει ο Θεός, και όχι σύμφωνα με τα κοσμικά κριτήρια ώστε να προκύψουν πολλοί ''παπάδες'' και πολλοί ''επίσκοποι'', τελικά αποφάσισε να μην έρθει. Επομένως ούτε και η συνάντηση αυτή είχε κάτι το μεμπτό ώστε να μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τον Σεβ/το Ευστάθιο για την παρουσία του εις αυτήν.
Σημείο 3ο: ''περί προαποφασισμένων
και περί της δήθεν <<άρσης καθαιρέσεως>>
την οποία μόνο η <<σύνοδος>> μπορεί να άρει.
Αγαπητοί πρώην εν Χριστώ αδελφοί, με όσα γράφετε περί ''προαποφασισμένων'', μας αναγκάζετε να σας πούμε πως μάλλον ζηλέψατε τα γραφόμενα του Σεβ/του Κηρύκου, τότε που Ορθά εκείνος κατηγορούσε τη σύνοδο για τις αποφάσεις που έπαιρνε, λέγοντας πως όλες ήταν προσυζητημένες, προαποφασισμένες και απλά ερχόντουσαν στη σύνοδο ώστε να λάβουν μόνο την ''τυφλή'' υπογραφή της. Κάτι που και ο μακαριστός Μητροπολίτης Γαλακτίων είχε διαπιστώσει και το ανέφερε εις την υπ' αρ. 9/15.09.2007 επιστολή του προς τον τότε <<αρχ/πό>> σας κ. Νικόλαο. Επομένως και επ' αυτού αλλού να ψάξετε και να αποδώσετε την κατηγορία, μάλλον προς τη <<σύνοδό>> σας, μιας και ακόμη και επί εποχής του Σεβ/του Ευσταθίου εις αυτήν, αποφασίζονταν <<χειροτονίες>> πίσω από την πλάτη των επισκόπων, τις οποίες μάλιστα έσπευδε να ανακοινώσει εις το διαδίκτυο Νεοημ/της Κληρικός. Απλά εμείς το μόνο που θα σας πούμε είναι πως όταν κάποιοι μιλούσαν για προαποφάσεις, εσείς τους κατηγορούσατε.
Θίγετε όμως και το θέμα της <<άρσης>> της <<καθαιρέσεως>> του Σεβ/του Κηρύκου. Όντως, έπ' αυτού έχετε δίκιο. Αν υπήρχε κάποια Νόμιμη, Ενυπόστατη και δίκαιη Καθαιρετική Απόφαση εις βάρος του Σεβ/του, τότε όντως η μόνη που θα επιτρεπόταν να την άρει θα ήταν η <<σύνοδος>>. Όπως το ίδιο συμβαίνει και με τον κατ' εσάς ''μητροπολίτη Κιτίου'' Σεβαστιανό, ο οποίος έχει λάβει επιτίμιο ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑΣ από τον πνευματικό του π. Μιχαήλ, το οποίο μόνο αυτός μπορεί να άρει. Αυτό όμως γιατί δεν το σκέφτεστε; Γιατί απλά όπου σας συμφέρει χρησιμοποιείτε ορθά τους Κανόνες;
Κλείνοντας τον σχολιασμό μου, θα ήθελα απλά να προσθέσω πως κανείς δεν προσπαθεί να πλανέψει κανέναν. Απλά γίνεται μία προσπάθεια ώστε να συζητηθούν όλα τα εκκρεμούντα από το 2005 θέματα Ομολογίας Πίστεως, ώστε αν είναι δυνατόν να επέλθει και η ενότητα. Διότι η Εκκλησία πρώτη εύχεται υπερ της των Πάντων ενώσεως. Σύμφωνα όμως και με τους σωστούς τρόπους. Μόνο οι πολέμιοι δεν θέλουν την ενότητα, προκειμένου έτσι να αρχίσει σιγά, σιγά, να αφανίζεται η Ορθοδοξία. Μήπως τελικά η <<σύνοδός>> σας αυτό επιθυμεί; Για ψάξτε το...
Όσο για την απομάκρυνση του Σεβ/του Παχωμίου από την <<σύνοδό>> σας, αν τολμάτε πλησιάστε και ρωτήστε τον γιατί το έκανε. Διότι αν και μεγάλος εις την ηλικία, εν τούτοις όπως μαθαίνουμε, χαίρει άκρας πνευματικής διαύγειας, και γι' αυτό μπορεί και δίνει τις απαντήσεις που πρέπει.
στις Ιουνίου 01, 2018 Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ΣΟΒΑΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
28 σχόλια:
ΧΑΡΙΛΑΟΣ1 Ιουνίου 2018 - 9:26 μ.μ.
Δημήτριε Παπαδάτε,ave.Πρόκειται για ένα εμετικό και κατάπτυστο κείμενο ενός δειλού,ο οποίος κρύβετε πίσω από τους δήθεν ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ. Είναι ο γνωστός αιρετικός γκαιμπελίσκος και συκοφάντης.Είναι ο σφετεριστής,ο ωφελιμιστής και ιδιοτελής τύπος,του οποίου τα έργα τα γνωρίζουν άπαντες πλέον.Είναι ο επαινέτης των ομοφυλοφίλων,είναι αυτός που συμπροσεύχεται με τους οικουμενιστές νεοημερολογίτες,αυτός που λέει ψέμματα στα Ελληνικά και τα Κυπριακά Δικαστήρια ,είναι αυτός που υπηρετεί ,όπως οι Λατίνοι και οι Βαρλααμίτες, το πονηρό πνεύμα,μέσα από τις θεωρίες των νεοημερολογιτών, Ρωμανίδη και Ιεροθέου Βλάχου.Αυτός ο τύπος ,λοιπόν ,ομιλεί περί Ομολογίας ,Εκκλησίας και Ορθοδοξίας.Πραγματικά,καμμία εωσφορική δύναμις δεν θα μπορούσε να γράψει και να αναφέρει τέτοια διαστροφικά πράγματα, σαν τα πιό πάνω ερεβώδη,τα οποία γράφει αυτός. Τα ξεπέρασε κατά πολύ τα πονηρά πνεύματα ! Και δεν το ξέραμε ότι θα ΄πρεπε να πάρουμε άδεια απ'αυτόν, για να πάμε να επισκεφθούμε τον Επίσκοπο Παχώμιο ,τον οποίον ,αυτός μαζί με την γνωστή κλίκα του,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ- ΑΚΟΥΣΟΝ ΆΚΟΥΣΟΝ- ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ήθελαν να εξευτελίσουν και να διασύρουν,όπως έκαναν με τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα, με την επαίσχυντη παραίτηση το 2003. Δεν χρειάζεται να αποφανθούν οι ψυχολόγοι και ψυχίατροι,διά τον συγκεκριμένον κύριον .Τα γραφόμενά του είναι ένα ψυχογράφημα,το οποίο καταδεικνύει την διαστροφική μανία του εσωτερικού του κόσμου. Έχασε, ως φαίνεται, τα προνόμια και γι' αυτόν τον λόγο έχει πάθει το γνωστό Βέρτιγκο.Να γνωρίζει ,λοιπόν,ότι ο χώρος που ζεί,κινείται και υπερασπίζεται δεν έχει καμμία σχέση με την Εκκλησία Του Χριστού.Είναι ένα οικογενειοκρατικό συνοθύλευμα ,ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΌ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ. Γι'αυτό υποχρέωσε αυτός και οι υπόλοιποι τον Αρχιεπίσκοπο σε παραίτηση,γιατί έπρεπε να ευνοηθεί και να επικρατήσει η οικογενειοκρατία . Και γι'αυτόν τον λόγο, δεν δίστασαν να κάνουν Αρχιεπίσκοπο έναν αιρετικό , έναν ματαιόδοξο και έναν πωλητή Ιερών Ναών,τον Νικόλαο Μεσσιακάρη,από τον οποίον χειροτονήθηκε ο σημερινός αρχιεπίσκοπος τους.Πόσο υποκριτής είναι ο τύπος αυτός !Τον επείραξε η ορθόδοξη θέση περί Κοινωνίας Προσώπων,ενώ τα αιρετικά και τα αντικανονικά του Μεσσιακάρη, τα κατάπιε αμάσητα. 'Οσο για τις ηλιθιότητες περί Λιβέλλου του Προέδρου της Πανορθοδόξου Συνόδου κ.Κηρύκου,μάλλον θα πρέπει να κοιταχτεί στον καθρέφτη, και αφού εμπτύσει σ'αυτόν,να αποκηρύξει τα όσα ειδεχθή έπραξε πρίν ,κατά και μετά την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου.Στην συνέχεια, να αποκηρύξει την αιρετική του θεωρία περί ΤΑΥΤΙΣΙΣ ΤΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩΝ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΩΝ ΙΔΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΝ,και να επιστρέψει με μετάνοια στην Εκκλησία Του Χριστού. Και μη ξεχνάει το εξής: είναι ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΙΦΙΣΚΑΕ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ,ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΛΗ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ.
Απάντηση
Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας2 Ιουνίου 2018 - 3:30 μ.μ.
Κύριε Χαρίλαε Στουραϊτη, διαβάζω τό σχόλιό σας καί παρατηρῶ τά ἑξῆς: Ὑβρίζετε χυδαιότατα τό πρόσωπό μου, πρᾶγμα πού δέν συνάδει σέ ἄνθρωπο, σέ χριστιανό καί σέ πτυχιοῦχο, ἀπ' ὅ,τι ἀκούω, Θεολογίας. Δικαίωμά σας βεβαίως νά ἀκυρώνετε μέ τή στάση καί τούς λόγους σας τίς παραπάνω ἰδιότητες. Ἄς σημειωθεῖ μάλιστα ὅτι δέν γνωριζόμαστε προσωπικά! Δεύτερον, ὅπως γνωρίζετε ποτέ ἐγώ δέν σᾶς ἐξύβρισα καί δή δημοσίως προσβάλλοντας ἔτσι καί προκαλώντας τήν οἰκογένεια τοῦ ὑβριζομένου. Κατανοῶ τή δυσκολία σας ἐνδεχομένως νά ἀντιπαρατεθεῖτε πολιτισμένα καί σέ ἐπίπεδο ἐπιχειρημάτων καί θέσεων. Παρεμπιπτόντως νά ἀναφέρω ὅτι τόν πρώην ἐπίσκοπο Μεσογαίας Κήρυκο μέ τόν ὁποῖο συνεργάσθηκα ἐξαιρετικά γιά χρόνια τόν ἐκτιμῶ ὡς ἄνθρωπο καί ἐννοεῖται ὅτι τόν ἀγαπῶ. Ἁπλῶς διαφωνῶ μαζί του θεολογικά καί ὅσο θά ὑποστηρίζει, ὅπως συμβαίνει τόσα χρόνια μέ ἐπιμονή, τή γνωστή βατικάνειο καί οἰκουμενιστική κακοδοξία περί Ἁγίας Τριάδος ὡς πρώτης ἀνάρχου Ἐκκλησίας καί τή Ζηζιούλεια θεωρία περί κοινωνίας Προσώπων ὅσον ἀφορᾶ στή Τριαδική Θεότητα ἀλλά καί ἐκτός Αὐτῆς, θά τόν θεωρῶ κακόδοξο καί φιλο-οἰκουμενιστή. [Σημείωση: Ταπεινῶς ὑπενθυμίζω ὅτι ἡ κανονικῶς μοναδική ὁδός θεραπείας μιᾶς μετά φιλονεικίας ὑποστηριχθείσης καί ἐκκλησιαστικῶς καταδικασθείσης κακοδοξίας εἶναι ἡ διά Λιβέλλου καταδίκη καί ἀποκήρυξη τῆς κακοδοξίας ὑποβαλλομένης εἰς τήν κανονικήν ἐκκλησιαστικήν Ἀρχήν ἡ ὁποία δι' αὐτήν τόν κατεδίκασε προκειμένου αὐτή ὡς μόνη ἁρμοδία νά τόν ἀποκαταστήσει ὡς ὀρθῶς πιστεύοντα. Ἄλλο δέ ζήτημα ἀποτελεῖ τό θέμα τοῦ δημιουργηθέντος σχίσματός του.] Κατά τά ἄλλα καί στό σπίτι μου τόν δέχθηκα, ὅταν ζήτησε νά μέ ἐπισκεφθεῖ καί τόν ἀγκάλιασα καί τόν ἀσπάσθηκα, ἀφοῦ δέν μποροῦσα νά τοῦ ἀσπασθῶ, ὅπως τότε πού ἀνῆκε στήν Ἐκκλησια, τό χέρι. Δέν γνωρίζω ἐάν ἐπιχειρεῖτε νά δώσετε τά διαπιστευτήριά σας στόν χῶρο σας ἐπιτιθέμενος ἐναντίον μου χωρίς ἐπιχειρήματα καί μόνον μέ ὕβρεις πεζοδρομιακές. Ἄλλωστε ὁ καθείς ἐπιλέγει τό ἦθος του καί τό δημιουργεῖ μόνος του κυρίως μέ τήν συμπεριφορά του, λόγους καί πράξεις. Προσέξτε, ὅμως, διότι γιά τελευταία φορά σᾶς συγχωρῶ τήν ἀπρέπεια καί ποινικῶς κολάσιμη ἀναφορά στό πρόσωπό μου. Δέν γνωρίζω ἄν ἔχετε δική σας οἰκογένεια. Ἐγώ πάντως ἔχω καί δέν ἐπιτρέπω νά προσβάλλεται. Ἡ ἀνάρτησή σας βρίσκεται ἤδη ἐκεῖ πού χρειάζεται. Ὅπως γνωρίζετε ἡ ἐλευθερία δέν πρέπει νά γίνεται ἀσυδοσία. Προσωπικῶς ἐπαναλαμβάνω ὅτι δέν ὑβρίζω καί δέν ἀντιπαρατίθεμαι προσωπικά. Ὡς ἀκαδημαϊκός πολίτης ἐνδιαφέρομαι γιά τήν ἰδεολογική ἀντιπαράθεση καί κυρίως τόν διάλογο καί δή τόν θεολογικό, ὅταν βεβαίως ὑπάρχουν οἱ προϋποθέσεις. Τέλος, σᾶς συστήνω νά μή ἐκτίθεσθε συνεχίζοντες τήν ὑπεράσπιση τῆς γνωστῆς κακοδοξίας σας, διότι θά φέρετε, ἄν δέν ἔχετε ἤδη φέρει σέ δύσκολη θέση τόν ἐπικεφαλῆς σας, παρά τοῦ ὁποίου ἔχει ζητηθεῖ καί ἔχει ἀποδεχθεῖ νά βρεῖ τρόπο ἀπαλλαγῆς του ἀπό τήν ἐν λόγῳ κακοδοξία προκειμένου οἱ νέοι συνέταιροί του (κ. Εὐστάθιος καί ὁ γέροντας Παχώμιος) τόν ἐμφανίσουν στούς ὀλιγάριθμους ὁπαδούς των ὡς ἀπαλλαγμένο τῆς βαρείας κατηγορίας τῆς αἱρέσεως. [Σημείωση: Δέν γνωρίζω μόνο ὁ πάλαι ποτέ ἐπιστήθιος φίλος του ἀγαπητός κ. Γκουτζίδης πῶς θά τό πάρει αὐτό!] Καί, ἐν κατακλεῖδι, τά περί κατηγορουμένου σέ μένα ὅσον ἀφορᾶ τίς ὄντως ἱεροσυλίες τοῦ καθαιρεθέντος πρώην Πειραιῶς Παντελεήμονος Ντέσκα, εἶναι ἀστεῖο καί προκλητικό νά τά ἀπευθύνεις, διότι κανείς, οὔτε στό δικό σας χῶρο, οὔτε στόν ἐκκλησιαστικό χῶρο μας δέν ἀντέδρασε τότε, ὅταν ἐγώ τουλάχιστον τό πληροφορήθηκα, ὅπως ἡ ἀναξιότης μου. Οὐδεμία δέ ἀνἀμιξη ἔχω, ὅπως καλῶς γνωρίζει ὁ πρώην Μεσογαίας (καί ἔχει ἀναγνωρίσει) καί ἑπομένως οἱ ἀναφορές σου σέ ἐκθέτουν πέραν τῆς δικαιολογημένης ἴσως θεολογικῆς ἀνεπάρκειάς σου καί ὡς συκοφάντη! Πρόσεχε λοιπόν σεαυτῶ, ἀγαπητέ, ἵνα μή τί σοί χεῖρον γένηται.
Απάντηση
DHMHTRHS PAPADATOS2 Ιουνίου 2018 - 4:44 μ.μ.
Δημήτρη Κάτσουρα,
Κατ' αρχήν θα ήθελα να σε συγχαρώ διότι ΟΥΔΕΝ σχόλιον έκανες σχετικά με το ότι την παραπάνω επιστολή την έγραψες εσύ και την υπέγραψαν οι λίγοι Κορίνθιοι. Άλλωστε αυτό αν κανείς διαβάσει δικά σου κείμενα και την παραπάνω επιστολή, αμέσως το διαπιστώνει.Την δε μικρή αυτή ομάδα των πιστών, την οποία εσύ συνεχώς ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ εξαπάτας, την χρησιμοποιείς προκειμένου να μπορείς και να διαμαρτύρεσαι. Εγώ όμως από τη θέση μου, σε αυτούς τους ανθρώπους θα θυμίσω κάτι που άκουσα με τα αυτιά μου. Την αποτοίχιση του Σεβ/του κ. Κηρύκου εγώ ο ίδιος την έφερα στα γραφεία σας. Επειδή όμως είχατε ήδη ξεκινήσει την κουβέντα, έπρεπε να χτυπήσω για να μου ανοίξετε και να σας την δώσω. Αυτό φοβήθηκα να το κάνω και γι' αυτό ζήτησα την βοήθεια του π. Μιχαήλ. Δευτερόλεπτα πριν χτυπήσουμε, σε άκουσα να λες στα γεροντάκια: ''Σήμερα θα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ τον Κήρυκο και τον Αμφίλοχιο''. Από εδώ φαίνονται δύο τινά. Α) Ποιος πραγματικά κάνει κουμάντο στη ''σύνοδό'' σας και, Β) Η πολυπόθητη δήθεν αγάπη σου ως προς τον Σεβ/το. Τώρα το τι λες εσύ για να ρίξεις στάχτη στα μάτια του κόσμου, αυτό όπως λέει ο λαός είναι ''άλλου παπά ευαγγέλιο''.
Δεύτερον, θα ήθελα να μου υποδείξεις το ακριβές σημείο όπου ο Π Τ Υ Χ Ι Ο Υ Χ Ο Σ Γ Ν Η Σ Ι Ο Σ Ο Ρ Θ Ο Δ Ο Ξ Ο Σ Θ Ε Ο Λ Ο Γ Ο Σ κ. Στουραΐτης βρίζει την οικογένειά σου. Διότι το μόνο που εγώ βλέπω είναι πως ο κ. Στουραΐτης θίγει θέματα για τα τα οποία εσύ δημόσια έχεις τοποθετηθεί.Κι επομένως οι Δημόσια Αμαρτάνοντες, Δημόσια Κρίνονται. Και τούτο ως πολιτικός που είσαι το γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα.
Τρίτον, μήπως θα ήταν καλό προτού το βαφτιστήρι γράφει για τα εκκλησιαστικά, να σε συμβουλεύεται πρώτα; Έτσι απλά ρωτάω!!!
Κανείς δεν σε φοβάται Δημήτρη, ούτε εγώ ο ίδιος. Δεν είσαι μπαμπούλας. Ένας απλός άνθρωπος σαν κι εμάς είσαι. Δώσε όπου θες τις δημοσιεύσεις μας. Εσύ θα γίνεις ρεζίλι, κι αυτό το ξέρεις πολύ καλά. Διότι όλα όσα για εσένα γράφει ο κ. Στουραΐτης μπορεί να τα αποδείξει, όπως κι εγώ μπορώ να τα αποδείξω. Δεν βγάζουμε πράγματα από το μυαλό μας. Έλεος πια με εσένα...!!!
Απάντηση
DHMHTRHS PAPADATOS2 Ιουνίου 2018 - 5:24 μ.μ.
Και κάτι ακόμη. Λες στον κ. Στουραΐτη: ''Τέλος, σᾶς συστήνω νά μή ἐκτίθεσθε συνεχίζοντες τήν ὑπεράσπιση τῆς γνωστῆς κακοδοξίας σας...''. Και σε ρωτάω τώρα εγώ. Αν εμείς εκτιθέμεθα για μία δήθεν κακοδοξία μας, την οποία στην ουσία εσείς την έχετε διαστρεβλώσει, τότε εσείς
Α) δεν έχετε ήδη εκτεθεί με τις χειροδικίες;
Β) Δεν έχετε ήδη εκτεθεί που κάνατε ''δεσπότη'' κάποιον που τόλμησε να χτυπήσει μία γρια γυναίκα;
Γ) Δεν έχετε ήδη εκτεθεί με τις καταλήψεις ναών;
Δ) Δεν έχετε ήδη εκτεθεί με την εκδίωξη του π. Θωμά;
Ε) Δεν έχετε ήδη εκτεθεί που ποτέ δεν τον επισκεφθήκατε;
ΣΤ) Δεν έχετε ήδη εκτεθεί που πατάτε επί πτωμάτων Κατακρατόντας και λειτουργώντας σε εκκλησίες που άλλοι μάτωσαν για να τις χτίσουν;
Ζ) Δεν έχετε ήδη εκτεθεί με τις αιματηρές και παράνομες ''χειροτονίες'';
Ποια πέτρα θα σηκωθεί ώστε να μπορέσει να καλύψει όλο αυτό το ρεζιλίκι σας;
Και για να δεις πόσο πονηρός είσαι!!! Τώρα σου αρέσει να υπερασπίζεσαι πως τον Σεβ/το Κήρυκο μόνο η ''σύνοδός'' σου μπορεί να τον ξανακάνει νόμιμο; Αυτό δεν το ήξερες όταν κάνατε ''δεσπότη'' τον Σεβαστιανό που τελούσε (και τελεί) σε επιτίμιο μακράν ακοινωνησίας από τον Πνευματικό του; Εδώ δεν ισχύει πως μόνο ο πνευματικός έχει δικαίωμα να άρει το επιτίμιο;
Απάντηση
Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας2 Ιουνίου 2018 - 6:20 μ.μ.
Ἀγαπητέ Δημητράκη (Παπαδᾶτε),
Κατ' ἐξαίρεσιν σοῦ γράφω αὐτό τό σχόλιο, οὐχί ἐπί τῆς ἀναξίας σχολιασμοῦ καί ἄνευ νοήματος παρεμβάσεώς σου στήν μεταξύ ἐμοῦ καί τοῦ κ. Στουραίτη "ἀντι-παράθεση", προκειμένου νά σέ εὐχαριστήσω θερμά γιά τό ἑκουσίως ἤ ἀκουσίως γενόμενο δῶρο ἐκ μέρους σου στήν Ἐκκλησία. Πρόκειται γιά τήν δημοσίευση τοῦ ἀγνώστου μέχρι σήμερον καί ἐπιμελῶς ἀποκρυβέντος ἐγγράφου ὑπ' ἀριθμόν Πρωτοκόλλου 102 καί ἡμερομηνίαν 6 Αὐγούστου 2016 ἐκ. ἡμ., τό ὁποῖον φέρει τήν ὑπογραφήν τοῦ τότε ἐπισκόπου Ἀργολίδος Παχωμίου καί ἀπευθύνεται πρός τήν Ἱεράν ἡμῶν Σύνοδον. Τοῦτο ἀποτελεῖ συγχρόνως ΜΕΓΑΛΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΝ ΚΑΙ ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ δι' ὅσα σημαίνει, σηματοδοτεῖ, ἀποκαλύπτει, δηλώνει καί καταδεικνύει. Ἀλλά περί αὐτῶν θά πληροφορηθεῖς ἁρμοδίως κι ἐσύ καί ὅλοι, πιστοί καί ἀποστάτες, λίαν συντόμως. Ὄντως ὁ Θεός ἀγαπᾶ τόν ψεύτη, ἀλλά ἀγαπᾶ καί τόν νοικοκύρη, ὅπως λέει ὁ λαός μας (δέν σοῦ ὁμιλῶ θεολογικά γιά νά καταλαβαίνεις). Πολλές, λοιπόν, εὐχαριστίες γιά αὐτή τήν ἀναπάντεχη ἀποκάλυψη, ἡ ὁποία βεβαιώνει τήν Καθαίρεση Κηρύκου καί ὅτι βεβαίως φέρει ὑπογραφές, δικαιολογεῖ τίς Καθαιρέσεις τῶν "δύο" καί ἀποκαλύπτει τήν μεγάλη ἀπάτη (τῆς μυστικῆς συνεργασίας) τοῦ πάλαι ποτέ ἁγίου Πατρῶν! Πάντα τέτοια (δηλαδή ἀποκαλύψεις), λοιπόν, διότι ἀπό μικρό καί ἀπό τρελλό, ὅπως πάλι λέει ὁ θυμόσοφος λαός μας, μαθαίνεις τήν ἀλήθεια. Σ' εὐχαριστοῦμε!
Απάντηση
DHMHTRHS PAPADATOS2 Ιουνίου 2018 - 10:49 μ.μ.
Δημήτρη Κάτσουρα,
Σ' ευχαριστώ που όσα σου έγραψα, εγώ ο ''μικρός'' (30 ετών), τίποτα δεν σχολίασες. Αυτό σημαίνει πως έχεις κάποια ευαισθησία και έστω δια της σιωπής αποδέχεσαι και κρατάς μία απόμακρη στάση από τις παραπάνω καθ' όλα ανάρμοστες πράξεις τις ''συνόδου'' σου.
Τώρα όσον αφορά το χαρτί του Σεβ. Παχωμίου. Αυτό το έχω παραθέσει και είναι στην διάθεση του καθ' ένα να το δει και να βγάλει τα συμπεράσματά του. Απλά να τονίσω πως ο ίδιος ο Σεβ/τος παραδέχεται πως κανείς από τους ''συνηλικιώτες του'' όπως χαρακτηριστικά λέει δεν υπέγραψε την καθαίρεση του Σεβ. Κηρύκου. Κι αυτό προστ΄θεται ως επιπλέον στοιχείο εις όλα εκείνα που καταμαρτυρούν την πως η δήθεν ''απόφαση'' είναι ''έγκυρη''. Εσύ μπορείς να λες ότι αντίθετω θες επ' αυτού, άλλωστε όντας θεολογικός σύμβουλος της ''συνόδου'' σου (και όχι μόνο), θα ήταν τρελό να ισχυριστείς κάτι το διαφορετικό. Το χαρτί όμως υπάρχει και αυτό δεν φέρει καμία απολύτως υπογραφή. Κι επιπλέον, αφού οι υπογραφές ''υπάρχουν'', ποτέ δε τις κοινοποιήσατε στον Σεβ/το που ήταν ο άμεσα ενδιαφερόμενος. Αλλά αν κανείς κοιτάξει την επί Αρχ/που Ανδρέα Υπογεγραμμένη απόφαση και την επί Νικολάου ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗ, τότε πέραν των άλλων θα καταλάβει και σε τι εποχή έχει περιέλθει πλέον η ''σύνοδό'' σου. Σε μία εποχή που όλα τα κάνει παράνομα και στο σκοτάδι, μόνο και μόνο για να κυκλοφορήσει χαρτιά ώστε να ξεσηκώσει τον κόσμο. όταν επί εποχή Μακ/του Ανδρέου τίποτα από αυτά δεν συνέβαινε!!!
Υ.Γ. Στην αντιπαράθεσή σου με τον κ. Στουραΐτη παρέμβηκα διότι δεν μου αρέσουν τα ψέματα που λες και δεύτερον διότι και οι δύα γράφετε στο Blog MOY, οπότε όταν βλέπω πως κάποιος πέρνει λάθος δρόμο, οφείλω να παρεμβαίνω.
Καλό σου βράδυ και ΚΑΛΑ ΣΤΕΡΝΑ, μιας και πνευματικά έχεις πεθάνει χρόνια τώρα!!!
Απάντηση
apok2 Ιουνίου 2018 - 11:10 μ.μ.
Δημήτρη,
Μας κάνεις να γελάμε! Εσύ είσαι ο νοικοκύρης; Γράφεις ότι "θα πληροφορηθεις αρμοδίως". Μάθαμε τι πρότεινες στους οπαδούς σου 'αρχιερεις' και την δήθεν 'απόφαση' που πήραν την Παρασκευή. Δεν έχουμε φοβηθεί. Απλώς με τις ενέργειες σου μας κάνεις να γελάμε περισσότερο.
Το κείεμνο του Σεβ/του Παχωμίου δεν αποκαλύπτει τίποτα μεμπτό για τον εαυτόν του. Το μόνο που αποκαλύπτει ειναι ότι συμμετείχε και αυτός στις παρανομίας σου και κατάλαβε. Αυτό σε ενοχλεί αφάνταστα. Ο Μακαριστος Γαλακτιων έλεγε πολλά για σένα και τι έκανες εκείνη την εποχή και συνεχίσεις να κάνεις μέχρι σήμερα. Ολα θα φανερωθούν.
Απάντηση
Απαντήσεις
Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας4 Ιουνίου 2018 - 5:58 π.μ.
Πάτερ Γεράσιμε, βλέπω ὅτι οὔτε Ἀργίες σέ συνετίζουν, οὔτε ἡ παρανομία σου νά διαμένεις σέ γυναικεῖο μοναστήρι παρά τούς Κανόνες σέ προβληματίζει, οὔτε τό βεβαρυμένο παρελθόν σου σέ αὐθάδεια καί ὕβρεις σέ συγκρατεῖ. Μέ τόν ἀνυπόμονο τρόπο ἀντιδράσεώς σου ἁπλά φανερώνεις τόν πανικό σας ἀπό τήν διαρροή τοῦ ἐγγράφου ΒΟΜΒΑ καί ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ πού γκρεμίζει τό ἀφήγημα περί δῆθεν ἐνδιαφέροντος γιά τήν ὁμολογία Πίστεως ἐκ μέρους τοῦ ἱδρυτοῦ τοῦ νέου σχίσματος γέροντός σου κ. Εὐσταθίου. Ἐπιβεβαίωσες πρίν τήν ὥρα του ὅτι τήν πλεκτάνη τήν γνώριζες καί σύ καί βεβαίως ὁ προαναφερθείς πρώην ἐπίσκοπος πού ἔτσι ἀποδεικνύεται πλήρως ἀδιάφορος γιά τήν κατάφωρη παραβίαση τῆς Κανονικῆς Τάξεως καί κυρίως γιά τήν ἀμνήστευση τῆς Κακοδοξίας τοῦ Κηρύκου. Μήν ἐπανέλθεις ἐπ' αὐτοῦ διότι θά προκαλέσεις τήν τύχη σου γιά νά ἀκουσθοῦν περισσότερα. Σύντομα ἄλλωστε θά ἔχεις τήν δημόσια τοποθέτησή μου γιά τήν φοβερή πτώση στήν ὁποία ὁδηγήσατε μαζί μέ τόν γέροντά σου τόν καϋμένο τόν Γέρο-Παχώμιο τώρα στά στερνά του. Αὐτό δέν θά σᾶς συγχωρεθεῖ ἄν δέν ἐγκαταλείψετε ὅσο εἶναι καιρός τήν ὁλοκλήρωση τοῦ πνευματικοῦ ἐγκλήματός σας κατά τῆς πολιορκημένης Μονῆς τῆς Ἁγίας Τριάδος Ἑξαμιλίων Κορινθίας καί τῆς ἐξαπατηθείσης ἀδελφότητος αὐτῆς. Δέν θά σᾶς ἀφήσουμε ἥσυχους στήν ὁλοκλήρωσή του! Διάλεξες τόν ρόλο τοῦ Καλλινίκου καί ὁ γέροντάς σου τόν ρόλο τοῦ Καλλιοπίου! Προσέξτε διότι ὅταν ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται, ἐπαναλαμβάνεται ὡς φάρσα!
Fr Gerasimos K4 Ιουνίου 2018 - 3:06 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Fr Gerasimos K4 Ιουνίου 2018 - 3:08 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Fr Gerasimos K4 Ιουνίου 2018 - 3:13 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Fr Gerasimos K4 Ιουνίου 2018 - 3:14 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Fr Gerasimos K4 Ιουνίου 2018 - 3:51 μ.μ.
Αγαπητέ κύριε Κάτσουρα,
Είσαι πολύ ικανός, αλλά δυστυχώς χρησιμοποιείς τις ικανότητες σου για να ικανοποιείς το θέλημα σου και καταλήγεις να γίνεσαι εκείνο που κατηγορείς τους άλλους, δεινός διαστρεβλωτής καί συκοφάντης. Θα έρθει όμως η ώρα. Μου λέει συνέχεια ένας σοφός γέρων «μην ασχολείσαι μαζί του για να μην μολυνθείς και εσύ, γιατί ξέρουμε τον βίο του». Αλλά από αγάπη Χριστού θα ασχοληθώ λίγο μαζί σου γιατί θέλω να σε βοηθήσω με τις ελάχιστες δυνάμεις και ικανότητες μου.
Μιλάς για κανονική τάξη, αλλά είσαι αρκετά ικανός νά καταλάβεις ότι δεν είναι κανονική τάξη να εισαι εσύ παρών στην συνεδρίαση της Ιεράς Συνοδου τόν Αύγουστο του 2009, τότε που απαιτούσες καί επέβαλες με βία και εξαναγκασμό να υπογράψουν οι Αρχιερεις τον αφορισμό. Ούτε είναι κανονική τάξη οι καθαιρέσεις του 2007. Αν δεν το καταλαβαίνεις, διάβασε την επιστολή με αριθμό πρωτ. 9 και ημερομηνία 15-9-2007 του μακαριστού επισκόπου Γαλακτίωνος. Εκεί θα καταλάβεις γιατί δεν υπέγραψε την καθαίρεση ο Γαλακτίων καί ο Ταράσιος. Ακόμη ούτε είναι κανονική τάξη που ήσουν παρών στην αίθουσα και στο κείμενο της «καθαίρεσης» του Σεβ. Παχωμίου και του Σεβ. Ευσταθίου. Μην μιλάς, λοιπόν, για κανονική τάξη. Δεν μπορείς να πείσεις κανέναν, ούτε άνθρωπο, ούτε και τον εφευρέτη της διαβολής.
Δεν μπορώ να δεχθώ αποφάσεις περί αργίας σε κείμενα φτιαγμένα από εσένα με στολίδι την «σφραγίδα» της Συνόδου. Ο ίδιος ο επίσκοπος μου έχει απαντήσει με την υπ’ αριθμ. πρωτ.148 και ημερομηνία 6/12/2017 επιστολή του.
Με συνάντησες και μίλησες αρκετές φορές μαζί μου, σε αυτό το μοναστήρι που διαμένω προσωρινά λόγω του κτήτορα και ιδρυτή αυτής της Μονής, γέροντος επισκόπου. Τώρα θέλεις να με κατηγορήσεις γι’ αυτό; Μήπως θυμάσαι που έμενε ο Μακ. Ανδρέας; Και μάλιστα είχε ανδρικό μοναστήρι κοντά στο γυναικείο που διέμενε. Πώς σου διέφυγε να τον κατηγορήσεις και αυτόν; Πώς ξέχασες να κατηγορήσεις και τον Σεβ/το Ταράσιο που διαμένει σε γυναικείο μοναστήρι; Πώς σου διέφυγε να κατηγορήσεις και τον Ἅγιο Νεκτάριο που διέμενε σε γυναικείο μοναστήρι στην Αίγινα; Πώς τόσα χρόνια δεν ετόλμησες να στραφείς και εναντίον του επισκόπου Παχωμίου; Ή δεν τολμάς να έρθεις αντιμέτωπος μαζί του γιατί ξέρεις τί θα σου απαντήσει και φοβάσαι μη σε κάψει το «λάδι» που ζητούσες και έπαιρνες;
Fr Gerasimos K4 Ιουνίου 2018 - 3:53 μ.μ.
Από αγάπη ιερατική θα σου θυμήσω μερικά «σημεία».
Θυμάσαι τι μου έλεγες πριν και μετά την εκλογή του νέου αρχιεπισκόπου το 2013;
Θυμάσαι τον Δημήτρη που έγραφε στις 27.3.2013 "φαίνεται ότι τα πράγματα έχουν ξεφύγει ή μάλλον κάποιοι έχουν ξεφύγει εντελώς";
Θυμάσαι την οργή που είχες το 2014 κατά του νέου αρχιεπισκόπου και μερικούς άλλους, λόγω ακύρωσης των κατασκηνώσεων;
Θυμάσαι την επιστολή σου με τίτλο "ναιαλλάδες και αμηντζήδες " - με αφορμή έναν γνωστό ιερομόναχο στον Καναδά;
Θυμάσαι που είχες παραιτηθεί από το Δ.Σ. του ΙΦΣΚΑΕ, επειδή ο νέος αρχιεπίσκοπος δεν ενεργούσε και τον κατηγορούσες για αδράνεια;
Και ακόμη γνωρίζεις ότι τα θέματα της πίστεως και ομολογίας είχαν εμφανισθεί πολύ νωρίς, γύρω στο 2012. Πώς λοιπόν, τολμάς και μιλάς εσύ για θέματα πίστεως, όταν παραβαίνεις ο ίδιος την πίστη σου; Δεν μπορεί να μην θυμάσαι μερικά χαρακτηριστικά γεγονότα της ζωής σου. Θα σε βοηθήσω να τα θυμηθείς.
Θυμάσαι τον αγιασμό που δέχθηκες στο κεφάλι σου όταν φιλούσες τον σταυρό που κρατούσε ένας παπάς; Πώς εξ άλλου να τον ξεχάσεις αφού σε κατάβρεξε για καλά ο νεοημερολογίτης παπάς.
Θυμάσαι την κοπή της βασιλόπιτας με το κόμμα σου που ήσουν παρών όταν διαβάζανε τις ευχές οι νεοημερολογίτες παπάδες;
Αυτά τα λίγα προς το παρόν. Επιφυλάσσομαι όμως να επανέλθω αν χρειασθεί. Και πάλι από ιερατική αγάπη και μόνο. Δεν ενδιαφέρομαι να έχουμε αντιπαράθεση, αλλά ζητώ να εισαι ειλικρινής με τον εαυτόν σου πρώτα και μετά με τους ανθρώπους που θέλεις να πληροφορείς για θέματα πίστεως. Δεν θα σου έγραφα, υπακούοντας στην συμβουλή του σοφού γέροντα. Όμως με ανάγκασες με την συμπεριφορά σου. Και πιστεύω γνωρίζεις τί έλεγαν οι αρχαίοι σοφοί Έλληνες για τον «λεπτόν νοῦν». Ή αν θέλεις, επειδή ασχολείσαι με πνευματικά θέματα, προσπάθησε να καταλάβειςε τι γράφει ο Αββάς Ισαάκ ο Σύρος στον ΚΓ΄ Λόγο του: «Σύνες δέ ὅ σοί λέγω. Ἐν γαστρί πεπληρωμένῃ, γνῶσις μυστηρίων Θεοῦ οὐκ ἔστιν». Γι’ αυτό, αγαπητέ κοίταξε την οικογένειά σου και τίποτα άλλο.
Με ευχές και ευλογίες.
Ιερομ. Γεράσιμος
(Υ.Γ: εξαιρετικός ως κληρικός, όπως γράφεις σχετικά πρόσφατα, στις αρχές του 2017).
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 5:09 μ.μ.
Προαποφασισμένα χαρτία στην Νικολαοστεφανίτικη σύνοδο;Πώς και έτσι;Γίνονται αυτά τα πράγματα;
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ3 Ιουνίου 2018 - 8:23 μ.μ.
Δημήτριε Παπαδάτε,και πάλιν χαίρε.Αυτά πρός το παρόν, επειδή είναι ακατάλληλη η ώρα, και τα υπόλοιπα όσο νούπω .
.Το σχόλιο του Δ. Κατσουρα για το Gay Pride
thimiostp
Απόψεις, Τοπικά
11/06/2017
599
Διαβάζοντας την ανάρτηση του ομοφυλόφιλου Χρήστου Σιμαρδάνη, μία λογική και αξιοπρεπή φωνή, προβληματίστηκα για την παιδαριώδη συμπεριφορά των Υπουργών και λοιπών πολιτικών που καίτοι κατά των ….παρελάσεων, έσπευσαν να συμμετάσχουν στην παρέλαση των ομοφυλοφίλων στην Αθήνα για τις ψήφους του χώρου και παρότι κάποιοι από αυτούς δεν τολμούν, πάλι για τις ψήφους, να λένε οτι είναι οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι, όπως έχει πεί ο προαναφερθείς αγαπητός ηθοποιός απολαμβάνοντας τόν οφειλόμενο σεβασμό της Ελληνικής κοινωνίας.
Απάντηση
Απαντήσεις
Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας4 Ιουνίου 2018 - 5:14 π.μ.
Εἶσαι, κύριε Χαρίλαε, δεινός διαστρεβλωτής καί συκοφάντης. Τό ἴδιο τό κείμενο, καίτοι τό παρουσιάζεις χωρίς τήν συνάφειά του σέ προηγούμενα καί ἑπόμενα σχόλιά μου σέ διαψεύδει. Ὅπως γιά κάθε νοήμονα ἀναγνώστη προκύπτει σαφῶς, ἐν προκειμένω θέλοντας νά ἐπικρίνω τίς λεγόμενες παρελάσεις ὑπερηφανείας, κάτι πού προσπερνᾶς πονηρά καί ὑστερόβουλα, ἔλαβα ἀφορμή ἀπό τίς ἐπικριτικές κατά τῶν παρελάσεων αὐτῶν δηλώσεις ἑνός ἠθοποιοῦ ὁ ὁποῖος δηλώνει ὁ ἴδιος ὁμοφυλόφιλος. Αὐτός λοιπόν σέ συνέντευξή του καταφέρθηκε ἐναντίον τῶν παρελάσεων λέγοντας ὅτι τό ὅτι εἶναι ὁμοφυλόφιλοι δέν σημαίνει ὅτι πρέπει νά τό διαδηλώνουν, μέ τό δικό του σκεπτικό βέβαια, τό ὁποῖο ἐπίσης σχολίασα ὅτι δέν συμμερίζομαι. Μέ ἀφορμή λοιπόν αὐτό σχολίασα ἐπίσης ἀρνητικά τή στάση τῶν Ἑλλήνων πολιτικῶν ὑπέρ τῶν ἀπαραδέκτων παρελάσεων ὑπερηφανείας (gay pride). Δηλαδή, ἐνῶ ἐπικρίνω τίς παρελάσεις αὐτές ἐσύ διαστρεβλώνοντας τή θέση μου μέ ἐμφανίζεις σχεδόν ὑπερασπιστή των! Ἔλεος πιά μέ τήν σκοπιμότητά σας καί τήν ἀναισχυντία σας. Καί μπορεῖ νά εἶναι προφανές ὅτι σᾶς λείπει ἡ στοιχειώδης γνώση καί αἴσθηση τοῦ δημοσιογραφεῖν ἀλλά ἡ ἀνοχή στήν κακοήθεια ἔχει καί τά ὅριά της. Δέν χαρακτηρίζω λογική καί ἀξιοπρεπή τή φωνή τοῦ ἀποβιώσαντος πλέον ἠθοποιοῦ, ὅπως διαστρεβλωτικά μέ ἐμφανίζετε, ἐπειδή εἶναι ὁμοφυλόφιλος, ἀλλά ἐπειδή καίτοι ὁμοφυλόφιλος καταδίκασε τίς παρελάσεις τῶν ὁμοίων του. Σεβασμός δέ τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας δέν σημαίνει ἀποδοχή, ἀλλά ἐπιδοκιμασία τῆς εἰλικρίνειας ἔναντι τῶν ἀνειλικρινῶν πολιτικάντιδων πού προπαγανδίζουν τήν ὁμοφυλοφιλία. Μόνο ἐσεῖς θά μπορούσατε σχόλιο κατά ἑνός πράγματος νά τό ἐμφανίσετε ὡς ὑποστήριξή του. Ἐλέγξτε τήν ἐμπαθή ὁρμή σας διότι ἐκτίθεσθε ὡς λογικοί ἄνθρωποι. Περί ἤθους καί αὐτοσεβασμοῦ σας δέν συζητῶ. Ὁ καθείς ἄς κρίνει.
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ3 Ιουνίου 2018 - 8:46 μ.μ.
ΠΟΙΟΣ ΛΕΓΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ,Δημήτριε Παπαδάτε; Σε λίγο η απάντησις.
Τι Σκοπιανά και τι "Νοβάρτις" και δεν συμμαζεύεται. Αφήστε τα όλα και ελάτε αύριο (Κυριακή των Απόκρεω) στην εκκλησία να ακούσουμε το φοβερό Ευαγγέλιο της μελλούσης Κρίσεως. Τότε που θα δικαιωθούν όλα τα θύματα της Ιστορίας, θα λογοδοτήσουν οι θύτες και όλοι θα κριθούμε με βάση τι; την ηθική; όχι! την αρετή; όχι! την πίστη; όχι! Αλλά τι; ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ! Την ανιδιοτελή ΑΓΑΠΗ ! ! ! (εμείς θα σας περιμένουμε στο εκκλησάκι του Αγίου Νεκταρίου στη Ξυλοκέριζα)
Απάντηση
Απαντήσεις
Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας4 Ιουνίου 2018 - 5:32 π.μ.
Σέ ποιόν δίνετε ἐξετάσεις κακοήθειας καί δέν αἰσχύνεστε νά γράφετε αὐτά τά τερατώδη; Γιατί δέν τολμᾶς νά ἀναιρέσεις ἔστω καί μία λέξη τῶν γραφομένων μου στά ἀνωτέρω; Πόσο ἀνόητος καί ἐμπαθής θέλεις νά ἐμφανισθεῖς ἀρκεῖ νά κατηγορήσεις τόν κ. Κάτσουρα; Ὅ,τι γράφω στό παρατιθέμενο σχόλιο εἶναι ἀπόλυτα σωστό. Ἄν διαφωνεῖς ψάξε γιά τήν ὀρθοδοξία τῶν ἰδικῶν σου ἀπόψεων! Εἴτε σοῦ ἀρέσει, εἴτε ὄχι αὐτά ἀναφέρει τό Εὐαγγέλιο. Ἡ πρόσκλησή μου δέ, πέραν τοῦ ὅτι γίνεται ρητορικά, μπορεῖ νά ἐκληφθεῖ καί πραγματικά διότι μέχρι τήν ἀκρόαση τοῦ Εὐαγγελίου ὅλοι οἱ εἰλικρινῶς ἐνδιαφερόμενοι μποροῦν νά εἰσέρχονται στό Ναό καί νά ἀκροῶνται. Ποῦ σπούδασες ἄνθρωπέ μου; Νύκτα τό πῆρες τό πτυχίο σου; Ἤ μήπως νόμισες ὅτι ἐπειδή ἀνέχονται νά ἀκοῦν τίς ἀθεολογησίες σου δύο γριές καί δύο ἄσχετοι ὅτι εἶσαι καί θεολόγος; Λίγη ντροπή δέν βλάπτει! Ἄλλωστε στό σπίτι τοῦ "κρεμασμένου", ὅπως τό δικό σας, δέν μιλᾶνε γιά σχοινί. Εἶστε κορυφαῖοι οἰκουμενιστές ἐφ' ὅσον ὑποστηρίζετε μετ' ἐπιμονῆς τήν κακοδοξία τῶν Παπικῶν καί τοῦ δεξιοῦ βραχίονος τοῦ Βαρθολομαίου γέροντα Ζηζιούλα περί κοινωνίας προσώπων, ἐκκλησίας τῆς ἁγίας Τριάδος καί λοιπά τῆς ἀνοίας τριαδολογικά καί ἐκκλησιολογικά φληναφήματα. Δέν γνωρίζετε τή σχετική βιβλιογραφία; Νά σᾶς βοηθήσωμε, ἄν θέλετε. Ὁ κ. Ἱερόθεος Βλάχος, ναί αὐτός, ἔχει κονιορτοποιήσει βάσει τῆς Πατερικῆς θεολογίας τά θεμέλια τῶν κακοδοξιῶν σας. Τί σᾶς πταίει ὁ κοσμάκης νά τόν παγιδεύετε στήν κακοδοξία σας; Ἤ μήπως δέν γνωρίζεις ὅτι σήμερα στή Θεολογική Σχολή οἱ μέν οἰκουμενιστές Καθηγηταί συμφωνοῦν μαζί σας οἱ δέ θέλοντες θεολογικῶς ὀρθοδοξεῖν συμφωνοῦν μαζί μας; Ποῦ ζεῖτε;
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 4:16 μ.μ.
Δημήτρη,θα ήθελα μέσα από την ιστοσελίδα σου να πω μερικά πράγματα στον γνωστό θεολογικό σύμβουλο της Στεφανίτικης συνόδου. 'Οπως είδες, δημοσίευσα τα δικά του πιστεύω ,μέσα από αναρτήσεις που κατά καιρούς έχει κάνει ο ίδιος,τα οποία δεν συνάδουν με τα πιστεύω και τις θέσεις της Ορθοδοξου Εκκλησίας. Από τη μία, επαινεί και αποδίδει σεβασμό,ως μέλος της Ελληνικής κοινωνίας ,σε ομοφυλόφιλο ,επειδή παραδέχθηκε τον κιναιδισμό του στηλιτεύοντας ταυτόχρονα τους κίναιδους πολιτικούς,οι οποίοι δεν κάνουν το ίδιο. Από την άλλη, συμμετέχει σε αγιασμούς νεοημερολογιτών-οικουμενιστών, και χωρίς καμμία αιδώ συκοφαντεί όλους αυτούς που τον κατηγορούν γι'αυτήν του την πράξη. Στην συνέχεια,δηλώνει ανερυθρίαστα ότι δεν σώζεται ο άνθρωπος από την πίστη του , τις αρετές και την ηθική ,αλλά μόνον από την αγάπη. Πολύ σωστά,λοιπόν,λέει ο συγκεκριμένος ότι είμαι θεολογικά ανεπαρκής,διότι τέτοια θεολογία δεν την διδάχθηκα,δεν την ενστερνίζομαι,δεν την πιστεύω και δεν την θέλω, την αφήνω σ'εκείνον, να την χαίρεται. Επειδή ανεφέρθη και στην ακαδημα'ι'κή ιδιότητα,θα ήθελα να του πώ τα εξής:ακαδημα'ι'κοί ήταν ο Μεταξάκης και ο Παπαδόπουλος,ακαδημα'ι'κός είναι ο κ. Ζηζούλιας,ο κ.Ιερόθεος Βλάχος,ο κ.Βαρθολομαίος και πολλοί άλλοι,όλοι αυτοί όμως υπηρέτησαν και υπηρετούν τον κολάσιμον Οικουμενισμόν. Θα πρέπει δε να προσέχει,μήπως απέναντί του έχει ανθρώπους με δύο,τρία,τέσσερα και παραπάνω πτυχία... 'Οσον αφορά περί ύβρεων πρός εκείνον και την οικογένειάν του ,δεν μπαίνω κάν στον κόπο να τα σχολιάσω ,μάλλον πρόκειται περί φαντασιοπληξίας. Θα πρέπει ακόμα να γνωρίζει, ότι οι προβακάτσιες, τις οποίες προσπαθεί να στήσει,θα πέσουν στον κενό.Ξέρει αυτός τι εννοώ.
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 4:17 μ.μ.
Τώρα,ας πούμε και μερικά αμιγώς Θεολογικά-Δογματικά πράγματα.Ομιλεί περί Εκκλησίας,όταν αναφέρεται στην υπό του κ.Στεφάνου Τσακίρογλου σύνοδον,ξεχνώντας όλα εκείνα τα ειδεχθή,τα αντικανονικά,τα προσχεδιασμένα και ιερόσυλα, τα οποία έλαβαν χώραν πρίν από την επαίσχυντη και επιβληθείσα παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου το 2003,κατά και μετά από αυτήν.
Τότε που πραγματοποιήθηκε μία άνευ προηγουμένου, για την Εκκλησιαστική Ιστορία, συναλλαγή, με ανταλλαγή Επισκοπών και την μετάθεση και τον εξευτελισμό του Αρχιεπισκόπου,ως Προέδρου Πατρών. Και είναι να απορεί κανείς με τον συγκεκριμένο θεολογικό σύμβουλο,Δημήτρη Παπαδάτε,ενώ από τη μία υιοθέτησε πλήρως την αιρετική θέση και ΠΑΤΕΡΙΚΩΣ ΑΜΑΡΤΥΡΗ του κ.Ιεροθέου Βλάχου περί μη Κοινωνίας Προσώπων,την οποίαν επέβαλλε μετά μανίας στην Νικολαοστεφανίτικη σύνοδο,ωδηγώντας την στην αίρεση και το σχίσμα, από την άλλην δε αποκρύπτει την σωστή θέση του ιδίου νεοημερολογίτου επισκόπου, που αφορά στο αντικανονικόν της παραιτήσεως Επισκόπου, και που ερείδεται στους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ισχύει ,λοιπόν,εδώ, η φράσις: τα καλά και συμφέροντα. Ομιλεί,λοιπόν,περί Εκκλησίας ο συγκεκριμένος ,όταν στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο τότε,ετοποθέτησαν τον πλέον ακατάλληλον γι'αυτή την θέση,ματαιόδοξο και αιρετικό,Νικόλαον Μεσσιακάρη,μόνο και μόνο για να χειροτονηθεί επίσκοπος ο σημερινός αρχιεπίσκοπος του,κάτι για το οποίο δεν ήθελε κάν να ακούσει ο τότε Πειραιώς. Τον επείραξε, λοιπον, τον συγκεκριμένον, η φράσις περί Κοινωνίας Προσώπων και ουδόλως ενοχλήθη από τις κακοδοξίες και τις αιρετικές θέσεις του Νικολάου Μεσσιακάρη στο Δογματικό θέμα των εικόνων.Ισχύει πάλι,το:ο σκοπός αγιαζει τα μέσα.Τον ενημερώνω ότι το γνωστό εγχειρίδιο του πιο πάνω αιρετικού,Προσκυνούμεν Πατέρα ,Υιόν και 'Αγιον Πνεύμα,το διανέμουν ο ένας μετά τον άλλον οι οπαδοί τους,για να δηλώσουν το ορθόδοξο πιστεύω τους περί του Δογματικού θέματος των εικόνων. Πότε θα βγεί, επιτέλους,να καταδικάσει τα συγκεκριμένα αιρετικά και Δογματικά ολισθήματα του Νικολάου Μεσσιακάρη ο συγκεκριμένος θεολογικός σύμβουλος; Η δόλια παραίτηση, δήθεν για λόγους υγείας του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου,[για την Αθήνα ήταν άρρωστος,για την Πάτρα δεν ήτο;]η αντικανονική μετάθεση αυτού στην Πάτρα[πάλι καλά που δεν τον έκαναν Πρόεδρον Δημοκρατίας] και η εγκατάσταση του αιρετικού Νικολαόυ Μεσσιακάρη στην Αρχιεπισκοπή,ήταν τα αίτια του σχίσματος το 2003,όπου για να τα συγκαλύψουν και να παραπλανήσουν ,εφηύραν την δήθεν καινοτομία περί Κοινωνίας Προσώπων.'Εκαναν,δηλαδή,ανατομία στον κώνωπα,αλλά από την άλλην, κατάπιαν εκατό καμήλες. 'Ολα τα παραπάνω αντιμετωπίσθησαν έτσι όπως έπρεπε από την Εκκλησία,η οποία κατεδίκασε και καθαίρεσε όλους αυτούς τους πολέμίους Της.
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 4:18 μ.μ.
Ακούγεται επίσης ότι εκτός από τα πιό πάνω αίτια για το σχίσμα το 2003,αυτά που ξεκίνησαν την όλην πολεμικήν εναντίον Ορθοδόξων Κληρικών και Λα'ι'κών ήταν και σωρεία οικονομικών σκανδάλων.Κάτι κληρονομιές,κάτι καταθέσεις κτλ.Προσωπικά δεν θέλω να το πιστέψω,αν και σήμερα ακούγονται διάφορα, για αρπαγή εκατό χιλάδων ευρώ από σύζυγο κληρικού,προσφάτως,αμφότεροι νεκροί σήμερα, με το παιδί τους να μην μπορεί να βιοποριστεί,χωρίς ρεύμα ,σιτιζόμενο από τι
ς δομές του Δήμου .Αν είναι αλήθεια,τότε ντροπή ! 'Οσον αφορά περί της ορθοδόξου θέσεως, Κοινωνίας Προσώπων,την οποίαν μάχεται,βασιζόμενος σε μία λανθασμένη γνώμη των Ρωμανίδη και κ.Ιεροθέου Βλάχου,θέλω να του πώ ότι μέσα απ'αυτήν έπεσε σε μεγάλη αίρεση,στην οποίαν ωδήγησε και τους συν αυτώ συνοδοιπόρους στον χώρον του.Αρνούμενος την Κοινωνία των Θείων Προσώπων,με την δικαιολογία ότι κοινωποιείται και το ακοινώνητον υποστατικό ιδίωμα,πέφτει στις εξής αιρέσεις: ΤΑΥΤΙΖΕΙ,ΟΠΩΣ ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΙ,ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΝ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ,ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΣΕΩΣ ΑΥΤΩΝ,ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ Α'Ι'ΔΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ.Δεν μπήκε κάν στον κόπο να εξετάσει ,γιατί η Ορθόδοξος Δογματική ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΝ-ΥΠΟΣΤΑΣΗ. Ξαναέφεραν στο προσκήνιο,δηλαδή,Δ.Παπαδάτε,τις καταδικασμένες αιρετικές θεωρίες των Παπικών,των αντιησυχαστών Βαρλααμιτών και των ομο'ι'δεατών αυτών,από τον 'Αγιο Γρηγόριο των Παλαμά και τους συνεργάτες του. Αυτό κάνουν μέχρι σήμερα οι Παπικοί,ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘ'ΥΠΑΡΞΙΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤ'ΕΝΕΡΓΕΙΑ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΧΡΟΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ,ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ,Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΜΨΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ,ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
Και επειδή πολλάκις έχει αναφερθεί στον Ρωμανίδη και τον μαθητή του κ.Ιεόθεον Βλάχον,οι οποίοι είναι οι γονείς αυτής της μεγίστης των αιρέσεων,μήπως θέλει να του παρουσιάσω δεκάδες αναλύσεις και θέσεις άλλων Ακαδημα'ι'κών,όπως των
κ.Ιωαννίδη,κ.Τσελεγγίδη,κ.Ξεξάκη και πολλών άλλων,οι οποίοι ομιλουν ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ;'Οποτε θέλει,είμαι στην διάθεσή του. 'Οσο λοιπόν,συνεχίζει να κατασυκοφαντεί αυτός ο αιρετικός,την Εκκλησία του Χριστού,την Ιεραρχία και τα Μέλη Της,και ειδικώτερα τον Ομολογητή Ιεράρχη κ.Κήρυκο,γι'αυτό που είναι ίδιος,τόσο θα μας βρίσκει απέναντί του. Τον συμβουλεύω επίσης τα εξής:αν θέλει να κατανοήσει τα Δογματικά του σφάλματα,χωρίς τον ορθολογισμό που τον διακατέχει ,αλλά με την επιφοίτηση της Θείας Χάριτος,θα πρέπει να αποτινάξει από πάνω του θέσεις σαν κι'αυτές που εξέφρασε υπέρ του Σιμαρδάνη,κατά των πολιτικών και υπέρ της αγαπολογίας, και να μη ξανασυμπροσευχηθεί με τους Οικουμενιστές νεοημερολογίτες.Επίσης να αποκηρύξει την ερεβώδη περίοδο πρίν ,κατά και μετά την σιμωνιακή παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου και να ζητήσει συγγνώμη από τον Θεόν και τούς πιστούς 'Οταν κάνει πράξη όλα αυτά,τότε ας έλθει να τον διδάξουν οι Πατέρες Της Εκκλησίας ,και όχι οι νεοημερρολογίτες,τα περί της Α'Ι'ΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΡΗΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ,όπως επίσης, και για όλα τα υπόλοιπα. Τον συμβουλεύω δε και κάτι άλλο, να μη διδάξει σε κανέναν εκ των φοιτητών τα πιό πάνω θεολογικοκοινωνιολογικά εκτρώματα,διότι,αν το κάνει, απλώς, θα καταστρέψει αναλόγως αυτούς. 'Οσον αφορά στα του Συνδέσμου και της αγνοίας,την οποίαν επικαλέσθη,[αυτός,που γνωρίζει τα πάντα,δεν έμαθε για την πώληση των εκκλησιαστικών ακινήτων;]εάν είναι έτσι ,τότε πραγματικώς,ομολογεί την ανεπάρκειάν του ως μέλους του Δ.Συμβουλίου,τα οποία μέλη έχουν συγκεκριμένη ευθύνη και συγκεκριμένο χρέος να επιτελέσουν. Πάντως,υπάρχει το γνωστό εγχειρίδιό του,με το οποίο ενημέρωσε και τους υπολοίπους. Αυτά πρός το παρόν.Συνεχίζεται.
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 4:20 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 4:22 μ.μ.
Δημήτρη,όπως βλέπεις ο<< ακαδημα'ι'κός>> έχασε την ψυχραιμία του και επιδίδεται σε ύβρεις.Δέν πειράζει,ας λέει ο,τι θέλει.Εγώ τον καταγγέλω ως αρχιαιρετικό γιατί,ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.Λέγει σχετικώς ο Γρηγόριος ο Παλαμάς<< ΩΣ ΓΑΡ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΑΣΙΣ, ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ,ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥ ΦΥΣΙΣ,ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΦΥΣΕΩΣ.>>και ξανά ,Λατίνοι γουν λέγοντες ΤΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΕΚΠΟΡΕΥΣΙΝ .Κάνει ακριβώς τα ίδια με τους Λατίνους.Λέγει πάλιν ο Θείος Γρηγόριος Κοινά και πολλά τη μόνη αγία και προσκυνητή Τριάδι τα ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΕΞ'ΑΥΤΗΣ ΘΕΙΑ ΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΤΩΝ ΔΟΣΙΣ,η δε του αγίου Πνεύματος εκπόρευσις ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ.Η μέγιστη αυτή αίρεσις τον καθιστά εφάμιλλο με τους αιρεσιάρχες.Τον πληροφορώ δε ότι το πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας,νέοι,ηλικωμένοι και παιδιά,ενημερώνονται πλέον ενδελεχώς για όλα τα αντιεκκλησιαστικά,αντικανονικά και αντορθόδοξα που έπραξαν και πράττουν οι Νικολαοστεφανίτες ,όπως και για τις αιρετικές του θεωρίες και για το έρεβος στο οποίο ευρίσκονται όλοι.
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 5:00 μ.μ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
Η Ορθόδοξη Δογματική Θεολογία βασιζόμενη στην θεοφώτιστη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας,Διακρίνει και ποτέ δεν ταυτίζει την Θείαν Ουσίαν με τα Φυσικά Ιδιώματα [ενέργειες] την Υπόσταση με τα Υποστατικά Ιδιώματα,τα Υποστατικά με τα Φυσικά Ιδιώματα,την Ουσίαν με τις Υποστάσεις ή την Ουσίαν με τα Υποστατικά Ιδιώματα.
Εάν πχ.ταύτιζε την Θείαν Φύσιν,η οποία είναι ακοινώνητη από τα κτίσματα,με τα κοινωνητά Φυσικά Ιδιώματα Αυτής,τότε ο άνθρωπος θα μετείχε όχι στην κατά Χάριν θέωσιν,αλλά στην κατά Φύσιν ,κάτι το οποίον είναι ανέφικτον και παράλογον.
Επίσης εάν ταύτιζε το Υποστατικό Ιδίωματα των τριών Θείων Προσώπων[αγέννητον,γεννητόν και εκπορευτόν] με την Υπόστασίν τους,τότε,κατά την α'ί'διον Κοινωνίαν τους θα κοινωνούσαν και σ'αυτά,τα οποία όμως είναι ακοινώνητα και αμετάδοτα.
Μας λέγει σχετικώς γι'αυτήν την Διάκριση ο 'Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: << Ως γάρ ουκ έστι τα υποστατικά υπόστασις,αλλά χαρακτηριστικά υποστάσεως,ούτω και τα φυσικά ου φύσις αλλά χαρακτηριστικά φύσεως.>>ΕΠΕ.4.σελ.184.Πρός Δανιήλ Αίνου.
Διάκριση ,κατά τους Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας,γίνεται ανάμεσα στην καθ'ύπαρξιν και στην κατ'ενέργειαν πρόοδον του αγίου Πνεύματος .
Λέει πάλιν ο άγιος ο Γρηγόριος:<< Η δε του Πνεύματος πρόοδος διττή διά της θεοπνεύστου κηρύσεται Γραφής >>.Περί Εκπορεύσεως.Λόγος Β'
Η διττή αυτή πρόδος σχετίζεται άμεσα με την Κοινωνία και το Ακοινώνητο των Τριών Θείων Προσώπων και την Διάκριση Θεολογίας και Οικονομίας.
Η καθ'ύπαρξιν πρόοδος του Αγίου Πνεύματος είναι ακοινώνητη κατάστασις και ανήκει μόνον στον Θεόν Πατέρα.
Αυτός είναι το μοναδικό Αίτιο των άλλων δύο Προσώπων.[Θεολογία]
Η κατ'ενέργεια πρόοδος του Αγίου Πνεύματος ,όμως,δεν αφορά μόνον ένα Θείον Πρόσωπον, όπως γίνεται με την καθ'ύπαρξιν ,αλλά και τα Τρία.[Οικονομία]
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 5:05 μ.μ.
Συνέχεια .
Διδάσκει πάλιν ο Άγιος Γρηγόριος: << Το μέν γάρ πέμπειν έχειν το Πνεύμα το 'Αγιον πρός τους αξίους ΚΟΙΝΟΝ ΕΣΤΙΝ ΕΞ Α'Ι'ΔΙΟΥ ΤΩ ΠΑΤΡΙ ΚΑΙ ΤΩ ΥΙΩ [Κοινωνία των Προσώπων]πέμπει δε χρονικώς εκάτερος,αμφότεροι δε μάλλον οπότε δέοι.>>Περί εκπορεύσεως Β'.
Και ξανά :<< Διό μη μόνον παρά του Υιού,αλλά και παρά του Πατρός,και διά του Υιού πέμπεται,και παρ'εαυτού έρχεται φανερούμενον.Κοινόν γάρ έργον η αποστολή [Κοινωνία των προσώπων στη Πέμψη και Αποστολή της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος] δηλονότι η φανέρωσις.>>PG151.σελ.766 Α-Β.
'Αλλο η α'ί'διος και Ακοινώνητος Γέννησις και Εκπόρευσις,και άλλο η α'ί'δια και Κοινωνητή Πέμψη , α'ί'δια και Κοινωνητή Αποστολή,α'ί'δια και Κοινωνητή Φώτιση,Χαρίτωση, Ζωοποίηση, Αγιοποίηση,Αγαθοποίηση κτλ.
Τα πρώτα είναι ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ,ενώ τα δεύτερα είναι ΚΟΙΝΩΝΗΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ των Θείων Προσώπων.
Δυστυχώς την αναγκαίαν αυτήν Διάκριση των Υποστατικών και Φυσικών Ιδιωμάτων των Τριών Θείων Προσώπων, ή, την Διάκριση Θεολογίας και Οικονομίας, όπως λέγεται,εκτός από τους Λατίνους,την ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ και τα πρώην μέλη της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος,νύν Νικολαοστεφανίτες.
Οι Λατίνοι, ως πολέμιοι της Αληθείας, καταργούν την παραδεδομένη Διδασκαλία των Ορθοδόξων Πατέρων περί Διακρίσεως, με σκοπό να επιβάλλουν την αιρετική θεωρία τους περί Filioque. Λατίνοι γούν λέγοντες ταυτόν είναι τη αποστολή του θείου Πνεύματος την εκπόρευσιν...Γρηγορίου Παλαμα.Περί Εκπορεύσεως.Λόγος Β'.
Οι Νικολαοστεφανίτες,τώρα, για να πραγματοποιήσουν τα δόλια σχέδια τους , να επιβάλλουν την επικυριαρχία τους και το οικογενειοκρατικό καθεστώς τους,να παραπλανήσουν και να συσκοτίσουν από την αδικαιολόγητη,την κατόπιν συναλλαγής, αντικανονική,ιερόσυλη και κολάσιμη πράξη της παραίτησεως του τότε Αρχιεπισκόπου Ανδρέου, εφήρμοσαν την μέθοδο του Γκαίμπελς.
Συκοφάντησαν τον Σεβασμιώτατον κ. Κήρυκον για αίρεση,επειδή υπεστήριξε ότι υπάρχει Κοινωνία Θείων Προσώπων στα Φυσικά Ιδιώματα και την Πέμψη της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος,αυτό ,δηλαδή,που κηρύττει ο 'Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και η Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία , και στην συνέχεια ψευτοκαθαίρεσαν τον Ομολογητήν Ιεράρχην.
'Ομως,επειδή η απάτη και το ψέμμα αργά η γρήγορα αποκαλύπτονται,η αιρετική θεωρία τους περί μη κοινωνίας προσώπων κατέπεσε παταγωδώς μέσα από την πιό πάνω Πατερική Διδασκαλία,από την οποίαν καταδεικνύεται απερίφραστα ότι αυτοί οι ίδιοι διολίσθησαν στην μέγιστη των αιρέσων ,μιμούμενοι τους Λατίνους,και τους αντιησυχαστές ,ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.[βλ.3280 εγκύκλιόν τους]
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ4 Ιουνίου 2018 - 8:47 μ.μ.
ΑΝΤΙΗΣΥΧΑΣΤΕΣ,ΠΑΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΑΟΣΤΕΦΑΝΙΤΕΣ, ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΡΕΣΗ.
Οι αντιησυχαστές και πολέμιοι του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, ταύτιζαν Θείαν Ουσία και Φυσικά Ιδιώματα ή Ενέργεια.
Οι Λατίνοι-Παπικοί ταυτίζουν Οικονομία και Θεολογία, δηλ. την προαιώνιον ΄Υπαρξιν της Αγίας Τριάδος [Θεολογία] και την Αποκάλυψιν Αυτής είς τον κόσμον [Οικονομίαν]
Οι Νικολαοστεφανίτες, τώρα,ταυτίζουν τα Υποστατικά με τα Φυσικά Ιδιώματα των τριών Θείων Προσώπων, όπως επίσης την Υπόστασι με τα Υποστατικά Ιδιώματα Αυτών:<<...ότι τα φυσικά ου φύσις,ώσπερ ουδέ τα υποστατικά υπόστασις.>> [Αγ.Γρ.Παλαμά.Επιστολή πρός Δανιήλ Αίνου]
Το γνωστό δε ερώτημα του νεοημερολογίτου επισκόπου κ.Ιεροθέου Βλάχου,μέντορα του γνωστού θεολόγου της Στεφανίτικης συνόδου,<< Κοινωνία Προσώπων ή Κοινωνία φύσεως-ν;>> είναι τελείως λάθος.
Για να ήταν υπό Ορθοδόξου Δογματικής σωστό,θα έπρεπε να ήταν : Κοινωνία Υποστατικών ή Κοινωνία Φυσικών Ιδιωμάτων των Θείων Προσώπων; .
Απάντηση
ΧΑΡΙΛΑΟΣ5 Ιουνίου 2018 - 12:09 μ.μ.
ΠΑΛΑΜΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ή ΒΛΑΧΙΚΗ;
Εδώ και μερικά χρόνια,με αφορμή τις αιρετικές διδασκαλίες του νεοημερολογίτου επισκόπου Περγάμου, κ.Ζηζιούλα,ο οποίος επικαλείται το Αίτιο -Μοναρχία του Θεού Πατρός για να δικαιολογήσει το πρωτείο του Πάπα,καταργώντας το Ισότημο των τριών Θείων Προσώπων,ενεφανίσθησαν και προεβλήθησαν, άλλες πιό χειρότερες αιρετικές διδασκαλίες απ'αυτές του κ.Ζηζιούλα. Συγκεκριμένα:ο κ.Ιερόθεος Βλάχος,νεοημερολογίτης επίσκοπος Ναυπάκτου,για να αντιμετωπίση τις αιρετικές θέσεις του κ.Ζηζιούλα,επικαλέσθη την θεωρία του Καθηγητού Ρωμανίδη, περί μη ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, με βάση τα Ακοινώνητα Υποστατικά Ιδιώματα Αυτών. Η ορθολογιστική αυτή προσέγγισις όμως,έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την Ορθόδοξη Δογματική και, την Διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά,ο οποίος ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ,ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ,ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ,ΟΥΤΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ , ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ.
'Ετσι αντιμετώπισε τους Λατίνους και τους λατινίζοντας αιρετικούς,με την Θεολογία της Διάκρισης.
Εκεί εστήριξε την Διδασκαλία του περί διττής προόδου του Αγίου Πνεύματος,την καθ' 'Υπαρξιν και την κατ' Ενέργεια ,Διακρίνοντας την Ακοινώνητη Εκπόρευση,η οποία αναφέρεται μόνον στον Θεόν Πατέρα, από την Α'Ι'ΔΙΑ ΑΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΕΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ,ΠΕΜΨΗ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ Α'Ι'ΔΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
Την αιρετική θέση των πιό πάνω νεοημερολογιτών, έρχεται να την επιβεβαιώσει έτι περισσότερον, και η άποψή των ότι: μόνο από φιλοσοφικής πλευράς και όχι θεολογικής θα μπορούσε να γίνει λόγος περί κοινωνίας προσώπων,ξεχνώντας ,βεβαίως, ότι η λέξις ΟΥΣΙΑ είναι παρμένη από την Φιλοσοφία,δεν εμπεριέχεται στην Αγία Γραφή και χρησιμοποιείται στην Ορθόδοξη Δογματική και Θεολογία,χωρίς να δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
Και αυτό .λοιπόν, να ίσχυε,που δεν ισχύει,δεν θα δημιουργούσε κανένα απολύτως πρόβλημα στην Ορθόδοξον Δογματικήν.
Το δυσάρεστο σε όλην αυτήν την υπόθεση ,δεν είναι το τι λένε οι οικουμενιστές νεοημερολογίτες,αλλά το ότι τις αιρετικές τους αυτές απόψεις τις υιοθέτησαν και τις χρησιμοποίησαν οι πρώην αδελφοί μας,νυν Νικολαοστεφανίτες,οι οποίοι,για να παραπλανήσουν για τα πνευματικά τους εγκλήματά στο θέμα της κατόπιν συναλλαγής παραιτήσεως του Αρχιεπισκόπου Ανδρέου,με σκοπό να ευνοηθεί ο σημερινός αρχιεπίσκοπός τους, ψευδοκαθαίρεσαν και ψευδοαναθεμάτισαν όλους αυτούς που κατήγγειλαν τις παράνομες και αντικανονικές πράξεις τους.
Ελπίζουμε,έστω και τώρα,να αντιληφθούν το μέγεθος των εγκληματικών πνευματικών πράξεων των ,να μετανοήσουν και να επιστρέψουν εκεί απ'όπου εξήλθαν το 2003.
Απάντηση
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου