Αναρτήσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΤΟΥ Ν.Η.) ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗ ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΕΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ

  Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ: Το Πασχάλιο Ζήτημα www.impantokratoros.gr Ἐν Πειραιεῖ τῆ 17/2/2016 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΤΟΥ Ν.Η.) ... Ὅπως εἶναι γνωστό ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος μέ ὅρον Της πού διασώζεται στόν πρῶτο Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς Συνόδου, ὁ ὁποῖος ἐπεκυρώθη ἀπό τόν Β΄ Κανόνα τῆς Ἁγίας ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡρισμένως, καθώρισε ὅτι τό Ἅγιον Πάσχα θά ἑορτάζεται πάντοτε τήν πρώτην Κυριακήν μετά τήν πανσέληνον, μετά τήν Ἐαρινήν ἰσημερίαν, ὥστε νά μή συμπίπτει ποτέ μέ τό Νομικόν Φάσκα τῶν Ἰουδαίων, διότι κατά τόν Ζ΄ Κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων «εἴ τις Ἐπίσκοπος ἤ Πρεσβύτερος ἤ Διακόνος τήν Ἁγίαν τοῦ Πάσχα ἡμέραν πρό τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας μετά Ἰουδαίων ἐπιτελέσοι, καθαιρείσθω». Ὁ ὅρος τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου περιλαμβάνεται εἰς τόν Α΄ Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, ὁ ὁποῖος διά τῆς ἐπικυρώσεως ὑπό τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἔχει Οἰκουμενικήν καταξίωσι: «Πάντας τοὺς τολμῶντας παραλύειν τὸν ὅρον τῆς ἁγίας καὶ μεγάλης συνόδ...

Έκπληξη πάντως προκαλεί το γεγονός στο οποίο αναφέρονται οι δύο Μητροπολίτες, οι οποίοι τονίζουν ότι δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να συμπέση ο κατά το Μέγα Σάββατο (όπως εξελίχθησαν τα πράγματα) εορτασμός του Αγίου Πάσχα με το πάσχα -νομικό φάσκα- των Εβραίων, οι οποίοι φέτος το εορτάζουν το Μέγα Σάββατο..

Εικόνα
  Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων 2 λ.   · Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια Αιτωλίας - Κυθήρων: ''Μακαριώτατε και Συνοδικοί πατέρες δεν χωρεί οικονομία'' kithiron aitolias Του Αιμίλιου Πολυγένη Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, απέστειλαν οι Σεβ. Μητροπολίτες Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κόσμας και Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ. Η επιστολή των δύο Ιεραρχών αφορά τον εορτασμό της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος καθώς και του Αγίου Πάσχα. Αρχικά οι δύο Αρχιερείς εκφράζουν τις ευχαριστίες τους, διότι το φετινό Πάσχα όλοι οι Ιεροί Ναοί θα παραμείνουν ανοιχτοί για τους πιστούς. Επίσης, υπογραμμίζουν την αντίθεσή τους, ως προς την αλλαγή της ώρας της τελετής της Αναστάσεως και εν συνεχεία της Θείας Λειτουργίας. "Δεν δύναται να θεωρηθεί Πασχάλιος η Θεία Λειτουργία, η οποία περαιούται εν τω Μεγάλω Σαββάτω, προ του μεσονυκτίου, δηλ. πριν εισέλθωμεν εις την Κυριακήν, η οποία άρχεται μετά την 12ην νυκτερινή. Αυτά ορίζει η ζώσα Ορθόδοξος Εκκλησι...

Η ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΙΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ

Η ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΙΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ   Η ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΙΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΣΤΗΡΙΧΘΗΣΑΝ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΣΤ ΑΙΩΝΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ, ΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗ ΠΟΛΛΑΚΙΣ.   ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΙΝ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤ ΑΥΤΗΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗΝ ΠΑΠΙΚΗΝ ΟΥΝΙΑΝ (ΤΟΥ ΙΣΤ ΑΙΩΝΟΣ, Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕΝ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΩΣ ΕΝ ΤΡΙΣΙΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙΣ ΣΥΝΟΔΟΙΣ (1583, 1587 ΚΑΙ 1593) ...    ΕΠ ΑΥΤΗΣ (ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ) ΕΣΤΗΡΙΧΘΗ ΚΑΙ Η ΔΗΘΕΝ ΔΙΟΡΘΩΣΙΣ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΗΤΟΙ Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΦΑΣΙΣΘΗ ΥΠΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΤΟ 1920 (ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΝ ΕΚΕΙΝΗΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗΝ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΑΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ).   ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΘΗ ΤΟ 1923 (ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ), ΚΑΙ ΩΛΟΚΛΩ...

Η ΑΠΑΤΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ

Εικόνα
  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ( kirykos ) έγραψε, 2011 - 01 - 01 10:35:00 Η ΑΠΑΤΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ Μέ τήν παρατιθεμένην επιστολήν τῆς Συνταξιούχου ἐκπαιδευτικοῦ Ἀντιγόνης Παπαμιχαήλ ἐκ Λαρίσης ἀναφερομένην εἰς τό θέμα τῆς ἑαρινῆς ἰσημερίας, η οποία εδημοσιεύθη εις τήν Εφημερίδα της Λαρίσης "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" καί εις τό φυλλδιον "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ" της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, στηλιτεύεται ἡ φοβερά ἀπάτη τῶν Παπικῶν (Εβραικής προελεύσεως, εμπνεύσεως καί σκοπιμότητος), ἐπί τῆς ὁποίας τόν ΙΣΤ αἰῶνα ἐστηρίσθη ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου καί ἡ ἀντικατάστασις αὐτοῦ διά τοῦ Γρηγοριανοῦ. Τήν παραθέτομεν: «Ἡ ἐαρινή ἰσημερία ἀστρονομικῶς σηματοδοτεῖ τήν ἀρχήν τῆς ἀνοίξεως, ταυτοχρόνως δέ καί τήν ἀρχήν τοῦ νέου ἔτους, δεδομένου ὅτι ὁ μήν Νισάν, ὁ πρῶτος μήν τοῦ σεληνιακοῦ ἔτους, ἀπαραιτήτως ἀρχίζει κατά τήν ἰσημερίαν, ἤ μετά ἀπό αὐτή...

Η ΑΠΑΤΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ

Η ΑΠΑΤΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΧ ΚΙΤΙΟΥ κ. ΠΑΡΘΕΝΙΟ ΕΛΑΒΟΜΕΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΜΗΝΥΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΩΜΕΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩΜΕΝ. Στην Παλαιά Διαθήκη ο κάθε Ισραηλίτης έπρεπε να προσφέρει στον Θεό 10% από όλα όσα αποκτούσε. Στην Καινή Διαθήκη επειδή είναι ο Νόμος της Χάριτος, ο Νέος Ισραήλ, εκτός των υλικών αγαθών, προβλέπει και πνευματικήν αποδεκάτωσιν. Αυτο οι Αγιοι Πατερες το ερμηνευουν ως εξης: Το έτος έχει 365 ημέρες. Το 10% είναι 36,5. Η Νηστεία του Πάσχα έχει 7 εβδομάδες. Επειδή Σαββατοκυρίακα έχουμε κατάλυσιν οίνου και ελαίου, κάθε εβδομάδα υπολογίζονται μόνο 5 ημέρες νηστήσιμες. Δηλαδη 5x7=35 ημερες. Συν 12 ώρες της νύχτας της Αναστάσεως = 36,5. Ακριβώς γι'αυτό οι Άγιοι Πατέρες διατάζουν όπως η Απόλυση της Αναστάσιμης Λειτουργίας γίνει επί "φωνή του αλέκτωρος", ωστε τότε να λήξει και η νηστεία, για να συμπληρωθεί η πνευματική αποδεκάτωσις του ενιαυτού.

ΕΦΕΤΟΣ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΘΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΡΟΝ ΩΡΑ 9 ΒΡΑΔΥΝΗ, ΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΕΦΕΤΟΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟΝ ΠΑΣΧΑ (ΝΟΜΙΚΟΝ ΦΑΣΚΑ)

Εικόνα

Η αλλαγή του ημερολογίου έγινε για να ενωθεί (υποταχθεί δηλαδή) η Ορθοδοξία στον Παπισμό.

Η αλλαγή του ημερολογίου έγινε για να ενωθεί (υποταχθεί δηλαδή) η Ορθοδοξία στον Παπισμό. - Γράφει ο κ. Χαρίλαος Ι. Στουραΐτης, Θεολόγος Τα όσα αναφέρει ο αποθανών Σακαρέλλος για την ανοιξιάτικη ισημερία δεν είναι αληθή. Το σχετικό δε απόσπασμα εκ του Πηδαλίου, είναι προϊόν παπικής προελεύσεως, με σκοπό να δικαιολογήσει την καταδικασμένη και αναθεματισμένη υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος, καινοτομία-αλλαγή του Ημερολογίου.

ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΚΑΙ Η ΕΝ ΑΝΤΙΣΙΟΔΩΡΩ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΙ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΕΡΕΑ, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΑΟ

Εικόνα
Γράφει ὁ Ἰωάννης Χατζηδιγενῆς, Θεολόγος Ἀπίστευτα πράγματα ποὺ ἀντιβαίνουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες καὶ τὴν Ἱερὰ Παράδοση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνακοινώθηκαν σήμερα (20-04-2021) ἀπὸ τὴν Διαρκή Ἱερὰ Σύνοδο (ΔΙΣ) τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

Το προφητικό όραμα του Αγίου Καλλίνικου της Τσερνίκα…

…Πρίν εκλεγεί Επίσκοπος στο Ρίμνικ ο Αγιος Καλλίνικος ήταν επί 31 χρόνια ηγούμενος στο Μοναστήρι Τσερνίκα που ευρίσκεται πλησίον του Βουκουρεστίου, την πρωτεύουσα της Ρουμανίας. Σήμερα στην κεντρική εκκλησία (Καθολικό) ευρίσκονται τα λείψανα του, τα οποία αδιάκοπα θαυματουργούν και θεραπεύουν κάθε είδους σωματικές και ψυχικές ασθένειες.