Αναρτήσεις

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ

Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!! 1 Οκτώβριος 2019 · ΝΑ ΓΙΝΗ ΝΕΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΝ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΤΙΝΕΣ ΜΕΤΩΝΟΜΑΣΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΣ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΝ ΕΥΧΗΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΚΛΥΔΩΝΙΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ ΕΤΗ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ... Απανταχου Εκκλησία Κατακομβων Απανταχου Εκκλησία Κατακομβων Ηταν το 1971, οταν 21 ετους, δευτεροετης φοιτητης της θεολογιας, καί ολίγον πρό του πανηγυρικου συλλειτουργου, ηρωτησα τόν θεολόγο κ. Ελευθεριο Γκουτζίδη, (διότι τόν θεωρουσα αυθεντια), νά μου εξηγηση τί ειναι η χειροθεσία, που οπως ειπε εις τό αεροδρόμιο ο Κων/νος Σαραντοπουλος (σημερινός Αρχιεπίσκοπος των Φλωρινικων) εκαναν εις τούς Αρχιερείς μας στην Αμερικη οι Ρωσοι της Διασπορας;. Καί αλλα τινά τόν ηρωτησα, οπως καί τό εξης: "Η χειροθεσία κ. Γκουτζίδη, δέν γίνεται μόνον στους σχισματικους; Μηπως εθεωρησαν τους Αρχιερεις μας σχισματικους"; Καί μου ειπε τότε εμπιστευτικά, οτι υπάρχει οντως κάποιο πρόβ...

ΟΙ ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

ΟΙ ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ Δεκάδες οι προσφωνήσεις της Παναγίας και ακόμη περισσότερες οι εικόνες που απεικονίζουν την αγαπητή μορφή της, που συμβολίζει τη μητρότητα, την προστασία, τη φροντίδα, την οικογένεια, την καλοσύνη, την απόλυτη και αδιαπραγμάτευτη αγάπη. Κάθε εικόνα της Παναγίας, από την πιο παλιά και σπάνια, έως και την πιο «ταπεινή» έχει τη δική της συναισθηματική αξία. Ωστόσο, ορισμένες εικόνες της Παναγίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την χριστιανική ορθόδοξη παράδοση. Κάποιες από αυτές, φυλάσσονται σε Μονές του Αγίου όρους και χαρακτηρίζονται «σπάνιες» για την τεχνική τους αλλά και για την ιστορία που φέρουν. Στον Κεντρικό Ναό του Πρωτάτου βρίσκεται η περίφημη εικόνα «Άξιον Εστίν», όπου σύμφωνα με την παράδοση ένας «άγνωστος» μοναχός έψαλε μπροστά της έναν άγνωστο έως τότε ύμνο και τον χάραξε σε λίθινη πλάκα. Η εικόνα μεταφέρθηκε στο Πρωτάτο, στο Ιερό Βήμα, πίσω από την Αγία Τράπεζα, όπου φυλάσσεται έως σήμερα. Ο ψάλτης των ανακτόρων, ο γνωστός...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ, ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ ΝΕΙΛΟΣ, ΜΟΝΑΧΗ ΜΑΙΑΜ ΟΡΛΩΒΑ, ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ

ΕΠΙ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Ἐκδίδεαι ἀπό τό Κέντρο Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς ἡ Ἁγία Αἰκατερίνη, (Διεύθυνσις: Στρογγύλη 194.00 Κορωπί Τ.Θ. 54. Τηλ. 210 60 20 176) Ὑπεύθυνος: Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κήρυκος ΑΡΙΘΜ. 288 ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ» Α΄ Παραθέτομεν μίαν σχετικήν ἐνημέρωσιν: + Ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Δ/ΝΣΙΣ: ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΟΡΩΠΙ Τ.Κ.19400 Τ.Θ. 54 ΤΗΛ. 210.6020176, 210.2466057 Α.Π. Ε/97 Δ΄ Χαιρετισμοί 2009 ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ Τό ἔτος 1989 εἰς τήν σειράν τῶν «ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ» εἴχομεν ἐκδώσει «ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ», ἕν βιβλίον λίαν ἀποκαλυπτικόν, καθό ἐπίκαιρον διά τήν σύγχρονον ἀποκαλυπτικήν ἐποχήν μας. Εἰς τό βιβλίον τοῦτο ἐν εἴδει Πρακτικῶν διηρημένων εἰς 24 κεφάλαια περιγράφονται τά μυστικά σχέδια τῶν Σιωνιστῶν διά τήν παγκόσμιον κυριαρχίαν τοῦ ψευδομεσσία τ...

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

ΕΠΙ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Ἐκδίδεαι ἀπό τό Κέντρο Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς ἡ Ἁγία Αἰκατερίνη, (Διεύθυνσις: Στρογγύλη 194.00 Κορωπί Τ.Θ. 54. Τηλ. 210 60 20 176) Ὑπεύθυνος: Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κήρυκος ΑΡΙΘΜ. 51 ΙΟΥΝΙΟΣ 2006 Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΠΕΣΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1973 ΥΠΟ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΙΕΡΕΩΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΑΚΚΑ Εἰς τήν «ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ» τ. 51, ἡ ὁποία ἐκυκλοφορήθη τόν Ἰούνιο τοῦ 2006, καί τήν ὁποίαν δημοσιεύομεν καί εἰς τήν ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ τῆς ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ πρός ἐνημέρωσιν τῶν ἀναγνωστῶν, κατεγράφησαν δύο πολύ σημαντικά ντοκουμέντα, τά ὁποῖα ἀφ’ ἐνός ἀποκαλύπτουν τόν κ. Βασίλειο Σακκᾶ, τόν ἀπ’ ἀρχῆς εἰσηγητή τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἰς τό κίνημα τοῦ ὁποίου ἐπαγίδευσε καί τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀνδρέα (καί ἄλλους Ἀρχιερεῖς) ἤδη ἀπό τό 1973, καί ἀφ’ ἐτέρου ἑρμηνεύουν διατί ὁ ἴδιος ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀνδρέας (καί ἄλλοι Ἀρχιερεῖς) ἀπεδείχθησαν καί κατά τήν ...

Όπου κι αν είσαι, να προσεύχεσαι. Και στο λουτρό αν είσαι, να προσεύχεσαι Ο Θεός δεν νοιάζεται για τον τόπο. Ζητάει μόνο θερμότητα καρδιάς και αγνότητα ψυχής. Να, και ο απόστολος Παύλος προσευχήθηκε όχι σε ναό όρθιος ή γονατιστός, αλλά μέσα σε φυλακή πεσμένος ανάσκελα, καθώς τα πόδια του ήταν σφιγμένα στην ξυλοπέδη. Επειδή, όμως, προσευχήθηκε με θέρμη, αν και πεσμένος, και τη φυλακή έσεισε και τα θεμέλια σάλεψε και το δεσμοφύλακα τράβηξε στην αληθινή πίστη μαζί με όλη την οικογένειά του (Πράξ. 16:25-35). Ο άρρωστος Εζεκίας ούτε όρθιος ούτε γονατιστός, αλλά πεσμένος στο κρεβάτι παρακάλεσε για τη θεραπεία του το Θεό, που με τον προφήτη Ησαΐα του είχε προαναγγείλει το θάνατό του. Και κατόρθωσε με την καθαρότητα και τη θερμότητα της καρδιάς του να μεταβάλει τη θεϊκή απόφαση (Δ’ Βασ. 20:1-6). Ο ληστής, πάλι, καρφωμένος πάνω στο σταυρό, με λίγα λόγια κέρδισε τη βασιλεία των ουρανών (Λουκ. 23:42-43). Και ο Ιερεμίας μέσα στο λάκκο με τη λάσπη (Ιερ. 45:6) και ο Δανιήλ μέσα στο λάκκο με τα θηρία (Δαν. 6:16) και ο Ιωνάς μέσα στην κοιλιά του κήτους (Ιων. 2:1-2), όταν προσευχήθηκαν θερμά, απομάκρυναν τις συμφορές, που τους είχαν βρει, και βοηθήθηκαν από το Θεό. “Και τί θα λέω, όταν προσεύχομαι;”, θα με ρωτήσεις. Θα λες ό,τι και η Χαναναία του Ευαγγελίου. «Ελέησέ με, Κύριε!», παρακαλούσε εκείνη. «Η θυγατέρα μου βασανίζεται από δαιμόνιο» (Ματθ. 15:22). “Ελέησέ με, Κύριε!”, θα παρακαλάς κι εσύ. “Η ψυχή μου βασανίζεται από δαιμόνιο”. Γιατί η αμαρτία είναι μεγάλος δαίμονας. Ο δαιμονισμένος ελεείται, ενώ ο αμαρτωλός αποδοκιμάζεται. “Ελέησέ με!”. Μικρή είναι η φράση. Και όμως, γίνεται πέλαγος φιλανθρωπίας, καθώς, όπου υπάρχει έλεος, εκεί υπάρχουν όλα τα αγαθά. Και όταν βρίσκεσαι έξω από την εκκλησία, φώναζε μυστικά: “Ελέησέ με!”. Φώναζε με τη σκέψη σου, χωρίς να κινείς τα χείλη σου. Γιατί ο Θεός μας ακούει και όταν σωπαίνουμε. Δεν απαιτείται τόσο τόπος, όσο τρόπος προσευχής. Και στο λουτρό αν είσαι, να προσεύχεσαι. Όπου κι αν είσαι, να προσεύχεσαι. Όλη η κτίση είναι ναός του Θεού. Εσύ ο ίδιος είσαι ναός του Θεού, και ψάχνεις τόπο για να προσευχηθείς; Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος Αα

Όπου κι αν είσαι, να προσεύχεσαι. Και στο λουτρό αν είσαι, να προσεύχεσαι Ο Θεός δεν νοιάζεται για τον τόπο. Ζητάει μόνο θερμότητα καρδιάς και αγνότητα ψυχής. Να, και ο απόστολος Παύλος προσευχήθηκε όχι σε ναό όρθιος ή γονατιστός, αλλά μέσα σε φυλακή πεσμένος ανάσκελα, καθώς τα πόδια του ήταν σφιγμένα στην ξυλοπέδη. Επειδή, όμως, προσευχήθηκε με θέρμη, αν και πεσμένος, και τη φυλακή έσεισε και τα θεμέλια σάλεψε και το δεσμοφύλακα τράβηξε στην αληθινή πίστη μαζί με όλη την οικογένειά του (Πράξ. 16:25-35). Ο άρρωστος Εζεκίας ούτε όρθιος ούτε γονατιστός, αλλά πεσμένος στο κρεβάτι παρακάλεσε για τη θεραπεία του το Θεό, που με τον προφήτη Ησαΐα του είχε προαναγγείλει το θάνατό του. Και κατόρθωσε με την καθαρότητα και τη θερμότητα της καρδιάς του να μεταβάλει τη θεϊκή απόφαση (Δ’ Βασ. 20:1-6). Ο ληστής, πάλι, καρφωμένος πάνω στο σταυρό, με λίγα λόγια κέρδισε τη βασιλεία των ουρανών (Λουκ. 23:42-43). Και ο Ιερεμίας μέσα στο λάκκο με τη λάσπη (Ιερ. 45:6) και ο Δανιήλ μέσα στο λάκκο με τα θηρία...

ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠ ΟΨΙΝ "ΣΤΕΦΑΝΙΤΩΝ"

ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΤΙ ΕΣΤΙΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ (ΠΡΟΛΟΓΙΚΟΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑ: ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΤΟΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΤΕΘΗ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ» ΚΑΙ «ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ» ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΑΦΟΡΙΣΜΟΝ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΟΛΩΣ ΑΝΟΗΤΩΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΙΠΩ ΑΛΛΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΝ, ΔΗΘΕΝ ΕΠΕΒΑΛΕΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ Ο ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ «ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ» ΤΟΥ «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ» ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΣΣΙΑΚΑΡΗΣ … ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΕΡΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ ΗΤΟΙ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΑΚΥΡΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ, ΑΙ ΟΠΟΙΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑΝ ΙΣΧΥΝ ΔΙ ΗΜΑΣ, ΟΜΩΣ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑΣ ΤΑΣ ΨΕΥΔΟΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ, Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΛΛΕΩΣ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ )… Α) Ἀφορισμός (ἢ Ἀνάθεμα) σημαίνει «τὴν ὁλοκληρωτικὴ ἀποκοπὴ ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὴν ἀποβολὴ τῆς ἰδιότητας ...

ΠΕΡΙ ΟΝΕΙΡΩΝ

ΥΠΟΘΕΣΗ Κ' (20) - ΟΝΕΙΡΑ «Του αγίου Διαδόχου> Τα όνειρα που παρουσιάζονται στην ψυχή από την αγάπη του Θεού είναι αψευδείς μάρτυρες ότι η ψυχή υγιαίνει. Γι' αυτό ούτε από ένα σχήμα μεταβάλλονται σε άλλο, ούτε φυσικά προκαλούν φόβο στην αίσθηση της ψυχής, ούτε γελούν ή σκυθρωπιάζουν ξαφνικά, αλλά πλησιάζουν την ψυχή με πολλή καλοσύνη και τη γεμίζουν πνευματική χαρά. Γι' αυτό και μετά το ξύπνημα του σώματος ή ψυχή ζητά με πολύν πόθο τη χαρά του ονείρου. Οι φαντασίες όμως που προέρχονται από τους δαίμονες είναι σε όλα αντίθετες, γιατί ούτε παραμένουν στο ίδιο σχήμα ούτε παρουσιάζουν μορφή ατάραχη για πολύ. Την αταραξία δηλαδή, την οποία οι δαίμονες δεν την έχουν με την προαίρεσή τους και απλώς τη μιμούνται στην προσπάθειά τους να πλανήσουν, δεν μπορούν να τη διατηρήσουν για πολύ, αλλά καυχησιολογούν και λένε ένα σωρό απειλές παίρνοντας συχνά μορφή στρατιωτών, ενώ καμιά φορά ψάλλουν κραυγάζοντας στην ψυχή. Από αυτά τους καταλαβαίνει ο νούς –όταν είναι καθαρός- και μέσα στις ...

ΕΚΘΕΣΙΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΔΣ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 200, ΤΗν ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ ΗΜΠΟΔΙΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΗ Η ΥΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ

ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ (ΣΤΑΜΑΛΑ) 194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΛ. 210.6020176, 210 2466057 Α.Π. 184 ‘Ιανουάριος 2001 ΕΚΘΕΣΙΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΙΦΣΚΑΕ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΤΩΝ 1999 ΚΑΙ 2000. Α ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 1999 Κατά τήν χρονικήν περίοδον ἀπό τήν Γενικήν Συνέλευσιν τοῦ Δεκεμβρίου 1978, ἕως τήν Γενικήν Συνέλευσιν τοῦ Δεκεμβρίου 1999, ἐπραγματοποιήθησαν 7 ἐν συνόλῳ συνεδριάσεις τοῦ Δ.Σ. Εἰς τά Πρακτικά τῶν ἀντιστοίχων συνεδριάσεων κατεχωρήθη, ὅτι συνεζητήθησαν θέματα, ὅπως: Τό Λογιστικόν, Τό Κτηματολόγιον, Τό Πληρεξούσιο εἰς π. ᾿Αμφιλόχιον διά τήν ὑπόθεσιν Κατερίνης, Τό χρηματικόν ποσόν τῶν δεκάδων ἑκατομυρίων πού κατακρατεῖ ὀ πρώην Θεσσαλονίκης Χρυσόστομος, ἡ διεκδίκησις τῶν Ναῶν πού κατακρατοῦν οἱ πέντε, τό Α.Φ.Μ. οὐδέν ὅμως τούτων ὑλοποιήθη, πλήν τῆς ἐξευρέσεως κάποιου λογιστοῦ, πού παρακολουθεῖ...