ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ

Η ΑΠΟ 25.3.2005 ΔΗΛΩΣΙΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ (25.3.2005) ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΙΕΡΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ 194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΛ. 210.6020176, ΤΗΛΕΦΑΞ: 210. 6021467 Α.Π. 811 Ιούλιος 2017 LIVEJOURNAL ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΣ Η ΑΠΟ 25.3.2005 ΔΗΛΩΣΙΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ (25.3.2005) ΠΡΟΣ 1) Τόν Μακαριώτατον ᾿Αρχιεπίσκοπον ᾿Αθηνῶν καί πάσης ῾Ελλάδος κ. ᾿Ανδρέαν καί 2) Τούς Σεβασμιωτάτους ᾿Αρχιερεῖς Πειραιῶς κ. Νικόλαον, ᾿Αργολίδος κ. Παχώμιον, Περιστερίου κ. Γαλακτίωνα, Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς κ. Κήρυκον, Βερροίας καί Ναούσης κ. Ταρσιον, Διαυλείας κ. ᾿Ανδρέαν καί Φιλλίπων κ. Χρυσόστομον Κοινοποίησις: 1) Σεβαστούς ῾Ιερεῖς, ῾Ιεροδιακόνους, 2) ῞Απαντας τούς ἐν ῾Ελλάδι καί τῇ ἀλλοδαπῇ Γνησίους ᾿Ορθοδόξους Χριστιανούς καί 3) Πρός τήν Διεύθυνσιν τοῦ ἐπισήμου Δημοσιογραφικοῦ ᾿Οργάνου τῆς ῾Ιερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ" (μέ τήν αἴτησιν νά δημοσιευθῇ) Μακαριώτατε, καί Σεβασμιώτατοι. Οἱ ὑπογραφόμενοι ἐνορῖται τῶν ῾Ιερῶν Ναῶν ῾Αγίας Τριάδος ῾Ηλιουπόλεως καί ῾Αγίου Σπυρίδωνος Καρέα ᾿Αττικῆς, ἀσπαζόμενοι ὑμετέρας δεξιάς, σᾶς γνωρίζομεν τά κάτωθι, ὅτι ΣΥΣΚΕΦΘΕΝΤΕΣ σήμερον 25.3.2005, εἰς τό ῾Ιερόν παρεκκλήσιον τοῦ ῾Αγίου Σπυρίδωνος Καρέα ᾿Αττικῆς, ὅπου ἀναγκαστικῶς πλέον, ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΗΜΩΝ, ἐκκλησιαζόμεθα, μετά ἀπό τήν, ὑπό τοῦ πολλαπλῶς παρανόμου ᾿Αρχιεπισκόπου κ. Νικολάου, βαρβαρικῷ τῷ τρόπῳ κατάληψιν τοῦ ῾Ιεροῦ μας Ναοῦ ῾Αγίας Τριάδος - ῾Αγίων Κηρύκου καί ᾿Ιουλίττης καί Νεομαρτύρων, καί τήν παρομοίαν ληστρικήν (μέ ὅλην τήν σημασίαν τῆς λέξεως) ἀπαγόρευσιν νά ἐκκλησιαζώμεθα ἀκόμη καί εἰς τόν ναΐσκον τόν ἐπ᾿ ὀνόματι τοῦ ῾Αγίου Μεγαλομάρτυρος Μηνᾶ στηθέντα εἰς τόν γ' ὄροφον τοῦ παρακειμένου τῆς ῾Αγίας Τριάδος μεγάλου κτιρίου Φιλοξενίας Κληρικῶν, τό ὁποῖον σημειωθήτω, ὅπως καί τόν Ναόν τῆς ῾Αγίας Τριάδος, ἡμεῖς, ὡς ἐνορῖτες, μέ πρῶτον τόν ἀπό τό 1974 τακτικόν ᾿Εφημέριόν μας π. Θωμᾶ, καί οὐσιαστικόν κτήτορα τοῦ μεγάλου αὐτοῦ ᾿Εκκλησιαστικοῦ ἔργου, ΑΝΕΓΕΙΡΑΜΕΝ διά τήν ΔΙΑΚΟΝΙΑΝ τοῦ ᾿Εκκλησιαστικοῦ ἔργου, καί, ἐπειδή βλέπομεν ὅτι ὁ αἰσχρός διωγμός συνεχίζεται μέ τήν ψευδοπροπαγάνδα τοῦ ψευδοαρχιεπισκόπου Νικολάου, ὅτι ὁ ᾿Εφημέριός μας ἔφυγε ἀπό τόν Ναό, δέν τόν ἐδίωξε, καί ἐπειδή δέν μποροῦμε νά μή λάβουμε ὑπ᾿ ὄψιν ὅτι "πατήρ τοῦ ψεύδους εἶναι ὁ διάβολος", ΠΡΟΑΓΟΜΕΘΑ νά κάνωμεν γνωστήν καί εἰς ῾Υμᾶς καί τούς ἐν Χριστῷ Πατέρας καί ἀδελφούς, ῾Ελλάδος καί ἐξωτερικοῦ, τήν κάτωθι ΔΗΛΩΣΙΝ - ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ μας 1) Τό θέμα τῆς διαφυλάξεως τῆς ὀρθοδόξου Πϊστεως καί τῆς καθαρᾶς ῾Ομολογίας δέν εἶναι εὐθύνη μόνον τοῦ Κλήρου, ἀλλά καί παντός τοῦ λαοῦ, καί ἑπομένως καί ἡμῶν τῶν ἐλαχίστων μελῶν τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας, τῶν διωχθέντων ἐκ τοῦ ῾Ιεροῦ Ναοῦ μας, ὅπου ἀπό πολλῶν δεκατετιῶν ἐκκλησιαζόμεθα. ῾Ο Τριαδικός Θεός μᾶς ἔπλασε ὅλους "κατ᾿ εἰκόνα καί καθ᾿ ὁμοίωσιν", δηλαδή λογικά, ἐλεύθερα καί ἐπομένως καί ὑπεύθυνα πρόσωπα. ᾿Αλλά καί ὁ Κύριος ζητεῖ ἀπό τούς μαθητάς του καί ὅλους τούς χριστιανούς τήν ΚΑΛΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ τῆς πίστεως (Ματθ. 10,32 καί Λουκ. 12, 8 κ.ἄ), ἀφοῦ δέν θά μᾶς κρίνη δέ μόνον διά τάς ἁμαρτίας μας, ἀλλά πρῶτα ἐάν ἐφυλάξαμεν τήν Πίστιν, ἤτοι τήν ῾Ομολογίαν μας πρός Αὐτόν, καί τήν ᾿Εκκλησίαν Του, ᾿Επί ἔτη παρακολουθοῦντες καί βιώνοντες τά πρωτοφανῆ εἰς βάρος τῆς ᾿Ορθοδοξίας τεκταινόμενα, ἀλλά καί τά ὅσα συνέβησαν τά δύο τελευταῖα ἔτη, σχετικά μέ τήν κατάληψιν τοῦ ῾Ιεροῦ Ναοῦ ΕΠΕΙΣΘΗΜΕΝ πλέον ὅτι ἡ Γνησία ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία εἰς τάς ἡμέρας μας ἀντιμετωπίζει τόν πλέον ὕπουλον διωγμόν, τόν δολιώτερον διωγμόν ἀπό τό 1924 μέχρι σήμερον. ῾Η Γνησία ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησίας ΔΙΩΚΕΤΑΙ πλέον, οὐχί τόσον ἀπό ἐξωτερικούς ἐχθρούς, ὅσον ἀπό ἐσωτερικούς καί μάλιστα βάσει συγκεκριμένου καί ἀναμφισβητήτου σχεδίου. 2) ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ καί ΔΗΛΩΝΟΜΕΝ, ὅτι ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ τήν ἀπό 5.2.2003 (π.ἡ.) "παραίτησιν τοῦ Μακαριωτάτου ᾿Αρχιεπισκόπου κ. ᾿Ανδρέου, ὡς ἀναμφισβήτητα:α) ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗΝ β) ΣΚΟΠΙΜΟΝ καί ΔΟΛΙΑΝ καί γ) ΙΕΡΟΣΥΛΟΝ καί ὠς ΣΙΜΩΝΙΑΚΗΝ εἰς καθαρά πνευματικόν πεδίον καί ὡς ἐκ τούτων ἐπιφέρουσαν τήν ὀργήν καί ἐγκατάλειψιν τοῦ Θεοῦ. ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ ἐπ᾿ οὐδενί καί τόν ὑπέρ οὗ ὁ Μακαριώτατος παρητήθη, ἤτοι τόν ὡς ᾿Αρχιεπίσκοπον φερόμενον Σεβ/τον Πειραιῶς κ. Νικόλαον, καί διά τούς παραπάνω λόγους, καί διά τούς ἐπί πλέον ὅτι ὁ ᾿Επίσκοπος οὗτος προκύπτει ἐκ τῶν πραγμάτων φορεύς πολλῶν κακοδόξων φρονημάτων, ἀλλά κυρίως ὡς ὁ πλέον βλάσφημος κατά τῆς ᾿Εκκλησιολογίας τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας καί τῆς ᾿Αποστολικῆς του Διαδοχῆς. Περί αὐτῶν καί κυρίως τῶν προκλητικῶν ὑποκρισιῶν καί προσχηματισμῶν ἔχουν γράψει ἄλλοι συστηματικῶς καί δέν εἶναι ἀπαραίτητον νά τά ἐπαναλάβωμεν. 3) ῞Οσον ἀφορᾶ γενικώτερον τόν διωγμόν καί τήν προδοσίαν κατά τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας, εἶναι ἰδιαίτερα εὐτυχές τό γεγονός, ὅτι μέσω τῆς "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΟΗΣ", γνωρίζομεν τά περί τοῦ δῆθεν "θεολογικοῦ διαλόγου" κατά τά ἔτη 1998-1999, τά περί "῾Ιεραποστολῆς" εἰς Ρουμανίαν, τά περί τοῦ 54/76 Βουλεύματος, τά περί τῆς ἀντιμετωπίσεως τῶν πέντε, τάς Διακηρύξεις - ῾Ομολογίας 1997, 2002 καί 2003, ἀλλά καί τάς πρός κάλυψιν ὅλων αὐτῶν τῶν θεμάτων Πίστεως ἀντικανονικότητας, ληστρικάς πράξεις καί ἀποφάσεις, ΕΧΟΜΕΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ βεβαίαν τήν ἀντίληψιν περί τῆς κραυγαλέας, πλήν ἄκρως δολίως συντελουμένης, προδοσίας. Θεωροῦμεν τήν ἐνεργουμένην προδοσίαν μεγαλυτέραν, ἀλλά καί δολιωτέραν ἐκείνης τοῦ πρ. Φλωρίνης, καί τῶν ἄλλων, μέχρι καί τῆς τῶν πέντε. Πιστεύομεν, ὅτι ἐάν πρό αὐτῆς (τῆς προδοσίας) ἀμελήσωμεν καί ἀδιαφορήσωμεν, θά εἴμεθα ἀναπολόγητοι καί μέτοχοι, μή γένοιτο, καί τῆς ᾿Αντιχρίστου (μέ Α κεφαλαῖο) Προδοσίας. 4) ΔΗΛΩΝΟΜΕΝ ὅτι μᾶς ἐκφράζει ἀπολύτως ἡ "ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ" τοῦ Σεβ/του Μητροπ. Μεσογαίας κ. Κηρύκου, ἡ ὁποία ἐδημοσιεύθη εἰς τήν "ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΠΝΟΗΝ" τοῦ Μαΐου τοῦ 2004. Αὕτη ἀποτελεῖ καί ἰδικήν μας ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ, ἐνῶ κατακρίνομεν καί ἀποδοκιμάζομεν ὅσα κατ᾿ αὐτῆς ἡ ὑπό τόν ψευδοαρχιεπίσκοπον κ. Νικόλαον ψευδοσύνοδος ἀπεφάσισεν. Εἰς ἔκφρασιν καί βεβαίωσιν τούτου συνυποβάλλομεν ταύτην τήν "ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ" καί ὡς ἰδικήν μας, δέν ὑπολογίζομεν ἀπειλάς καί ἐκφοβισμούς, καί ἐμμένομεν, διότι εἶναι θέματα Πϊστεως. 5) ῞Οσον ἀφορᾶ τό ἐπίμαχον θέμα, τό καθ᾿ ὑμᾶς δῆθεν "ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ θέμα Πίστεως, τό ὀποῖον θά προκαλέση τόν νέον σχίσμα", (δηλαδή τό "περί ᾿Ανάρχου ᾿Εκκλησίας"), ἐπαναλαμβάνομεν πρός ῾Υμᾶς πάλιν, ἐκεῖνο τό ὁποῖον καί ὁ ῞Αγιος Μάρκος ὁ ᾿Εφέσου ὁ Εὐγενικός (ἀπήντησεν) πρός τόν Πάπα ἀπειλοῦντα αὐτόν διά καθαιρέσεως: "Αἱ ἅγιαι Σύνοδοι καί Θεοφόροι Πατέρες πρῶτον κατεδίκαζον τήν αἵρεσιν καί τήν πλάνην καί κακοδοξίαν, καί κατόπιν τούς διδάσκοντας ταύτην καί ἐμμένοντας ἀμεταπείστους. Λοιπόν καί ῾Υμεῖς, ἵνα καταδικάσητέ με ὀφείλετε πρῶτον νά καταδικάσητε καί ἀποδείξητε τήν πλάνην ἤ κακοδοξίαν τῆς διδασκαλίας μου καί φρονήματός μου. ᾿Αλλ᾿ ἐφ᾿ ὅσον καί τό φρόνημα τό ἐμόν εἶναι τό φρόνημα τῆς ᾿Ορθοδοξίας καί ἡ διδασκαλία μου εἶναι κατά πάντα σύμφωνος πρός τάς παραδόσεις καί τήν διδασκαλίαν τῶν ἁγίων Πατέρων, πῶς ἐγώ καταδίκης ἄξιος;" (Βλέπε ὁμοίως Κ.Γ.Ο., Τόμος 1981, σελ. 176). Ταῦτα μετά τοῦ ῾Αγίου Μάρκου καί τῶν σημερινῶν ᾿Ορθοδόξων Πατέρων καί ᾿Αδελφῶν λέγομεν καί ἡμεῖς: ᾿Αποδεῖξτε τόν ἰσχυρισμόν σας ὡς ἀληθῆ, καί καταδικάστε καί τήν "ἀμάρτυρον" διατύπωσιν ὡς καινοτομίαν, ἡ ὁποία, καθ᾿ ὑμᾶς, προσβάλλει δῆθεν καί τά δόγματα τῆς Τριαδολογίας καί τῆς ᾿Εκκλησιολογίας, διότι ἀλλως σεῖς ἀποδεικνύεσθε ὡς ἐκ προθέσεως καί σκοποῦ, ΑΣΕΒΕΙΣ καί πολέμιοι τῆς ᾿Εκκλησίας, ἐνῶ ἀπεγνωσμένα θέλετε νά καλύπτεσθε πίσω ἀπό τούς πυκνούς καπνούς ὅλων τῶν σκευωριῶν. 6) ΔΗΛΩΝΟΜΕΝ καί ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ ὅτι μᾶς ΕΚΦΡΑΖΕΙ καί ΕΓΚΡΙΝΟΜΕΝ, ὡς ἀπολύτως Κανονικήν, δικαιολογημένην καί ᾿Ορθόδοξον Πρᾶξιν, τήν ὑπ᾿ ἀριθμ. 75 ἀπό ᾿Ιανουαρίου 2005 ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΝ τοῦ Παν/του ῾Ιερομονάχου π. ᾿Αμφιλοχίου καί ἀναμένομεν νά ἴδωμεν τήν ἐκδίκασιν αὐτῆς, διότι ἀποτελεῖ σημαντικήν εὐκαιρίαν πρός ἀποκατάστασιν τῆς καλῆς ῾Ομολογίας ᾿Αρχιερέων, ῾Ιερέων καί πιστῶν μελῶν τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. 7) ῞Οσον ἀφορᾶ τά ἡμέτερα ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ καί ΔΗΛΩΝΟΜΕΝ, ὅτι δέν πτοούμεθα πρό τῶν διωγμῶν, διότι τό θέμα δέν εἶναι διότι κατέλαβε ὁ ψευδοαρχεπίσκοπος κ. Νικόλαος τά κτίρια, ἀλλά διά τήν καθαρά ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ, εἰς τήν ἄρνησιν τῆς ὁποίας καί τήν βλασφημίαν θέλει νά μᾶς ὁδηγήση. ῾Ημεῖς, ὡς ταπεινά μέλη τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἔχομεν ἀμεσωτέραν τήν ἐμπειρίαν αὐτοῦ τοῦ διωγμοῦ, ἀφοῦ ὁ ΔΙΩΚΤΗΣ μας εἶναι ὁ ἴδιος ὁ ΨΕΥΔΟΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ καί καταληψίας τοῦ ῾Ιεροῦ Ναοῦ μας κλπ. Παρά ταῦτα δέν βιασθήκαμε νά προβοῦμε εἰς τάς ὡς εἴχομεν ἄλλωστε καί ἐκ τοῦ Νόμου καί ἐκ τῶν Κανόνων δικαίωμα, νά ἀπαιτήσωμεν τήν ἀπόδοσιν τῆς δικαιοσύνης, διότι ἀνεμέναμε νά ἐπιδειχθῇ ἐκ μέρους των στοιχεώδης σύνεσις. 8) ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ καί ΔΗΛΩΝΟΜΕΝ, ὅτι ἡ μή συμμετοχή μας εἰς τάς λειτουργικάς συνάξεις τοῦ παρανόμου ᾿Αρχιεπισκόπου κ. Νικολάου, ἦτο ἀποτέλεσμα συνεπείας πρός τήν Κανονικήν τάξιν καί τήν ᾿Ορθοδοξίαν. ῾Ο λόγος τοῦ Θεοῦ λέγει: "᾿Εξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε καί ἀκαθάρτου μή ἄπτεσθε". Πῳς ἦτο δυνατόν νά κοινωνοῦμεν τῶν παρανομιῶν των καί νά κολαζώμεθα μαζί μέ αὐτούς; Τό ψεῦδος εἶναι τοῦ διαβλου. Καί ὁ ψευδοαρχιεπίσκοπος κ. Νικόλαος, διότι δέν εἶναι μόνον ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ κατά τῆς ᾿Αποστολικῆς του Διαδοχῆς. διά τό 54/76 ᾿Απαλλακτικόν Βούλευμα, τό ὁποῖον ὁ ἴδιος προεκάλεσε, ἐνῶ ψεύδεται ὅτι δέν ἐπεκαλέσθη ὁ ἴδιος τήν χειροθεσίαν τοῦ 1971, δέν εἶναι μόνον ΑΡΝΗΤΗΣ τῆς ῾Ομολογίας, ἀφοῦ ἀρνεῖται νά συζητήση τά θέματα ῾Ομολογίας κλπ, δέν εἶναι μόνον βλάσφημος εἰς δογματικά θέματα, δέν εἶναι μόνον χειρότερος ἀπό τούς σχισματοαιρετικούς πέντε πρώην Μητροπολίτας, ἀλλά καί κατέλυσε ὁ ἴδος τήν Κανονικήν Συνοδικήν Τάξιν, μέχρι πού ἔφθασε καί εἰς τήν ΙΕΡΟΣΥΛΟΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ τοῦ Μακαριωτάτου καί τῆς μοιχικῷ τῷ τρόπῳ ἀναρρίχησίν του εἰς τόν ᾿Αρχιεπισκοπικόν θρόνον τῶν ᾿Αθηνῶν. ᾿Αλλά καί πρό τῆς καταλήψεως ἐψεύσθη πρός τόν ᾿Εφημέριον τοῦ Ναοῦ μας π. Θωμᾶ, διότι προκειμένου νά τόν παρασύρῃ μέ τό μέρος του, ΥΠΕΣΧΕΘΗ, ὅτι ὅλα τά θέματα Πίστεως θά συζητηθοῦν καί θά τά λύση, πράγμα τό ὁποῖον δέν ἔγινε, ἀλλά σάν πραγματικός δικτάτορας, εἶπε: "Πέστε ὅλοι νά μέ προσκυνήσετε". Αὐτά ὅμως δέν εἶναι τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Εἶναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα τῆς Συναγωγῆς τοῦ ἐρχομένου ᾿Αντιχρίστου. Παραλλήλως ἀπείλει τόν ᾿Εφημέριόν μας, ὅτι θά τόν ἐτιμώρει μέ ἀργίαν, ἄν δέν τόν μνημόνευε, ὡς ᾿Αρχιεπίσκοπο, ἐνῶ δέν εἶχε γίνει ἀκόμη ἡ παράνομη ἐκλογή του. ῾Υπογραμμίζομεν καί τό ἄλλο ψεῦδος. ῾Υπεσχέθη εἰς τήν ᾿Αστυνομίαν, ὅτι θά πάρη ἕνα κέρασμα καί θά φύγῃ καί τά θέματα θά συζητηθοῦν ἐκκλησιαστικῶς. Αὐτός ὅμως, ἀνέβηκε, πῆρε τό κέρασμά του καί παρέμεινε στό κτίριο καί εἰς τήν συνέχεια ἐγκαθίδρυσε μίαν δικοῦ του τύπου δικτατορίαν. "῞Οποιος δέν μέ ἀναγνωρίζει, λέγει, εἶναι ἐκτός ᾿Εκκλησίας". 9) Τέλος ὅλα ἀποδεικνύουν, καί τά πρίν καί τά μετά τήν κατάληψιν, ὅτι δέν ἐγκατεστάθη εἰς τόν ῾Ιερόν Ναόν ῾Αγίας Τριάδος, ὡς "Ποιμήν προβάτων", ἀλλά ὡς ΛΥΚΟΣ, πού ἐνεδύθη τήν προβιάν τοῦ προβάτου, καί ὡς ΛΗΣΤΗΣ διά νά θύση καί ἀπολέση. Οἱ ἱεροί Κανόνες εἰς τοιαύτας περιπτώσεις, λέγουν ὄχι μόνον νά γίνεται δεκτός ὁ τοιοῦτος ψευδοποιμήν, ἀλλά καί νά ἐκδιώκεται, ἡ δέ ἐν Σαρδικῇ Σύνοδος ὁρίζει ὅτι "οἱ τοιοῦτοι χωρίζονται ἀπό τήν ᾿Εκκλησία καί οὔτε ὡς λαϊκοἰ δέν ἀξιώνονται τῆς κοινωνίας", δηλαδή ΚΑΘΑΙΡΟΥΝΤΑΙ καί ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΙ. Καταλήγοντες, ἀντί ἄλλης ἰδικῆς μας προτροπῆς καί εὐχῆς σημειώνομεν τήν προτροπήν καί εὐχήν τοῦ ᾿Αοιδίμου ῾Αγίου Πατρός Ματθαίου, μέ τήν ὁποίαν κλείνει τήν ἀπό 19.9.1937, "ΑΠΟΚΗΡΥΞΙΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΕΒ. ΤΕΩΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΓΕΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ", ἔνθα γράφει: "Εὐχόμεθα ὅπως ὁ Κύριος φωτίση ὑμᾶς καί ἐξαγάγῃ ἐκ τῆς πλάνης εἰς τήν ὀποίαν διατελεῖτε, ἵνα μή τόν στέφανον τῶν ὑπέρ τῆς ᾿Ορθοδοξίας θυσιῶν ῾Υμῶν ἀπολέσητε. Διατελοῦμεν + ῾Ο Βρεσθένης Ματθαῖος ῾Αγιορείτης". (Κ.Γ.Ο., Τόμος 1982, σελ. 176) ᾿Εν Ι.Ν. Ἁγίου Σπυρίδωνος, παρεκκλησίου τοῦ Ι.Ν. Ἁγίας Τριάδος, τῆ 25.3.2005 Οἱ ἐλάχιστοι ἐν Ὀρθοδόξοις Ἐνορῖτες τοῦ Ι.Ν. Ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα Ἕπονται αἱ ὑπογραφαί Posted on May. 5th, 2009 at 07:39 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ +Ὁ Μεσογαίας και Λαυρεωτικης Κήρυκος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ