ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΗΙΧ

ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ Ιερεύς: Ευλογητός ο Θεός ημών, πάντοτε, νύν, καί αεί, καί εις τούς αιώνας τών αιώνων. Αμήν. Ψαλμός 142 Κύριε εισάκουσον τής προσευχής μου, ενώτισαι τήν δέησίν μου εν τή αληθεία σου, εισάκουσόν μου εν τή δικαιοσύνη σου καί μή εισέλθης εις κρίσιν μετά τού δούλου σου, ότι ου δικαιωθήσεται ενώπιόν σου πάς ζών. Ότι κατεδίωξεν ο εχθρός τήν ψυχήν μου, εταπείνωσεν εις γήν την ζωήν μου, εκάθισέ με εν σκοτεινοίς ως νεκρούς αιώνος και ηκηδίασεν επ' εμέ τό πνεύμά μου, εν εμοί εταράχθη η καρδία μου˙εμνήσθην ημερών αρχαίων, εμελέτησα εν πάσι τοίς έργοις σου, εν ποιήμασιν τών χειρών σου εμελέτων. Διεπέτασα πρός σέ τάς χείράς μου η ψυχή μου ως γή άνυδρός σοι. Ταχύ εισάκουσόν μου, Κύριε εξέλιπε τό πνεύμά μου, Μή αποστρέψης το πρόσωπόν σου απ' εμού καί ομοιωθήσομαι τοίς καταβαίνουσιν εις λάκκον. Ακουστόν ποίησόν μοι τό πρωί τό έλεός σου ότι επί σοί ήλπισα. Γνώρισόν μοι κύριε οδόν εν η πορεύσομαι ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου. Εξελού με εκ των εχθρών μου, Κύριε, πρός σέ κατέφυγον, δίδαξόν με τού ποιείν τό θέλημά σου ότι σύ εί ο Θεός μου. Τό πνεύμά σου τό αγαθόν οδηγήσει με εν γή ευθεία. Ένεκεν τού ονόματός σου, Κύριε, ζήσεις με. Εν τή δικαιοσύνη σου εξάξεις εκ θλίψεως τήν ψυχήν μου, καί εν τώ ελέει σου εξολεθρεύσεις τούς εχθρούς μου. Καί απολείς πάντας τούς θλίβοντας τήν ψυχήν μου, ότι εγώ δούλός σού ειμι. Θεός Κύριος, καί επέφανεν ημίν, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Στίχ. α'. Εξομολογείσθε τώ Κυρίω, καί επικαλείσθε τό όνομα τό άγιον αυτού. Θεός Κύριος, καί επέφανεν ημίν, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Στίχ. β'. Πάντα τά έθνη εκύκλωσάν με, καί τώ ονόματι Κυρίου ήμυνάμην αυτούς, Θεός Κύριος, καί επέφανεν ημίν, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Στίχ. γ'. Παρά Κυρίου εγένετο αύτη, καί εστι θαυμαστή εν οφθαλμοίς ημών. Θεός Κύριος, καί επέφανεν ημίν, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Ήχος δ' Ο υψωθείς εν τώ Σταυρώ. Ιησού μου πολυέλεε Σώτερ, εκδυσωπώ σε ταπεινώς, Ιησού μου, των εγκλημάτων ρύσαί με και κάθαρον, ψυχήν μου την τάλαιναν, μολυσμών ούσαν πλήρη, και σώσον Πολυεύσπλαγχνε, του πυρός της Γεένης, ίνα θαρρούντως, Σώτερ Ιησού, δοξολογώ σε δοξάζων σωζόμενος. Δόξα Πατρί και Υιω και Αγίω Πνεύματι Απολυτίκιον του Αγίου του Ναού Καί νύν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν Ου σιωπήσωμέν ποτε, Θεοτόκε, τάς δυναστείας σου λαλείν οι ανάξιοι• ει μή γάρ σύ προϊστασο πρεσβεύουσα, τίς ημάς ερρύσατο εκ τοσούτων κινδύνων; Τίς δέ διεφύλαξεν έως νύν ελευθέρους; Ουκ αποστώμεν, Δέσποινα, εκ σού, σούς γάρ δούλους σώζεις αεί, εκ παντοίων δεινών. Ν' Ψαλμός Ελέησόν με ο Θεός κατά τό μέγα ελεός σου καί κατά τό πλήθος των οικτιρμών σου εξάλειψον τό ανόμημά μου. Επί πλείον πλύνόν με από τής ανομίας μου καί από τής αμαρτίας μου καθάρισόν με. Ότι τήν ανομίαν μου εγώ γινώσκω, καί η αμαρτία μου ενώπιόν μού εστι διά παντός• σοί μόνω ήμαρτον καί τό πονηρόν ενώπιόν σου εποίησα όπως άν δικαιωθής εν τοίς λόγοις σου καί νικήσης εν τώ κρίνεσθαί σε. Ιδού γάρ εν ανομίαις συνελήφθην καί εν αμαρτίαις εκίσσησέν με η μήτηρ μου. Ιδού γάρ αλήθειαν ηγάπησας τά άδηλα καί τά κρύφια τής σοφίας σου εδήλωσάς μοι• Ραντιείς με υσσώπω, καί καθαρισθήσομαι, πλυνείς με, καί υπέρ χιόνα λευκανθήσομαι. Ακουτιείς μοι αγαλλίασιν καί ευφροσύνην, αγαλλιάσονται οστέα τεταπεινωμένα. Απόστρεψον τό πρόσωπόν σου από τών αμαρτιών μου καί πάσας τάς ανομίας μου εξάλειψον. Καρδίαν καθαράν κτίσον εν εμοί, ο Θεός, καί πνεύμα ευθές εγκαίνισον εν τοίς εγκάτοις μου. Μή απορρίψης με από τού προσώπου σου καί τό Πνεύμα σου τό Άγιον μή αντανέλης απ' εμού• Απόδος μοι τήν αγαλλίασιν τού σωτηρίου σου, καί πνεύματι ηγεμονικώ στήριξόν με. Διδάξω ανόμους τάς οδούς σου, καί ασεβείς επί σέ επιστρέψουσιν. Ρύσαί με εξ αιμάτων, ο Θεός, ο Θεός τής σωτηρίας μου αγαλλιάσεται η γλώσσά μου τήν δικαιοσύνην σου. Κύριε τά χείλη μου ανοίξεις, καί τό στόμα μου αναγγελεί τήν αίνεσίν σου. Ό,τι ει ηθέλησας θυσίαν, έδωκα άν· ολοκαυτώματα ουκ ευδοκήσεις. Θυσία τώ Θεώ πνεύμα συντετριμμένον· καρδίαν συντετριμμένην καί τεταπεινωμένην, ο Θεός ουκ εξουδενώσει. Αγάθυνον, Κύριε, εν τή ευδοκία σου τήν Σιων, καί οικοδομηθήτω τά τείχη Ιερουσαλημ. Τότε ευδοκήσεις θυσίαν δικαιοσύνης αναφοράν καί ολοκαυτώματα. Τότε ανοίσουσιν επί τό θυσιαστήριόν σου μόσχους. Ήχος πλ. δ' Ωδή α' Ο Ειρμός Υγράν διοδεύσας ώσεί ξηράν, καί τήν αιγυπτίαν μοχθηρίαν διαφυγών, ο Ισραηλίτης ανεβόα, Τώ Λυτρωτή καί Θεώ ημών άσωμεν. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Ιησού γλυκύτατε της εμής, ψυχής της δυστήνου συ θεράπευσον, Ιησού, τραύματα δεινά, και αμαρτίας, ω Ιησού, του σου δούλου εξάλειψον. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Ήθελον, γλυκύτατε Ιησού, κρουνοίς των δακρύων πλημμελήματα τα εμά, εκπλύναι, Χριστέ, αλλ' απατά με ο πονηρός, ού των δόλων με λυτρώσαι. Δόξα... Σύ Σώτερ του σύμπαντος, Ιησού, ρύσαι τον σόν δούλον εκ παγίδων του πονηρού, και ποίησον μέτοχον της δόξης, της Ουρανίου, Χριστέ μου γλυκύτατε. Καί νύν... Όλη, Κόρη, ούσα όλη καλή, όλη φαεσφόρος, Θεοφόρος τε και λαμπρά, λάμπρυνον τα όμματα ψυχής μου, και φωτοφόρον με όλον απεργάσαι. Ωδή γ' Ο Ειρμός Σύ εί τό στερέωμα, τών προστρεχόντων σοι Κύριε, σύ εί τό φώς, τών εσκοτισμένων, καί υμνεί σε τό πνεύμά μου. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Υπόδεξαι δέομαι, ώ Ιησού μου, τον δούλον σου, και σώσον με νύν παθών και κινδύνων, και γεέννης απάλλαξον. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Νύν σώσον τον δούλον σου, ώ Ιησού μου γλυκύτατε, και της σκληράς καταδίκης ρύσαι, της εν κρίσει, Φιλάνθρωπε. Δόξα... Χριστέ μου τον δούλον σου, εν κατανύξει βοώντα σοι, νόσων δεινών και θλίψεως πάσης, Ιησού μου, διάσωσον. Καί νύν.... Ρύσαι με τον άσωτον, μόνη Πανάχραντε, δέομαι, σαίς μητρικαίς πρεσβείαις, κινδύνων και παντοίων κακώσεων. Διάσωσον, από κινδύνων, γλυκύτατε Ιησου μου, τους υπό την Θείαν σκέπην Σου καταφεύγοντας, και δώρησαι αμαρτιών την συγγνώμην. Eπίβλεψον, εν ευμενεία, πανύμνητε Θεοτόκε, επί τήν εμήν χαλεπήν τού σώματος κάκωσιν, καί ίασαι τής ψυχής μου τό άλγος. Ιερεύς Ελέησον ημάς ο Θεός κατά το μέγα ελεός Σου, δεόμεθά Σου, επάκουσον και ελέησον. Κύριε ελέησον (γ') Έτι δεόμεθα υπέρ του Αρχιεπισκόπου ημών (δεινός) και πάσης της εν Χριστώ ημών αδελφότητος. Κύριε ελέησον (γ') Έτι δεόμεθα υπέρ ελέους, ζωής, ειρήνης, υγείας, σωτηρίας, επισκέψεως, συγχωρήσεως και αφέσεως των αμαρτιών των δούλων του Θεού, πάντων των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών, των κατοικούντων και παρεπιδημούντων εν τη (κώμη, πόλη) ταύτη, των ενοριτών, επιτρόπων, συνδορομητών και αφιερωτών του αγίου ναού τούτου. Κύριε ελέησον (γ') Έτι δεόμεθα υπέρ των δούλων του Θεού, (ονόματα). Ότι ελεήμων και φιλάνθρωπος Θεός υπάρχεις, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, τω Πατρί και τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν. Κάθισμα Ήχος β' Τά άνω ζητών Πρεσβεία θερμή, καί τείχος απροσμάχητον, ελέους πηγή, τού κόσμου καταφύγιον, εκτενώς βοώμέν σοι, Θεοτόκε Δέσποινα, πρόφθασον, καί εκ κινδύνων λύτρωσαι ημάς, η μόνη ταχέως προστατεύουσα. Ωδή δ' Εισακήκοα, Κύριε, τής οικονομίας σου τό μυστήριον, κατενόησα τά έργα σου, καί εδόξασά σου τήν θεόητα. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Ιησού μου γλυκύτατε, πάθη τα δεινά μου θεράπευσον, και του δράκοντος εξάρπασον των χειρών, Χριστέ μου, τον οικέτην σου. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Σύ Φιλάνθρωπε Κύριε, της απεγνωσμένης ψυχής μου πέφυκας, Ιησού μου απολύτρωσις, διό πάσης θλίψεως με λύτρωσαι. Δόξα... Τον καιρόν όν μοι δέδωκας, Σώτερ Ιησού μου, κατεδαπάνησα, εις παράνομα, και δέομαι, ως Σωτήρ του κόσμου ανακ άλεσαι. Καί νύν... Ολοφύρομαι , Πάναγνε, φέρων κατά νούν τα πολλά μου πταίσματα, διό δώρησαί μοι άφεσιν, δέομαι σου, Κόρη, ταις πρεσβείες σου. Ωδή ε' Φώτισον ημάς, τοίς προστάγμασί σου, Κύριε, καί τώ βραχίονί σου τώ υψηλώ, τήν σήν ειρήνην, παράσχου ημίν, φιλάνθρωπε. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Νύν ολοσχερώς, Ιησού μου τον πανάθλιον, κατατυραννούσί με πάθη δεινά, διό κραυγάζω, Ιησού μου, σύ διάσωσον. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Των ασθενειών, Ιησού μου, σύ απάλλαξον, τον εν τη σκέπη σου προστρέχοντα, ώ Ιησού μου, και κινδύνων ελευθέρωσον. Δόξα... Ούχ ήμαρτέ ποτέ, Ιησού μου, άλλος, εύσπλαγχνε, ως εγώ, Χριστέ μου, ο άθλιος, διό σύ σώσον και κολάσεως εξάρπασον. Καί νύν... Νύν Ναούς Θεού, του εν σοί Λόγου σκηνώσαντος, δείξον ευσπλάγχως, ώ Παρθένε Αγνή, τους τη θερμή εγκαυχωμένους προστασία Σου. Ωδή ς' Ιλάσθητί μοι Σωτήρ, πολλαί γάρ αι ανομίαι μου, καί εκ βυθού τών κακών, ανάγαγε δέομαι, πρός σέ γάρ εβόησα, καί επάκουσόν μου, ο Θεός τής σωτηρίας μου. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Θεράπευσον, Ιησού ψυχής τα όμματα δέομαι, τυφλώττοντα του οίκτρού, Θεέ μου, και φώτισον θεία σου λαμπρότητι, ίνα ανυμνώ σε, Ιησού μου πολυέλεε. Δόξα Σοι ο Θεός ημών δόξα Σοί. Ελέησον με, Σώτερ, τον άσωτον και ταλαίπωρον, γλυκύτατε Ιησού, και ρύσαι κακώσεως και νόσων τον δούλον, σου και των του Βελίαρ τεχνασμάτων με απάλλαξον. Δόξα... Ο πάθεσι χαλεποίς, εγκυλινδούμενος πάντοτε, γλυκύτατε Ιησού, προς σε καταφεύγων νύν, ζητώ την ανάρρωσιν. Σύ δε, Ιησού, ως Σωτήρ αυτήν μοι δώρησαι. Καί νύν... Νεκράν απεργάσαι νύν, έτι ζώσαν, Πανάσπιλε, κακίαν μου, και ψυχής την νέκρωσιν ζώωσον, ως ζωής γεννήσασα, χορηγον τον θείον, ίνα πόθω μεγαλύνω σε. Διάσωσον, από κινδύνων, γλυκύτατε Ιησου μου, τους υπό την Θείαν σκέπην Σου καταφεύγοντας, και δώρησαι αμαρτιών την συγγνώμην. Άχραντε, η διά λόγου τόν Λόγον ανερμηνεύτως, επ' εσχάτων τών ημερών τεκούσα, δυσώπησον, ώς έχουσα μητρικήν παρρησίαν. Ιερεύς Ελέησον ημάς ο Θεός κατά το μέγα ελεός Σου, δεόμεθά Σου, επάκουσον και ελέησον. Κύριε ελέησον (γ') Έτι δεόμεθα υπέρ του Αρχιεπισκόπου ημών (δεινός) και πάσης της εν Χριστώ ημών αδελφότητος. Κύριε ελέησον (γ') Έτι δεόμεθα υπέρ ελέους, ζωής, ειρήνης, υγείας, σωτηρίας, επισκέψεως, συγχωρήσεως και αφέσεως των αμαρτιών των δούλων του Θεού, πάντων των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών, των κατοικούντων και παρεπιδημούντων εν τη (κώνη, πόλη) ταύτη, των ενοριτών, επιτρόπων, συνδορομητών και αφειρωτών του αγίου ναού τούτου. Κύριε ελέησον (γ') Έτι δεόμεθα υπέρ των δούλων του Θεού, (ονόματα). Ότι ελεήμων και φιλάνθρωπος Θεός υπάρχεις, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, τω Πατρί και τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν. Κοντάκιον Ήχος β' Γλυκύτατε Ιησού, ο τον Άσωτον σώσας, και την Πόρνην προσδεξάμενος, Ιησού μου και την Αιμόρρουν αφή ιασάμενος, καμέ, Ιησού μου, γλυκύτατε, τον άσωτον, οίκτειρον και ρύσαι εκ πάντων των βιωτικών πειρατηρίων και θλίψεων, και σώσον, ευεργέτα Ιησού, ως φιλάνθρωπος. Α' Αντίφωνον Ήχος δ' Εκ νεότητός μου, πολλά πολεμεί με πάθη, αλλ' αυτός αντιλαβού, καί σώσον, Σωτήρ μου. (δίς) Οι μισούντες Σιών, αισχύνθητε από τού Κυρίου, ώς χόρτος γάρ, πυρί έσεσθε απεξηραμμένοι. (δίς) Δόξα... Αγίω Πνεύματι, πάσα ψυχή ζωούται, καί καθάρσει υψούται, λαμπρύνεται τή Τριαδική μονάδι, ιεροκρυφίως. Καί νύν... Αγίω Πνεύματι, αναβλύζει τά τής χάριτος ρείθρα, αρδεύοντα άπασαν τήν κτίσιν, πρός ζωογονίαν. Προκείμενον Εσημειώθη εφ'ημάς το φώς του προσώπου σου, Κύριε. Στίχ. Τι ανταποδώσομεν τω Κυρίω περί πάντων ών ανταπέδωκεν ημίν. Το φώς του προσώπου σου, Κύριε, εσημειώθη εφ'ημάς. Ιερεύς: Και υπέρ του καταξιωθήναι ημάς της ακροάσεως του αγίου Ευαγγελίου, Κύριον τον Θεόν ημών ικετεύσωμεν. Χορός: Κύριε, ελέησον (γ'). Ιερεύς: Σοφία. Ορθοί, ακούσωμεν τού αγίου Ευαγγελίου. Ιερεύς: Ειρήνη πάσι. Χορός: Καί τώ Πνεύματί σου. Ιερεύς: Εκ τού κατά Λουκάν αγίου Ευαγγελίου το ανάγνωσμα. Ιερεύς: Πρόσχωμεν. Χορός: Δόξα σοι, Κύριε, δόξα σοι. Ευαγγέλιον. Εκ τού κατά Λουκάν (κεφ. Θ' 51-57 και Ι' 22-24) Τω καιρώ εκείνω εγένετο δε εν τω συμπληρούσθαι τας ημέρας της αναλήψεως αυτού και αυτός το πρόσωπον αυτού εστήριξεν του πορεύεσθαι εις Ιερουσαλήμ. Και απέστειλεν αγγέλους προ προσώπου αυτού και πορευθέντες εισήλθον εις κώμην Σαμαρειτών ώστε ετοιμάσαι αυτώ. Και ούκ εδέξαντο αυτόν, ότι το προσώπον αυτού ήν πορευόμενον εις Ιερουσαλήμ. Ιδόντες δε οι μαθηταί αυτού Ιάκωβος και Ιωάννης, είπον. Κύριε, θέλεις είπωμεν πύρ καταβήναι από του ουρανού, και αναλώσαι αυτούς, ως και Ηλίας εποιησε; Στραφείς δε, επετίμησεν αυτοίς, και είπεν. Ούκ οίδατε οίου πνεύματος έστε υμείς, ο γάρ Υιός του ανθρώπου ούκ ήλθε ψυχάς ανθρώπων απολέσαι, αλλά σώσαι. Και επορεύθησαν εις ετέραν κώμην. Εγένετο δε πορευομένων αυτών εν τη οδώ έλεγε τοις ακολουθούσιν αυτώ. Πάντα μοί παρεδόθη υπό του Πατρός μου, και ουδείς γινώσκει τις εστιν ο Υιός, ει μη ο Πατήρ και τις εστιν ο Πατήρ, ει μη ο Υιός, και ω εάν βούληται ο Υιός αποκαλύψαι. Και στραφείς προς τους Μαθητάς κατ' ιδίαν είπε. Μακάριοι οι οφθαλμοί οι βλέποντες ά βλέπετε, λέγω γαρ υμίν ότι πολλοί προφήται και βασιλείς ηθέλησαν ιδείν ά υμείς βλέπετε, και ούκ είδον, και ακούσαι ά ακούετε και ούκ ήκουσαν. Και διεπορεύετο κατά πόλεις και κώμας διδάσκων, και πορείαν ποιούμενος εις Ιερουσαλήμ. Χορός: Δόξα σοι, Κύριε, δόξα σοι. Δόξα... Ήχος β' Πάτερ, Λόγε, Πνεύμα, Τριάς η εν Μονάδι, εξάλειψον τά πλήθη, τών εμών εγκλημάτων. Καί νύν... Ταίς τής Θεοτόκου, πρεσβείαις, Ελεήμον, εξάλειψον τά πλήθη, τών εμών εγκλημάτων. Στίχ. Ελέησόν με, ο Θεός, κατά τό μέγα έλεός σου, καί κατά τό πλήθος τών οικτιρμών σου εξάλειψον τό ανόμημά μου. Ήχος πλ. β' Όλην αποθέμενοι Ιησού γλυκύτατε, των Ορθοδόξων το κλέος, Ιησού μακρόθυμε, Ιησού μου, σώσόν με τον οικέτην σου, Ιησού, ρύσαί με ασθενείας πάσης, Ιησού μου ωραιότατε, τον προσιόντα σοι, και προς σε, Σωτήρ καταφεύγοντα, και μόνος ως φιλάνθρωπος, της χειρός του δράκοντος με εξάρπασον, παθών και κινδύνων, Σωτήρ μου Ιησού ελευθερών, και τοις θεσμοίς σου προσέχειν με, Ιησού, Αξίωσον. Έτερα Θεοτοκία Ουδείς προστρέχων επί σοί, κατησχυμένος από σού εκπορεύεται, αγνή Παρθένε Θεοτόκε, αλλ' αιτείται τήν χάριν, καί λαμβάνει τό δώρημα, πρός τό συμφέρον τής αιτήσεως. Μεταβολή τών θλιβομένων, απαλλαγή τών ασθενούντων υπάρχουσα, Θεοτόκε Παρθένε, σώζε πόλιν καί λαόν, τών πολεμουμένων η ειρήνη, τών χειμαζομένων η γαλήνη, η μόνη προστασία τών πιστών. Ιερεύς: Σώσον, ο Θεός, τον λαόν σου...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ