Η ΑΠ' ΑΡΧΗΣ (1920 -1924) ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHBYSdjU2t-JvC_oXDiQKuRHS9bfQc0QdN1LxQSL1KM0MCbrmstxLgLAMITfnVP2DDLN9-pvAMnNoQZiNNwPlNqYBv_wSWVqMdO6dZ6dSooMFjVt8WDbOmkc61n_UJJjMnkVpVNR-4i2FD/s1600/%25CE%259F%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259B%25CE%259F%25CE%2593%25CE%2599%25CE%2591+%25CE%25A0%25CE%2599%25CE%25A3%25CE%25A4%25CE%2595%25CE%25A9%25CE%25A3+9+%25CE%259F%25CE%2599%25CE%259A%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%259C%25CE%2595%25CE%259D%25CE%2599%25CE%259A%25CE%2595%25CE%25A3+%25CE%25A3%25CE%25A5%25CE%259D%25CE%259F%25CE%2594%25CE%259F%25CE%2599.jpg

Κατά τάς 4 συνάξεις των στελεχων τού Αντιαιρετικού Αγώνος τού Επισκοπικού Ιερού Παρεκκλησίου Αγίου Νικολάου Ταυρωνίτη Κρήτης, Μετοχίου της εν Κωνσταντινουπόλει Πόντω καί Μικρά Ασἰα, Μεγάλης τού Χριστού Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, συνεζητήθη καί ελήφθη απόφασις καί επί τού θέματος των προυποθέσεων, αι οποίαι απαιτούνται διά νά ειναι τίμιος, ολοκληρωμένος καί σωτήριος ο Αγών, εκείνων οι οποίοι επροβληματίσθησαν καί ελαβον την απόφασιν νά επανέλθουν εις τήν καλήν Ομολογίαν της Πίστεως, υστερα από τά διαδραματισθέντα, τεκτανθέντα καί  διακηρυχθέντα κατά την ψευδοπανορθόδοξον Σύνοδον των Νεοημερολογιτων, Οικουμενιστων καί Πανθρησκειαστων, εγχωρίων καί απανταχόθεν, εις τό Κολυμπάρι της Κρήτης.

Μία από αυτάς τάς προυποθέσεις, ως ετονίσθη κα;τά τας συνεδριάσεις, ειναι τό νά αποδεχθούν, ως πρώτον βήμα, καί νά υπογράψουν τήν καλήν Ομολογίαν τῆς Πίστεως, αυτήν τήν οποίαν αποδέχοντο, ωμολόγουν ενώπιον τού πνευματικου καί ενίοτε καί υπέγραφον "ιδία χειρί" ως "τέκνα γνήσια της Μιάς, Αγίας, Καθολικής καί Αποστολικής Ανατολικής τού Χριστού Εκκλησίας", οι Ορθόδοξοι από του 1920 -1924, καί την οποίαν παρεθέσαμεν ανωτέρω.

Εις τήν συνέχειαν ετονίσθη, οτι αλλη αναγκαία προυπόθεσις διά νά καταστούν μέλη Γνήσια της Καθολικής Ορθοδόξου τού Χριστού Εκκλησίας, ειναι νά αποδεχθούν τό ΕΝ καί ΣΩΤΗΡΙΟΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ, αυτό τό οποίον παρέχει μόνον η Μία, Αγία, Καθολική καί Αποστολική Εκκλησία καί οι Ορθόδοξοι καί Κανονικοί Λειτουργοί Αυτῆς καί οχι οι λειτουργοί της Κρατικής Οικουμενιστικής καί μασωνοκρατουμένης  εκκλησίας, καί δεδομένου οτι οχι βέβαια από σήμερον, ως εγνωμάτευσαν τινές, αλλά από τού 1920 -1924 καί εξής (εισοδος εις τόν παποοοικουμενισμόν καί την πανθρησκείαν) απώλεσαν τήν Χάριν τού Αγίου Πνεύματος καί εστερήθησαν της δυνατότητος τού επιτελεῖν τά σωτήρια μυστήρια της Εκκλησίας.

Καί βεβαίως ανελύθη δεόντως καί κατά τάς λειτουργικάς Ομιλίας, καί κατά τάς συζητήσεις επί των εκκλησιολογικών θεμάτων καί τό θέμα τού σωτηρίου Βαπτίσματος αὐτό τό ὁποῖον ὁμολογοῦμεν εις τό Σύμβολον τῆς Πίστεως: "ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΕΙΣ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ" καί τό Εὐαγγελικόν λόγιον "Ο ΠΙΣΤΕΥΣΑΣ ΚΑΙ ΒΑΠΤΙΣΘΕΙΣ ΣΩΘΗΣΕΤΑΙ, Ο ΔΕ ΑΠΙΣΤΗΣΑΣ ΚΑΤΑΚΡΙΘΗΣΕΤΑΙ".

Καί απεφασίσθη, οπως, εις τά πλαίσια των δραστηριοτήτων τού Αντιαιρετικού Αγώνος τού Ἁγίου Νικολάου Ταυρωνίτη Χανίων Κρήτης, κυκλοφορήσουν μέσω διαδικτύου η μέσω εντύπων καί φυλλαδίων, πρός ενημέρωσιν των ενδιαφερομένων διά προβληματισμόν των καί αναζήτησιν της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, τά οσα ανωτέρω συνεζητηθησαν καί ελέχθησαν.    
       

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ