ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)

Θωμάς Θεοχάρης
"ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, δεν με ενδιαφέρει η θρησκεία σου, γιατί είναι δική σου υπόθεση και αφορά τα δικά σου πιστεύω και δεν με ενδιαφέρει γιατί έχω τη δική μου θρησκεία και την δική μου πίστη, έστω και αν πατάω στην εκκλησία κάθε Πάσχα.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, δεν με ενδιαφέρει αν είσαι από την Συρία, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν ή τη Σομαλία, γιατί εγώ μια πατρίδα γνώρισα από παιδί και σ’ αυτήν μένω, όπως έμενε ο πατέρας μου, ο παππούλης μου και όλοι μου οι πρόγονοι.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, θα ήθελα να πω ότι δεν με ενδιαφέρει αν είσαι πρόσφυγας ή λαθραίος παράνομος μετανάστης, όμως δεν είναι έτσι και πρέπει να σε διαχωρίσω παρόλο που τα ΜΜΕ της πατρίδας μου από το πρωϊ μέχρι το βράδυ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου, γιατί ως πρόσφυγα πρέπει και θέλω να σε προστατέψω, όμως ως λαθραίο μετανάστη οφείλω να σε διώξω για σοβαρότατους λόγους νομικούς, οικονομικούς και εθνικούς.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, νοιώθω και τη φτώχεια σου και τον κατατρεγμό σου και τη δίψα σου για ζωή, γιατί γεννήθηκα σε μια πατρίδα που έζησε καταστροφές, ξεριζωμούς, πολέμους, ξενιτειά, έστω και αν η δική μου η γενιά έζησε καλύτερα απ’ όλους αυτούς τους έρημους Έλληνες που τα έζησαν όλα αυτά.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, παρόλο που μου ήρθες με το έτσι θέλω στην πατρίδα μου και δεν προτίμησες τις άλλες μουσουλμανικές χώρες, εγώ δεν σε έστειλα να σε φάνε τα σκυλόψαρα στο Αιγαίο εμβολίζοντας την βάρκα σου με τα πολεμικά μου σκάφη, ούτε σε κακοδέχτηκα στη στεριά, αλλά σε περιέθαλψα, σε ζέστανα, σε τάϊσα, σε φρόντισα εσένα και τα παιδιά σου.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, έχω τα ήθη μου και τα έθιμά μου, αλλά αυτό δεν φαίνεται να σε πολυαπασχολεί, όπως επίσης έχω προβλήματα οικονομικά και κοινωνικά και δυσκολεύομαι να τα βγάλω πέρα, όμως κι αυτό δεν φαίνεται να σε πολυαπασχολεί.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, δεν με ενοχλεί η μαντήλα που φοράς στις γυναίκες σου, όμως με ενοχλεί που θεωρείς τις δικές μας γυναίκες ανήθικες, γιατί έχουν το θράσος να μην συνοδεύονται όταν βγαίνουν έξω, όπως επίσης έχουν το θράσος να φορούν ό,τι γουστάρουν ακριβώς όπως κάνει κάθε ελεύθερος άνθρωπος.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, αντί να είσαι ευγνώμων, λούφαξες για λίγες μέρες και όταν κατάλαβες ότι δεν σε δέρνω, δεν σε κυνηγάω, ότι δεν κινδυνεύεις από εμένα, τότε άρχισες να γίνεσαι απαιτητικός, δύστροπος, εριστικός και εκβιαστής και να μου κραδαίνεις τα παιδιά σου πάνω από το κεφάλι σου, απειλώντας να τους κάνεις κακό και το αίμα τους να βαραίνει την δική μου συνείδηση αντί τη δική σου.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, ενώ είσαι θρασύδειλος κατά βάθος, συνεπικουρούμενος από τους αλληλέγγυους φίλους σου, οι οποίοι μόλις εκφράσω την ανησυχία για την Πατρίδα μου σπεύδουν να με πουν Φασίστα ενώ δεν είμαι, γίνεσαι θρασύς και όλο πιο προκλητικός μέρα με τη μέρα, γιατί την ανοχή μου την ερμηνεύεις ως αδυναμία.
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, μάθε ότι βαθιά μέσα στην ψυχή του ο Έλληνας προστατεύει τον Ικέτη και δεν αφήνει κανένα να τον χαλάσει, όμως ο Έλληνας πίστευε και σε μια θεότητα που προσωποποιούσε μαζί με άλλες που τις ονόμαζε Θέμιδα, Ειμαρμένη κ.ο.κ. την έννοια της Δικαιοσύνης και αποκαθιστούσε την τάξη της φύσης, της ανθρώπινης κοινωνίας και του κόσμου όταν αυτή διασαλευόταν, σε όλες εκείνες δηλ. τις περιπτώσεις που κάποιος αδικούσε τους άλλους συνεχώς με υπεροψία και αλαζονεία, οπότε και αυτό που ονομαζόταν «Ύβρις» ετιμωρείτο σκληρότατα και έτσι ετίθετο οδυνηρό φρένο στη στρεβλή και αφύσικη πορεία του αδικούντος Υβριστού, κι εμείς οι Έλληνες αυτό το ονομάζουμε «Θεία Δίκη».
MΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕ, φιλοξενούμενε Μουσουλμάνε, αυτή η Θεά είχε από τα αρχαία μας χρόνια και συνεχίζει μέχρι σήμερα να έχει το ίδιο όνομα και ονομάζεται ΝΕΜΕΣΙΣ, γι’ αυτό δώσε λίγο βάση σ’ αυτό το μικρό μάθημα Μυθολογίας, σεβάσου αυτόν τον τόπο που σε αγκάλιασε και τους ανθρώπους του, μην τους φτύνεις κατάμουτρα και μην τους δυσκολεύεις περισσότερο την ήδη δύσκολη ζωή τους, μη συμπεριφέρεσαι σα να σου χρωστούν ούτε να δίνεις την εικόνα του ασεβούς επικυρίαρχου, και θέλεις να μάθεις γιατί;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ…

Ανδρέας Μ. Φουρναράκος"
Το παραπάνω κείμενο με εκφράζει απόλυτα.
Kατα τ'αλλα....Καλη εβδομαδα και ο Θεός βοηθος..
Φωτο απο Ελληνικό νησί

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ