ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΥΠΟ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ Γ

Εμφάνιση αναρτήσεων ταξινομημένων κατά συνάφεια για το ερώτημα ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ Γ.Ταξινόμηση κατά ημερομηνία Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ Γ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ



Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣ, ΗΤΟΙ  ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΓΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ἔκδοσις τού Επισκοπείου της Αγίας Αικατερίνης καί των Μετοχίων Τιμίου Σταυρού 4οχιλιόμετρο Κορωπίου Μαρκοπούλου, Αγίου Σπυρίδωνος Καρέα, Αγίου Μάρκου Αθηναίου Πόρτο Ράφτη, Αγίου Κοσμά -  Προφήτου Ηλιού Αρτέμιδος καί Παναγίας Σουμελά Πλάτωνας Αχαρνών.. Τηλέφωνα: Μητροπόλεως: 210.6020176, 210.2466057 καί 6977290326
 

ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΙΣΤ  ΑΙΩΝΟΣ ΥΠΟ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ

Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ, ΗΤΟΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ.

Εδομεν ες προηγούμενον δημοσίευμα τς ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ μας, τι  κ. Βασίλειος Σακκς καί τό 1973 λλά καί τό 1997-8 γήθη το κινήματος το ΠαλαιοημερολογιτικοΟκουμενισμο, καί τό μέν 1973 εσήγαγε ες τήν «μολογίαν» τς «Διεθνος δελφότητος ΓΟΧ Γενεύης» τήν «μή καταδίκην τν καινοτόμων μέχρι συγκλήσεως Πανορθοδόξου Συνόδου τν ΓΟΧ», ες τήν ποίαν οκουμενιστικήν «μολογίαν» περιέπλεξε, καί τόνρχιεπίσκοπον νδρέαν καί λλους ρχιερες, τό δέ 1997 μέ τό «νώνυμόν» του εσήγαγε τήν πίσης οκουμενιστικήν μολογίαν, τι μετά τήν «χειροθεσίαν» το 1971 πό τούς Ρώσους τς Διασπορς, ο ποοι ποτέ δέν διέκοψαν κοινωνίαν μετά τν νεοημερολογιτν, «οδεμίαν διαφοράν χουν ο Ματθαιϊκοί μετά τν Φλωρινικν ες τό θέμα τςποστολικς Διαδοχς».
Πρέπει νά πογραμμίσωμεν, τι τό κίνημα τοτο το ΠαλαιοημερολογιτικοΟκουμενισμο χει φετηρίαν τό ρχιεπισκοπικόν ψεδος το εσαγαγόντος τήν καινοτομίαν το νέου μερολογίου «ρχιεπισκόπου θηνν» Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, σύμφωνα μέ τόν ποον α Πανορθόδοξοι Σύνοδοι το 16ου αἰῶνος δέν κατεδίκασαν τό νέον καλλενδάριον (Μηνολόγιον), λλά μόνον τό νέον Παπικόν Πασχάλιον,τοι  καταδίκη γινε κατά τό μισυ, καί πομένως δέν μς φορ.
π’ ατο κριβς το θέματος, πήντησεν ν τει 1932  γιορείτης μοναχόςρσένιος Κοττέας, μέ τό φυλλάδιόν του «ΑΝΤΕΛΕΓΧΟΣ», τό ποον δη πανεκτυπώσαμεν καί διατίθεται, καί τό ποον δύναταί τις νά ερη καί ες τήν ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ μας, ες τήν στήλην «ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ» θεωρομεν μως πάναγκες νά δημοσιεύσωμεν καί τερον στοιχεον - στορικόν ντοκουμέντον, τό ποον περιελάβαμεν ες τήν «ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ» Νο 52 ουλίου 2006, τήν ποίαν παραθέτομεν καί νταθα.

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ

ΟΤΙ Η ΠΑΠΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ (1583,1587 ΚΑΙ 1593) ΟΥΧΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΗΝΟΛΟΓΙΟΝ (ΚΑΛΛΕΝΔΑΡΙΟΝ)

Ες τήν κκλησιαστικήν ‘Εφημερίδα «’Ορθόδοξος Τύπος» συχνά πυκνάναγινώσκομεν ρθρα μέ τά ποα στηλιτεύονται τά «ρχιεπισκοπικά ψεύδη» τονεοημερολογίτου ρχιεπισκόπου κ. Χριστοδούλου Παρασκευαϊδη, ν οδεμίαν λέξιν εδομεν διά τά «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΑ ΨΕΥΔΗ» προηγουμένου ρχιεπισκόπου θηνν, τοκαινοτόμου Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, καί δή δι’ κενο τό μέγα «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΣ» πί το ποίου στηρίζεται λον τό οκοδόμημα το Νεοημερολογιτισμοτοι τι Καινοτομία το ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ κατεδικάσθη μόνον κατά τό μισυ, τοι τι κατεδικάσθη μόνον τό παπικόν Πασχάλιον, οχί δέ καί τό Μηνολόγιον, πως ψευδς, κατ’ ατόν, σχυρίσθηκαν μα τ λλαγ το μερολογίου ο γιορετες ερομόναχοι.
 «ρθόδοξος Τύπος», άν θελε νά μήν εναι «ρθόδοξος» μόνον διά τόν ΤΥΠΟΝ, (δηλαδή μόνον ες τό νομα), καί διά νά εναι συνεπής πρός τόν «γνα» τόν ποον κάμνει στηλιτεύων καί λέγχων τά «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΑ ΨΕΥΔΗ» το κ. Χριστοδούλου, καί φ’ σον κατά καιρούς σχολεται καί μέ τούς «Παλαιοημερολογίτας» καί νδιαφέρεται νά τούς «παναφέρη» ες τήν «Κανονικήν κκλησίαν», ΩΦΕΙΛΕ προηγουμένως νά ξετάση τό πί 80τη ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΝ ς νω «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΣ», πί τοποίου στηρίζεται λον τό οκοδόμημα τς κκλησίας του.
ντί τούτου, χει παρατηρηθε τι κάθε φορά πού νακινεται πό τν στηλν το«ρθοδόξου Τύπου» θέμα διαλόγου μεταξύ νεοημερολογιτν καί «παλαιοημερολογιτν», κάποιοι ναθέτουν «ργολαβικς» ες ναν γραφικό τύπο, νά παναφέρη ες τήνπιφάνειαν τό «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΝ ΨΕΥΔΟΣ» το Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, ςλήθειαν, μοιράζων μέραν καί νύχτα, ες κεντρικούς δρόμους τς ‘Αθήνας, (λεωφορεα, Μετρώ κλπ.), καί μάλιστα ΦΟΡΤΙΚΩΤΑΤΑ, πως καμε καί ες μέ πολλάκις, ν βιβλιαρίδιον το ωήλ Γιαννακοπούλου, ες τό ποον παναλαμβάνονται τά ψεύδη το Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, σον φορ τό «μερολογιακόν».
 λαχιστότης μου, νεζήτησα ες τό ρχεον το γνος, ,τι πέμεινε μετά πό τήν καταλήστευσίν του πό τν βαρβάρων (καί βανδάλων) κατακτητν τοκκλησιαστικο Πνευματικο Κέντρου, καί ερον τόν «ΑΝΤΕΛΕΓΧΟΝ ΑΒΑΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΥΣΤΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ», τοι τήν «ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ» πό το γιορείτου Μοναχο ρσενίου Κοττέα,  ποία γράφη καί δημοσιεύθη ν τει 1932, μέσα πό τήν ποίαν ποκαθίσταται λήθεια π’ ατο το ψεύδους το Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου.
Ο ρθόδοξοι πρέπει νά μελετήσουν ατήν τήν πάντησιν, καί νά τήν λάβουν σοβαρς π’ ψιν, διότι τό ψεδος τοτο το Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, (περί μή καταδίκης το Καλλενδαρίου, λλά μόνον το Πασχαλίου), τό ποον στηλιτεύει καί κατελέγχει ν τει 1932  ζηλωτής μοναχός ρσένιος Κοττέας, χει πηρεάσει καί τάς παλαιοημερολογιτικάς κκλησίας, α ποαι παρέμειναν μέν ες τό παλαιόν, κονωνον μως μέ τόν Νεοημερολογιτισμόν. Τό ψεδος τοτο κατέφαγε καί τόν πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομον μέ τήν θεωρίαν του «δυνάμει καί οχί νεργεία», καί ατόν τόνρχιεπίσκοπον νδρέα,  ποος τό 1973 πέγραψε μυστικά καί πεδέχθη τόν π’ ατο τοψεύδους στηριζόμενον παλαιοημερολογιτικόν Οκουμενισμόν τς «Διεθνος ‘Αδελφότητος τς Γενεύης» (Βασιλείου Σακκ). Τό ψεδος τοτο κατέφαγε τέλος καί τήν σχισματοαιρετικήν μάδα το ψευδαρχιεπισκόπου Νικολάου,  ποία ρνήθη νά λάβημολογιακήν θέσιν ναντι το παλαιοημερολογιτικο Οκουμενισμο, ες τόν ποονπεχείρησαν  κ. Βασίλειος Σακκ καί λλοι, νά μπλέξουν (νεπιτυχς βεβαίως) καί μς.
Πρέπει νά τά λάβη σοβαρς π’ ψιν,  νδιαφερόμενος διά τήν σωτηρίαν του, διότι ατό τό διον ψεδος το Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου προπαγανδίζεται καί πό Νεοημερολογιτν πισκόπων, ο ποοι ν γιορτάζουν τάς ορτάς μέ τό νέον μερολόγιον ξαναεορτάζουν ατάς μέ τό παλαιόν, πως κανε  Νεοημερολογίτης Μητροπολίτης «Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς» κ. Νικόλαος, ες τόν νεγειρόμενον πρός τόν σκοπόν ατόν, ονιτικόν, καθ’ μς, Ναόν Παναγίας Σουμελ ες χαρνές.   

 λάχιστος ν πισκόποις τς καινοτομήτου
Γνησίας ρθοδόξου ‘Εκκλησίας.
 Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς
Κήρυκος

δού  νέα στορική μαρτυρία,  ποία προέρχεται πό τήν γραφίδα - πιστολή τοΠατριάρχου Κων/λεως Καλλινίκου το Γ΄ (1713-1791), τοι διακόσια τη μετά τάς Πανορθοδόξους Συνόδους:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΤΟΥ Γ (1713 – 1791) ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝΟΛΟΓΙΟΥ).

Τ ατ (νανία) κατά τν ατν (Λατίνων).

 Τό παρ’ μν πασχάλιον σύστατον οκ στιν,
ς καταφλυαρε ατός  δυσσεβής Λατνος,
λλ’ ς κόλουθον ατό τος ρισθεσιν ροις
πατέρων ερν μν, μένει ρθόν εί τε
καί ες αινας σταθερόν διαμενε κενο.
ως περ ο ν λεγε τάξιν διαφυλάξει
σαν, παρασάλευτον, ρίστως σκεμμένην
πατράσι θείοις τος μν, νπερ οδείς τν νν γε
οτε οδε έπιστήμην τήν τς στρονομίας
κατ’ κείνους πολυμαθες, οτε γιωσύνην
χει καί καθαρότητα, πλήν ε μή που δοκήσει
τά δ’ λλα φίλτατε εσί μακράν τς ληθείας
το Πάσχα γάρ διορισμν τεσσάρων παρχόντων
πρτος ατν ντέλλεται, ς δε τελεν τό Πάσχα,
μετά γε τήν αρινήν φίλε σημερίαν
 δεύτερος, ς μή ατήν τς τελετς μέραν
κείνης ουδαϊκς, το φάσκα τν βραίων
 τρίτος τι οχ πλς μετά σημερίαν,
λλά πρώτην πανσέληνον τήν μετ’ σημερίαν
 τέταρτος τι γε καί μετά τήν μέραν
τς πανσελήνου παρευθύς τ πρώτη βδομάδι
θεν οδείς λων βροτν κείνους νομισάτω
πατέρας παναρίστους τε διέλαθε καί θείους
τό λάθος τοτο τό δοκον να παρά τν νν γε
κρείττονος διορθώσεως ν τύχη στρονόμων
τ γάρ Κυρίου χάριτι πό πρώτης συνόδου
καί ως γε τς σήμερον εί Πάσχα τό θεον
γίνεται μετά νομικόν, καί ν Κυριακ γε,
καί σύγχυσιν οκ γνωμέν τινά μέχρι τς δερο
ν’ ες διόρθωσιν ατο μες γε ναστμεν
διετυπώθη γάρ καλς γίοις τος πατράσι,
καί διαμένει πταιστον εί καί ες αἰῶνας
κακς δέ φηρέθησαν παρά τν στρονόμων
τν νν Ρώμης τς παλαις α μέραι
παρ’ κτωβρίου το μηνός πρός γάρ τος λλοις πσι
καί σύγχυσιν ν αυτ τό νέον περιέχει
ατν τό ρολόγιον, νατροπήν τε τι
παναθεωρούμενον ε γάρ δι’ λων χρόνων
τεσσάρων καί τριάκοντα μα τος κατόν γε
νυχθήμερον συνάγουσιν ν ο στρονομοντες
εδηλον τοίνυν τι γε πό πρώτης συνόδου
δύο καί τεσσαράκοντα κ’ τι τετρακοσίων
πρός δέ χιλίων τε τν χρι νν διελθόντων
ς δέκα καί κτώ τν σύν τος τριακοσίοις
τό πρτον πό το Χριστο προπαρεληλυθότων
μέχρι πρώτης συνάξεως τς πί Κωνσταντίνου
ξαιρουμένων κατόν πτά καί βδομήντα
φ’ ο τό ρολόγιον γένετο Λατίνων
μέραι μόνον έννέα συνάγονται καί δέκα
ραι παρά μισήν στιγμή, καί τι λείπεταί τι
ε δέ δι’ κατόν τν καί εκοσι ς λλοι
λέγουσιν ν νυχθήμερον γενήσεται καί σται,
μέραι δέκα σονται, πρός δέ καί ραι δέκα,
καί πλεονάζει ς ρς πισφαλ δέ τατα
λλά καί τούς δεινούς μπείρους στρονόμους
τόν Πτολεμαον δηλαδή καί λλους σφαλμένον
ερίσκονται τατα τν νν, ν γάρ τριακοσίοις
χρόνοις κενοι κι’ τι πρός ν τινν νυχθημέρων
συνάγεσθαι ποφαίνονται μάλιστ’  Πτολεμαος
οκ πό τς κινήσεως τοτο τς το λίου,
ποιεται γάρ τήν κίνησιν κενος μαλήν τε
καί λως παράκλιτον, λλά γίνεται τοτο
παρά τήν παρίθμησιν τν μερν το χρόνου
καί κατά τούτους γίνονται τέσσαρες δή μέραι,
καί ραι πέντε καί στιγμαί δύο καί δέκα μόνον.
πό τς κατά Νίκαιαν συνόδου τς μεγίστης,
μέχρι τν τν νωθεν προαπηριθμημένων
ναμεμετρημένων ον τούτων τοιουτοτρόπως
καί τ σοφία τ τν νν λλήνων καί ρίστων
τι τε ναδείκνυται, ς ξω παντός λόγου
ο στρονόμοι παλαις ξέβαλον τς Ρώμης
το ‘Οκτωβρίου το μηνός τάς δέκα τάς μέρας
να φανσιν ς δοκε μόνον γε τος νθρώποις
ποιεν τί δόξης νεκα κενς τε καί ματαίας
πάρχον βέλτιον ατος το μή καινοτομεν τε
καί τοιατα μεταποιεν, καί στάσεως μεγίστης
τας κκλησίαις γίνεσθαι ατίους το Κυρίου
 κν γε τούτων νεκα το μή βίαν πάγειν
ς τό τ’ ατό πέφερον εδέτι παλτυτέραν
διδασκαλίαν γαπς περί ρολογίου
δε είς βίβλον σεβαστο τήν το Τραπεζουντίου
δε Ματθαον Βλάσταριν, δε καί Βαλσαμνα
δε καί τό κανόνιον τς πρώτης τς συνόδου
καί τόν κανόνα τόν ατς, ος πάντας ποβλήτους
τς κκλησίας το Χριστο εναι κοινωνήτους
τούς παραλύειν θέλοντας, καί τούς κατατολμντας,
τούς ρους καί πόφασιν συνόδου τς γίας
μεγάλης οίκουμενικς τς ν Νικαί πόλει
συγκροτηθείσης εσεβς πό το Κωνσταντίνου
εσεβεστάτου νακτος περί το θείου Πάσχα,
καί τέλος δε σύνοδον τήν κατ’ ρολογίου
τοι κατά λατινικο νέου καλενδαρίου,
τήν γεγονυαν εσεβς πί ερεμίου
το Κωνσταντινουπόλεως, καί τούς κανόνας ταύτης
καί γράμμα τό ποσταλέν πρός τόν Φιλαδελφείας
καί τούς φόρους το Ναο γίου Γεωργίου.
καί φες τόν νεκρόν ατόν νεκρούς τούς τούτου θάπτειν
καί πρξιν τήν συνοδικήν τήν τότε γεγονυαν,
περί ποβολς ατν νέου καλενδαρίου
καί κ τούτου γνώσει κριβς τι γε ο Λατνοι
πώλεσαν πασχάλια τά τούτων καί τήν πίστιν
τήν εσεβ καί πατρικήν καί ρθοδοξοτάτην,
καινοτομίαις τας ατν μεγίσταις βλασφημίαις,
τας ες τό πνεμα, καί υόν διό μετά τν πρώτων
συντάττονται αρετικν, καί σύν κείνοις μα
παραδοθήσονται πυρί σχάτω αωνί
ος μεθ’ μν καί σύ επέ εαγγελιζομένοις
παρ’  γε παρελάβομεν νάθεμα πολλάκις,
ρψον φιλίαν τήν ατο, μή λάμβανε ες οκον,
μήτε χαίρειν λέγε ατ φέροντι λλοτρίαν
διαδασκαλίαν, διδαχήν Χριστο μου ναντίαν
Θεός δέ  δυνάμενος τά πάντα καί σόν φίλον
παρασκευάσειεν ατο τήν πλάνην πιγνναι,
μς δέ παλλάγειε τν τούτων ζιζανίων,
καί οα στον καθαρόν πάντας ες ποθήκας
συνάξειε τάς αυτο μς τούς ρθοδόξους.

(Τό κείμενον τοτο λάβομεν πό τήν μελέτην το κλεκτο ρευνητο καί διδάκτορος θεολογίας – Οκονομολόγου, θανασίου Χρυσοβέργη,  ποία φέρει τόν τίτλον: «ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ Γ΄ (1713-1791) ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ» (ΛΑΡΙΣΑ 2000), τήν ποίαν μελέτην  διος  συγγραφεύς νεχείρισεν ες τόν Μητροπολίτην Κήρυκον πρό δύο περίπου τν).  

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ



    ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΦΑΛΟΣ, ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΑΝ ΕΦΑΛΗΗΝ. ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΟΤΕ ΕΦΗΡΜΟΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΤΟΥ 1920 ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ Α Η ΤΟ Β ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΘΕΩΡΗΣΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ, ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΝ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΝ.

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε φωτογραφία από ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
·         ΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ: ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΦΑΛΟΣ, ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΑΝ ΕΦΑΛΗΗΝ. ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΟΤΕ ΕΦΗΡΜΟΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΤΟΥ 1920 ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ Α Η ΤΟ Β ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΘΕΩΡΗΣΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ, ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΝ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΝ...
Φωτογραφία
..
    Φωτογραφία
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Kwnstantinos Kapaflis, Stefanos Orfanidis, Rana Essa και σε 10 ακόμη.
        Alex Kavad ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΖΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΑΡΑΦΟ ΧΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ(ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ) ΥΠΑΚΟΥΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΩΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΣΧΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΚΕΦΑΛΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΣΑΣ ΠΑΣΧΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ,ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΛΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΤΗΡ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ Κ Ο ΠΑΤΗΡ ΘΕΩΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ.ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ''ΚΑΙ ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤΙΣΧΥΣΟΥΣΙΝ ΑΥΤΗΝ''!!!!Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΣ!!!!( ΕΧΕΤΕ ΛΙΓΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗΝ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ).Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ. ΚΑΙ Ο ΛΟΥΘΗΡΟΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΛΑΝΗ,(ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!!!!).ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΤΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ??? ΦΕΡΑΤΕ ΣΧΙΣΜΑ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΤΕ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΘΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΕΝ ΠΡΟΒΑΤΟΥ ΔΟΡΑ ΘΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΘΕΙ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. . . . . . . .Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ. . . . . .
        7 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Αγαπητοί νεοημερολογιτες, οσοιι τουλάχιστον νομίζετε οτι παραμένετε στήν Ορθοδοξία, ακόμη ευρίσκεσθε στό "μή αποτειχίζεσθε" , ενώ θά επρεπε νά εισαστε στό "εξέλθετε εκ μέσου αυτών καί ακαθάρτου μή απτεσθε", η μάλλον στό νά καταδικάζατε καί νά αναθεματίζατε "πάσαν αιρεσιν' καί απαντας τούς μετ αυτών κοινωνούντας, ινα μή μετ' αυτών ευρεθήτε ετι πλέον μακράν της Καθολικής τού Χριστού Εκκλησίας, αφού ηδη από τό 1920 - 1924 ως οικουμενιστές αλλοτριωθήκατε αυτής καί συμβαδίζετε μέ τήν αιρετικήν Δύσιν καί μέ ολας τάς αιρέσεις; Μήπως, λέγω, εξέλιπε παντελώς η σοβαρότης, ακόμη καί από εκείνους πού φαίνονται ολίγον τι σοβαροί; Τί τέλος πάντων συμβαίνει; "Πάντες εξέκλιναν πάντες ηχρειώθησαν, ουκ εστιν ποιών χρηστότητα ουκ εστιν εως ενός"; Δέν υπάρχει δηλαδή κανένας λογικός ανθρωπος ανάμεσά σας; Αγαπητοί τό μόνον πού σάς απομένει ειναι τό "εγείρεσθε αγωμεν εντευθεν", διότι ηγγικεν ο παραδιδούς Αυτόν τόν Ιησούν) καί τήν Εκκλησίαν Του εις τόσον μεγάλον βαθμόν ωστε ισως τώρα σχ'ύει τό Ευαγγελικόν λόγιον: " Αραγε ελιθών ο Υιός τιού ανθρώπου επί της γής ευτρήσει τήν πίστιν; " .
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
        Priestmonk Sozomenos Polyviou Και θέλετε να πείτε ότι ο άραφως χιτώνας του Χριστού είναι η νεοημερολογίτική "εκκλησία"; αν είναι δυνατόν! Δέν γνωρίζεις αγαπητέ Αλέξανδρε, ότι η νεοημερολογίτική "εκκλησία", είναι αναθεματισμένοι απο τους πατέρες των Πανορθοδόξων Συνόδων, διότι ακολουθούν το ημερολόγειο του αιρετικού Παπα Γρηγορείου; Πέφτουν επίσεις αγαπητέ μου, στο αιώνιο ανάθεμα της Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου, αλλά και ας μη, ξεχάσουμε όλους τους αποστολικούς και υπόλοιπους ιερούς κανόνες που καταπατήσαν. Αυτά σου τα λέγω με εκτήμηση αγαπητέ μου, διότι, απλά μπωρεί να μη γνωρίζεις πολλά πράγματα, ώπος και εγώ κάποτε δε γνώριζα.
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Τί συμβαίνει μέ τόν νεοημερολογιτισμόν - οικουμενισμόν; Μάς τό προλέγει ο Προφητάναξ Δαυίδ: «Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Μερικοί μάς λένε γιατί δέν ακολουθείτε τουλάχιστον τούτς αγιορείτες, πού ακολουθούν τό παλαιό, αλλά δέν αποτειχίζονται; Αλλοι πάλιν γράφουν: " Οι Αγιορειτες, εναν προκλητικοτατο και ....καραμπινατο Αρχιαιρεσιαρχη, τον μνημονευουν ως πατριαρχη και αρχιεπισκοπο τους. Αυτοι που θαπρεπε ναναι φως ημων των κοσμικων, καταντησαν σκοτος καταμαυρον, αφου μαγαριζονται και μολυνονται καθημερινα και περισσοτερο απο δυο δεκαετιες , απο τον Αιρετικο αρχιεπισκοπο τους.Δεν εχουν την τολμη, οχι να παυσουν το μνημοσυνο του, αλλα ουτε καν να τον ελεγξουν με μια εστω και ηπιας μορφης επιστολην. Δεν λησμονουμε ποτε την προδοσια των Αγιορειτων στη Συνοδο Φεραρας Φλωρεντιας.
        Εγκατελειψαν μονο του τον Αγιο Μαρκο και υπεγραψαν τον ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΟΡΟ. Στα ιδια βηματα βαδιζουν και οι σημερινοι Αγιορειτες. (Από τήν Αποτείχισι)
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ ΗΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ; ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
        ΣΤΟ «ΕΚΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ»,
        ΠΡΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ,
        ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ RIVA DEL GARDA ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ, ΣΤΙΣ 4/11/1994.
        Περιοδ. «Ορθοδοξία» του Οικουμενικού Πατριαρχείου, τεύχος Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 1994, σελ. 745-754

        «Πρέπει να συμβάλωμεν ώστε να φέρωμεν εις το προσκήνιον τας πνευματικάς αρχάς του οικουμενισμού, της αδελφωσύνης και της ειρήνης. Πράγματι, δια τον λόγον αυτόν συνεκεντρώθημεν εδώ! Αυτός είναι ένας τρόπος, δια του οποίου ημείς οι κληρικοί δυνάμεθα να βοηθήσωμεν αυτούς οι οποίοι κυβερνούν. Η βαθεία και σταθερά πνευματικότης μας έρχεται εις οξείαν αντίθεσιν με τον εγκόσμιον χαρακτήρα της συγχρόνου πολιτικής.…

        Αυταί αι δυνατότητες ανακύπτουν από την ιδίαν την φύσιν της ιδιότητος που φέρωμεν, άνδρες και γυναίκες, ως κλητοί του Θεού. Ως μία κοινότης πίστεως δυνάμεθα να αντιμετωπίσωμεν τον κοσμικόν ουμανισμόν και τον εθνικισμόν με αγάπην, με πνεύμα οικουμενισμού και με τον υγιά σεβασμόν μας πρός την παράδοσιν.
        Αλλά τούτο δυνάμεθα να το επιτύχωμεν μόνον εάν είμεθα ηνωμένοι εν τω πνεύματι του ενός Θεού, “Δημιουργού των πάντων, ορατών τε και αοράτων”.

        Ρωμαιοκαθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάνται και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ινδουϊσταί, Βουδδισταί και Κομφουκιανισταί είναι καιρός όχι μόνον δια συμφιλίωσιν, αλλ’ ακόμη και δια συμμαχίαν και συνεργασίαν, δια να συντελέσωμεν εις την απομάκρυνσιν της ανθρωπότητος από τους ψευδοπροφήτας του εξτρεμισμού και της μη ανεκτικότητος.»
        Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει! · 1
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΙΔΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΤΝΔΕΣΜΟΥ: http://thriskeftika.blogspot.gr/2013/01/blog-post_3564.html
        ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Οικουμενιστικά μαγειρέματα στη Σύρο
        thriskeftika.blogspot.com
        ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ και ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - Επικοινωνία: thriskeftika@gmail.com
        Πριν από 41 λεπτά · Μου αρέσει! · Αφαίρεση προεπισκόπησης
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Οι ακολουθήσαντες εν ετει 1924 τήν καταδεδικασμένην υπό Πανορθοδόξων Συνόδων τού ΙΣΤ αιώνος νεοημερολογιτικήν εορτολογικήν καινοτομίαν - νεωτερισμόν (οπως θέλουν ας τήν ονομάσουν διορθωμένον Ιουλιανόν, Γρηγοριανόν, ενα καί τό αυτό ειναι), αφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού. Ευθυγραμμίσθηκαν απαντες με τους από τότε νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, (τυπου Μελετίου Μεταξάκη) μεγάλου Μασώνου, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων, της Πατερικής Παραδόσεως, καί παρέδωσαν τά ποίμνια τους τά οποία τούς ενεπιστεύθη ο Κύριος εις τήν αγκάλην τού λύκου, ητοι τόν αντίχριστον παπισμόν καί τόν αθεον οικουμενισμόν ....!
        Πριν από 27 λεπτά · Μου αρέσει!
        ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ; ΤΟ ΚΑΚΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΣΗΧΘΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΤΡΩΤΟΝ ΒΗΜΑ. ΙΔΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ: "Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας! Σ' αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι Αγιορείτες Ηγούμενοι να αναδειχθούν" «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»! Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το ...αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου! Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!" (ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ κ. Ι. ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ).
        Πριν από 19 λεπτά · Μου αρέσει!
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
    8 ώρες πριν
    "Ο Θεός μας έδωσε τήν δύναμη νά εξουσιάζουμε τόν εαυτό μας καί άφησε στό χέρι μας καί τήν ελεύθερη αποφασή μας να εκλέξουμε την αρετή ή το να προσχωρήσουμε θεληματικά στην κακία".

    Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Anna Akritidou, Maria Valeanu, Xara Alevizou και σε 8 ακόμη.
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε σύνδεσμο.
    8 ώρες πριν
    ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

    Ποια είναι αυτή η ευλογημένη, η δοξασμένη, η τιμημένη, η ανώτερη από κάθε άλλο βασιλεία; Είναι η βασιλεία των ουρανών, η βασιλεία του Θεού είναι ο παράδεισος, εις τον ο...Δείτε περισσότερα
    Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ: ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    genuineorthodox.blogspot.com
    Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΟΣΙΣ ΥΠΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ: + ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Rana Essa, Λουκάκης Βουτσογιαννάκης Εκκλησιαστικά, Skevi Sofroniou και σε 3 ακόμη.
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Αθανάσιος Καλαμαρινός.
    15 ώρες πριν
    ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΝ ΕΜΟΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
    ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΓΩ ΑΥΤΟΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ Μ<ΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
    ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, ΠΕΡΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.
    (από ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΦΙΛΟΙ ΙΕΡΟΥ ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΆΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ).

    Πρώτα-πρώτα, λοιπόν, ομολογούμε και κηρύττουμε και αποδεχόμαστε τα δώδεκα άρθρα πού Βρίσκονται στο κοινό Σύμβολο της Πίσ...Δείτε περισσότερα
    Φωτογραφία: ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, ΠΕΡΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ. (από ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΦΙΛΟΙ ΙΕΡΟΥ ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΆΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ). Πρώτα-πρώτα, λοιπόν, ομολογούμε και κηρύττουμε και αποδεχόμαστε τα δώδεκα άρθρα πού Βρίσκονται στο κοινό Σύμβολο της Πίστεως, δηλαδή αυτά πού περιέχονται στο «Πιστεύω εις ένα Θεόν», τα οποία καθημερινά τα διαβάζουμε και ό καθένας μόνος του και από κοινού, και στα κελλιά μας και στις άγιες εκκλησίες του Θεού, στις όποιες θα τύχει να παρευρεθούμε. Διότι ακούμε τον θείο Χρυσόστομο να λέγει: «Είναι δόγματα πού κατέβηκαν από τον Ουρανό οι φρικτοί κανόνες πού βρίσκονται στο Σύμβολο» (στην Ομιλία Μ' στην Α' προς Κορινθίους). Δεύτερο, ομολογούμε και ενστερνιζόμαστε όλα τα αλλά δόγματα, όσα ή Καθολική και Ανατολική Αγία Εκκλησία του Χριστού ομολογεί και κηρύττει. Τόσο αυτά πού αφορούν την υψηλή και Τριαδική θεολογία, δηλαδή τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, των οποίων ή Θεότητα είναι μία, σύμφωνα με τον Ε' Κανόνα της δευτέρας Οικουμενικής Συνόδου, όσο και αυτά πού έχουν σχέση με την βαθιά και ένσαρκη Οικονομία του Θεού Λόγου. Και για να πω αυτό πού λέει ό Μέγας Βασίλειος: «Πιστεύουμε σύμφωνα με όσα ομολογήσαμε ατό βάπτισμα μας και φρονούμε σύμφωνα με' όσα έχουμε πιστεύσει» (στον Α' Ασκητικό Λόγο). Τρίτο, ομολογούμε και αποδεχόμαστε με ευσεβές φρόνημα τα επτά θεία και ιερά Μυστήρια της Εκκλησίας, τα οποία είναι: Το άγιο Βάπτισμα, το άγιο Μύρο, ή θεία Ευχαριστία, ή Ιεροσύνη, ό νόμιμος Γάμος, ή Μετάνοια και το Ευχέλαιο. Και αυτά τα τιμούμε και τα σεβόμαστε με κάθε πίστη και ευλάβεια, ως αναγκαιους συντελεστές στη σωτηρία της ψυχής μας• και αποδεχόμαστε την χάρη και τον αγιασμό αυτών των Μυστηρίων, σύμφωνα με το (ιεροτελεστικό) τυπικό πού τηρείται και διαφυλάσσεται στην Ανατολική (Ορθόδοξη) του Χριστού Εκκλησία. Τέταρτο, κρατάμε τίς αποστολικές παραδόσεις, πού διδαχθήκαμε είτε προφορικά είτε με' Επιστολή των θείων και ιερών Αποστόλων και μένουμε (σταθεροί) σ' αυτά πού μάθαμε και επιβεβαιώσαμε, όπως ό απόστολος Παύλος παραγγέλλει σ' εμάς και σ' όλους τους χριστιανούς και στην Α' προς Κορινθίους Επιστολή και στην Β' προς Θεσσαλονικείς και στην Β' προς Τιμόθεο. Πέμπτο, μαζί με τις παραδόσεις των αποστόλων κρατούμε και αποδεχόμαστε και τις παραδόσεις της Εκκλησίας, δηλαδή αυτές που ορίσθηκαν από τους διαδόχους των αποστόλων -ήταν φρόνημα του κακόδοξου Μοντανού, ό όποιος άκμασε κατά τον δεύτερο αιώνα, το να αθετεί τις παραδόσεις και τις συνήθειες της Εκκλησίας, σύμφωνα με τον Ευσέβιο, βιβλίο Ε', κεφ. ΙΕ' της Εκκλησιαστικής Ιστορίας-, γιατί τα δόγματα και οι παραδόσεις της Εκκλησίας δεν είναι αντίθετα μεταξύ τους• μη κάτι τέτοιο! Άλλα μάλλον το ένα είναι συστατικό του άλλου. Γιατί, αφενός τα δόγματα της Πίστεως συνιστούν (συγκροτούν) τις παραδόσεις της Εκκλησίας• και αφετέρου οϊ παραδόσεις της Εκκλησίας θεμελιώνονται επάνω στα δόγματα της Πίστεως. Έτσι και τα δύο μαζί έχουν την ίδια σπουδαιότητα για την ευσέβεια (των πιστών). Γι' αυτό και ό μέγας Βασίλειος είπε ότι «αυτά τα δύο έχουν την ίδια ισχύ για την ευσέβεια» (Κανόνας 91ος). Γιατί, όπως οί μεγάλες πέτρες στέκονται με τίς μικρές, και οϊ δύο μαζί συγκροτούν την οικοδομή -επειδή αν θελήσει κανείς να γκρεμίσει τίς μικρές, γκρεμίζει ταυτόχρονα και τίς μεγάλες-, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και τα δόγματα της Πίστεως στέκονται μαζί με τίς παραδόσεις της Εκκλησίας• και αν θελήσει κανείς να αθετήσει τίς παραδόσεις της Εκκλησίας, αθετεί μαζί και τα δόγματα της Πίστεως. Για αυτό είπε πάλι ό Μέγας Βασίλειος: «Γιατί αν επιχειρούσαμε να εγκαταλείψουμε τίς άγραφες συνήθειες, επειδή τάχα δεν έχουν μεγάλη σπουδαιότητα, χωρίς να το είχαμε αντιληφθεί θα ζημιώναμε στα πιο σημαντικά σημεία το Ευαγγέλιο• και μάλλον θα καταντούσαμε το κήρυγμα (του Ευαγγελίου) απλό όνομα (Κανόνας 91ος). Έκτο, κρατούμε και αποδεχόμαστε όλους τους ιερούς κανόνες των πανευφήμων αποστόλων, των επτά Οικουμενικών Συνόδων, των τοπικών Συνόδων και των κατά μέρος αγίων και θεοφόρων πατέρων, πού επικυρώθηκαν από την Έκτη Οικουμενική Σύνοδο στον β κανόνα της και από την Έβδομη στον α' κανόνα της. Και μαζί με τους κανόνες αποδεχόμαστε και τα πρακτικά των ίδιων αγίων Συνόδων, γιατί και τα δύο αυτά έχουν την ίδια εγκυρότητα. Έβδομο, και για να ολοκληρώσουμε, όλα όσα αποδέχεται και ομολογεί ή Αγία, Καθολική, Αποστολική και Ανατολική Εκκλησία του Χριστού, ή κοινή και πνευματική μας μητέρα, αυτά και εμείς αποδεχόμαστε και ομολογούμε μαζί της. Και όσα αυτή αποστρέφεται και αποκηρύττει, αυτά παρόμοια κι' εμείς τα αποκηρύττουμε και τα αποστρεφόμαστε μαζί της σαν παιδιά της και ειλικρινή και γνήσια.
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Popi Chalkidi, Sotiria Feredinou, Cristina-ioana Popa και σε 28 ακόμη.
        Theodoros Nikiforakis ΑΜΗΝ
        15 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Mia Prodan AMHN
        13 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
    23 ώρες πριν
    Προσοχή: «Ο Θες γπη στ», τ μαρτυρε  γα Γραφλλ  γπη δν εναι θες!
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Angelo Souris, Γεώργιος Αγιοκυπριανίτης, Ιωαννα κονδυλια Σερελη και σε 5 ακόμη.
        Anima Innamorrata Aπο που προκυπτει αυτο;
        22 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει!
        Angelo Souris Σαφως.
        15 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    Στον ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ αρέσει ένας σύνδεσμος.
    Χθες
    Ανατρέχοντας στις σελίδες της ιστορίας μας και πηγαίνοντας αρκετά χρόνια πίσω, βρίσκουμε έναν ιερέα, ντόπιο, που βοήθησε αφάνταστα την Κύπρο, ειδικότερα τις πόλεις της περιφέρειάς του, Λάρνακα και Λεμεσό.
    Ένας ιερέας σώζει τον λαό της Κύπρου
    www.romfea.gr
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Constantine Salos, Γεωργιος Υψιζωνευς και Ορθοδοξος Σαλπιγγα.
        Stella Noni ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
        23 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
    Χθες
    http://www.facebook.com/goutzidis/notes
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
    Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε σημείωση μέσω Χρήστος Γκουτζίδης.
    Χθες
    Γ Ν Η Σ Ι Α - Ο Ρ Θ Ο Δ Ο Ξ Ο Σ - Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι Α
    Δύο λόγια δια την αγάπη του Θεού προς τον άνθρωπο
    σε αντίθεση προς την αγαπολογία των οικουμενιστών
    
    Η Εκκλησία δεν είναι κάποιο ιδεολόγημα, αλλά ζωντανός οργανισμός, τρόπος ζωής που εκ των πραγμάτων διαμορφώνει και την όλη πολιτισμική μ...
    Περισσότερα ...
    Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Rana Essa, Elenh Petridh και σε 2 άλλους.
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε σύνδεσμο.
    Χθες
    ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ
    Εμπλέκουν Μητροπολίτη στη λίστα Λαγκάρντ!
    www.romfea.gr
    ROMFEA.GR | Φωτιές έρχεται να ανάψει στον χώρο της Εκκλησίας η πληροφορία που βγήκε πριν λίγο στην δημοσιότητα, από το γνωστό και αποκαλυπτικό μπλογκ "Fimotro".
    1Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Constantine Salos, Xristos Asimi και σε 2 άλλους.
        Γράψτε ένα σχόλιο...
    Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , Ο ΜΕΓΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    Χθες
    Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ
    Ντοκουμέντο ΣΟΚ!! Η διαταγή των τούρκων να σφάξουν όλους τους Έλληνες στην Σμύρνη...!! Τα έγγραφα σπάνε κόκκαλα...
    ---> http://enwtheite.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8854.html
    Φωτογραφία: Ντοκουμέντο ΣΟΚ!! Η διαταγή των τούρκων να σφάξουν όλους τους Έλληνες στην Σμύρνη...!! Τα έγγραφα σπάνε κόκκαλα... ---> http://enwtheite.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8854.html
    2Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε
        Αρέσει στους Constantine Salos, Xristos Menidi, Stelios Stelopoylos και σε 13 ακόμη.
        Paraskevi Arvaniti !!
        20 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Γράψτε ένα σχόλιο...


Henry Spaak,

πρώην γ. γραμματέας της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας (ΝΑΤΟ):

"Αυτό που θέλουμε είναι ένα άνθρωπο με ικανό ανάστημα για να διατηρήσει την υποταγή όλων των ανθρώπων και να μας εξυψώσει από τον οικονομικό βάλτο μέσα στον οποίο βυθιζόμαστε. Στείλτε μας έναν τέτοιο άνθρωπο και είτε είναι θεός είτε είναι διάβολος, εμείς θα τον δεχτούμε!"

.Ο (τότε) πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας Αποθεμάτων (Federal Reserve) Alan Greenspan βλέπει το μέλλον ξεκάθαρα:

 "Ανησυχώ πολύ λίγο για το θέμα των ξένων επενδύσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αντίθετα, η ενοποίηση των παγκόσμιων οικονομιών είναι μία επιθυμητή εξέλιξη.

Οι παγκόσμιοι ηγέτες προφητεύουν και φωνάζουν για μια ενωμένη οικονομία, μια συγκεντρωτική κυβέρνηση, ένα μοναδικό άτομο που θα οδηγήσει την ανθρωπότητα στην επόμενη χιλιετηρίδα. Αυτές οι προφητείες σίγουρα φαίνονται σαν συναγερμός σ' αυτούς που θα τις προσέξουν. Όπως μερικοί προφήτες του καιρού της κρίσης διακηρύσσουν, "Το τέλος πλησιάζει". Το να αψηφάς μια τέτοια πραγματικότητα είναι σα να χώνεις το κεφάλι σου στην άμμο και να εύχεσαι ότι η πραγματικότητα θα εξαφανιστεί.

 (Racing Toward the Mark of th e Beast, Peter Lalonde and Paul Lalonde, Harvest House Publishers, 1994)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ