Η ΕΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΑΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΣΧΟΛΙΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ

ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΑΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ...

Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον εἶναι ἕνας ἱερός ἐκκλησιαστικός θεσμός, ὁ ὁποῖος ἔγραψε καί γράφει ἱστορίαν. Καί ἐνῶ μέχρι τό 1920 ἐβάδιζε "ἑπόμενον τοῖς ἁγίοις πατράσι", ἀπό τότε καί μέχρι σήμερον βαδίζει ἑπόμενον τοῖς πολεμίοις τῆς 'Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ητοι ἀκολουθῶν τούς μασώνους καί οἰκουμενιστάς πατριάρχας ἀπό τοῦ Μελετίου Μεταξάκη τοῦ μασώνου μέχρι καί τοῦ σημερνοῦ Βαρθολομαίου τοῦ οἰκουμενιστοῦ καί πανθρησκειαστοῦ. 'Από τῆς παναιρετικης ἐκείνης 'Εγκυκλίου τοῦ 1920, τῆς ἀπευθυνομένης εἰς τάς "ἁπανταχοῦ ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ", δηλαδή εἰς τάς ἁπανταχοῦ αἱρέσεις, τάς ὁποίας κακοδόξως καί παναιρετικῶς ἀναγνωρίζει ὡς ἐκκλησίας Χριστοῦ,(ἰδού ἡ παναίρεσις) καί μέχρι σήμερον τό Φανάριον τῆς 'Ορθοδόξιας (ἡ λυχνία δηλαδή τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ 'Εκκλησίας) εἰσῆλθεν εἰς τάς Κατακόμβας. Παρέμεινεν ὅμως εἰς τήν ὑπόδουλον Πόλιν, ὡς "ἐσβεσμένον" πλέον Φανάριον, διά νά μεταδίδει τούς καπνούς καί τάς ἀναθυμιάσεις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τοῦ Σιωνισμοῦ καί τῆς Πανθρησκείας. Τήν ἱστορικήν συνέχειαν τῆς 'Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν τῆς Κωνσταντινουπόλεως (μέ τούς νεομάρτυρας καί τά ἑκατομύρια τῶν κρυπτοχριστιανῶν), ἡ ὁποία οὐδέποτε ὑπετάγη εἰς τόν Οἰκουμενισμόν καί εἰς τήν Μασωνίαν, ἀνέλαβε νά συνεχίσει ἡ ἐν ἔτει 1850 διά Συνοδικοῦ καί Πατριαρχικοῦ Τόμου ἀνακηρυχθεῖσα Αὐτοκέφαλος 'Εκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία μέ ἐκκλησιαστικόν Κέντρον τήν Μητρόπολιν τῶν 'Αθηνῶν (κακῶς ὠνομάσθη ἀργότερον 'Αρχιεπισκοπή 'Αθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος)ἐπανεσυγκρότησε διά τῶν ἐν ἔτει 1935 χειροτονιῶν ὑπό τῶν ἐκ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐπιστρεψάντων τριῶν 'Αρχιερέων τοῦ 1935, καί καθ'εξῆς (1948 μέχρι καί σήμερον) τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς ἁπανταχοῦ ἐν Κατακόμβαις Γνησίας 'Ορθοδόξου 'Εκκλησίας, ἡ ὁποία ἀπό τοῦ ἔτους 2008 ἀνεσυγκροτήθη καί συγκαλεῖται ὡς ἡ Πανορθόδοξος Ἰερά Σύνοδος τῆς 'Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν. Κλείνοντας αὐτό τό σχόλιον θά ἤθελα νά ἀναφέρω τοῦτο μόνον, ὅτι ὁ Μακαριώτατος 'Αρχιεπίσκοπος 'Ανδρέας, ἀπεφάσισεν ὅπως ἡ ἕδρα τῆς ἐν Κατακόμβαις καί ἐν 'Εξορία τελούσης Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἶναι εἰς τόν Καθεδρικόν Ἱερόν Ναόν τῆς Ἁγίας Τριάδος, διό καί την ἐκεῖ ἀνεγερθεῖσαν "ΣΤΕΓΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ" ἀφιέρωσεν εἰς τόν Ἅγιον Γρηγόριον τόν Ε΄, τόν μαρτυρικόν Πατριάρχην τῆς Κωνστατινουπόλεως, τοῦ ὁποίου τό λείψανόν εἶναι ἀποθησαυρεισμένον εἰς τήν Μητρόπολιν τῶν 'Αθηνῶν.... Ἡ Συνοδική ἀπόφασις τοῦ 1991 (τῆς Ἱερᾶς Συνόδου 'Εκκλησίας ΓΟΧ Ἑλλάδος καί Κϋπρου), τό παρεκκλήσιον τῶν Ἁγίων Νεομαρτύρων (παρά τω παρεκκλησίω Ἁγίων Κηρύκου καί Ἰουλίττης), τά λεχθέντα κατά τά ἐγκαίνια τῆς Στέγης Φιλοξενίας Κληρικῶν καί τῆς αἰθούσης τῆς ἀφιερωθείσης εἰς τόν Ἅγιον Γρηγόριον τόν Ε΄ καί τούς Ἁγίους Νεομάρτυρας, καί τά δημοσιευθέντα κατ' ἐκείνην τήν ἐποχήν εἶναι ἀψευδεῖς μάρτυρες ὅτι ὁ 'Αρχιεπίσκοπος 'Ανδρέας καί οἱ στενοί του συνεργάτες εἶχον ἀποφασίσει, ὅπως τό ἀνεγερθέν χάρις εἰς τάς θυσίας τοῦ π. Θωμᾶ, κτήριον καί 'Αρχιεπισκοπικόν Ἵδρυμα τῆς Ἁγίας Τριάδος, λειτουργήση ὡς Στέγη Φιλοξενίας τῶν Κληρικῶν τοῦ ἐν διωγμῶ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου τῆς Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ ἐν Κωνσταντινουπόλει 'Εκκλησίας. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΜΩΣ, τό θηρίον τῆς 'Αποκαλύψεως ὁ Παλαιοημερολογιτικός καί Νεοημερολογιτικός Οἰκουμενισμός, ἔχοντας αὐστηράν ἐντολήν ἀπό τόν Πάπα (Βλέπε βιβλίον YERMAN ἐκδόσεως 1984) "Διαλῦστε τούς παλαιοημερολογίτες, διότι αὐτοί ἀπέμειναν τό μόνο ἐμπόδιο εἰς τά σχέδια μας" (ἐννοοῦσε τά σχέδια τῆς ἀντιχρίστου παγκοσμιοποιήσεως καί τῆς κυριαρχίας τοῦ ἀντιχρίστου γενικά), ἀπεφάσισε καί κατώρθωσε μέ τήν δολιότητα, τά ψεύδη, τίς κακοδοξίες, τήν βία, τήν ἀπάτη, τήν βαρβαρότητα, τήν κατάληψι καί τήν ἐκποίησι Ἱερῶν Ναῶν, κατώρθωσε, λέγομεν, νά ἀνατρέψη τά πάντα, μέ σκοπόν ὅπως ἐνόμισεν τόν ἀφανισμόν τῆς Γνησίας 'Ορθοδοξίας καί τήν κατίσχυσιν τῆς αἱρέσεως τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ καί Νεοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἔτσι ἤνοιξαν οἱ πῦλες τοῦ Αδου (τῶν αἱρέσεων καί τῶν πλανῶν), ἀφοῦ ἐν τῆ ἀπερισκεψία των ξέχασαν ὅτι "πῦλαι ἅδου (αἱρέσεις) οὐ κατισχύσουσι τῆς 'Εκκλησίας".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΣΙΩΤΑΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟΝ

ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟ " ΒΑΠΤΙΣΜΑ" ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ